didn't you got the memo.quote:
nu ben ik alleen maar fok dealerquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 00:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Uit de hand gelopen vakantierecept
Genoeg FOK! voor vandaag
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2003 17:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb 3 gaatjes, jij mag als 1e kiezen welke je wilt vullen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2003 17:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha, ja, ik weet welk gaatje je dan bedoeld
* Sylvana klimt bovenop darkinforcer en laat je keiharde lul langzaam in me kutje glijden
Damn, dan spoor je toch echt niet helemaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2003 17:41 schreef Sylvana het volgende:
[..]
me mondje is nog vrij, dus die mag je volspuiten
* wie opent er een nieuw topic?*
Hij heeft er wel wat aan over gehouden.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar BBN, jij hebt toch niet mee gedaan aan die orgie he??
[..]
[..]
[..]
[..]
Damn, dan spoor je toch echt niet helemaal
Je krijgt een 2,5.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:37 schreef Pixell het volgende:
Straks een deeltoetsje maken, moet een 3 halen, je zou denken dat dat moet lukken.
Die Sylvana is echt zo'n gruwelijk lelijk eng mensquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
BBN
je komt jou ook overal tegen
Sylvana's eet je niet die likje!
Release the Dragonslayer from Delft!quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die Sylvana is echt zo'n gruwelijk lelijk eng mensDie postte altijd mee in het deventer topic toen ik daar nog woonde
Ze heeft volgens mij vrijwel al die droeftoeters van het keldertje subforum geneukt.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb ook een vak niet gehaald, eindcijfer 5.4865
Lulligquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat idee had ik al jaquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die Sylvana is echt zo'n gruwelijk lelijk eng mensDie postte altijd mee in het deventer topic toen ik daar nog woonde
Ze heeft volgens mij vrijwel al die droeftoeters van het keldertje subforum geneukt.
Lelijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
waarom zie ik dit nu pasquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij heeft er wel wat aan over gehouden.
Ook weer lang geledenquote:
Volgens mij had jij het daar ook al een keer over gehad. Hangt me iets van bij in ieder geval dat ik dit verhaal al eerder had gehoord.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Release the Dragonslayer from Delft!
Echt een partij relaxed. Heb gezellige huisgenoten en alles zit in de buurtquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook weer lang geleden. Hoe is het in Utrecht
?
Haha mooiquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Echt een partij relaxed. Heb gezellige huisgenoten en alles zit in de buurt.
We missen nog wel een paar stoelen en wat kussens die Mau's vriendjes hebben gejat op het huisfeest
Ja, die stond ergens op de 10e verdieping in de flat tegenover ons.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja, die stond ergens op de 10e verdieping in de flat tegenover ons.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja, die stond ergens op de 10e verdieping in de flat tegenover ons.
Ik ook echt helemaal voor me hoe dat is gegaan. Midden in de nacht een paar wankelende gasten met zo'n tafel over straat.quote:
Was wel lachen hoorquote:
Ik vraag me ook wel af hoe dat eruit ziet als er een of andere bezopen gast naar je kraam komt gestrompeld en een kilo makreel besteld.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ook echt helemaal voor me hoe dat is gegaan. Midden in de nacht een paar wankelende gasten met zo'n tafel over straat.
Briljant verhaalquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoe dat eruit ziet als er een of andere bezopen gast naar je kraam komt gestrompeld en een kilo makreel besteld.![]()
Liggen ze nog steeds in de vriezerquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoe dat eruit ziet als er een of andere bezopen gast naar je kraam komt gestrompeld en een kilo makreel besteld.![]()
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Liggen ze nog steeds in de vriezer?
Ik denk niet in cijfersquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
OH MIJN GOD, ZESJESCULTUUR, VERKETTER DEZE MAN, OP DE BRANDSTAPEL ERMEE, MOORD, BRAND!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk niet in cijfersik denk in studiepunten. of je nu een 10 of een 6 haalt het aantal studiepunten blijft gelijk
Niet alle werkgevers denken zoquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk niet in cijfersik denk in studiepunten. of je nu een 10 of een 6 haalt het aantal studiepunten blijft gelijk
klopt, in mijn geval kijken ze naar me portfolioquote:
Bijlage.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:11 schreef Pixell het volgende:
[..]want op je diploma staat een cijferlijst
Zelfs op mijn propedeuse staat een cijferlijst.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:11 schreef Pixell het volgende:
[..]want op je diploma staat een cijferlijst
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
klopt, in mijn geval kijken ze naar me portfolio
quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:19 schreef Michhas het volgende:
I guess I'm getting high on my own supply.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Gaat uiteindelijk om je cijfers in je master, daar moet je excelleren. Bachelor boeit zo een stuk minder.quote:
Seriously, geen enkele werkgever kijkt naar je studiepunten. Als je binnen een normale tijd je studie behaald hebt is dat prima.quote:
Kill it with fire, hier ga ik zelfs niet aan.quote:
Deze keer geloof ik je meteenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:14 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kill it with fire, hier ga ik zelfs niet aan.
en bij rossdale kijken ze niet eens meer naar diploma, want hoe ouder je bent hoe meer ze naar ervaring kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Seriously, geen enkele werkgever kijkt naar je studiepunten. Als je binnen een normale tijd je studie behaald hebt is dat prima.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:41 schreef Rossdale het volgende:
Iets voor standaardloze stef misschien?
Diploma is alleen belangrijk bij je eerste baan, als er uberhaupt al naar gekeken wordt. Zolang je een hoog genoege opleiding hebt en al ergens werkervaring hebt opgedaan kijkt een werkgever er al helemaal niet meer naar.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:42 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en bij rossdale kijken ze niet eens meer naar diploma, want hoe ouder je bent hoe meer ze naar ervaring kijken
ja tot iets daarna, als het goed is.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice, tijdelijk werk totaan de nieuwe keuring?
quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja tot iets daarna, als het goed is.
productie bedrijf.
gasleidingen maken
daar is niks mis mee tochquote:
En nu komen je huisgenoten onlinequote:Op donderdag 7 juni 2012 01:32 schreef Kutstudent het volgende:
M'n controllers aan m'n huisgenoten gegeven om te verstoppen. Echt fucking slecht dat ik mezelf niet in de hand kan houden als ik thuis wil studeren.![]()
Mwah, ligt er maar net aan welk bedrijf. Ik weet dat als je de kant van banking of consulting op wil er wel degelijk naar cijfers wordt gekeken bij stages en inhousedagen, in sommige gevallen zelfs naar de punten op je vwo-diploma. Als je eenmaal ergens binnen bent wordt er inderdaad veel meer gekeken naar werkervaring.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Seriously, geen enkele werkgever kijkt naar je studiepunten. Als je binnen een normale tijd je studie behaald hebt is dat prima.
Ja, ze denken dat ze slim zijn, hadden ze andere batterijen, en die erin laten zitten, dus die heb ik ook weer aan huisgenoot 3 gegeven (die het allemaal geen fuck boeit, dus die heb ik ze laten verstoppen), hoor ik huisgenoot 2 net (yo, huisgenoot 3, mag ik m'n batterijen terug die Maurice aan je gegeven heeft). Dus ik roep, doe geen moeite hoor, ik neem de achterklepjes wel mee als ik wegga.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu komen je huisgenoten online?
Veel minder werk om gewoon die achterklepjes van m'n controllers 2 weken in m'n tas te laten zitten, die tas staat toch altijd op m'n kamer als ik er ben en gaat altijd mee als ik ergens heen ga. En ze nemen weinig ruimte in beslag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:29 schreef Rossdale het volgende:
Anders trek je er toch gewoon een kabel uit?
Het is wat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
Heeft bovendien nog een andere reden. Ik heb al een aantal keer uitdrukkelijk gezegd dat ze niet op mijn bed mogen zitten. Want dat is gewoon zwaar a-relaxt, matras vervormd er helemaal van, en toch doen ze dat elke keer als ik weg ben, + dat ze aan m'n spullen zitten en alles door elkaar flikkeren als ze iets niet kunnen vinden, dus dit is meteen een laatste waarschuwing, wat er gebeurt als ze dat blijven doen.
0:00-0:02quote:
Mijn deur gaat op slot als ik er niet ben.quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
Heeft bovendien nog een andere reden. Ik heb al een aantal keer uitdrukkelijk gezegd dat ze niet op mijn bed mogen zitten. Want dat is gewoon zwaar a-relaxt, matras vervormd er helemaal van, en toch doen ze dat elke keer als ik weg ben, + dat ze aan m'n spullen zitten en alles door elkaar flikkeren als ze iets niet kunnen vinden, dus dit is meteen een laatste waarschuwing, wat er gebeurt als ze dat blijven doen.
Zit wel 1 flinke havik bij johquote:
Valt me niet alles tegen, alleen die gasten kunnen niet zingen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |