Lelijkquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb ook een vak niet gehaald, eindcijfer 5.4865
waarom zie ik dit nu pasquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij heeft er wel wat aan over gehouden.
Ook weer lang geledenquote:
Volgens mij had jij het daar ook al een keer over gehad. Hangt me iets van bij in ieder geval dat ik dit verhaal al eerder had gehoord.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die Sylvana is echt zo'n gruwelijk lelijk eng mensDie postte altijd mee in het deventer topic toen ik daar nog woonde
Ze heeft volgens mij vrijwel al die droeftoeters van het keldertje subforum geneukt.
Nee.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Release the Dragonslayer from Delft!
Echt een partij relaxed. Heb gezellige huisgenoten en alles zit in de buurtquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook weer lang geleden. Hoe is het in Utrecht
?
Haha mooiquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:23 schreef Frankii het volgende:
[..]
Echt een partij relaxed. Heb gezellige huisgenoten en alles zit in de buurt.
We missen nog wel een paar stoelen en wat kussens die Mau's vriendjes hebben gejat op het huisfeest
Ja, die stond ergens op de 10e verdieping in de flat tegenover ons.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja, die stond ergens op de 10e verdieping in de flat tegenover ons.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:29 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja, die stond ergens op de 10e verdieping in de flat tegenover ons.
Ik ook echt helemaal voor me hoe dat is gegaan. Midden in de nacht een paar wankelende gasten met zo'n tafel over straat.quote:
Was wel lachen hoorquote:
Ik vraag me ook wel af hoe dat eruit ziet als er een of andere bezopen gast naar je kraam komt gestrompeld en een kilo makreel besteld.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:36 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik ook echt helemaal voor me hoe dat is gegaan. Midden in de nacht een paar wankelende gasten met zo'n tafel over straat.
Briljant verhaalquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoe dat eruit ziet als er een of andere bezopen gast naar je kraam komt gestrompeld en een kilo makreel besteld.![]()
Liggen ze nog steeds in de vriezerquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:43 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoe dat eruit ziet als er een of andere bezopen gast naar je kraam komt gestrompeld en een kilo makreel besteld.![]()
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Liggen ze nog steeds in de vriezer?
Ik denk niet in cijfersquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heb ook een vak niet gehaald, eindcijfer 5.4865
OH MIJN GOD, ZESJESCULTUUR, VERKETTER DEZE MAN, OP DE BRANDSTAPEL ERMEE, MOORD, BRAND!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:55 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk niet in cijfersik denk in studiepunten. of je nu een 10 of een 6 haalt het aantal studiepunten blijft gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |