Verlkaart wel waarom ik alle tentamens en assesments haalquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat niemand je wil helpen, niet omdat je het zelf kan.
Antwoorden stelen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verlkaart wel waarom ik alle tentamens en assesments haal [ afbeelding ]
Inderdaad, je kan aan je spelling wel zien dat jij een echte bent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet de opleiding Nederlandsquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, je kan aan je spelling wel zien dat jij een echte bent.
ABN heb je iig wel onder de kniequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deed je dat maar jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet de opleiding Nederlands [ afbeelding ]
I wish you did.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet de opleiding Nederlands [ afbeelding ]
Ach, waarom zou ik daaraan doen als de helft van de bevolking het sowieso niet kanquote:
Battaquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, waarom zou ik daaraan doen als de helft van de bevolking het sowieso niet kan [ afbeelding ]
Dus omdat iedereen zo stom is, moet jij het ook maar doen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, waarom zou ik daaraan doen als de helft van de bevolking het sowieso niet kan [ afbeelding ]
Hipster.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus omdat iedereen zo stom is, moet jij het ook maar doen?
In Friesland niet neequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, ik pas mij aan aan het niveau.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dus omdat iedereen zo stom is, moet jij het ook maar doen?
Is wel zo aardig!
...quote:
Neequote:Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Onze grote vriend vandermar woont in Dokkum, wat is dat nou weer voor paupergehucht
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Onze grote vriend vandermar woont in Dokkum, wat is dat nou weer voor paupergehucht
quote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:43 schreef vandermar het volgende:
Waarom moet ik nou altijd poepen op momenten dat het niet schiktZo moet ik poepen als ik onderweg naar school ben of naar huis of tijdens voetbalwedstrijd of tijdens training of tijdens fitness. Wanneer ik dan thuis rustig zit dan hoeft het natuurlijk nooit
O ja, 's ochtends vroeg wakker worden als je moet poepen
Tuulk.quote:
Human Centipide?quote:
Nee, alleen van jou!quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:51 schreef Kutstudent het volgende:
Maarre Vandermar, al veel aanspraak van homo's gehad met je roze shirtje?
Valt wat tegen dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |