Ze hadden inderdaad Fifa is voor homo's, daarna zijn er een aantal van ons dat topic in gegaan en hebben wij later onze TT als MW2 is voor homo's gedaan. Ongeveer toen wij daar waren kwamen ze hier dom doen. Het zijn wel een stel autisten in dat topic hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat MW2 gebeuren? Zij hadden titel van FIFA is voor homo's en toen deed Dudeweiser MW2 is voor homo's en toen gingen ze hier dom doen
Verder gaat het over FUT, als je dat niet snapt moet je even in de OP kijken.
Ik kijk alleen hier en zie een zooi domme posts. Ik veroordeel die topic titel niet, alleen die posts die ik voorbij zag komen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wij dom doen? Dude dat was gewoon een grapje in het topic zelf, wij spelen met 6 man fifa daar, dus diegene de TT bedacht had was ons alleen maar aan trollen.
Volgens mij kwamen jullie toen in ons topic langs
Buitenste CB met 68 pace :x Maar met een beest als Kompany in het midden moet t wel lukkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/1001661
Dit ga ik doen
Ik geloof dat jullie eerst bij ons probeerden te trollen, maargoed.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat MW2 gebeuren? Zij hadden titel van FIFA is voor homo's en toen deed Dudeweiser MW2 is voor homo's en toen gingen ze hier dom doen
Verder gaat het over FUT, als je dat niet snapt moet je even in de OP kijken.
lol, wel grappig tijdens dat gezever was ik gewoon fifa aan het spelenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad Fifa is voor homo's, daarna zijn er een aantal van ons dat topic in gegaan en hebben wij later onze TT als MW2 is voor homo's gedaan. Ongeveer toen wij daar waren kwamen ze hier dom doen. Het zijn wel een stel autisten in dat topic hoor
Ach het was een grapje van ons onderlingquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kijk alleen hier en zie een zooi domme posts. Ik veroordeel die topic titel niet, alleen die posts die ik voorbij zag komen.
Al kan je wel vraagtekens bij het niveau van die TT zetten natuurlijk.
Lazzari als cdm kan ook nog, 4*quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/1001661
Dit ga ik doen
Wat gebeurt er dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:10 schreef KrAlex het volgende:
Binnenkort eens 10 PSN accounts aanmaken. Met allemaal potje FUT spelen om vervolgens in Augustus te genieten van de extra coins en packs (H)
Ja, even afwachten hoe dat uitpakt, maar ik merk het welquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Buitenste CB met 68 pace :x Maar met een beest als Kompany in het midden moet t wel lukken
wij kunnen toch niet ruiken dat het een inside joke is?quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wij dom doen? Dude dat was gewoon een grapje in het topic zelf, wij spelen met 6 man fifa daar, dus diegene de TT bedacht had was ons alleen maar aan trollen.
Volgens mij kwamen jullie toen in ons topic langs
Zonder die TT waren we er niet eens geweest. Ik zeg toch ook dat wij in jullie topic kwamen. Leer lezenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, wel grappig tijdens dat gezever was ik gewoon fifa aan het spelen! En jullie waren toch echt eerder bij ons aan het kutten hoor
[..]
Ach het was een grapje van ons onderling. En als we echt hadden willen kutten, hadden we dan niet fifa fut is voor gays gedaan denk je
?
Dus ja, waarom jullie dan zo'n TT pakken
Zijn wij wel allemaal gekomen danquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Thorb het volgende:
'Jullie' kan me niet voorstellen dat iedereen uit dit topic in dat topic van jullie komt
Niet mierenneuken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Thorb het volgende:
'Jullie' kan me niet voorstellen dat iedereen uit dit topic in dat topic van jullie komt
Meer het woord homo overal voor gebruiken, net wat je leuk wintquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol, wel grappig tijdens dat gezever was ik gewoon fifa aan het spelen! En jullie waren toch echt eerder bij ons aan het kutten hoor
[..]
Ach het was een grapje van ons onderling. En als we echt hadden willen kutten, hadden we dan niet fifa fut is voor gays gedaan denk je
?
Dus ja, waarom jullie dan zo'n TT pakken
Dat hadden we al door ja. Hij heeft nog veel te leren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wij kunnen toch niet ruiken dat het een inside joke is?en GJE is een beetje kinderachtig dus die ging trollen bij jullie.
Dat van GJE hadden we door jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wij kunnen toch niet ruiken dat het een inside joke is?en GJE is een beetje kinderachtig dus die ging trollen bij jullie.
Ik heb dat nooit gezegd, 'Kutstudent' wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn wij wel allemaal gekomen dan?
??quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:54 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Je kan je alvast een beetje voorbereiden natuurlijkZelfs in Fut12 kan je al iets doen voor fifa13
Als ik me niet vergis kon je vorig jaar al je bidtokens meenemen naar Fut12, tevens startte Fut12 al een maand (dacht ik?) voordat fifa12 uitkwam
Webapp start eerder dan het spel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
??
Hoe kan zoiets startten voor dat de game uitkomt?
Weet alleen dat ik met FIFA12 zo season pass haalde en daardoor 3 dagen eerder FIFA spelen.![]()
Doe dat ook nooit. Je krijgt dan zo half afgemaakte versie.
Je krijgt dan een bonus met FIFA FUT 13 als terugkerende speler. Was het afgelopen jaar wel het geval, spelers van FUT 11 kregen allemaal 2 golden packs als ik me niet vergis.quote:
Magallon 74 pace en betere heading stats, denk dat ik hem ook maar haal..even testenquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Lazzari als cdm kan ook nog, 4*Maar Juarez is ook relaxt.
en ik had Araujo als mexiaanse cb, ook wel chill. Zilver met 75 pace
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |