SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te ver weg, anders had ik wel geholpenquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:24 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog veel erger:
ZE HEBBEN MIJN TV ZO IN DE HOEK GEZET DAT IK NIET KAN GAMEN EN HIJ IS TE ZWAAR OM TE VERPLAATSEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buurvrouw is daar niet sterk genoeg voor, zelfs samen kunnen we het niet.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Kun je niet een van je buren vragen om even te helpen met de tv verplaatsen?
Goed ideequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
Shar ga dan ff toffe E3 items kijken vrouw!
Wel van Gamekings he! Kijk de face off items die zijn serieus zonder gekloot!quote:
Let eens op die grote mond van je!quote:
50"quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef Reintji het volgende:
Wat voor bakbeest van een TV heb jij wel niet Shar?
Ik wil dat ook een zo een squad ik ga ze nu meestal te lijf met een bus vergif voor vliegende insecten en dat werkt wel maar duurt wel ff en ze flippen hem dan.quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
DAFUQ .. mega grote spin hiergelukkig is de spinnensquad er al achteraan
Spinnen zijn wel handig, ze houden mijn katten zeker 10 min bezig, dan vinden ze het niet grappig meer omdat hij niet meer beweegt en eten ze hem opquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil dat ook een zo een squad ik ga ze nu meestal te lijf met een bus vergif voor vliegende insecten en dat werkt wel maar duurt wel ff en ze flippen hem dan.
VeT HenDiG!quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Spinnen zijn wel handig, ze houden mijn katten zeker 10 min bezig, dan vinden ze het niet grappig meer omdat hij niet meer beweegt en eten ze hem op
qftquote:
Gratzquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef badboynova het volgende:
WHOEHOE MY BABYBOY begint te lopen
AQ nu ben je echt de klos XD
Shittttquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef badboynova het volgende:
Oke ik weet nu wat het is.quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
http://gambitious.com/
Is vandaag live gegaan!
Is het wat?
Het zijn er nu ook al 5 toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef badboynova het volgende:
De BBN2 account komt er al aan (BABYBOYNOVA_THE_SECOND)quote:
Hij is nu een jaar en 3 maanden,quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:15 schreef SummerBreeze het volgende:
hoe oud issie BBN?
Hier overigens een meisje van morgen 28 weken (6,5 maand dus) en ze begint te oefenen met staan. Waar ze eerst ging zitten als ze op haar rug lag en zich aan je vingers omhoog trok, gaat ze nu maar gelijk staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ook wel een keer goed tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Buurvrouw is daar niet sterk genoeg voor, zelfs samen kunnen we het niet.
Buurman beneden is net weg, die kwam ik tegen op de trap toen ik thuis kwam.
Naja, ik wacht sowieso wel ff, moet toch op de grond zitten als ik wil gamen dus heb er sowieso weinig aan ...
.... plus nu weet ik zeker dat ik eens op tijd in bed lig
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij is nu een jaar en 3 maanden,Dat blijkt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel tof man
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
BWAAHAHAHAHHAHA IK BEN WERKELOOS DUS DAT KAN IK NIET!!quote:
Oh ik wist niet dat je geen baan meer hebt, what happend?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerst maar eens m'n huis weer inrichten voor ik ga solliciteren...
Spankmeister happened.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je geen baan meer hebt, what happend?
4 maanden wereldreisquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je geen baan meer hebt, what happend?
quote:
Shoppen in Scheveningen? Dafuq?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag met vriendinnetjes naar Scheveningen! Overdag lekker shoppen en ergens een hapje eten, 's avonds naar een musical (dat laatste wilde mijn vriendinnetjes graag)
vaatje hollandse nieuwe?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Shoppen in Scheveningen? Dafuq?
ARCADEHAL JEWAIT!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Shoppen in Scheveningen? Dafuq?
Ik ben er ook niet zo van, maar we konden kaartjes met 50% korting bestellen en zij wilde dit heel graag. Ben de beroerste niet, maar ben wel bang dat ik er ook echt geen zak aan ga vindenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:02 schreef Poit het volgende:
Musicals![]()
![]()
De enige leuke musical was degene waarin ik de hoofdrol had in groep 8!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo van, maar we konden kaartjes met 50% korting bestellen en zij wilde dit heel graag. Ben de beroerste niet, maar ben wel bang dat ik er ook echt geen zak aan ga vinden
Maar dan is dit mooi de laatste keer geweest
Zo te zien "Wicked".quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind sommige musicals wel goed, maar er zijn er ook heel veel waar ik niet heen zou willen.
Welke ga je heen Lot?
Oh nee die wil ik niet zienquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zo te zien "Wicked".
Lijkt me een leuke om heen te gaan met Whitney
Mensen die niet haten op musicalsquote:
Wat een onwijze onzin. Net alsof alle musicals hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Mensen die niet haten op musicals![]()
Serieus.. Ben er 1 keer geweest met m'n toenmalige vriendin, zij is er helemaal weg van, en damn wat een volk komt daar op af zeg.. Alleen maar overjarige huisvrouwen met teveel parfum en paars haar![]()
En nog janken ook!!
Dit was zover ik het kan inschatten nog een 'moderne jongeren' musical. Dirty Dancing.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat een onwijze onzin. Net alsof alle musicals hetzelfde zijn.
Er zijn een hoop musicals die mij niet trekken, maar er zijn ook echt heleboel die heel erg leuk zijnHet is gewoon net als films en muziek, het ene genre trekt je meer dan de andere.
Dirty Dancing zou ik ook niet heen willenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit was zover ik het kan inschatten nog ene 'moderne jongeren' musical. Dirty Dancing.
Fixed, slotje, die crap should be banned.
Wel! Slotjequote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dirty Dancing zou ik ook niet heen willenBetekend niet dat gelijk alle musicals maar kut zijn
Debbie Does Dallas The Musicalquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dirty Dancing zou ik ook niet heen willenBetekend niet dat gelijk alle musicals maar kut zijn
Hoplaquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Debbie Does Dallas The Musical
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Debbie Does Dallas The Musical
Ex schoon zusje danquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:44 schreef SummerBreeze het volgende:
'soort van zusje'.. Right. Kun je nog vager zijn?
Als er iemand in speelt die je kent is het sowieso wel leukquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Sound of music lijkt mij oko helemaal nix, ik trek die film ook niet
M'n moeder d'r favo.. Heb die denk wel 100 keer gezien!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Sound of music lijkt mij oko helemaal nix, ik trek die film ook niet
Voor mij maakt dat niet echt wat beter, als ik het saai vindt blijft het saai ook al ken ik iemandquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als er iemand in speelt die je kent is het sowieso wel leuk
Maar dat komt omdat die 2 die Batman&Robin neerzetten ook geweldig goed zijn...quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Weet je wat een awesome musical is?
Batman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
because the world always needs more duckfacequote:
*Insert goede 'The Jizz' garp.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef SummerBreeze het volgende:
Ooit naar The Wizz geweest en dat was wel heel erg gaaf.
Ik geloof dat wij slecht op 1 lijn liggen qua smaak Kn0x.. Musequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:06 schreef Kn0x het volgende:
17 december weer terug naar Amsterdam!
MUSE!!!!!! in de Ziggo Dome.
Poit toch...quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij slecht op 1 lijn liggen qua smaak Kn0x.. Muse
Maar dat was niet omdat ik dat niet leuk vind.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Poit toch...
En je was er ook al niet bij met Tenacious D
nee, dat was omdat ik mee wasquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dat was niet omdat ik dat niet leuk vind.
Hell yeah.. Deze kleine dwerg is maar wat bang voor die grote reus!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee, dat was omdat ik mee was
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dat was niet omdat ik dat niet leuk vind.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:47 schreef SocialDisorder het volgende:
potdomme, wat heeft Brütal Legend toch een goede soundtrack
Je weet wat ze zeggen hé Poit , ''hoe groter ze zijn des te harder ze vallen''quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Hell yeah.. Deze kleine dwerg is maar wat bang voor die grote reus!
Als SD valt, dan gaat er wereldwijd een tsunami-alarm af...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:44 schreef Altron het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hé Poit , ''hoe groter ze zijn des te harder ze vallen''
Lol, en ik denk dat hij op voorhand ook nog een aantal bevolkingsgroepen plet!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als SD valt, dan gaat er wereldwijd een tsunami-alarm af...
Spannendste deel van je week?quote:
Gehad ook he, ze heeft em niet meerquote:
NEIN!quote:
en er geen brokeback mountain weekend is...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:22 schreef Poit het volgende:
[..]
NEIN!
Misschien, als de kriebels tegen die tijd komen. En iemand moet van z'n kaartje af en zulks..
Een vriend van mij ook, dikke mazzel dat je er doorheen kwamquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:49 schreef Reintji het volgende:
Zo he. Gewoon twee lowlands kaartjes gescoord
Maar True Blood en Warehouse13 beginnen zeer snel weer...quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:47 schreef wc-eend het volgende:
Fuck zooi... Game of Thrones afgelopen, seizoen 3 komt pas in fucking april 2013...
Minecraft damn al weer tijdje niet gespeeld!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:11 schreef Morgen- het volgende:
Dual shock op 360
Fixes en verbeteringen Minecraft 360
Nja beter fixen ze gewoon snel stuff van de PC versie erin.. Nieuwe versie van MC op de PC is wederom tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Minecraft damn al weer tijdje niet gespeeld!
Dankzij The Witcher 2 een van de vetste games EVER!
ik heb heul geen BCC gezien! stelletje lijers!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat kwam die knakker van BCC dan doen? Toen ik vanmorgen aan kwam rijden stapte hij net weer in zijn busje.
7:55 uur. Ik zeg: bellen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb heul geen BCC gezien! stelletje lijers!
7:55 belde hij mij op dat de tablet niet op voorraad is!quote:
Ohja, Ik kan me niet herinneren eerder over ze gezeurd te hebben...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:09 schreef Altron het volgende:
Waarom bestellen jullie daar uberhaupt nog wat ?
Elke keer hoor ik jullie zeuren over BCC.
Wat imo sowieso een schijt zaak is , maar goed.
Met de levering van de wasmachine.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ohja, Ik kan me niet herinneren eerder over ze gezeurd te hebben...
Lol!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:43 schreef SocialDisorder het volgende:
High Service m'n kont!
Woensdag: uw tablet is binnen
Vrijdag: uw apparaat is niet op voorraad en we weten niet wanneer we gaan leveren
TIEFT OP STA IK HIER VROEG VOOR OP? REGEL HET MAAR!
BCC
Nicequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef GameBabe het volgende:
Ik kon vandaag een keer uitslapen, afspraak in Leiden, 5 minuten reistijdWas de afspraak wel een halfuur verzet dus zit ik hier al een halfuur op een houten bankje, maar toch
dit dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:06 schreef SummerBreeze het volgende:
en we zijn Nederlanders. We zeuren graag. De keren dat het wel goed ging (de prima service rondom de vorige TV, hoe we geholpen werden tijdens de aanschaf van de versterker en boxen, hun manier van werken bij de aanschaf van de huidige tv en zo zijn er nog wel een aantal dingen) die vergeten we allemaal of noemen we vaak niet eens meer.
Dus om antwoord te geven: we bestellen/kopen daar nog omdat de goede service over het algemeen de ietwat mindere service meer dan goed maakt.
Bovendien bedenk ik me nu dat de twee keer dat het mis ging het steeds om levering ging. Dat is iets dat geregeld wordt door het centrale magazijn en daar werken nou eenmaal knuppels (ja, ik ken er een aantal persoonlijk)
Fair enough.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dit dus.
maar ze zijn nu aan het uitzoeken wat er mis is gegaan en op welke manier we dit op kunnen lossen.
Het doosje is niet veel groterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
okay, net het magazijn aan de lijn gehad; apparaat is binnengekomen, staat namelijk op de log, maar niemand weet waar hij nu ligt. Er zijn nu 3 man aan het zoeken naar een tablet van 26x18cm in een magazijn van een miljoenmiljard kubieke meter.
dat zou hij NOOIT doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef SummerBreeze het volgende:
laat ze ook even contact opnemen met de bezorger die vanmorgen om 7:55 uur bij jouw werk stond SD. Misschien heeft die gewoon alles op zijn vrachtbrief ingeladen en er daarna mee vandoor gegaan ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
dat hij het ook niet weet, op zijn vrachtbrief stond "niet voorradig", die vrachtbrief ligt 's morgens in z'n autootje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef SummerBreeze het volgende:
en, wat was zijn reactie?
valt het op dat ik die f*cking tablet graag wil hebben?
Omdat je eerst naar het adres rijdt waar je heen moet en dan pas kijkt wat je daar af moet gevenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef SummerBreeze het volgende:
maar waarom stond hij dan bij je werk voor de deur?
* SummerBreeze snapt er geen kloot meer van
* Poit joint je playlistquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Gelukkig werkt Spotify ook gewoon op m'n werk-PC
* SocialDisorder gaat verder met de Brütal Legend Playlist
Broseph, je beseft je wel dat er al tientallen Brütal Legend playlists zijn op spotify? Je had ook gewoon lui kunnen zijn en die af en toe opzettenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Gelukkig werkt Spotify ook gewoon op m'n werk-PC
* SocialDisorder gaat verder met de Brütal Legend Playlist
Spunkmeistro!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Broseph, je beseft je wel dat er al tientallen Brütal Legend playlists zijn op spotify? Je had ook gewoon lui kunnen zijn en die af en toe opzetten
jonguh! waar denk je dat ik deze vandaan heb?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Broseph, je beseft je wel dat er al tientallen Brütal Legend playlists zijn op spotify? Je had ook gewoon lui kunnen zijn en die af en toe opzetten
Mar volgens mij is hij wel incompleet. Bestond de soundtrack niet uit 100 nummers?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jonguh! waar denk je dat ik deze vandaan heb?
geen idee, ik deed een snelle scan en de tracks die ik zeker wist staan erop.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Mar volgens mij is hij wel incompleet. Bestond de soundtrack niet uit 100 nummers?
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:06 schreef SummerBreeze het volgende:
en we zijn Nederlanders. We zeuren graag. De keren dat het wel goed ging (de prima service rondom de vorige TV, hoe we geholpen werden tijdens de aanschaf van de versterker en boxen, hun manier van werken bij de aanschaf van de huidige tv en zo zijn er nog wel een aantal dingen) die vergeten we allemaal of noemen we vaak niet eens meer.
Dus om antwoord te geven: we bestellen/kopen daar nog omdat de goede service over het algemeen de ietwat mindere service meer dan goed maakt.
Bovendien bedenk ik me nu dat de twee keer dat het mis ging het steeds om levering ging. Dat is iets dat geregeld wordt door het centrale magazijn en daar werken nou eenmaal knuppels (ja, ik ken er een aantal persoonlijk)
Kut, ik heb het huis nu volledig opgeruimd dus ik moet m'n scriptie er maar weer bijpakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Spunkmeistro!
Hoe bevalt het weer terug in de nederlanden?
Je werd gemist ouwe knuffelbeerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kut, ik heb het huis nu volledig opgeruimd dus ik moet m'n scriptie er maar weer bijpakken
Maar voor de rest wel goed om weer terug te zijn, enorm tof iedereen weer te zien!
En dan heb je ons nog niet eens gezien!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kut, ik heb het huis nu volledig opgeruimd dus ik moet m'n scriptie er maar weer bijpakken
Maar voor de rest wel goed om weer terug te zijn, enorm tof iedereen weer te zien!
mehquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:25 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk shirtje voor de barney liefhebbers?
Dat dusquote:
TBBTquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:31 schreef Kn0x het volgende:
Deze heb ik dan wel weer besteld:
http://www.qwertee.com/
Bijnaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog halve dag tot weeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Hier ookquote:
Oh, sterkte danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier ook
Zo eerst mijn werkgever eens bellen, kijken wat het nieuws gaat wezen houd ik mijn baan of niet.![]()
Mijn weekend kan sowieso niet stuk![]()
Hij belde net zelf al.quote:
Je kunt altijd met dat andere bedrijf een gesprek aan gaan toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij belde net zelf al.
Niet dat ik er wijzer van word, hij kan geen duidelijkheid geven
Een huis kan ik wel vergeten als hij niets gaat ondernemen dus heb hem maar voor het blok gezet en natuurlijk moet dit weer in overweging genomen worden dus hoor zsm wat.
Toeval dat ik vlak er voor gebeld werd door een bedijf uit mijn eigen woonplaats of ik interesse had, dus wie weet heb ik een alternatief achter de hand volgende week.
Heb al een gesprek geaccepteerd voor volgende weekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt altijd met dat andere bedrijf een gesprek aan gaan toch?
En hoezo kan je baas geen duidelijkheid geven?
Okay maar voor wanneer krijg je nu iets te horen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb al een gesprek geaccepteerd voor volgende week
Omdat mijn werkgever in het bezit is van 3 bazen die allemaal erover moeten beslissen
Van mijn eigen werkgever?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay maar voor wanneer krijg je nu iets te horen?
Ik zou aangeven dat je wel wat zekerheid wilt hebben, als je "misschien" volgende week wat hoort heb je er geen moer aan, je hebt gewoon recht om te weten of je contract wordt verlengd of niet. Wanneer loopt hij af?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Van mijn eigen werkgever?
Hun kennende mag ik zelf bellen volgende week hoe het er voor staat
Contract zelf loopt niet af, onbepaalde tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou aangeven dat je wel wat zekerheid wilt hebben, als je "misschien" volgende week wat hoort heb je er geen moer aan, je hebt gewoon recht om te weten of je contract wordt verlengd of niet. Wanneer loopt hij af?
Gewoon lekker verder kijken, desnoods bij andere detacheringen, als ze het idee hebben dat je weggaat worden ze vanzelf wel zenuwachtigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Contract zelf loopt niet af, onbepaalde tijd.
Het is meer vanwege de voorwaarden (financieel, opleidingen) waar ze nu zo moeilijk over doen.
Heb het al zo vaak met ze erover gehad dat ik het nu zat ben en zelf eisen gesteld heb.
Dat zijn ze al na het zojuist gevoerde gesprekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon lekker verder kijken, desnoods bij andere detacheringen, als ze het idee hebben dat je weggaat worden ze vanzelf wel zenuwachtig
Dibs!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:25 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk shirtje voor de barney liefhebbers?
Hamer en bijtelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond even mijn Macbook Pro uit elkaar draaien (90 graden idle). Weet iemand of ik nog speciaal spul moet gebruiken om de oude koelpasta te verwijderen? Of kan ik gewoon gajes met een oude CC dat spul eraf beunen?
Nieuwe kopenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond even mijn Macbook Pro uit elkaar draaien (90 graden idle). Weet iemand of ik nog speciaal spul moet gebruiken om de oude koelpasta te verwijderen? Of kan ik gewoon gajes met een oude CC dat spul eraf beunen?
staalborstelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat oude koelpasta is er zo af, wees wel voorzichtig met de nieuwe erop te doen, netjes een dun laagje aanbrengen, als je te dik doet is juist niet goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Rijstkorreltje is over het algemeen genoeg (behalve als je écht een grote heatspreader hebt, maar dat zal wel niet in een klapjap)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat oude koelpasta is er zo af, wees wel voorzichtig met de nieuwe erop te doen, netjes een dun laagje aanbrengen, als je te dik doet is juist niet goed
Kijk aan jou hebben we ietsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat oude koelpasta is er zo af, wees wel voorzichtig met de nieuwe erop te doen, netjes een dun laagje aanbrengen, als je te dik doet is juist niet goed
En mocht de oude koelpasta wel vast zitten beetje alcohol gebruiken, dan laat het heel snel los. Pas op dat je niet teveel gebruikt, en doe het op een doekje die niet teveel pluist
Nee het is een macbook pro dus mag maar klein beetje pasta inquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Rijstkorreltje is over het algemeen genoeg (behalve als je écht een grote heatspreader hebt, maar dat zal wel niet in een klapjap)
De internets zei: LIEK A SMALL PEA (liek en caps want internet)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee het is een macbook pro dus mag maar klein beetje pasta in
JAMAAR T IS OOK BELANGRIJK! want met teveel kan hij ook niet goed koelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De internets zei: LIEK A SMALL PEA (liek en caps want internet)
Hier is het nog droogquote:
Dan komt dat vanzelf hier ook wel, scheelt niets qua afstand.quote:
Dat was hier net 10 minuten geleden ook. Nu shined de zon weer als een mallequote:
Hier is het nu droogquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:32 schreef Solique het volgende:
En nu komt het hier met bakken naar beneden
Hier nu ook weerquote:
Vieze wc?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HEEEEEEEEE wat doe jij hier, ga eens terug mijn boodschappen tas in!
was je ziekjes?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:43 schreef wc-eend het volgende:
E3-week weer voorbij... voel me ook wat beter... dus ben weer wat meer terug nu hier
Eerder uitgebrand.. Ex enzo.. maarja nog steeds niet veel beter maar wel op een manier dat ik wat rust heb...quote:
oh das wel heel vervelend danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:45 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Eerder uitgebrand.. Ex enzo.. maarja nog steeds niet veel beter maar wel op een manier dat ik wat rust heb...
En weer een oud bekende goed contact mee gekregen
Kijk zo horen wij t graagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja... ach advocaat... super effective
MAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik heb jullie wel gemist
Hier nu ook weerquote:
Good to have you back kerel!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja... ach advocaat... super effective
MAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ik heb jullie wel gemist
Hier nu ook zo alleen zonder dooie bomen..quote:
Tfoe mijn bonsai een halve week vergeten water te gevenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Hier nu ook zo alleen zonder dooie bomen..
Het arme boompje.. Ik vind het niet kunnenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tfoe mijn bonsai een halve week vergeten water te geven
INSTAGIB
Hier ookquote:
Hij ziet er nog niet zo uit als de mijnequote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Tfoe mijn bonsai een halve week vergeten water te geven
INSTAGIB
hehequote:
I don't get it.quote:
Wat De.quote:
quote:
quote:
hahahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh Solique, fruit en ik hadden besloten dat jij de nr 1 bent in meest rare tekeningen maken
Een zebra tekenen kan overal op meneertjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:37 schreef Solique het volgende:
[..]
hahahaha
Kom er vaak genoeg achter dat wat ik bedenk te tekenen eigenlijk niet mogelijk is op een iPhone
Ben eigenlijk ook meer van het schetsen maar daar is het scherm niet precies genoeg voor.
Ik nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Een zebra tekenen kan overal op meneertje
Donequote:
Ik denk juist dat je er teveel over nadenkt. Een zebra is super easy, maar je probeert het te netjes juist, terwijl een beestje met strepen al genoeg isquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:46 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens wat meer tijd in het tekenen steken dan steeds even snel wat tekenen of het proberen in beschonken toestand
[..]
Done
Die probeerde ik te tekenen terwijl ik dronken in het cafe zat te wachten dus zal best te moeilijk gedaan hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk juist dat je er teveel over nadenkt. Een zebra is super easy, maar je probeert het te netjes juist, terwijl een beestje met strepen al genoeg is
Sharanaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef wc-eend het volgende:
Shar, Fruit, Poitemans anderen wat zijn jullie usernames in DSF?
Ik doe niet aan mobile gaming. Tenzij je een potje wil schaken, ander verhaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef wc-eend het volgende:
Don't worry, dat komt wel goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:57 schreef wc-eend het volgende:
ik ben wel heeeeeel slecht... zeker omdat het allemaal engels is
Ach, komt vanzelf goed. Slechter dan wat ik er soms uit gooi is niet te doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:57 schreef wc-eend het volgende:
ik ben wel heeeeeel slecht... zeker omdat het allemaal engels is
Maar niet in je huis neem ik aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
ZOMG MIJN TABLET IS TERECHT!!!!!!!!
SB is nu onderweg om hem te gaan halen bij het servicecenterquote:
SuperFruitigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef wc-eend het volgende:
Hoi Lotje!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hallo schatjes!
Nou ik heb een prima dagje Den Haag/ Scheveningen gehad.
Goed geshopt, lekker gegeten aan het strand en de musical was best te pruimen.
Het blijft een musical dus het is allemaal flink overdreven maar het was echt wel vermakelijk. En ik heb echt een tering hekel aan Chantal Janzen maar zelfs ik moet toegeven dat ze het echt ontzettend goed deed!
Maar vooral was het gewoon een leuke 'weekendje weg' met een paar schoolvriendinnetjes omdat we toch behoorlijk hard gewerkt hebben het afgelopen jaar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hallo schatjes!
Nou ik heb een prima dagje Den Haag/ Scheveningen gehad.
Goed geshopt, lekker gegeten aan het strand en de musical was best te pruimen.
Het blijft een musical dus het is allemaal flink overdreven maar het was echt wel vermakelijk. En ik heb echt een tering hekel aan Chantal Janzen maar zelfs ik moet toegeven dat ze het echt ontzettend goed deed!
Maar vooral was het gewoon een leuke 'weekendje weg' met een paar schoolvriendinnetjes omdat we toch behoorlijk hard gewerkt hebben het afgelopen jaar.
Hey Solquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:03 schreef Morgen- het volgende:
Stage gevondenOehhh jonkie! Welke klas zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waar ga je stage lopen?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Beetje verdeeld nog, volgende week wordt het spannend en hoop ik duidelijkheid te hebben.quote:
3equote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oehhh jonkie! Welke klas zit je?
en waar ga je stage lopen?
Duidelijkheid over baan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Beetje verdeeld nog, volgende week wordt het spannend en hoop ik duidelijkheid te hebben.
Hahah doe dan ook iets nuttigs gek!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:16 schreef Morgen- het volgende:
[..]
3een bij een fietswinkel
moest wat hihi
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahah doe dan ook iets nuttigs gek!
Ik hoop het wel te krijgen dan, ja. Werkgever doet lastig en heb ze nu voor het blok gezet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Duidelijkheid over baan?
Spannend!
Oke dus er zijn wel alternatieve?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik hoop het wel te krijgen dan, ja. Werkgever doet lastig en heb ze nu voor het blok gezet.
Tevens uitnodiging gehad voor gesprek bij andere baan dinsdag.
Gelukkig heb je nog een alternatief achter de hand, al weet je natuurlijk niet 100% zeker of dat iets wordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik hoop het wel te krijgen dan, ja. Werkgever doet lastig en heb ze nu voor het blok gezet.
Tevens uitnodiging gehad voor gesprek bij andere baan dinsdag.
Zo kijk je maanden rond voor andere baan en reageert er niets.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oke dus er zijn wel alternatieve?
Ik hoop dat er iets goeds uitkomt!!
Klopt, ach ik zie het wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog een alternatief achter de hand, al weet je natuurlijk niet 100% zeker of dat iets word.
Nja wel mooi dat je ineens 3 vacatures binnen krijgt. Wil je weg bij je huidige werkgever?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo kijk je maanden rond voor andere baan en reageert er niets.
Zo lijkt er duidelijkheid te komen en heb ik 3 vacatures binnen en een gesprek ergens.
[..]
Klopt, ach ik zie het wel.
Wil best weg maar dan moet ik wel een goed alternatief hebben wat ik momenteel niet heb.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja wel mooi dat je ineens 3 vacatures binnen krijgt. Wil je weg bij je huidige werkgever?
Ze zoeken bij mijn detacheerder ook nog mensen, dus misschien is dat ook nog watquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Wil best weg maar dan moet ik wel een goed alternatief hebben wat ik momenteel niet heb.
Mijn huidige project is nu wel verlengd naar eind van het jaar.
Maar de voorwaarden van mijn werkgever zijn gewoon brak, geen opleidingen, cursussen en salaris waar geen millimeter ruimte in zit.
Wil dus gewoon duidelijkheid van mijn werkgever vooral omdat ik op mezelf wil maar dat kunnen ze niet geven dus wordt besproken en komen ze op terug.
Ja, al kan ik dat pas echt zeggen na een gesprek.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar wel relaxt dat je dingen achter de hand hebt.
Ben in twijfeling over detachering omdat ik er zelf al wat jaren in zit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zoeken bij mijn detacheerder ook nog mensen, dus misschien is dat ook nog wat
je hebt PMquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, al kan ik dat pas echt zeggen na een gesprek.
[..]
Ben in twijfeling over detachering omdat ik er zelf al wat jaren in zit.
Mooiste zou wezen vaste werkgever, maar weet hoe moeilijk alles nu is.
Interesse heb ik sowieso altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |