Je weet wat ze zeggen hé Poit , ''hoe groter ze zijn des te harder ze vallen''quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Hell yeah.. Deze kleine dwerg is maar wat bang voor die grote reus!
Als SD valt, dan gaat er wereldwijd een tsunami-alarm af...quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:44 schreef Altron het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hé Poit , ''hoe groter ze zijn des te harder ze vallen''
Lol, en ik denk dat hij op voorhand ook nog een aantal bevolkingsgroepen plet!quote:Op donderdag 7 juni 2012 16:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als SD valt, dan gaat er wereldwijd een tsunami-alarm af...
Spannendste deel van je week?quote:
Gehad ook he, ze heeft em niet meerquote:
NEIN!quote:
en er geen brokeback mountain weekend is...quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:22 schreef Poit het volgende:
[..]
NEIN!
Misschien, als de kriebels tegen die tijd komen. En iemand moet van z'n kaartje af en zulks..
Een vriend van mij ook, dikke mazzel dat je er doorheen kwamquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:49 schreef Reintji het volgende:
Zo he. Gewoon twee lowlands kaartjes gescoord
Maar True Blood en Warehouse13 beginnen zeer snel weer...quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:47 schreef wc-eend het volgende:
Fuck zooi... Game of Thrones afgelopen, seizoen 3 komt pas in fucking april 2013...
Minecraft damn al weer tijdje niet gespeeld!quote:Op donderdag 7 juni 2012 21:11 schreef Morgen- het volgende:
Dual shock op 360
Fixes en verbeteringen Minecraft 360
Nja beter fixen ze gewoon snel stuff van de PC versie erin.. Nieuwe versie van MC op de PC is wederom tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Minecraft damn al weer tijdje niet gespeeld!
Dankzij The Witcher 2 een van de vetste games EVER!
ik heb heul geen BCC gezien! stelletje lijers!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Wat kwam die knakker van BCC dan doen? Toen ik vanmorgen aan kwam rijden stapte hij net weer in zijn busje.
7:55 uur. Ik zeg: bellen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik heb heul geen BCC gezien! stelletje lijers!
7:55 belde hij mij op dat de tablet niet op voorraad is!quote:
Ohja, Ik kan me niet herinneren eerder over ze gezeurd te hebben...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:09 schreef Altron het volgende:
Waarom bestellen jullie daar uberhaupt nog wat ?
Elke keer hoor ik jullie zeuren over BCC.
Wat imo sowieso een schijt zaak is , maar goed.
Met de levering van de wasmachine.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:54 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ohja, Ik kan me niet herinneren eerder over ze gezeurd te hebben...
Lol!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:43 schreef SocialDisorder het volgende:
High Service m'n kont!
Woensdag: uw tablet is binnen
Vrijdag: uw apparaat is niet op voorraad en we weten niet wanneer we gaan leveren
TIEFT OP STA IK HIER VROEG VOOR OP? REGEL HET MAAR!
BCC
Nicequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:05 schreef GameBabe het volgende:
Ik kon vandaag een keer uitslapen, afspraak in Leiden, 5 minuten reistijdWas de afspraak wel een halfuur verzet dus zit ik hier al een halfuur op een houten bankje, maar toch
dit dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:06 schreef SummerBreeze het volgende:
en we zijn Nederlanders. We zeuren graag. De keren dat het wel goed ging (de prima service rondom de vorige TV, hoe we geholpen werden tijdens de aanschaf van de versterker en boxen, hun manier van werken bij de aanschaf van de huidige tv en zo zijn er nog wel een aantal dingen) die vergeten we allemaal of noemen we vaak niet eens meer.
Dus om antwoord te geven: we bestellen/kopen daar nog omdat de goede service over het algemeen de ietwat mindere service meer dan goed maakt.
Bovendien bedenk ik me nu dat de twee keer dat het mis ging het steeds om levering ging. Dat is iets dat geregeld wordt door het centrale magazijn en daar werken nou eenmaal knuppels (ja, ik ken er een aantal persoonlijk)
Fair enough.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dit dus.
maar ze zijn nu aan het uitzoeken wat er mis is gegaan en op welke manier we dit op kunnen lossen.
Het doosje is niet veel groterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:39 schreef SocialDisorder het volgende:
okay, net het magazijn aan de lijn gehad; apparaat is binnengekomen, staat namelijk op de log, maar niemand weet waar hij nu ligt. Er zijn nu 3 man aan het zoeken naar een tablet van 26x18cm in een magazijn van een miljoenmiljard kubieke meter.
dat zou hij NOOIT doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef SummerBreeze het volgende:
laat ze ook even contact opnemen met de bezorger die vanmorgen om 7:55 uur bij jouw werk stond SD. Misschien heeft die gewoon alles op zijn vrachtbrief ingeladen en er daarna mee vandoor gegaan ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
dat hij het ook niet weet, op zijn vrachtbrief stond "niet voorradig", die vrachtbrief ligt 's morgens in z'n autootje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef SummerBreeze het volgende:
en, wat was zijn reactie?
valt het op dat ik die f*cking tablet graag wil hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |