Zo te zien "Wicked".quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind sommige musicals wel goed, maar er zijn er ook heel veel waar ik niet heen zou willen.
Welke ga je heen Lot?
Oh nee die wil ik niet zienquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zo te zien "Wicked".
Lijkt me een leuke om heen te gaan met Whitney
Mensen die niet haten op musicalsquote:
Wat een onwijze onzin. Net alsof alle musicals hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Mensen die niet haten op musicals![]()
Serieus.. Ben er 1 keer geweest met m'n toenmalige vriendin, zij is er helemaal weg van, en damn wat een volk komt daar op af zeg.. Alleen maar overjarige huisvrouwen met teveel parfum en paars haar![]()
En nog janken ook!!
Dit was zover ik het kan inschatten nog een 'moderne jongeren' musical. Dirty Dancing.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat een onwijze onzin. Net alsof alle musicals hetzelfde zijn.
Er zijn een hoop musicals die mij niet trekken, maar er zijn ook echt heleboel die heel erg leuk zijnHet is gewoon net als films en muziek, het ene genre trekt je meer dan de andere.
Dirty Dancing zou ik ook niet heen willenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit was zover ik het kan inschatten nog ene 'moderne jongeren' musical. Dirty Dancing.
Fixed, slotje, die crap should be banned.
Wel! Slotjequote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dirty Dancing zou ik ook niet heen willenBetekend niet dat gelijk alle musicals maar kut zijn
Debbie Does Dallas The Musicalquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dirty Dancing zou ik ook niet heen willenBetekend niet dat gelijk alle musicals maar kut zijn
Hoplaquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Debbie Does Dallas The Musical
quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:08 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Debbie Does Dallas The Musical
Ex schoon zusje danquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:44 schreef SummerBreeze het volgende:
'soort van zusje'.. Right. Kun je nog vager zijn?
Als er iemand in speelt die je kent is het sowieso wel leukquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Sound of music lijkt mij oko helemaal nix, ik trek die film ook niet
M'n moeder d'r favo.. Heb die denk wel 100 keer gezien!quote:Op donderdag 7 juni 2012 11:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Sound of music lijkt mij oko helemaal nix, ik trek die film ook niet
Voor mij maakt dat niet echt wat beter, als ik het saai vindt blijft het saai ook al ken ik iemandquote:Op donderdag 7 juni 2012 11:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als er iemand in speelt die je kent is het sowieso wel leuk
Maar dat komt omdat die 2 die Batman&Robin neerzetten ook geweldig goed zijn...quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:
Weet je wat een awesome musical is?
Batman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
because the world always needs more duckfacequote:
*Insert goede 'The Jizz' garp.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:19 schreef SummerBreeze het volgende:
Ooit naar The Wizz geweest en dat was wel heel erg gaaf.
Ik geloof dat wij slecht op 1 lijn liggen qua smaak Kn0x.. Musequote:Op donderdag 7 juni 2012 15:06 schreef Kn0x het volgende:
17 december weer terug naar Amsterdam!
MUSE!!!!!! in de Ziggo Dome.
Poit toch...quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij slecht op 1 lijn liggen qua smaak Kn0x.. Muse
Maar dat was niet omdat ik dat niet leuk vind.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Poit toch...
En je was er ook al niet bij met Tenacious D
nee, dat was omdat ik mee wasquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dat was niet omdat ik dat niet leuk vind.
Hell yeah.. Deze kleine dwerg is maar wat bang voor die grote reus!quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee, dat was omdat ik mee was
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar dat was niet omdat ik dat niet leuk vind.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:47 schreef SocialDisorder het volgende:
potdomme, wat heeft Brütal Legend toch een goede soundtrack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |