Het zijn er nu ook al 5 toch?quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:08 schreef badboynova het volgende:
WHOEHOE MY BABYBOY begint te lopen
AQ nu ben je echt de klos XD
De BBN2 account komt er al aan (BABYBOYNOVA_THE_SECOND)quote:
Hij is nu een jaar en 3 maanden,quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:15 schreef SummerBreeze het volgende:
hoe oud issie BBN?
Hier overigens een meisje van morgen 28 weken (6,5 maand dus) en ze begint te oefenen met staan. Waar ze eerst ging zitten als ze op haar rug lag en zich aan je vingers omhoog trok, gaat ze nu maar gelijk staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Ook wel een keer goed tochquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Buurvrouw is daar niet sterk genoeg voor, zelfs samen kunnen we het niet.
Buurman beneden is net weg, die kwam ik tegen op de trap toen ik thuis kwam.
Naja, ik wacht sowieso wel ff, moet toch op de grond zitten als ik wil gamen dus heb er sowieso weinig aan ...
.... plus nu weet ik zeker dat ik eens op tijd in bed lig
quote:Op woensdag 6 juni 2012 22:19 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij is nu een jaar en 3 maanden,Dat blijkt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel tof man
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
BWAAHAHAHAHHAHA IK BEN WERKELOOS DUS DAT KAN IK NIET!!quote:
Oh ik wist niet dat je geen baan meer hebt, what happend?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerst maar eens m'n huis weer inrichten voor ik ga solliciteren...
Spankmeister happened.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je geen baan meer hebt, what happend?
4 maanden wereldreisquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je geen baan meer hebt, what happend?
quote:
Shoppen in Scheveningen? Dafuq?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag met vriendinnetjes naar Scheveningen! Overdag lekker shoppen en ergens een hapje eten, 's avonds naar een musical (dat laatste wilde mijn vriendinnetjes graag)
vaatje hollandse nieuwe?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Shoppen in Scheveningen? Dafuq?
ARCADEHAL JEWAIT!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Shoppen in Scheveningen? Dafuq?
Ik ben er ook niet zo van, maar we konden kaartjes met 50% korting bestellen en zij wilde dit heel graag. Ben de beroerste niet, maar ben wel bang dat ik er ook echt geen zak aan ga vindenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:02 schreef Poit het volgende:
Musicals![]()
![]()
De enige leuke musical was degene waarin ik de hoofdrol had in groep 8!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo van, maar we konden kaartjes met 50% korting bestellen en zij wilde dit heel graag. Ben de beroerste niet, maar ben wel bang dat ik er ook echt geen zak aan ga vinden
Maar dan is dit mooi de laatste keer geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |