BWAAHAHAHAHHAHA IK BEN WERKELOOS DUS DAT KAN IK NIET!!quote:
Oh ik wist niet dat je geen baan meer hebt, what happend?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Eerst maar eens m'n huis weer inrichten voor ik ga solliciteren...
Spankmeister happened.quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je geen baan meer hebt, what happend?
4 maanden wereldreisquote:Op donderdag 7 juni 2012 09:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat je geen baan meer hebt, what happend?
quote:
Shoppen in Scheveningen? Dafuq?quote:Op donderdag 7 juni 2012 09:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vandaag met vriendinnetjes naar Scheveningen! Overdag lekker shoppen en ergens een hapje eten, 's avonds naar een musical (dat laatste wilde mijn vriendinnetjes graag)
vaatje hollandse nieuwe?quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Shoppen in Scheveningen? Dafuq?
ARCADEHAL JEWAIT!quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Shoppen in Scheveningen? Dafuq?
Ik ben er ook niet zo van, maar we konden kaartjes met 50% korting bestellen en zij wilde dit heel graag. Ben de beroerste niet, maar ben wel bang dat ik er ook echt geen zak aan ga vindenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:02 schreef Poit het volgende:
Musicals![]()
![]()
De enige leuke musical was degene waarin ik de hoofdrol had in groep 8!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet zo van, maar we konden kaartjes met 50% korting bestellen en zij wilde dit heel graag. Ben de beroerste niet, maar ben wel bang dat ik er ook echt geen zak aan ga vinden
Maar dan is dit mooi de laatste keer geweest
Zo te zien "Wicked".quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind sommige musicals wel goed, maar er zijn er ook heel veel waar ik niet heen zou willen.
Welke ga je heen Lot?
Oh nee die wil ik niet zienquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zo te zien "Wicked".
Lijkt me een leuke om heen te gaan met Whitney
Mensen die niet haten op musicalsquote:
Wat een onwijze onzin. Net alsof alle musicals hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Mensen die niet haten op musicals![]()
Serieus.. Ben er 1 keer geweest met m'n toenmalige vriendin, zij is er helemaal weg van, en damn wat een volk komt daar op af zeg.. Alleen maar overjarige huisvrouwen met teveel parfum en paars haar![]()
En nog janken ook!!
Dit was zover ik het kan inschatten nog een 'moderne jongeren' musical. Dirty Dancing.quote:Op donderdag 7 juni 2012 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wat een onwijze onzin. Net alsof alle musicals hetzelfde zijn.
Er zijn een hoop musicals die mij niet trekken, maar er zijn ook echt heleboel die heel erg leuk zijnHet is gewoon net als films en muziek, het ene genre trekt je meer dan de andere.
Dirty Dancing zou ik ook niet heen willenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit was zover ik het kan inschatten nog ene 'moderne jongeren' musical. Dirty Dancing.
Fixed, slotje, die crap should be banned.
Wel! Slotjequote:Op donderdag 7 juni 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dirty Dancing zou ik ook niet heen willenBetekend niet dat gelijk alle musicals maar kut zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |