TBBTquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:31 schreef Kn0x het volgende:
Deze heb ik dan wel weer besteld:
http://www.qwertee.com/
Bijnaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Nog halve dag tot weeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Hier ookquote:
Oh, sterkte danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier ook
Zo eerst mijn werkgever eens bellen, kijken wat het nieuws gaat wezen houd ik mijn baan of niet.![]()
Mijn weekend kan sowieso niet stuk![]()
Hij belde net zelf al.quote:
Je kunt altijd met dat andere bedrijf een gesprek aan gaan toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij belde net zelf al.
Niet dat ik er wijzer van word, hij kan geen duidelijkheid geven
Een huis kan ik wel vergeten als hij niets gaat ondernemen dus heb hem maar voor het blok gezet en natuurlijk moet dit weer in overweging genomen worden dus hoor zsm wat.
Toeval dat ik vlak er voor gebeld werd door een bedijf uit mijn eigen woonplaats of ik interesse had, dus wie weet heb ik een alternatief achter de hand volgende week.
Heb al een gesprek geaccepteerd voor volgende weekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt altijd met dat andere bedrijf een gesprek aan gaan toch?
En hoezo kan je baas geen duidelijkheid geven?
Okay maar voor wanneer krijg je nu iets te horen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb al een gesprek geaccepteerd voor volgende week
Omdat mijn werkgever in het bezit is van 3 bazen die allemaal erover moeten beslissen
Van mijn eigen werkgever?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay maar voor wanneer krijg je nu iets te horen?
Ik zou aangeven dat je wel wat zekerheid wilt hebben, als je "misschien" volgende week wat hoort heb je er geen moer aan, je hebt gewoon recht om te weten of je contract wordt verlengd of niet. Wanneer loopt hij af?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Van mijn eigen werkgever?
Hun kennende mag ik zelf bellen volgende week hoe het er voor staat
Contract zelf loopt niet af, onbepaalde tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou aangeven dat je wel wat zekerheid wilt hebben, als je "misschien" volgende week wat hoort heb je er geen moer aan, je hebt gewoon recht om te weten of je contract wordt verlengd of niet. Wanneer loopt hij af?
Gewoon lekker verder kijken, desnoods bij andere detacheringen, als ze het idee hebben dat je weggaat worden ze vanzelf wel zenuwachtigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Contract zelf loopt niet af, onbepaalde tijd.
Het is meer vanwege de voorwaarden (financieel, opleidingen) waar ze nu zo moeilijk over doen.
Heb het al zo vaak met ze erover gehad dat ik het nu zat ben en zelf eisen gesteld heb.
Dat zijn ze al na het zojuist gevoerde gesprekquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon lekker verder kijken, desnoods bij andere detacheringen, als ze het idee hebben dat je weggaat worden ze vanzelf wel zenuwachtig
Dibs!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:25 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk shirtje voor de barney liefhebbers?
Hamer en bijtelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond even mijn Macbook Pro uit elkaar draaien (90 graden idle). Weet iemand of ik nog speciaal spul moet gebruiken om de oude koelpasta te verwijderen? Of kan ik gewoon gajes met een oude CC dat spul eraf beunen?
Nieuwe kopenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond even mijn Macbook Pro uit elkaar draaien (90 graden idle). Weet iemand of ik nog speciaal spul moet gebruiken om de oude koelpasta te verwijderen? Of kan ik gewoon gajes met een oude CC dat spul eraf beunen?
staalborstelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat oude koelpasta is er zo af, wees wel voorzichtig met de nieuwe erop te doen, netjes een dun laagje aanbrengen, als je te dik doet is juist niet goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:01 schreef SuperFruitig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |