Omdat je eerst naar het adres rijdt waar je heen moet en dan pas kijkt wat je daar af moet gevenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:51 schreef SummerBreeze het volgende:
maar waarom stond hij dan bij je werk voor de deur?
* SummerBreeze snapt er geen kloot meer van
* Poit joint je playlistquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Gelukkig werkt Spotify ook gewoon op m'n werk-PC
* SocialDisorder gaat verder met de Brütal Legend Playlist
Broseph, je beseft je wel dat er al tientallen Brütal Legend playlists zijn op spotify? Je had ook gewoon lui kunnen zijn en die af en toe opzettenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:00 schreef SocialDisorder het volgende:
Gelukkig werkt Spotify ook gewoon op m'n werk-PC
* SocialDisorder gaat verder met de Brütal Legend Playlist
Spunkmeistro!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Broseph, je beseft je wel dat er al tientallen Brütal Legend playlists zijn op spotify? Je had ook gewoon lui kunnen zijn en die af en toe opzetten
jonguh! waar denk je dat ik deze vandaan heb?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Broseph, je beseft je wel dat er al tientallen Brütal Legend playlists zijn op spotify? Je had ook gewoon lui kunnen zijn en die af en toe opzetten
Mar volgens mij is hij wel incompleet. Bestond de soundtrack niet uit 100 nummers?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jonguh! waar denk je dat ik deze vandaan heb?
geen idee, ik deed een snelle scan en de tracks die ik zeker wist staan erop.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Mar volgens mij is hij wel incompleet. Bestond de soundtrack niet uit 100 nummers?
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:06 schreef SummerBreeze het volgende:
en we zijn Nederlanders. We zeuren graag. De keren dat het wel goed ging (de prima service rondom de vorige TV, hoe we geholpen werden tijdens de aanschaf van de versterker en boxen, hun manier van werken bij de aanschaf van de huidige tv en zo zijn er nog wel een aantal dingen) die vergeten we allemaal of noemen we vaak niet eens meer.
Dus om antwoord te geven: we bestellen/kopen daar nog omdat de goede service over het algemeen de ietwat mindere service meer dan goed maakt.
Bovendien bedenk ik me nu dat de twee keer dat het mis ging het steeds om levering ging. Dat is iets dat geregeld wordt door het centrale magazijn en daar werken nou eenmaal knuppels (ja, ik ken er een aantal persoonlijk)
Kut, ik heb het huis nu volledig opgeruimd dus ik moet m'n scriptie er maar weer bijpakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Spunkmeistro!
Hoe bevalt het weer terug in de nederlanden?
Je werd gemist ouwe knuffelbeerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kut, ik heb het huis nu volledig opgeruimd dus ik moet m'n scriptie er maar weer bijpakken
Maar voor de rest wel goed om weer terug te zijn, enorm tof iedereen weer te zien!
En dan heb je ons nog niet eens gezien!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kut, ik heb het huis nu volledig opgeruimd dus ik moet m'n scriptie er maar weer bijpakken
Maar voor de rest wel goed om weer terug te zijn, enorm tof iedereen weer te zien!
mehquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:25 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk shirtje voor de barney liefhebbers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |