Rijstkorreltje is over het algemeen genoeg (behalve als je écht een grote heatspreader hebt, maar dat zal wel niet in een klapjap)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat oude koelpasta is er zo af, wees wel voorzichtig met de nieuwe erop te doen, netjes een dun laagje aanbrengen, als je te dik doet is juist niet goed
Kijk aan jou hebben we ietsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat oude koelpasta is er zo af, wees wel voorzichtig met de nieuwe erop te doen, netjes een dun laagje aanbrengen, als je te dik doet is juist niet goed
En mocht de oude koelpasta wel vast zitten beetje alcohol gebruiken, dan laat het heel snel los. Pas op dat je niet teveel gebruikt, en doe het op een doekje die niet teveel pluist
Nee het is een macbook pro dus mag maar klein beetje pasta inquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Rijstkorreltje is over het algemeen genoeg (behalve als je écht een grote heatspreader hebt, maar dat zal wel niet in een klapjap)
De internets zei: LIEK A SMALL PEA (liek en caps want internet)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee het is een macbook pro dus mag maar klein beetje pasta in
JAMAAR T IS OOK BELANGRIJK! want met teveel kan hij ook niet goed koelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
De internets zei: LIEK A SMALL PEA (liek en caps want internet)
Hier is het nog droogquote:
Dan komt dat vanzelf hier ook wel, scheelt niets qua afstand.quote:
Dat was hier net 10 minuten geleden ook. Nu shined de zon weer als een mallequote:
Hier is het nu droogquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:32 schreef Solique het volgende:
En nu komt het hier met bakken naar beneden
Hier nu ook weerquote:
Vieze wc?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HEEEEEEEEE wat doe jij hier, ga eens terug mijn boodschappen tas in!
was je ziekjes?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:43 schreef wc-eend het volgende:
E3-week weer voorbij... voel me ook wat beter... dus ben weer wat meer terug nu hier
Eerder uitgebrand.. Ex enzo.. maarja nog steeds niet veel beter maar wel op een manier dat ik wat rust heb...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |