Remlof begeeft zich graag op vochtige plaatsen.....quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:12 schreef Chai het volgende:
Hoe komt hij eigenlijk aan die legionella bacterie?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Remlof begeeft zich graag op vochtige plaatsen.....
Ja. Maar vorig jaar was zijn naam nog Peter.quote:
Studentes kijken bij de Batavierenrace http://nos.nl/artikel/372074-legionella-bij-batavierenrace.htmlquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]...ben toch nog steeds benieuwd naar het serieuze antwoord hoe ie aan legionella komt.
Beterschap!
Mwah:quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:30 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Studentes kijken bij de Batavierenrace http://nos.nl/artikel/372074-legionella-bij-batavierenrace.html
Beterschap Remlof!
...dan had er toch op z'n minst moeten staan dat één FOK!mod zich gemeld had. Immers FOK!kers hebben geen weerstand want zolderkamer.quote:Volgens de woordvoerder van de universiteit hebben zich tot nu toe nog geen zieken gemeld.
quote:
Het eerste waar ik aan dacht was Liam Cunninghamquote:Op woensdag 6 juni 2012 23:31 schreef Bilge het volgende:
Remlof lijkt een beetje op Jean Reno, no?
Beterschap toegewenst.
quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Misschien een leuk idee om een FOK! meet in zijn hotelkamer te gaan doen in dat ziekenhuis
Nemen we allemaal bier mee waar hij niet mag van drinken en steken we iets in de fik als kampvuur
Ik ben voor
Gaat steven op zichzelf?quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]heb je nog een bed nodig voor je inboedel?
Moet jij niet oranje?
Mijn opa draait zich om in zijn graf als ik oranje gaquote:Op donderdag 7 juni 2012 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]heb je nog een bed nodig voor je inboedel?
Moet jij niet oranje?
Hehe, dat wel dan ja.quote:Op donderdag 7 juni 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn opa draait zich om in zijn graf als ik oranje ga
Hij heeft zich kranig tegen legioenen Fok!kertjes weten te weren, dus legionella moet ook wel lukken!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
Beterschap Remlof!! Hoop voor je dat je het snel overwint!
quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft zich kranig tegen legioenen Fok!kertjes weten te weren, dus legionella moet ook wel lukken!
Hehe!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:32 schreef ToT het volgende:
Hij heeft zich kranig tegen legioenen Fok!kertjes weten te weren, dus legionella moet ook wel lukken!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:47 schreef Chai het volgende:
Hij wordt er niet knapper op.
Beterschap dan maar.
Stuur hem een bloemetjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 02:03 schreef gers het volgende:
legionella is toch een bejaardenziekte![]()
Maar beterschap hoor remlof
Het arme schaap is nog jarig ook...quote:
Hij zou ook naar het EK een wedstrijd kijken, dat gaat ook niet meer lukkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:51 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Het arme schaap is nog jarig ook...![]()
Gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 09:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
al zal het geen feest zijn om daar te liggen
En gefeliciteerd! Dat je er maar snel weer een biertje op mag drinken, kerel!quote:
Echt sterkte, tis een kutinfectiequote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:50 schreef Karina het volgende:
En gefeliciteerd, kut om in het ziekenhuis te liggen als je jarig bent.
Ik ben al een Remlof Ziekenhuis FOK!meet aan het organiseren waarbij wij allemaal lekkere biertjes gaan meenemen die jij niet mag drinken, tof he van mijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik van alle antibiotica af ben, gok ik
bier lang laten staan, gratis antibiotica met alcohol.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik van alle antibiotica af ben, gok ik
Dit is echt heul errug..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:11 schreef Maanvis het volgende:
beterschap met je ziekte en gefeliciteerd met.. met wat?
Zijn verjaardag, aap !quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:11 schreef Maanvis het volgende:
beterschap met je ziekte en gefeliciteerd met.. met wat?
Remco?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:08 schreef AndreaW het volgende:
Beterschap Remco, dat je snel weer op de been mag zijn kusje op het wangetje..
sorry ik wist niet dat ie jarig isquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:15 schreef smitjew het volgende:
Remlof al een dikke lebber van de zuster gekregen ?
Mag je dan naar huis?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:13 schreef remlof het volgende:
Bedankt voor het bierpakket
[ afbeelding ]
De 23e maak ik 'm soldaat!
Goedquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef remlof het volgende:
Nee, morgen ga ik naar huis, maar de 23e is m'n antibioticakuur afgelopen
vergetenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:25 schreef remlof het volgende:
En bedankt voor alle kaartjes
[ afbeelding ]
Oh hij is dus toch aan gekomen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 16:25 schreef remlof het volgende:
En bedankt voor alle kaartjes
[ afbeelding ]
weer naar de poesjes?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ik twijfel er niet aan dat je geen goede oppas voor ze geregeld hebt hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, die de afgelopen week zijn verzorgd door een goeie vriend van me.
Good to hear.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks ondeugd en ook jij beterschapquote:Op dinsdag 12 juni 2012 18:42 schreef ondeugend het volgende:
Heel dit topic gemist omdat ik zelf in lappenmand zit!
Maar wel contact gehouden via andere wegen.
Rem... van harte beterschap ook hier!
En wat is het verschil met anders?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga nu eerst maar eens anderhalve week in afzondering opknappen
Anders komt hij wel buitenquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En wat is het verschil met anders?
Hoax, het is een FOK!ker. Die gaan nooit naar buiten. Hooguit met een kartonnen doos op hun hoofd naar de supermarkt.quote:
Van Fok naar Geen Stijl en weer terug. Als we ver weggaan gaan we naar de Telegraafsite of Nu.nl en dat alles gehuld in een joggingbroek.quote:Op woensdag 13 juni 2012 16:59 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hoax, het is een FOK!ker. Die gaan nooit naar buiten. Hooguit met een kartonnen doos op hun hoofd naar de supermarkt.
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 18:57 schreef remlof het volgende:
En het bierpakket uitgepakt, 24 verschillende biertjes
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb twee buurmannen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:27 schreef tong80 het volgende:
Weet ik toch niet kuthoer.![]()
Feliciteer je buurbrouw met haar nieuwe geranium.
Buurman en Buurman.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit er eerder weer een slotje op jouw account dan op dit topic
Niet meer. Ik ben tot inzicht gekomen dat mijn gedrag van de afgelopen jaren volslagen belachelijk was en volstrekt onacceptabel, hier heb ik lering uit getrokken en derhalve zal mijn aanwezigheid op dit forum aangenamer zijn.quote:
Ja dus?quote:
dat is de pech als je voor de verkeerde partij stemt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:24 schreef remlof het volgende:
Ik ben niet ziek en nog lang niet jarig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |