abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112510504
Zwangerschap & geboorte

12 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

04 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
13 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
11 november: Spees_Eend
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

06 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: becky27

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel
papillion

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 07-06-2012 13:28:06 ]
*poef* nu is het weg
pi_112510623
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:59 schreef pardijntje het volgende:
*egopost*

Moet Waterijs gaan proberen, heb potje urine ingeleverd wat er niet heel goed uitzag, over uurtjehopelijk uitslag en dan vanmiddag kontakt dieetste
ben benieuwd hoop dat ik thuis mag blijven
:*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112510765
Batsen.... Haha nou ik weet niet of ik mn vent nog zover kan krijgen :P dat is al heel lang geleden!
Mijn bekken vind dat echt niet grappig. De laatste keer heb ik er twee dagen pijn van gehad!

He jakkes Pardijntje, hopelijk mag je thuis blijven!
pi_112510783
Hoop met je mee Pardijntje.
Ik lig in bed, vannacht enorme hoofdpijn. Vanmorgen ging het wel, ging even nog een half uurtje liggen nou daarna ging het dus niet meer. Echt knallende kop. En de hele tijd zodra ik mijn ogen sluit:dromen en als ik wakker ben piekeren en vreselijk emotioneel de hele tijd. Tranen stromen zonder reden over mijn wangen. Gaat nergens over. Hormonen gieren vandaag echt door mijn lijf denk ik. Bah
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:49:18 #5
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112511638
Mango sorbetijs noteert

ha belde al terug; geen ketonen dus dat is goed! Voorlopig thuis
wel witte bloedcellen? Alleen had stagiaire mn potje al weg gegooid dus nu moet ik opnieuw plassen (als het lukt ) en voor 15.00 in ziekenhuis afleveren

geen idee wat het inhoudt en of ik gyn moet inlichten?
pi_112511944
Pardijntje :* Ik zou de nieuwe test in het ziekenhuis even afwachten voor je de gyn inlicht.

Estrys, beterschap! Hoofdpijn is naar :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:16:09 #7
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112512555
Pardijntje, ik denk dat ze een blaasontsteking vermoeden dan. Dat kan ook de klachten zoals het vele overgeven verergeren.

Ik ga ook maar aan het sorbet-ijs denk ik, gaat hier ook weer de verkeerde kant op en ik heb nog wel zo'n dorst :{
.... met gevoel voor drama....
pi_112512599
Ik heb ook geen idee wat dat in zou kunnen houden Pardijntje. Maar wacht de test vanmiddag even af voordat je de gyn belt.

Estrys :* voor je hoofdpijn. Hopelijk trekt het snel weer weg.

Hmm sorbetijs, goed idee Kers! Heb nog citroensorbetijs en frambozensorbetijs in de vriezer liggen. Jummie :)
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:26:31 #9
374977 eliis
Relativeer!
pi_112512901
Vraagje: zijn er hier dames die de hebben gekozen voor de combinatietest, en wat waren jullie redenen om het wel of niet te doen?

Wij staan nu voor de keuze, en voor mij hoeft het niet maar mijn vriend wil het wel graag. Dus waarschijnlijk gaan we het wel doen. Ik vroeg me af hoe dat bij jullie is gegaan :)
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2012 @ 11:30:13 #10
309370 Nanadu
pi_112513058
Pardijntje gelukkig dat er geen ketonen in je bloed zitten en je voorlopig thuis kan blijven. Nu nog afwachten wat de andere urinetest voor uitslag geeft.

Estrys :*

Bijtje toch waarschijnlijk bezig met voorwerk.

Marjolijntje wat goed dat je toch nog heb gebeld naar het ziekenhuis ^O^ Vandaag ook weer te horen gekregen dat ze liever hebben dat je teveel belt dan dat je te lang afwacht, want het kan heel snel gaan met bloeddruk.

Eliis wij hebben de combinatietest niet gedaan, omdat het een kansberekening is. Voor mij voelt het dan niet als zekerheid krijgen, maar ik kan mij ook goed voorstellen als mensen er anders over denken.

Vandaag 32 weken *O* en echo gehad. Alles zag er goed uit en keurig op schema (volgens de berekeningen van de computer op 31w5d). Ook al deed volgens mijn dochter de baby het eerst niet, pas toen ze de hartslag hoorde deed hij het ;) Wel op mijn kop gekregen dat ik gisteren niet gebeld heb :@ . Ik had sinds gisteren eind van de middag heel veel last van harde buiken (die ook pijnlijk waren) en steken in mijn schaamstreek. Het deed zoveel pijn dat ik niet meer op mijn benen kon staan. Voor nu ziet alles er goed uit, maar als ik er weer last van krijg, bloed verlies of de baby minder voel moet ik meteen bellen. Op dit moment doe ik maar rustig aan, maar ben benieuwd hoe het morgen gaat als ik weer moet werken.
pi_112513070
wij hebben de combinatietest gedaan. Voor mij hoefde het ook niet zo, maar mijn vriend wilde het graag. Achteraf gezien ben ik wel blij, maar dat is ook omdat de uitslag positief was. Voor ons is het nu net een stukje meer zekerheid..
Als de uitslag minder positief was geweest, pff geen idee wat ik dan gedaan zou hebben..
pi_112513092
witte bloedcellen kan ( oa) duiden op (bacteriele) urineweginfecties
pi_112513139
Nanadu, fijn dat je een goede echo had!

Wij hebben de pretecho gepland met 28 weken, op 28 juni. De echoscopiste heeft dan een nieuw apparaat, dus als het goed is hele mooie beelden dan. Ik verheug me er zo op!! *O*

Vanmiddag trouwringen uitzoeken met mijn O+ verloofde O+ wat een leuk woord :P
pi_112513316
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:30 schreef Kwisted het volgende:
wij hebben de combinatietest gedaan. Voor mij hoefde het ook niet zo, maar mijn vriend wilde het graag. Achteraf gezien ben ik wel blij, maar dat is ook omdat de uitslag positief was. Voor ons is het nu net een stukje meer zekerheid..
Als de uitslag minder positief was geweest, pff geen idee wat ik dan gedaan zou hebben..
Hier ongeveer hetzelfde verhaal. Vriend wilde het voornamelijk als extra zekerheid, op basis van leeftijd en familie hadden we al een kleine kans. Maar we hebben niet echt besproken wat we zouden doen bij een minder gunstige uitslag. Ik denk wel dat we dan een punctie hadden laten doen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112513366
Meld :D!

Marjolijntje, ik heb dat écht helemaal niet, over die 'leukheid'. Ik ben ervan overtuigd dat mijn kinderen de allerleukste en knapste van de wereld zullen zijn met zulke ouders :o :+.

Wow, kwisted, trouwringen uitzoeken, leuk hoor O+.

Sterkte voor alle mensen die het moeilijk hebben :*.

Vind jouw voorwerk bijtje, wel serieus klinken hoor. Zouden ze dan gewoon zeer binnenkort komen :o?

Hier wel een combitest gedaan, waren toen heel erg blij met de uitslag, achteraf eigenlijk niet veel meer over nagedacht. Maar ja, juist door de goede uitslag misschien. Veel mensen geven dan aan dat 'je dan wel moet weten wat je gaat doen als het slecht nieuws is'. Ik heb alleen gedacht, dan doen we een vruchtwaterpunctie en zien we het wel weer. Je kan je over elk rampscenario wel druk gaan maken van tevoren, dat helpt ook niks :). Als het jou een rustige zwangerschap oplevert zou ik het gewoon doen.
pi_112513372
Nanadu wat fijn dat de echo goed was!

@Eliis: wij hebben een combinatietest laten doen. Mijn man wilde dat sowieso graag en ik ook wel.
.Het geeft een beetje zekerheid. Als het mis was geweest hadden we verdere testen laten doen en vanuit daar verder gekeken... Gelukkig bleek alles goed.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:40:55 #17
374977 eliis
Relativeer!
pi_112513514
Ik vind het eigenlijk best verrassend hoeveel vrouwen hier de combinatietest hebben gedaan! Ik dacht dat de minderheid dat deed (maar hee, wat weet ik er nou van ;)).

M'n vriend wil het graag voor de extra zekerheid, dus dan vind ik het ook prima. Maar misschien moet ik inderdaad maar niet teveel nadenken over 'wat als het niet goed is'; dat zien we wel als het zover mocht zijn.
pi_112513600
Wij hebben geen combitest gedaan. Bij Sofie ook niet.
*poef* nu is het weg
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:50:34 #19
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112513844
Estrys :*

Kersjes hopelijk red het ijs je nu weer

Voor mij hoeft de combitest ook niet , ook omdat we toch ook een uitgebreide 20wk echo krijgen, meneer wil het wel die wil vooral op tijd praktisch voorbereid zijn in geval van...
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:50:56 #20
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112513855
Bijtje, ik had dit keer ook de citroen-variant. Had ja, beker is alweer leeg :@

Wij zijn ook alle keren voor de combinatie-test gegaan. Heb iets te vaak van vrij dichtbij meegemaakt dat de uitslag niet goed was, je kan maar beter voorbereid zijn voor zo ver dat kan.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:51:55 #21
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112513894
Wonder-spul is het Pardijntje, echt!! Mijn dorst is nu gelukkig ook een stuk minder.
pi_112514040
Hier beide keren geen combinatietest gedaan :)
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:59:05 #23
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_112514135
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:40 schreef eliis het volgende:
Ik vind het eigenlijk best verrassend hoeveel vrouwen hier de combinatietest hebben gedaan! Ik dacht dat de minderheid dat deed (maar hee, wat weet ik er nou van ;)).

M'n vriend wil het graag voor de extra zekerheid, dus dan vind ik het ook prima. Maar misschien moet ik inderdaad maar niet teveel nadenken over 'wat als het niet goed is'; dat zien we wel als het zover mocht zijn.
Ik heb er de laatste tijd héél veel over opgezocht omdat wij dus zo's super slechte uitslag hebben gekregen. Volgens het rapport dat ik las (ik meen van het RIVM en recent) kiest 25% van de zwangeren voor een nekplooimeting in Nederland. In België is het zelfs standaard om dit te doen. Denk er in ieder geval goed over na wat je met de uitslag wil en realiseer je dat het een kansberekening is. Het kan zijn dat je valse zekerheid krijgt (ook bij een kans van 1 op 2000 kan jij die ene zijn) en het kan ook zijn dat je enorm in spanning zit wat achteraf onterecht blijkt. Wij kwamen op een kans van 1 op 8 ondanks mijn leeftijd (28) en niemand met een syndroom in beide families. Wij hebben 4 enorm onzekere en enge weken gehad, en gisteren in ieder geval deels opluchting gekregen door de goede uitslag. Al kan er in de echo nog een hartafwijking naar voren komen.

Of je er uiteindelijk voor kiest, is natuurlijk je eigen keuze maar ik wilde je even my two cents geven. Ik had achteraf in ieder geval gewild dat ik er beter over na had gedacht en had gelezen dat er zoveel mensen zijn die een slechte uitslag van de combitest krijgen terwijl er niets aan de hand blijkt te zijn. Al kan ik dat ook pas met zekerheid zeggen na onze echo. Weet in ieder geval dat je met een combitest alléén niet zoveel kan, het is statistiek. Denk er over na vanaf welke uitslag je vervolgonderzoek wil doen, bijvoorbeeld wanneer de kans op een afwijking groter is dan de kans op een miskraam door een vruchtwaterpunctie.

Succes!
pi_112514302
quote:
Ik heb juist weinig zomerdingen en was bang dat ik op het laatste moment nog nieuwe kleding moest gaan scoren. Nou, is dát even een meevaller met dit weer }:|.

Bang voor de bevalling is een groot woord. Ik heb er steeds vertrouwen in gehad eigenlijk, maar ik merk dat ik nu, als ik pijnlijke harde buiken heb, toch erg verkramp. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als ik dan bedenk dat weeën nog veel pijnlijker moeten zijn... :X Maar het gaat vast goedkomen, op een vreemde manier heb ik altijd al willen weten hoe het is om te bevallen en nu ga ik het ook echt meemaken binnenkort!!
Ik leen even de post van Phaidra, die had ook van mij kunnen zijn, haha.

Hier de hele nacht wakker geweest, was misselijk, buikpijn en kon niet lekker liggen. En ben verkouden, ook handig :P Dus vanochtend ook maar de hele ochtend in bed gebleven...het regent toch :+
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:11:01 #25
374977 eliis
Relativeer!
pi_112514519
Dank je wel voor je uitgebreide antwoord Spees_Eend!

Wat jij omschrijft, is precies waar ik mee zit. Als het een goede uitslag is, heb je eigenlijk een soort valse zekerheid. En een kans van 1 op 150 schijnt dus al een verhoogde kans te zijn, maar dan gaat het dus bij 149 alsnog goed, en dan ga ik geen punctie laten doen met het risico op een miskraam. Dus dan betekent het een paar maanden flinke stress, misschien ook helemaal voor niks.

Maar jeetje, een kans van 1 op 8! Dan sta je wel even te kijken. Wat fijn dat jullie nu een goede uitslag hebben gekregen!! Wat je omschrijft is denk ik precies juist: als de kans op een afwijking groter is dan de kans op een miskraam door punctie, dan alsnog doen.

Echt heel fijn advies, dankje :)
pi_112514591
Ervaren moeders en LLM'ers, hebben jullie vitamine K en D al in huis voor de baby na de 8ste dag? Zo ja welk merk?
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:15:32 #27
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_112514661
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:11 schreef eliis het volgende:

Wat jij omschrijft, is precies waar ik mee zit. Als het een goede uitslag is, heb je eigenlijk een soort valse zekerheid. En een kans van 1 op 150 schijnt dus al een verhoogde kans te zijn, maar dan gaat het dus bij 149 alsnog goed, en dan ga ik geen punctie laten doen met het risico op een miskraam. Dus dan betekent het een paar maanden flinke stress, misschien ook helemaal voor niks.

Maar jeetje, een kans van 1 op 8! Dan sta je wel even te kijken. Wat fijn dat jullie nu een goede uitslag hebben gekregen!! Wat je omschrijft is denk ik precies juist: als de kans op een afwijking groter is dan de kans op een miskraam door punctie, dan alsnog doen.

Graag gedaan, succes met de keuze!!
pi_112514688
Goedgekeurd bij VK, op naar de 20-weken echo volgende week vrijdag *O*
We hebben wel een zeer beweeglijk kind dus gaat nog leuk worden over een paar weken ben ik bang :')

Over de combinatietest. Deze hebben wij wel laten doen.
Het is en blijft een kansberekening. Ondanks dat wij een zeer gunstige score hadden kan het zomaar zijn dat er straks een kindje met Down geboren wordt. Voor mijn gevoel heb ik er dan alles aan gedaan om te bekijken of we er in een vroeg stadium achter konden komen.

Had de uitslag echt slecht uitgevallen, dan had ik een punctie overwogen. Maar net wat KatyM zegt, dat zijn stappen waar je van tevoren wel over na kunt denken en een standpunt in kan nemen. Maar op het moment dat het echt zover komt reageer je misschien toch weer anders. Ben daarom ook niet gaan doemdenken. Gelukkig waren verdere stappen dus niet nodig vanwege de gunstige uitslag.

Ik heb wel gezegd toentertijd: mocht de uitslag van een punctie slecht uitvallen als in 100% zeker Down, dan zou ik een abortus overwogen hebben.

Maar dat blijft toch een keuze ieder voor zich, een erg moeilijke keuze die je niet voro een ander kunt bepalen.

Doe waar je je goed bij voelt! :)
pi_112514698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:11 schreef eliis het volgende:

Alles onder de 1:200 is een verhoogde kans toch?

Vanwege de kansberekening hoefde het voor mij ook niet zo nodig. Mijn vader is overleden aan een nierziekte die slechts 1:1.000.000 keer voorkomt. Tja, zeeeer zeldzaam, maar wat koop je daarvoor als jij net die ene bent die het krijgt?!

Katy, nee, nog niet in huis. Ik laat het denk ik even liggen voor mijn meneer, kan hij in de kraamweek op pad :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112514799
Wij laten ook niet testen. Nu niet en bij de anderen ook niet gedaan. We zijn beide nog jong en hebben geen gekke dingen in de familie.

Zo net ff lekker geslapen. Of het heeft geholpen?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_112514806
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:16 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Katy, nee, nog niet in huis. Ik laat het denk ik even liggen voor mijn meneer, kan hij in de kraamweek op pad :P.
Hm zit wat in. Zie ook weer verhalen dat je juist wel of juist niet de combivitamine moet hebben. Dus maar even aan de kraamverzorgster vragen dan. :).
pi_112514851
Ligt er ook aan of je bv of fv gaat geven. Bij fv heb je alleen vit D nodig!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:22:16 #33
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112514878
Dat is het lastige aan kansberekeningen he. Echte zekerheid heb je toch pas als je kind eenmaal geboren is.

Mijn kind heeft 50% kans om mijn oogziekte te erven. De oudste heeft het, jongste zeker niet. En deze baby? Komen we vanzelf achter. Wij vonden het in ieder geval niet ernstig genoeg om niet aan kinderen te beginnen en dat is het gelukkig ook niet. Maar had het een veel ernstigere aandoening geweest, mogelijk levensbedreigend, dan waren we zeker kinderloos gebleven. Dan is 50% natuurlijk een iets te grote kans.
pi_112515007
Ik heb ook nog geen vitamines in huis, staat ook niet op het lijstje van de kraamzorg wat ik nodig heb :P Ik vraag het dan haar wel wat we moeten hebben en mn lief kan dat dan vast wel gaan halen in die eerste week :)

Wij hebben geen combinatietest laten doen :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112515086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:21 schreef MeNicole2 het volgende:
Ligt er ook aan of je bv of fv gaat geven. Bij fv heb je alleen vit D nodig!!
Ja zag ik idd, thanks. Planning is bv als het lukt. Dus dan allebei nodig. Het staat op lijstje voor de na de geboorte :).
pi_112515910
Over de combinatietest: Het zat bij ons in het vlokkentestpakketje mee mits ze genoeg vlokken konden prikken. Dat is gelukt en dus hebben we daar onomstotelijk een uitslag van gekregen.
Wij hadden 50% kans dat ons kindje ernstig ziek zou zijn (wat ik ook heb, maar dat is bij jongetjes nog vele malen erger), en je neemt een standpunt in over wat te doen als het allemaal niet goed is, het is in ieder geval een hele zware periode tot je nieuws krijgt.

Je moet voor jezelf uitmaken wat je wilt weten en wat niet.
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:51:36 #37
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112516063
Wij hebben geen combinatietest laten doen.

Heb vitaminen thuis liggen, vergeet ze wel regelmatig in te nemen :@ Maar als ik eraan denk dan doe ik het wel:) Weet alleen nog niet of ik bv ga geven, weet ook nog niet of mijn borsten (een daarvan) werkende is omdat er een tijd geleden een melanoom zat en ze toen een stukje uit mijn borst naast het tepelhof gesneden hebben. Het is dus even afwachten of dat gaat lukken. Zoniet dan fv.
Be dance |Be real| Be You
pi_112516371
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:12 schreef KatyM het volgende:
Ervaren moeders en LLM'ers, hebben jullie vitamine K en D al in huis voor de baby na de 8ste dag? Zo ja welk merk?
Vit d hebben we want die gebruikt onze peuter nog dagelijks. :) nu nog van Davitamon maar ik denk dat ik ze hierna bij de natuurwinkel ga halen op aanraden van mijn voetreflexzonetherapeut ( is dat een woord?)
pi_112516496
Hier beide keren geen combinatietest gedaan.

Vitamines haalt mijn vriend in de kraamweek wel. Heb al wel lanoline gehaald voor mijn tepels en smeer die nu al in. Weet van de vorige keer dat ze vrij droog waren en snel kapot :X

Marjolijntje goed dat je toch hebt gebeld.

Estrys lekker in bed liggen, hoop voor je dat de hoofdpijn wegtrekt.

Gisteren lag ik al vroeg op bed. Ben ook niet helemaal fit, maar heb wel een lekker bewegelijk kindje, dus die vermaakt zich wel. Deze week heeft de kraamzorg mij ook telefonisch nog een keer gebeld. Schijnt standaard te zijn rond 36 weken. Stelde allemaal niet zoveel voor. Belangrijkste was om contract mee naar ziekenhuis te nemen en te bellen na geboorte :P Nu snel nog even richting bed, dreumes wordt weer wakker en moet echt bewust bij stilstaan dat ik nog even ga liggen anders wordt het aan het eind van de middag zo vermoeiend ..

Iemand nog PMtje voor naam TW :? heb nog niets ontvangen..

Wat een baggerweer }:|

Voor alle meiden die het kunnen gebruiken :*
pi_112516506
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:51 schreef Loodje het volgende:

Heb vitaminen thuis liggen, vergeet ze wel regelmatig in te nemen :@ Maar als ik eraan denk dan doe ik het wel:)
Vit d en k moet je aan je kind geven hè ;)
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:03:10 #41
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112516583
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:01 schreef Estrys het volgende:

[..]

Vit d en k moet je aan je kind geven hè ;)
Ow ik dacht dat het via de moeder (borstvoeding) daar terecht kwam;) Tenminste dat wordt mij iedere keer verteld door voedingsdeskundige lol
pi_112516639
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:40 schreef eliis het volgende:
Wij hebben het ook laten doen (uiteindelijk is alleen de nekplooimeting gedaan en is er iets mis gegaan met het bloedonderzoek zelf, maar dat terzijde). Opvallend genoeg ben ik in mijn omgeving juist een van de weinigen die het onderzoek wel heeft laten doen (en ik vond dat juist verrassend, ik had verwacht dat vrijwel iedereen dat tegenwoordig zou doen).
pi_112516713
Even een berichtje vanaf mijn roze wolk. Bedankt voor alle lieve felicitaties, ik hoop dat iedereen een pm heeft gehad die de naam wilde weten, wat leuk dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn.

Heel erg gek gevoel nu niet meer in dit topic 'thuis' te horen. Ik vond het de afgelopen tijd heel erg leuk om met jullie te kunnen praten over alles wat met de zwangerschap te maken heeft en ik hoop jullie allemaal terug te zien in het baby'tjes topic.

Er werd nog gevraagd waarom mijn bevalling zo anders was verlopen dan dat ik had bedacht. Ik heb hem even onder een spoiler gezet omdat dit natuurlijk niet het bevallingsverhalen topic is. Er staan geen schokkende dingen in hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112516894
TW, dat klinkt als een prachtbevalling, en je hebt toch best heel veel gehad aan de hypnobirthing cursus zoals ik het begrijp. Wauw, petje af hoor :*
pi_112517074
Wow TW! Wat een mooi verhaal O+. Je zou d'r bijna zin in krijgen zo :).

Voor de geïnteresseerden, heb een sfeerimpressie van de babykamer gezet in het daarvoor bestemde topic
pi_112518662
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:37 schreef KatyM het volgende:
Vind jouw voorwerk bijtje, wel serieus klinken hoor. Zouden ze dan gewoon zeer binnenkort komen :o?
Nou ergens hoop ik van wel! ;)
pi_112518845
TW, fijn dat je jouw verhaal met ons wilt delen. Vooral het hypnobirthing gedeelte vind ik voor mezelf interessant. Blijkbaar heb je daar toch, al was het maar in het beginstadium, veel aan gehad! Fijn om te lezen! Zoals jij het beschrijft klinkt het eigenlijk als een vrij 'prettige' bevalling, ondanks dat het inderdaad anders verliep zoals jij van tevoren hebt bedacht. En nu lekker genieten van je gezinnetje meis! :* ... Hoop dat je je verder goed voelt!
pi_112519349
TW ik vind je bevallingsverhaal ook heel mooi en relaxt klinken. Ondanks dat het toch zo'n 12uur geduurd heeft. En nu lekker genieten!
pi_112520166
Thistelweed. Ik vind je bevallingsverhaal ook heel bijzonder om te lezen. Geniet maar lekker van je meisje
pi_112520356
Ik heb wel deels gelezen, maar kan jullie niet bijhouden. Overdag met dreumes bezig die niet slaapt en als hij op bed ligt ben ik gebroken. nu 15 min rust voor ik ga werken, maar dan is teruglezen en op alles reageren te veel.

Las over de combinatietest. de vorige keer niet gedaan. nu nog niet over gehad maar zullen hem nu ook niet doen denk ik.

Net moeders voor moeders geweest en een positieve test. Vanaf vrijdag mag ik weer in een kan plassen :D
pi_112520708
TW, goed gedaan! Wat een mooi verhaal. Ik zou er zo voor tekenen hoor!

Wij hebben vorige keer geen combinatie test gedaan en deze keer weer niet. Heel bewust trouwens want ik zou geen punctie laten doen en er dan alleen maar heel erg onrustig van worden.
Ik zal trouwens wel heel opgelucht zijn als we over vijf weken een goede 20 weken echo hebben.
Met een meidenkwartet
  woensdag 6 juni 2012 @ 14:44:59 #52
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112521049
Veel plezier As, kan me nog herinneren dat ik inderdaad in kannen mocht plassen. Lijkt zo lang geleden alweer.

Wij waren blij dat de 20 weken echo mooi was, maar het was dan ook pas vanaf dat moment dat ik een beetje kon gaan beginnen met genieten van de zwangerschap. Heb er nog steeds moeite mee om te genieten, ben nog zo druk bezig met projecten zoeken, websites enz maar waarschijnlijk komt het wel als ik dadelijk met verlof ben, nog 6 weken :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Loodje op 06-06-2012 14:56:38 ]
pi_112521220
Wij hebben wel de combinatietest laten doen. Van mij hoefde het niet zo heel erg, maar manlief wilde het wel heel graag. Die wilde zich, mocht er iets mis zijn geweest, daar goed op voor kunnen bereiden.
Ik moet achteraf zeggen dat ik de geruststellende uitslag toch wel prettig vind om te weten.
  woensdag 6 juni 2012 @ 14:58:22 #54
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112521681
Tw klinkt als een mooie bevalling

as altijd toch fijn dat bij mvm ook tweede streepje kwam

net weer gebeld door huisarts en idd denken ze aan blaasontsteking krijg anti biotica en alsnog plasje op de kweek
pi_112522623
Inderdaad fijn weer zo'n extra bevestiging.

Hopelijk slaat de antibiotica snel aan pardijntje.
pi_112522894
Klinkt heel fijn Thistle, nu lekker verder met genieten! en heeft iemand nog de naam..ik heb nog niets ontvangen...en ben natuurlijk wel nieuwsgierig :P Tenk joe Gerb.

[ Bericht 6% gewijzigd door clauwheee op 06-06-2012 15:30:16 ]
pi_112523199
Dankjewel!

[ Bericht 85% gewijzigd door Marjolijntje op 06-06-2012 15:38:53 ]
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:48:11 #58
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112523890
Oh god ja, een badjas voor in het ziekenhuis :o wat een idee. Oh wacht, ik heb nog een witte XD Perfecte kleur lijkt me zo :')

Idd, rokjesss O+ Ik heb er een stuk of 4/5 van de H&M van voor mn zwangerschap, heerlijk stretch, ik pas ze nog, kan ze zo laag doen als ik wil, oh, hemels :D En idd evt met legging eronoder :Y

Twinkle succes bij de pufclub! :* :D Leuk toch?! Ik begin pas half aug ivm zomerdinges :') En ik heb de verkorte cursus, 4 bijeenkomsten, maar vind dat eigenlijk wel goed zo :) (anders waren het er 9)
Whaha leuk joh :D ik moest ook 2x van de bank af omdat frupsje teveel naar beneden lag :')

Pardijntje :*

Nanadu jeetje :* Idd wel bellen bij zulke dingen joh! Goed voor jezelf zorgen hoor!

Kwisted fijn dat de test goed was :) :*
Oeh, trouwringen!! Tof!! :D Have fun!

Wij hebben geen nekplooimeting gedaan en alleen de 20w echo, en die was goed :) Ik vond het idd geen prettig idee dat die nekplooimeting ook weer een kansberekening was, daar kan ik niks mee. Je hebt meer kans op pech, of niet :') in mijn ogen. Mochten we afwijkingen hebben gezien bij de 20w, dan zou ik denk ik (als het ernstig zou zijn) wel een combi test gedaan hebben... maar bah, zo laat nog, das heftig hoor.

Thistle :* :D Wat een mooi verhaal! O+
En geniet van je meisje! O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:51:51 #59
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112524057
Enf, die combinatietest kan zo laat niet meer, dat kan maar tot ongeveer 14 weken.
Bij de SEO zijn helaas ook niet alle afwijkingen zichtbaar. Mocht er dan wel 'iets' te zijn zijn dan kun je natuurlijk wel een vruchtwaterpunctie laten doen.
A grand adventure has begun.
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:53:12 #60
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112524121
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:51 schreef Keshet het volgende:
Enf, die combinatietest kan zo laat niet meer, dat kan maar tot ongeveer 14 weken.
Bij de SEO zijn helaas ook niet alle afwijkingen zichtbaar. Mocht er dan wel 'iets' te zijn zijn dan kun je natuurlijk wel een vruchtwaterpunctie laten doen.
Oh nouja :+ je kon iig nog wel testen doen na de 20w echo, weet alleen niet meer welke :@
Nee klopt :) Ik weet idd ook dat je niet alles kan zien.. maar je kan wel al onwijs veel zien bij zo'n 20w echo :o niet normaal. O+
pi_112524306
Hoop dat de AB aanslaat Pardijntje....

Pffff..... Laatste paar dagen zit ik helemaal niet lekker in mn vel... Ik slaap voor geen meter, Maagzuur wat constant omhoog komt, barstende koppijn, doodmoe en mn lijf voelt alsof die met keien gevulde basketbal zich met alle geweld richting aarde wil storten.... Ben zo stijf als wat en alles doet zeer....
het weer werkt ook niet mee en ik zat opeens te huilen op mn fiets in de regen met tegenwind met een monster voor en een monster achter op.... bedenkend dat ze morgen op schoolreisje gaan en dat het dan vast niet lekker zonnig is...
pi_112524391
Feit: 6 :@ beschuiten met muisjes = de garantie op een stuiterbaby :+
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:58:58 #63
265732 Keshet
pi_112524397
Klopt, maar markers van het Syndroom van Down bijvoorbeeld zijn weer heel lastig te zien bij de SEO.
Deze post is trouwens niet bedoeld om paniek te zaaien; gelukkig worden de meeste 'dingen' wel ontdekt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens het idee dat ik Hendrikje al voel! O+
  woensdag 6 juni 2012 @ 15:59:04 #64
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112524403
We hebben de vorige keer een nekplooi laten doen en deze keer ook weer. Vorige keer werd ie vergoed door verzekering. Dit keer niet. We willen het beide graag dus doen we het maar.

Zit weer te wachten in het ziekenhuis. Dadelijk weer kindje kijken. Toch weer spannend hoor. Ben niet heel fit, beetje gekke krampen gehad en droomde dat het kindje maar 1 arm had. Hopelijk dadelijk alles goed.

Gerb. Kun je mij ook de naam van dochter TW pmmen?
pi_112524458
En ook hier maar weer eens volgen, over 3 weken de pretecho doen
pi_112524498
Keshet :*
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:03:04 #67
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112524555
Vamp wat vervelend :* Rot zo'n rotdag!

Keshet: klopt, dat wist ik idd :)
He gats, wat vervelend joh.. Succes met wachten en ik duim op een goede uitslag :*!
Oeh, plopjes O+
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:04:16 #68
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112524625
quote:
7s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:12 schreef KatyM het volgende:
KatyM, Vit D heb ik zowel in druppel als in tabletvorm in huis (druppels voor de jongste <davitamon>, tabletjes <huismerk etos> voor de oudste en mezelf) en vit K haal ik of (8> wel als het nodig is na de 1e 8 dagen (bv bij de 1e keer naar buiten ofzo als therapeutsch wandelingetje) In de eerste 7 dagen kun je dan in iedergeval kijken hoe de BV loopt, loopt het niet om wat voor reden dan ook en ga je toch bijvoeden/flesvoeden heb je de vit K niet/nauwelijks nodig. Daarom wordt er ook vanuit de kraamzorg geadviseerd losse flesjes te halen en niet de combinatie-flesjes. Als het allemaal top loopt kun je later alsnog de combinatieflesjes halen van Davitamon. (Vit. K wordt alleen geleverd met Davitamon als merk btw hier in de regio, zelfs bij de Apotheek hebben ze geen eigenmerk)
Ik hoop dat hiermee je vraag beantwoord is :)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:11:45 #69
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112524986
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 15:58 schreef Keshet het volgende:
Klopt, maar markers van het Syndroom van Down bijvoorbeeld zijn weer heel lastig te zien bij de SEO.
Deze post is trouwens niet bedoeld om paniek te zaaien; gelukkig worden de meeste 'dingen' wel ontdekt.

SPOILER
Ik heb trouwens het idee dat ik Hendrikje al voel! O+
Zou je besluiten om af te breken? Of wil je het weten zodat je kan voorbereiden?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_112525148
Oh Keshet :*
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:15:30 #71
274310 agenda
altijd vol!
pi_112525174
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2012 @ 16:23:36 #72
309370 Nanadu
pi_112525555
keshet wat vervelend :* hopen op een goede uitslag.

TW wat klinkt je bevallingsverhaal 'mooi' en nu lekker op je roze wolk blijven zitten ^O^

Becky spannend kindje kijken.

Vamp :*
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:31:38 #73
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112525933
Thanx gerberaatje!

En keshet, komt gewoon goed!
pi_112525959
Keshet, :* ik kan je alleen sterkte wensen, de tijd die komen gaat zal niet gemakkelijk zijn, het wachten duurt veel te lang! :*

Iemand nog een pm met de naam over ;)
  woensdag 6 juni 2012 @ 16:51:34 #75
374977 eliis
Relativeer!
pi_112526848
Succes met afwachten Keshet! :*
pi_112526874
pi_112527347
Keshet :* Ik hoop dat het meevalt, succes met wachten.
pi_112527386
Keshet, :* maar wat fijn dat je je kleine al voelt schoppen O+

Mijn bevalling was ook heel mooi. Ik gun echt iedereen zo'n bevalling. Ik kan de hypnobirthing dus echt wel aanraden, wat er ook gebeurd of waar je ook bevalt, ik heb er echt heel veel aan gehad, ook toen het me niet lukte om de technieken te gebruiken had ik even goed nog heel veel aan alle visualisaties, affirmaties en ontspanningstechnieken. Maar ik zal niet te veel reclame spammen ;)
Misschien schrijf ik het hele verhaal nog wel eens uit voor het bevallingsverhaal topic, is denk ik wel fijn.
pi_112527516
:Y ik herken het TW! Ik heb de eerste 5 cm ofzo ook heel veel gehad aan de hypnobirthing :) daarna ging het wel erg snel en kon ik de 'flow' niet meer echt vinden, maar het kwam goed ;)
pi_112527571
bij de seo van onze jongens werd niets bijzonders gezien. verdere testen hebben wij bij geen enkele zwangerschap laten doen. dat was een welbewuste keuze. de combinatietest leek ons vrij zinloos (ik ben statisticus :+ ) zonder nadere testen en die wilden we niet. vooral omdat ook een kindje met down ons welkom is en ner toch risico's bijkomen, vooral bij een tweelingzwangerschap

bij kiro duurde het overigens 4 weken voordat duidelijk werd dat hij downsyndroom had. hij had geen echt duidelijke visuele markers. pas later kon je het zien

keshet :* ik duim hard voor je! pm/dm gerust
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:16:09 #81
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112527915
Keshet :* spannende dagen/weken succes met afwachten
zou wel tof zijn als je hendrikje al voelt

vamp :*

Toch ketonen +2 in urine, via dieetste contact met gyn vooralsnog ben ik thuis en gaan we zo door
mocht blijken dat ik de ab ook uitspuug wordt het een ander verhaal

[ Bericht 0% gewijzigd door pardijntje op 06-06-2012 17:25:48 ]
pi_112528283
Oei Keshet da's heftig. Ik duim voor je mee! :*
pi_112529030
pi_112529411
Keshet, wat een naar nieuws. Sterkte met de punctie en het slopende wachten daarna :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:03:00 #85
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112529721
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef pardijntje het volgende:
Keshet :* spannende dagen/weken succes met afwachten
zou wel tof zijn als je hendrikje al voelt

vamp :*

Toch ketonen +2 in urine, via dieetste contact met gyn vooralsnog ben ik thuis en gaan we zo door
mocht blijken dat ik de ab ook uitspuug wordt het een ander verhaal
Sterkte Pardijntje :*

En Keshet ook sterkte natuurlijk!! :*
Gewoon n stuiterballetje
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:05:30 #86
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_112529813
Sterkte Keshet!! Ik weet hoe je je voelt.
Ik heb je even een pb gestuurd
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:19:58 #87
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112530339
TW, fijn dat je met een goed gevoel kan terugkijken op de bevalling. En ik weet de naam van je dochter: mooi!

Keshet, we blijven voor je duimen :*

Pardijntje, dus toch -O-

Gerbera, ik zat laatst ook al aan de beschuit met muisjes!
Niet vergeten nieuwe te kopen, heb het pak leeggemaakt. Jongste eet ze graag in zijn yoghurt :Y)
pi_112531011
Even egopost. Net op het toilet zag ik helder bloedverlies. Ik kan wel janken. Verloskundige gebeld. Die zegt dat het alle kanten kan opgaan. Morgen nog wel bellen of er een gaatje is voor een echo.
pi_112531123
Keshet, :* :* :* :* ga zo hard voor je duimen (al mee bezig trouwens)
En wat fijn dat je Hendrikje (waarschijnlijk) al voelt! O+

Eliis, fijn dat de echo goed was! *O*

Pardijntje, hopelijk slaat de AB aan :*

Vandaag kleine Beppie weer gezien, ze heeft het goed naar d'r zin volgens de gyn. We kregen nog een 3D plaatje mee; handje naast haar hoofdje en ze keek moeilijk! :D ze ligt nog steeds met de voetjes naar beneden, maar goed ze heeft nog alle tijd om te draaien dus maak me nog geen zorgen.
Bloeddruk was 80 over 50 en ik was 1 kilo lichter O-)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112531169
O bah Omentielvo, hopelijk is het niks :* en kun je snel terecht voor een echo. Je had toch nog geen echo gehad?
I found myself alone,
pi_112531190
Omentielvo hopelijk is het niets :*
pi_112531366
Gisteren heb ik een echo gehad en zag ik een mooi knipperend hartje.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:53:00 #93
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112531528
Oh nee Omentielvo, hopelijk is het onschuldig...
pi_112531543
Omentielvo hopelijk is er niks aan de hand :*
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:55:24 #95
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112531638
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:48 schreef Omentielvo het volgende:
Gisteren heb ik een echo gehad en zag ik een mooi knipperend hartje.
Daar doen we het voor *O* *O* *O* *O* zal verder vast wel goed zijn :D

Kesh, heel veel sterkte :*

Hoop dat ik ook een succes bevallingsverhaal mag schrijven hier in september mbt de cursus.

Begin nu langzaamaan toch af te tellen tot verlof nog 6 weken :Y En vandaag enorm trek in pizza :Y) Dus we hebben maar een pizza besteld, te moe (lui) om te koken vandaag. Vanavond maar even rustig aan, morgen weer op check-up bij de vk. Hoop dat ik weer goedgekeurd wordt, vorige keer moest ik toch nog even naar het ziekenhuis.

:* voor de dames die het nodig hebben O+
pi_112531853
Oh Keshet, sterkte! :* :* :* :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_112531885

Omelviento, hoe ver ben jij ook alweer? Ik hoop in ieder geval dat er niks aan de hand is!
pi_112532014
Ik heb zojuist mijn nieuwe spijkerbroek binnengekregen. Ben er zó blij mee! Misschien ook iets voor anderen hier?

Nu voor ¤39,95 bij de Wehkamp, van Mamalicious. Is heel mooi donkerblauw (donkerder dan op de foto) en ziet er gewoon écht mooi uit & valt mooi. En ook niet te duur :)
pi_112532175
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb zojuist mijn nieuwe spijkerbroek binnengekregen. Ben er zó blij mee! Misschien ook iets voor anderen hier?

[ afbeelding ]

Nu voor ¤39,95 bij de Wehkamp, van Mamalicious. Is heel mooi donkerblauw (donkerder dan op de foto) en ziet er gewoon écht mooi uit & valt mooi. En ook niet te duur :)
mooi inderdaad!
Helaas zijn die broeken voor mijn veel te lang :( Ik heb gewoon veel te korte pootjes :+
pi_112532444
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef Skoap het volgende:

[..]

mooi inderdaad!
Helaas zijn die broeken voor mijn veel te lang :( Ik heb gewoon veel te korte pootjes :+
Ik ben ook een mini! 1.61m. En deze is er in lengtemaat 32. Als ik gympen aan heb, dan valt 'ie net over de schoenen heen (en komt niet op de grond). Met hakken (hoe minimaal ook) is het sowieso geen probleem :)

Was ook een beetje bang voor de lengte, maar heel goed te doen dus!

En hij zit heel fijn over mijn buik heen :)
pi_112532610
Omentielvo, een knippertje gezien is meestal wel een goed teken :*

En Coco, fijn zo'n lekkere broek. Mijn lengte/breedte verhouding is niet goed; moet altijd een van de grootste maten hebben omdat het anders niet over mijn dijen past en dan hou ik onderaan weer een meter over :')
I found myself alone,
pi_112532619
Omentielvo, hopelijk is het niks! Sterkte ermee. En jij ook Keshet, ik duim voor een goede uitslag.

Hier nog steeds in bed met hoofdpijn. Wel minder geworden inmiddels na een aantal paracetamol. Vrijdagavond gaat peuter logeren bij opa en gaan wij naar de sauna. Hoewel ik niet echt in de hete sauna's ga wel lekker badderen. Straks meteen even reserveren inclusief een ontspanningsmassage. Ik verdien dat
gewoon :P lekker puh.
pi_112532629
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben ook een mini! 1.61m. En deze is er in lengtemaat 32. Als ik gympen aan heb, dan valt 'ie net over de schoenen heen (en komt niet op de grond). Met hakken (hoe minimaal ook) is het sowieso geen probleem :)

Was ook een beetje bang voor de lengte, maar heel goed te doen dus!

En hij zit heel fijn over mijn buik heen :)
*bestellen gaat*

uitverkocht in lengte 32 :(
pi_112533431
Omentielvo, hopelijk is het vals alarm en is er niets aan de hand :*

Estrys, lekker even laten vertroetelen *O*

Hier ook altijd gedoe met lengtemaat, maar dan de andere kant op, ik moet 36" lengte hebben. Gelukkig hadden ze destijds bij bellyfashion wel wat aanbod.
pi_112534162
Keshet :* ik ga meteen in duimstand dat het goed gaat komen, je zou toch denken dat jullie je portie zorgen wel gehad hebben ook...
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:44:06 #106
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112534167
Lengtemaat is altijd een issue, gelukkig kan ik couperen:P
Ben 1.54m dus beland vaak bij wat duurdere merken als je een goede en leuke jeans wilt vinden en dan lengte 30. De eerste leuke positiemodebroek/jeans in die lengtemaat moet ik nog vinden. Maar binnenkort ga ik weer een keertje shoppen. Heb in Amsterdam een wat grotere winkel gevonden die alleen positiemode doet en verschillende merken heeft. In Rotterdam zitten 2 winkeltjes maar die zijn echt enorm duur, hebben hun eigen kleding en de andere heeft ook de merken die je bij prenatal enz kunt vinden.

Estrys :* , hoop dat jouw hoofdpijn nu snel gaat zakken!
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:48:55 #107
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112534435
Sterkte Keshet, lijkt me best schrikken :*

Pardijntje vervelend, toch ketonen :o Sterkte ook :Y

En Omentielvo, dat is ook rot -O- hopen dat je snel goed nieuws krijgt :*

Kan iemand mij de naam van het kindje van TW pmmen? :@ Ben nieuwsgierig :D
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_112534714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef Omentielvo het volgende:
Even egopost. Net op het toilet zag ik helder bloedverlies. Ik kan wel janken. Verloskundige gebeld. Die zegt dat het alle kanten kan opgaan. Morgen nog wel bellen of er een gaatje is voor een echo.
For what it's worth: bij de oudste had ik een goede echo gehad en de dag erna kreeg ik ineens bloedverlies.. Helderrood en veel ook! Heeft uiteindelijk nog aangehouden van week 7 tot week 10 ook... En alles is goed gegaan..

Hoeft niks te zeggen over jouw situatie, maar een positief verhaal is altijd wel even fijn, denk ik! Het komt echt heel vaak voor. En als je al een knipper hebt gezien is de kans heel groot dat het goed blijft gaan... Hoe ver ben je nu?
pi_112534817
Oh en ik heb in het begin van de zwangerschap een spijkerbroek bij de Bonprix gekocht, die zit nog steeds perfect!! Valt mooi, fijne buikband, goede lengte... Ben niet altijd over alle kleding van de Bon Prix te spreken, maar misschien de moeite waard om daar ook even te kijken? Ook goed betaalbaar :Y
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:57:41 #110
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112534990
Goede tip! Ga inderdaad eens even kijken, het is toch maar voor even:P

Normaal doe ik jaren met spijkerbroeken. Laatste spijkerbroek die ik kocht is alweer een jaar geleden, zit trouwens nog steeds wel goed, maar moet er niet mee gaan zitten, dan moet het knoopje toch echt open:P
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2012 @ 19:58:24 #111
309370 Nanadu
pi_112535029
Omentielvo wat erg bloed verlies, maar wat de andere al zeggen het kan van alles zijn.

Ik zit nu met een kruik op de bank, weer pijn in mijn buik en harde buiken. Maar ik moet zeggen dat de kruik wel goed helpt. Ik zie wel op tegen morgen, als het goed is gesprek met mijn baas
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:03:11 #112
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112535296
Sterkte Nanadu, hoop dat de pijn snel weggaat. Komen die harde buiken misschien van de stress omdat je opziet tegen morgen? Hoe dan ook komt het goed. Alvast succes voor morgen! O+ :*
pi_112535419
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:44 schreef Loodje het volgende:
Lengtemaat is altijd een issue, gelukkig kan ik couperen:P
Ben 1.54m dus beland vaak bij wat duurdere merken als je een goede en leuke jeans wilt vinden en dan lengte 30. De eerste leuke positiemodebroek/jeans in die lengtemaat moet ik nog vinden. Maar binnenkort ga ik weer een keertje shoppen. Heb in Amsterdam een wat grotere winkel gevonden die alleen positiemode doet en verschillende merken heeft. In Rotterdam zitten 2 winkeltjes maar die zijn echt enorm duur, hebben hun eigen kleding en de andere heeft ook de merken die je bij prenatal enz kunt vinden.

Estrys :* , hoop dat jouw hoofdpijn nu snel gaat zakken!
Esprit heeft lengte maat 30 voor positie broeken! Daar heb ik er 2 van besteld. Ze zijn niet goedkoop, maar ja. Ik kan helaas ook niet zelf couperen, dus ik heb weinig keus (of een broek naar de kleermaker brengen, maar dat is ook niet gratis ;))
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:07:25 #114
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112535520
Esprit broeken passen mij niet, de normale broeken dan. Dat heb je soms met bepaalde merken. Positiemode heb ik hier echter niet van gepast, ik zal daar ook eens gaan kijken, thnx skoap!
pi_112536096
Er zijn weer een hoop meiden die het nodig hebben nu, dus een dikke :* voor hun!

Verder moe en zeef (en nerveus voor morgen), lees wel, maar kan het echt niet onthouden, sorry!
pi_112536130
Coco, mooie broek.

Bloeden is nu gestopt. Hopelijk blijft het weg. Vandaag precies 7 weken. Ik zat ook al op internet te kijken en kwam veel positieve verhalen tegen. Maar hopen dat het bij mij ook zo verloopt. Morgen even bellen naar de VK of er een plekje vrij is voor mij. Dank jullie voor de reacties.
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:21:40 #117
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112536300
Wat fijn om te horen dat het gestopt is! Dat is vaak goed nieuws:D We blijven voor je hopen dat het verder goed zit. Sterkte nog!
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:24:08 #118
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112536437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:18 schreef Omentielvo het volgende:
Coco, mooie broek.

Bloeden is nu gestopt. Hopelijk blijft het weg. Vandaag precies 7 weken. Ik zat ook al op internet te kijken en kwam veel positieve verhalen tegen. Maar hopen dat het bij mij ook zo verloopt. Morgen even bellen naar de VK of er een plekje vrij is voor mij. Dank jullie voor de reacties.
Bij mijn nummer 2 heb ik ook idioot veel bloed verloren. Alsof er iets knapte en ik liep in 1x leeg.
Nummer 2 is nu 1,5.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_112536622
Omentielvo, wat naar. Wat Gerb zegt, hier ook gehad na een goede knipperecho. Af en aan, tot aan 15 weken wel geloof ik. Maar bijna uitgerekend nu, en het komt inderdaad veel voor. Toch is het niet fijn, hoop dat je morgen terecht kan :*
pi_112536749
Dat is soms wel jammer, dat er niet nog meer voorgelicht wordt over bloedverlies. Er wordt vaak gezegd: als je geen krampen hebt en het niet helderrood is gaat het vaak goed... Terwijl helderrood bloedverlies heel vaak (echt heel vaak) voorkomt en het dan alsnog goed kan gaan.

(ik had zelfs krampen én helderrood bloedverlies..).. maargoed, het blijft onzeker en afwachten! Het kan helaas alle kanten op (ook nog de slechte..)
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:38:30 #121
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112537275
Omentielvo, fijn dat het opgehouden is :*

Mooie naam van TW's dochtertje O+
pi_112537421
Ik twijfel trouwens dit keer over een sluitband, of ik die aan zal schaffen.. hier dames ervaring mee? Ik wil hem vooral om het rollende baarmoeder :') gevoel de eerste dagen te beperken, zodat ik ook vrij vlot weer op mijn zij kan liggen.. dat viel de vorige keer nog best tegen namelijk, de eerste dagen ;)
pi_112537681
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik twijfel trouwens dit keer over een sluitband, of ik die aan zal schaffen.. hier dames ervaring mee? Ik wil hem vooral om het rollende baarmoeder :') gevoel de eerste dagen te beperken, zodat ik ook vrij vlot weer op mijn zij kan liggen.. dat viel de vorige keer nog best tegen namelijk, de eerste dagen ;)
*eek* dat klinkt echt heel naar...

naja over een aantal maand zal ik wel weten wat je ermee bedoelt :+
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:47:35 #124
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112537722
Gerbera, volgens mij was daar ooit een apart topic voor.
pi_112537809
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef Skoap het volgende:

[..]

Haha het is vooral in de eerste dagen, je baarmoeder krimpt nog, en je buik is leeg en ruim... het is prima te overleven ;) maar als zo'n sluitgeval nou echt helpt, dan overweeg ik de aanschaf wel (maar is toch vrij prijzig, 45 euro zoiets...)
pi_112537861
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef Skoap het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik weet ook niet wat ze bedoelt Nou ja wel wat ze bedoelt maar niet hoe het voelt. :P
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:52:55 #127
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112538019
Whaha LeNeHe noem jij je meisje ook al Beppie :D Ik ook _O- XD Nu we weten dat het een meisje is, dan :+

Ik ben lekker even een paar daagjes er tussenuit trouwens, heerlijk O+ Ik vertel alles wel weer als ik terug ben! Tot over een lang weekend! :D :+ *G*
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:53:06 #128
374977 eliis
Relativeer!
pi_112538033
Wat enorm schrikken Omentielvo! Fijn dat het bloeden is opgehouden, dat is wel weer een beetje een geruststelling toch??
pi_112538085
Korte.lengtematen, breek me.de bek niet.open :P
Hier 1,64, dus niet.extreem klein, maar zelfs met lengtemaat 30 trap k nog.op de randjes van mn broeken :')
Positiebroeken heb ik van noppies en mamalicious. Wel korter gemaakt.door de winkel (en broeken met.korting.gekocht, anders.vind.k t te duur)

Omentielvo, vervelend zeg,dat bloedverlies! Hopelijk kun je snel terecht bij de.vk!
pi_112538128
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik weet ook niet wat ze bedoelt Nou ja wel wat ze bedoelt maar niet hoe het voelt. :P
Dat dus!
pi_112538183
Er viel ook nog wel wat terug te vouwen in mijn geval, vorige keer :') ik draag ontzettend naar buiten én ik was gewoon echt mega huge vorige keer :')

Misschien valt het dit keer wel mee. Maar ik ben benieuwd of het nou echt zo fijn is zo'n ding. Anders maar niet :P
pi_112538287
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Er viel ook nog wel wat terug te vouwen in mijn geval, vorige keer :') ik draag ontzettend naar buiten én ik was gewoon echt mega huge vorige keer :')

Misschien valt het dit keer wel mee. Maar ik ben benieuwd of het nou echt zo fijn is zo'n ding. Anders maar niet :P
Ja dat was bij mij minder idd (behalve het huge gebeuren, maar dat had niks met de zwangerschap te maken :') hoewel k na de bevalling mee viel)
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:01:21 #133
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112538411
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef Enfermera het volgende:
Whaha LeNeHe noem jij je meisje ook al Beppie :D Ik ook _O- XD Nu we weten dat het een meisje is, dan :+

Ik ben lekker even een paar daagjes er tussenuit trouwens, heerlijk O+ Ik vertel alles wel weer als ik terug ben! Tot over een lang weekend! :D :+ *G*
have fun!!!
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:02:19 #134
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112538462
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:01 schreef peace-lover het volgende:

[..]

have fun!!!
Thanks! :D :*
pi_112540372
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:05 schreef Skoap het volgende:

[..]

(of een broek naar de kleermaker brengen, maar dat is ook niet gratis ;))
De Turkse kleermaker hier rekent een euro of 5 per pijp inderdaad, daar zou ik het niet voor laten.
pi_112540613
Veel plezier enf!

Eerste pufclubles zit erop. Veel gelachen.. mooi clubje.. en ben heerlijk ontspannen. Had van tevoren niet gedacht het zo leuk te vinden.

Nu lekker slapen.. tot morgen ladies (en een paar heren)
pi_112540669
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

De Turkse kleermaker hier rekent een euro of 5 per pijp inderdaad, daar zou ik het niet voor laten.
Vraag ik me meteen af waarom hij een prijs per pijp rekent _O- Hoeveel mensen zouden met meer of minder dan twee pijpen per broek komen? ;)
pi_112540722
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:38 schreef Lunta het volgende:

[..]

Vraag ik me meteen af waarom hij een prijs per pijp rekent _O- Hoeveel mensen zouden met meer of minder dan twee pijpen per broek komen? ;)
Mensen met beenlengteverschil ;)
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 21:41:13 #139
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112540822
Maandag onze 20weken echo :7

Ben ik trouwens de enige man die hier post? :@
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:55:47 #140
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112541956
Mag ik even (zonder bij te lezen) onze mini showen? tussen 10.4 en 10.6 weken nu. O+

Hun netwerk lag plat maar dat mocht de pret niet drukken, ze hebben alleen niets op kunnen slaan. Maar ik heb wel een half uur ontspannen naar mijn kind kunnen kijken, zelfs een 3D/4D filmpje, hij was aan het dansen (schudden met de billen).
pi_112542053
Wauw wat een mooie echo becky O+

Omentielvo, fijn dat het bloeden gestopt is en hopelijk heb je gewoon een plakkertje :*

Over broeken: Ik ben maar 1.58 m en heb ook altijd moeite met broeken vinden. Mijn schoonmoeder moet altijd een stuk eraf halen.
pi_112542206
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef Enfermera het volgende:

Ja, ik kan geen betere 'werktitel' verzinnen :D

Veel plezier, geniet lekker van jullie daagjes weg!

Omentielvo, fijn dat het bloeden is gestopt!

Onlogisch, spannend, 20 weken echo! Er zijn nog maar vaders hier hoor (waren er in ieder geval, ik weet niet of hun wederhelften allemaal al zijn bevallen)

Becky, wat een mooie echo's! Gaaf! En gefeliciteerd natuurlijk *O*
I found myself alone,
pi_112543752
Becky wat mooi! O+

quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef onlogisch het volgende:
Maandag onze 20weken echo :7

Ben ik trouwens de enige man die hier post? :@
Er posten hier wel vaker mannen mee :Y
pi_112544407
Oh Becky, wat een prachtige plaatjes, dat is toch leuk aan zo vroeg een 3d echo, dan zie je nog een heel kindje. O+

Enf, fijn even weg, veel plezier! :)

Gerberaatje, wat is dat dan? Een Bellybandit achtig ding? Google is my friend, ja dus :D

Hier voel ik me al een paar uur niet helemaal lekker, die kleine gaat wel super tekeer, maar ik heb het erg benauwd. Kan natuurlijk het weer zijn, prutweer! Warm en regen, getver. Gelukkig heb ik voor spruitje vorige week al een hele tas klaargezet waar we met ieder weertype mee uit de voeten kunnen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:58:26 #145
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112546673
Keshet, sterkte met wachten :*

Omentielvo, hopelijk is er niks aan de hand,wel schrikken zeg :o.

Marjolijntje, veel succes morgen! Hopelijk is je bloeddruk okay!

Maffemuts, bedankt voor je post over de vitamines, heb ik zeker wat aan :*

Ik heb wel een sluitband gekocht gerberaatje, maar geen idee nog hoe nel wen hoe lang ik m om ga doen..beetje impulsaankoop :)
  Forum Admin woensdag 6 juni 2012 @ 23:26:52 #146
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_112548853
Net 34 weken, vriendin ligt nachtje ter observatie vanwege harde buiken... Vind het nog iets te vroeg.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_112549124
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:26 schreef Pharkus het volgende:
Net 34 weken, vriendin ligt nachtje ter observatie vanwege harde buiken... Vind het nog iets te vroeg.
Hmm dat is idd wel vroeg ja, hopelijk blijft de baby nog even zitten. Sterkte ermee :*
  Forum Admin woensdag 6 juni 2012 @ 23:32:25 #148
54263 crew  Pharkus
pi_112549217
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hmm dat is idd wel vroeg ja, hopelijk blijft de baby nog even zitten. Sterkte ermee :*
Ik hoop het ook, ik ga er van uit dat het goed komt.
pi_112550377
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ben jij nou eigenlijk zwanger? Heb het al meerdere mensen zien vragen maar nog geen antwoord gezien..
pi_112550750
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:51 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ben jij nou eigenlijk zwanger? Heb het al meerdere mensen zien vragen maar nog geen antwoord gezien..
dat vraag ik me nou eigenlijk ook af.
*poef* nu is het weg
pi_112550860
Wat een gave echo Becky! Wow, wat mooi om te zien zeg.

Ik droeg de laatste maanden (sinds mijn afvallen) graag van die corrigerende hemdjes, om alles net even wat beter in vorm te duwen zeg maar. Vandaag ook zo'n ding aan, maar hem halverwege mijn werkavond maar uitgedaan. Dat is het dus niet meer. Ik had er gewoon buikpijn van.
*poef* nu is het weg
pi_112554909
Mooie echofoto's becky O+

Omen, sterkte! :*

pharkus, dat is idd nog wat vroeg. Hopelijk blijft hij/zij nog even zitten, sterkte!

Onlogisch, welkom en succes alvast met de echo.

Wakker. Maagzuur, lag niet lekker, bluh.
LOL, krijg opeens een sms van vriendlief, of hij iets voor me kan doen :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112555056
Hier een waardeloze k-nacht gehad met nauwelijks slaap. Blijf vandaag thuis om bij te tanken.

Is er iets laxerends op de markt dat wij zwangeren wel mogen? Heeft me de hele nacht dwars gezeten denk ik.

En een beetje een zeurderig gevoel in onderbuik.. tussen mijn bekken zeg maar. Bandenpijn misschien? Al wil ik het geen pijn noemen.. eerder irritant.

Ik ga proberen toch even wat slaap te pakken en straks naar de winkel voor kiwis en sinaasappelsap. Koffie wil bij mij ook nog weleens gelpen maar ben niet zon koffiedrinker.
pi_112555105
Pruimen! En hier wil n scheut olijfolie door n salade ook wel eens helpen... Ik weet niet of Roosvicee zn "laxo" nog heeft?
pi_112555176
Laxo is gewoon nog te verkrijgen :Y bij de appie o.a. En die scheut olijfolie ja! Kan je ook een lepel zo van nemen, niet lekker wel effectief :Y

Beck O+ wauw! Echt wauw...

Zo, kind en papa zijn op weg naar opa en oma, ik duik mijn bed weer in 8-) :W
pi_112555181
Oh ja en hoeveel keer kan buik-mini de hik hebben op een dag? Nou VAAK kan ik je zeggen... Gisteren serieus minimaal 10 keer voorbij voelen komen :o arm kind :P
pi_112555270
Mogguh...
Jullie gaan hard zeg, een heel nieuw topic doorgelezen. Niet alles onthouden :@
Keshet en omentielvo, hoop dat alles goed is! Becky wat een super echo's :)

Oh en de roosvicee laxo en ferro staat bij onze appie bij de zonnatura/zoutarme/afval/vitaminen producten in het schap, ik kon het eerst ook niet vinden.

Vandaag 30 weken, merk dat het nu wat zwaarder wordt. Ietsiepietsie hoor, want heb niks te klagen. Traplopen gaat niet meer zo soepel qua ademhalen. En heb het soms een poos benauwd en duizelig, gewoon zomaar ineens, maar schijnt normaal te zijn. 's Avonds af en toe steken in mn middenrif/ribben, alsof er iets vast zit, en dan kan ik ook alleen nog maar oppervlakkig ademen. Oh, en jeuk. Jeuk is echt het ergste nog, chronisch downunder maar nu ook jeukende bultjes op m'n handen. Zalf die ik heb wil ik eigenlijk niet gebruiken, is hormoontroep. Maar zonder zalf word ik er gek van!
Maar goed, ik had niks te klagen toch, zei ik. Toch een heel lijstje 'klachtjes' haha. :P

Oh, en nog 'maar' tien kilo aangekomen! Ik ben er blij mee :)

Fijne dag allen
pi_112555298
Keshet en omentielvo, de duimen draaien hier voor positieve berichten!!

Twinkle balen van zo'n nacht. straks rven bijtanken.

SupremeEvil. fijn dat je, je goed voelt. En die klachten zijn niet veel toch?

De hik, ik heb dat vorige keer nooit gevoelt. 10 keer is wel vaak. Hopelijk straks niet als ze er uit is Gerbra.
pi_112555321
De klachten zijn echt te verwaarlozen ja :) Had echt niet gedacht dat het zo soepel zou lopen. Ben normaal iemand die altijd wel wat heeft qua gekke klachten en ziektes... *Even afkloppen*

De hik heb ik ook nog niet gevoeld... Lijkt me wel grappig :)
pi_112555363
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 06:47 schreef Gerberaatje het volgende:
Laxo is gewoon nog te verkrijgen :Y bij de appie o.a. En die scheut olijfolie ja! Kan je ook een lepel zo van nemen, niet lekker wel effectief :Y

Beck O+ wauw! Echt wauw...

Zo, kind en papa zijn op weg naar opa en oma, ik duik mijn bed weer in 8-) :W
Groot gelijk!
Hier komt lief net beetje laat zn bed uit, eigenlijk moet kind met m mee, maar ben bang dat ik die zelf.moet brengen...nou ligt.meneertje ook nog.op 1 oor, maar toch. Moet wel van mn verlof genieten met uitslapen enzo :+
pi_112555404
Vergat nog
Gerb, een sluitlaken 45 euro? Jeetje...das prijzig. Ik kan er een lenen van m'n schoonmoeder. Die heeft alles nog bewaard van dertig jaar terug. Weet niet of ik het zou kopen als dat 45 euro kost. Maar kun je zoiets niet huren ofzo? Of is dat niet hygienisch, eigenlijk geen idee hoe zoiets eruit ziet hoor!
pi_112555417
SE: heb je die jeuk gemeld bij je vk?

Keshet en Omentielvo: ik duim voor jullie!

Gerb; sluitlakens staan volop te koop op MP.
pi_112555539
En anders na het wegbrengen weer heel snel je bed in Sonnetje. Inderdaad relaxen nu met je verlof. Of kan je dat niet als je er al uit bent geweest?
pi_112555625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 07:50 schreef As1981 het volgende:
En anders na het wegbrengen weer heel snel je bed in Sonnetje. Inderdaad relaxen nu met je verlof. Of kan je dat niet als je er al uit bent geweest?
Hij is weg. Zag m bewegen en toen k boven kwam zat ie. Snel kleren aangetrokken en meegegeven :+
Ging best soepel :')
Was voor Floris dus even wat minder rustig wakker worden :D

Dus lig nu in mn bed, maar buiten zijn ze herrie aan t maken :')
  Forum Admin donderdag 7 juni 2012 @ 08:14:15 #165
54263 crew  Pharkus
pi_112555735
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 04:23 schreef Phaidra het volgende:
Mooie echofoto's becky O+

Omen, sterkte! :*

pharkus, dat is idd nog wat vroeg. Hopelijk blijft hij/zij nog even zitten, sterkte!

Onlogisch, welkom en succes alvast met de echo.

Wakker. Maagzuur, lag niet lekker, bluh.
LOL, krijg opeens een sms van vriendlief, of hij iets voor me kan doen :D
Niks bijzonders vannacht, ze heeft goed geslapen, nu mag ze weer een half uur aan de ctg (als ik het goed heb). Hopelijk mag ik er daarna ophalen :)
pi_112555809
Mogguh allemaal :W

Balen voor degenen met slechte nachten, :*

Pharkus, fijn dat de nacht goed ging, hopelijk mag ze naar huis en blijft jullie kindje nog even lekker zitten.

Straks naar de fysio en de vk en dan lekker naar een vriendin. Hopelijk blijft het een beetje droog, moet op de fiets.
I found myself alone,
pi_112555952
Meld :O
Wat een butnacht, vriendlief was pas om kwart over 1 thuis (voor die tijd slaap ik sowieso slecht) maar en lag binnen 10 minuten te snurken. Ik heb het 3 uur zien worden op de klok voordat ik geslapen heb. En om 8 uur ging de wekker, want zo weer naar het zkh. Veel last gehad van harde buiken. Geen ritme in te vinden, wel erg naar en vervelend.
En nu ben ik enorm nerveus en weet ik niet goed wat ik wil.. Aan de ene kant heb ik zoiets van hou me maar en haal ons meisje, aan de andere kant wil ik het ook heel graag 'zelf' doen, dus niets is goed nu :P

Nouja, ik hoop dat ik hoe dan ook vanmiddag nog wat kan slapen..
pi_112555964
Gisteren avond om 18:20u en 18:30 zijn na een turbobevalling van drie kwartier thuis geboren onze jongens M.art en P.uck.
We zijn daarna allemaal afgevoerd met ambulances alsnog, maar maken het allemaal prima.

Later kom ik het hele verhaal nog wel vertellen.
pi_112555990
Bijtjeeeeeee!!!!!! :o *O* *O* *O* *O*
Met een meidenkwartet
pi_112556013
Bijtje!! Wow! Gefeliciteerd !
pi_112556026
bijtje gefeliciteerd dat is snel gegaan zeg.
  Forum Admin donderdag 7 juni 2012 @ 08:36:58 #172
54263 crew  Pharkus
pi_112556029
Gefeliciteerd bijtje!
pi_112556055
Marjoleintje heel veel succes vandaag!

Bijtje van harte gefeliciteerd!!! Dat klinkt heftig. Wat fijn dat toch alles goed met ze is!

Hier alles goed. Gister had ik even een dip, maar nu gaat alles weer goed. Zo komt er iemand langs van mijn werk voor nog wat overdracht. Dus even snel wat opruimen.
pi_112556061
Bijtje, wow... wat een snelheid hebben die mannen nu al... gefeliciteerd!
*poef* nu is het weg
pi_112556062
Gefeliciteerd bijtje, wat snel!
pi_112556094
Gefeliciteerd Bijtje! *O*
Nu eerst lekker bijkomen hoor :*
pi_112556119
Gefeliciteerd bijtje! Snel!
pi_112556122
Wow Bijtje! Je harde buiken waren dus toch niet zomaar harde buukskes!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannen *O* *O*
pi_112556135
Wow Bijtje, van harte gefeliciteerd!!! Leuke namen, fijn dat alles goed gaat! *O*
pi_112556143
Bijtje, crisis! :D. Ben gelijk goed wakker en retenieuwsgierig naar je verhaal! Maar meid, kom eerst bij, wat een snelheid! Wow. Van harte gefeliciteerd met je tweetal en lekker genieten! *O* :*
  donderdag 7 juni 2012 @ 08:45:01 #181
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112556178
Wow Bijtje! Gefeliciteerd met je 2 jongens! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 7 juni 2012 @ 08:50:19 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112556267
Jeutje Bijtje! :o Da's idd turbo!
Ik ben benieuwd naar het hele verhaal.

Gefeliciteerd met je twee jongens!
pi_112556379
Jemig Bijtje! Wat goed, wat snel! Geweldig zeg! En thuis, sjonge! *O*
  donderdag 7 juni 2012 @ 08:58:00 #184
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112556427
Bijtje, gefeliciteerd met jullie jongens *O* *O*
pi_112556444
*O* *O* *O* Bijtje *O* *O* *O*
Wat een turbo turbo bevalling!
Gefeliciteerd met je twee knullen! :*
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:01:53 #186
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112556503
Hier gaat het ruk. Ik kan nog steeds niks binnenhouden en blijf maar (maagsap) overgeven :{
Bluhh.
pi_112556558
Bijtje, ongelooflijk. Gefeliciteerd!
pi_112556683
*O* :o Bijtjes :o *O*
Van harte gefeliciteerd met je 2 mannen!
Ben heel benieuwd naar je verhaal!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:19:50 #189
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_112556840
Bijtje! Wauw! Wat snel, van harte gefeliciteerd!
pi_112556865
Bijtje :o wtf!! Zo mens wat een ervaring!! Maar ze zijn er O+ van harte gefeliciteerd met je knullen!!! *O* :*

Sluitband mag ik al lenen van een kennis hoorde ik net, dus dat is opgelost :)

Oh en die hik... Ja het kind hikt wat af! Muppet deed het ook maar kan me eigk niet meer herinneren of die het na de geboorte nog vaak deed..

Ti's echt zo'n getik steeds en dan soms na een minuut of 5/10 een geïrriteerde schop of por van de baby. En terecht, zou ik ook geïrriteerd van raken :D
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:23:15 #191
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_112556901
Bijtje :o Gewoon effe twee knullen gelanceerd :D

Van harte *O*

En leuke namen!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_112556954
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 08:32 schreef bijtje84 het volgende:
Gisteren avond om 18:20u en 18:30 zijn na een turbobevalling van drie kwartier thuis geboren onze jongens M.art en P.uck.
We zijn daarna allemaal afgevoerd met ambulances alsnog, maar maken het allemaal prima.

*uit lurk stand*.

Gefeliciteerd en nu bijkomen.
En wat een leuke namen (mijn zoontje van 2 heet ook M. art, naar zijn opa vernoemd en de naam hoor je niet veel mooi!).
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:27:17 #193
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112556991
quote:

Jeetje :o gefeli met de mannen met mooie naam! ben benieuwd naar je verhaal, maar ga eerst maar bijkomen!
Gewoon n stuiterballetje
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:28:06 #194
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_112557015
Wow, die Bijtje doet even een "BJ-tje" :D
Gefeliciteerd met de twee kleine mannen! *O*
pi_112557221
Bijtje gefeliciteerd. Wat is dat snel gegaan.

Ik heb nu nog een klein beetje bruinverlies. Om 10.50 kan ik even naar de VK voor echo.
pi_112557252
quote:

Dat is nog eens leuk bijlezen!! Van harte gefeliciteerd met je twee jongetjes *G* *G* Wat is het snel gegaan, schrikken zeker dat je het ziekenhuis niet meer gered hebt :o Fijn dat ze het goed doen ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:41:44 #197
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_112557332
Bijtje! *O* Wat snel, ongelooflijk zeg! Fijn dat alles goed is met jullie. Lekker bijkomen en genieten nu :* . Gefeliciteerd! *O*
pi_112557342
Bijtje, jemig joh, wat een ervaring, je hebt hier gister om 17.45 nog gepost in Z&G :o Wat geweldig dat t zo goed gaat met jullie drie en bovenal ongelooflijk gefeliciteerd met jullie beide mannetjes! Geweldig!! *O*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 7 juni 2012 @ 09:52:33 #199
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112557589
Wow bijtje wat lees ik nou :o Gefeliciteerd *O* *O* Ben inderdaad benieuwd naar jouw verhaal!

Goedemorgen dames, :* voor de dames die het nodig hebben.

Werd net wakker na een hele angstige droom, dat heb ik echt al jaren niet meer gehad. Ben nog aan het bijkomen, verschrikkelijk...

Hopen dat de vk alleen maar goeds te melden heeft vanmiddag.
Even bijlezen ben zo weer terug :D
pi_112557668
Dromen! Ik had er ook weer een :') mijn man ging vreemd, zónder even te overleggen. Dat kan natuurlijk niet hè :')

Die kop vanmorgen toen ik zei: prima dat je flink van bil gaat :P maar overleg even. Hij zat echt :? Ben je wel helemaal lekker :D

:')
pi_112557792
:o Bijtje! Wauw! Gefeliciteerd!
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:07:07 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_112557971
bijtje, wow! :o
In elk geval van harte gefeliciteerd met je kereltjes! *O*
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:07:40 #203
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112557992
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 05:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier een waardeloze k-nacht gehad met nauwelijks slaap. Blijf vandaag thuis om bij te tanken.

Is er iets laxerends op de markt dat wij zwangeren wel mogen? Heeft me de hele nacht dwars gezeten denk ik.

En een beetje een zeurderig gevoel in onderbuik.. tussen mijn bekken zeg maar. Bandenpijn misschien? Al wil ik het geen pijn noemen.. eerder irritant.

Ik ga proberen toch even wat slaap te pakken en straks naar de winkel voor kiwis en sinaasappelsap. Koffie wil bij mij ook nog weleens gelpen maar ben niet zon koffiedrinker.
Floradix werkt goed als laxeer en is nog goed ook:) Zitten ook ijzer en vitamines in.

@Gebra, jij hebt inderdaad ook lekker gedroomd :N Gelukkig was het maar een droom, wel leuke reactie van jou:P

@becky, fijn van die mooie echo, daar juichen we voor *O* *O*

Voordat ik zwanger was had ik al vreemde dromen, sommige schrijf ik op en gebruik dat later voor boek of script. Dit zou het perfecte horror verhaal zijn
pi_112558158
Floradix is toch ijzer? En ijzer verstopt. Daarom hoop ik nu zo lang mogelijk van de ferro af te kunnen blijven. Ik ben nu zo snel weer verstopt. De laxo gaat er hier rap doorheen. Dochter en ik drinken heel wat weg.
*poef* nu is het weg
pi_112558428
Jee bijtje, snelle! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je 2 mannetjes!! *O* *O*
vragen mag!
pi_112558464
Jeetje bijtje :o das wel heel erg snel joh :o
*O* gefeliciteerd met je mannetjes! *O* nu lekker gaan genieten!
Fijn dat alles.goed gaat met jullie!
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:25:28 #207
265732 Keshet
pi_112558489
Wow Bijtje! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je twee jongens! *O* *O* *O*
pi_112558612
Bijtje!!! :o :o wauw wat snel!
Gefeliciteerd met je twee mannen O+ O+ wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. *O* *O*
:)
pi_112558624
Twinkle: pruimen, lijnzaad in je vla doen, veel olijfolie door je pasta doen, 2 kiwi's op nuchtere maag, glas lauw water 's ochtends
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_112558653
Ooooh bijtje, wat een verrassing :o

Van harte gefeliciteerd *O* *O* *O* en wat een leuke namen! O+

marjolijntje, sterkte in het ziekenhuis, ben benieuwd!
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:31:36 #211
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112558677
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:13 schreef kaatjejannie het volgende:
Floradix is toch ijzer? En ijzer verstopt. Daarom hoop ik nu zo lang mogelijk van de ferro af te kunnen blijven. Ik ben nu zo snel weer verstopt. De laxo gaat er hier rap doorheen. Dochter en ik drinken heel wat weg.
Is niet alleen maar ijzer, zitten veel vezels in, bij mij werkt het prima;). Je kunt natuurlijk ook meer vezels eten :D
Of lauw water:)
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:43:36 #212
100412 mefke79
komt goed!
pi_112558996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:44 schreef bijtje84 het volgende:
...
Dames, zie die tijd! 36 minuten later was de eerste er! Bijtje, gefeliciteerd! Turbo is inderdaad de juiste benaming.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:45:14 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_112559050
Keshet -O- :* Ik duim voor je!

Gerberaatje: een gewoon laken van de Hema (of welke winkel dan ook) en dan met sluitspelden dichtmaken: zie daar een sluitlaken van max een tientje. Werkte ook echt perfect hier, ik heb em de eerste dagen ook om gehad na de bevalling van Tienus. Heerlijk!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112559636
Ja ik heb nu vanaf het begin van de zwangerschap standaard laxo en ferro in huis. De floradix nog niet maar die ga ik wel proberen zodra ik weer een beetje op krachten ben! Voel me echt een vaatdoek op het moment.

Holy moly Bijtje! Dat doe je snel!! :o
Wahaha ja en een half uur eerder nog posten op fok met de vraag of het voorwerk is :+
Ging het bij jouw eerste ook zo snel? :@ .. Fijn dat ze er zijn!
En hopelijk gaat alles goed met jullie allemaal!

Ik ga me vandaag lekker vermaken op de bank met een e-reader, een kussen en een deken. Af en toe even een hazenslaapje (niet teveel natuurlijk, anders slaap ik vanavond weer niet :+ ). Moet goed gaan komen! Even lief zijn voor mezelf vandaag.
pi_112559894
Bijtje, gefeliciteerd! Een turbobevalling, en wat fijn dat jullie allemaal gezond zijn. Geniet lekker.
pi_112560260
Bijtje, jemig :o je hebt gewoon even tijdens het avondeten je jongens gelanceerd. Stoer! Van harte gefeliciteerd! O+ *O*
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:26:17 #217
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_112560707
:o Bijtje ! Gefeliciteerd *O* *O* *O*
En wat snel !

Ben ook erg benieuwd naar het verhaal :@
pi_112560853
*O* Bijtje gefeliciteerd *O* en wat 'n lieve namen!
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:52:14 #219
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112561705
Ladies veel plezier nog vanmiddag, Twinkle rust lekker uit!
Ik ga op keuring bij de vk, hopend dat ik weer goedgekeurd wordt ^O^
pi_112561733
*O* Jeetje Bijtje, mafkees! :D

Gefeliciteerd met je jongens!
pi_112561954
Bijtje wat een snelheid zeg! :o
Gefeliciteerd met je mannen! *O*

Loodje, hoop voor je dat je weer een sticker van de vk krijgt :)
pi_112561991
Sylvana er staat nog een vraag voor je open.
pi_112562484
Bijtje! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 ventjes!! *O*
Tralalalaaa
pi_112562614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:00 schreef clauwheee het volgende:
Sylvana er staat nog een vraag voor je open.
Dat weet ik, een aantal hebben al een pm gekregen, degenen die nog geen antwoord hebben gehad krijgen die nog wel als ik op pc zit.
pi_112563029
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat weet ik, een aantal hebben al een pm gekregen, degenen die nog geen antwoord hebben gehad krijgen die nog wel als ik op pc zit.
Heb je voor mij ook een antwoord?;-)
pi_112563045
Bijtje,super!gefeliciteerd em veel geluk samen!
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:33:19 #227
265732 Keshet
pi_112563180
Als je zo opzichtig meepost en er bijna om smeekt om ontmaskerd te worden kun je het toch ook out in the open hier neerzetten?
pi_112563191
*O* Bijtje O+ gefeliciteerd :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_112563329
Bijtje waauw! Hoop dat alles bij jou downstairs nog een beetje intact is dan! :o
Gefeliciteerd met je mannen! *O* *O* *O*

Sylvana, of iemand anders, ik wil ook wel een PM :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_112563812
Ben terug uit het ziekenhuis, bloeddruk op de hand was 150/95 en aan de ctg (meerdere achter elkaar) was gemiddeld 130/100. Te hoog dus. }:| Ik had verder geen eiwitten in mn urine en mn bloed was ook goed.
Heb voor nu medicijnen meegekregen, 3x per dag. En maandag om 08:30 melden en dan gaan ze beginnen met inleiden. Ik heb nog geen ontsluiting, dus krijg eerst tabletten. Maandag dus naar het ziekenhuis en pas weer naar buiten met kindje. Ik weet even niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Mocht ik me nu ineens veel slechter gaan voelen, dan moet ik bellen en direct naar het ziekenhuis..
pi_112563841
Ik wil ook graag een pm over de toestand van sylvana.. Hoe moeilijk is t om een kloon aan te maken als je zo graag wilnposten en niks wil vertellen.. :')
pi_112563888
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Ben terug uit het ziekenhuis, bloeddruk op de hand was 150/95 en aan de ctg (meerdere achter elkaar) was gemiddeld 130/100. Te hoog dus. }:| Ik had verder geen eiwitten in mn urine en mn bloed was ook goed.
Heb voor nu medicijnen meegekregen, 3x per dag. En maandag om 08:30 melden en dan gaan ze beginnen met inleiden. Ik heb nog geen ontsluiting, dus krijg eerst tabletten. Maandag dus naar het ziekenhuis en pas weer naar buiten met kindje. Ik weet even niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Mocht ik me nu ineens veel slechter gaan voelen, dan moet ik bellen en direct naar het ziekenhuis..
Jemig wat schrikken :o maandag al!!

Post later langer, moet nu weg.
pi_112563962
Ja, wil niet zeggen dat ze maandag ook al geboren wordt, maar volgend weekend zijn we sowieso met z'n 3tjes :o Het moet echt nog even landen hier hoor..
pi_112564159
Woow Marjolijntje, dat zal inderdaad even moeten landen. Je weet dat je ooit met zijn drietjes zal zijn, alleen dat dat maandag al is :o
Ik wens je alvast veel succes toe! En ik hoop voor je dat je toestand niet verder verslechtert :*
pi_112564200
Hmm.. ik heb een nieuw 9-maanden-dagboek aangeschaft van Babette.
Had eerst een plakboek van de Hema zodat ik naar eigen inzicht dingetjes kon doen enzo, maar dat was het toch niet helemaal :')

Nu even de afgelopen 19 weken inhalen :')
pi_112564220
Ik wil ook een pm over/van Sylvana. Raar gedoe :{
pi_112564225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:58 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, wil niet zeggen dat ze maandag ook al geboren wordt, maar volgend weekend zijn we sowieso met z'n 3tjes :o Het moet echt nog even landen hier hoor..
Ik kan me voorstellen dat je nog even aan het idee moet wennen! Nog maar 1 weekend met z'n tweetjes :o O+

Ik hoop dat je je niet slechter gaat voelen in de tussentijd, sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:10:12 #238
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_112564343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:36 schreef Omentielvo het volgende:
Bijtje gefeliciteerd. Wat is dat snel gegaan.

Ik heb nu nog een klein beetje bruinverlies. Om 10.50 kan ik even naar de VK voor echo.
Hoe is het gegaan bij de echo vanochtend?
pi_112564475
Ja, laatste weekend samen! We gaan nog maar even ergens lekker eten ofzo, even iets met zn tweetjes doen O+
Het is nu spannend, raar, leuk, eng, alles tegelijk.. Vanavond laatste les yoga, wel fijn even die afleiding nog.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar het verhaal van sylvana, vreemd zo.. Mag ik ook een PM?
pi_112564518
Echo was goed. Hartje knipperde nog heel mooi. Alles zat ook waar het nu moet zitten. Ze denkt dat er een aderrtje kapot is gegaan met de echo van dinsdag, omdat ik best wel gespannen ben met die echo's. Vanavond kan het dus weer een beetje gaan bloeden. Ik hoef me dan geen zorgen te maken. En ik heb weer een echo meegekregen.

Jeetje, bijtje ik wist niet dat je 17.44 voor het laatst gepost had. Echt een turbobevalling is dat geweest zeg.

Marjolijntje nog maar een weekendje zonder kindje in je armen. Wat bijzonder zeg.

Van Sylvana heb ik e.e.a. gemist geloof ik :@

Twinkle, veel plezier met het inhalen van 19 weken van je nieuwe zwangerschapsdag boek. MOet ik ook nog gaan aanschaffen.
pi_112564618
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:10 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan bij de echo vanochtend?
Goed dat je het aanhaalt. Hoop op goed nieuws! Edit: oh daar is ze al!! Fijn *O*

Hier vanochtend weer helemaal goedgekeurd bij de verloskundige :). Bloeddruk al 3 weken 120/80, aan de hoge kant voor mijn doen, maar nog prima in orde.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112564633
Kan me voorstellen dat het moet landen Marjolijntje. Hoop dat jullie dit weekend de tijd nog even krijgen om je rustig (!) voor te bereiden en dat je je niet slechter gaat voelen.
pi_112564688
Fijn Omentielvo!!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:33 schreef Keshet het volgende:
Als je zo opzichtig meepost en er bijna om smeekt om ontmaskerd te worden kun je het toch ook out in the open hier neerzetten?
Dat dus.
pi_112565042
Als we toch aan het PM'en zijn, mijn bestelling:

-Een PM over Sylvana
-Een PM over de naam van de dochter van thistleweed

svp O-) :D alvast bedankt!

Marjolijntje, jee, wat spannend, maandag inleiden! Hopelijk heb je een zo goed en rustig mogelijk weekend. Sterkte!

Omentielvo, wat fijn dat de echo goed was!. :)
pi_112565044
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Wow, kan me goed voorstellen dat je hier even aan moet wennen. Vind het wel apart dat je los van de medicijnen toch al ingeleid gaat worden... Ik had ook hoge bloeddruk (al in week 26 of zo) en kreeg daarom ook medicijnen, maar inleiden is echt geen woord over gerept. Sterker nog, voor de 42 weken gingen ze niks doen als daar geen reden voor was. Nou is Minke uiteindelijk vanzelf gekomen met 40+1... Grappig hoe elk ziekenhuis daar weer verschillend mee omgaat.
Gezien je geen eiwitten in urine hebt, zal het geen zs-vergiftiging zijn toch?

Anyway, geniet van jullie laatste weekend saampjes met buikbaby! *;
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:35:29 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112565276
Huh? Sylvana is toch zwanger dacht ik? Of is daar nog iets mee dan?

*ook nieuwsgierig is...
pi_112565369
Nee, nog geen zw-vergiftiging hier, maar mn bloeddruk is wel hard aan het stijgen (vorige week in het zkh was ie een stuk lager, bovendruk weet ik niet meer maar onderdruk was 85). En mn moeder is 2x ingeleid wegens zw-vergiftiging, daarom willen ze ook niet meer wachten. Ook omdat ik de 37 weken nu voorbij ben. En ik kan nu wel snel zw-vergiftiging krijgen. Zodra ik me slechter ga voelen moet ik ook direct naar het zkh en gaan ze dan al inleiden.

Omentielvo, fijn dat je echo gewoon goed was! Hoop dat je weer een beetje gerust gesteld bent nu!
pi_112565403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Sylvana is toch zwanger dacht ik? Of is daar nog iets mee dan?

*ook nieuwsgierig is...
Dat weten we dus niet :P

Ik snap ook niet waarom het niet gewoon gemeld kan worden in dit topic, waarom dan wel mensen pmen? Als nu iedereen met het verhaal gepmt wordt kan het net zo goed openbaar lijkt me (een naam pmen vind ik een ander verhaal).
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:39:48 #249
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112565436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Marjolijntje het volgende:
Nee, nog geen zw-vergiftiging hier, maar mn bloeddruk is wel hard aan het stijgen (vorige week in het zkh was ie een stuk lager, bovendruk weet ik niet meer maar onderdruk was 85). En mn moeder is 2x ingeleid wegens zw-vergiftiging, daarom willen ze ook niet meer wachten. Ook omdat ik de 37 weken nu voorbij ben. En ik kan nu wel snel zw-vergiftiging krijgen. Zodra ik me slechter ga voelen moet ik ook direct naar het zkh en gaan ze dan al inleiden.

Omentielvo, fijn dat je echo gewoon goed was! Hoop dat je weer een beetje gerust gesteld bent nu!
Ik hoop gewoon dat je je niet rotter gaat voelen, komend weekend nog een beetje kan bijkomen van alles samen met je (8> , en dan Maandag aan het grote avontuur kan beginnen :* (en dan heb je ook nog wat mentale voorbereidingstijd )
Gewoon n stuiterballetje
pi_112565549
Marjolijntje kan me voorstellen dat dat nieuws even moet "landen" Hopelijk ga je je niet slechter voelen in de tussentijd.

Omentielvo wat fijn dat alles goed was O+
pi_112565636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat weten we dus niet :P

Ik snap ook niet waarom het niet gewoon gemeld kan worden in dit topic, waarom dan wel mensen pmen? Als nu iedereen met het verhaal gepmt wordt kan het net zo goed openbaar lijkt me (een naam pmen vind ik een ander verhaal).
-laat maar, geen zin om me te verdedigen steeds-

*wel weer in lurkstand gaat*
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:47:13 #252
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112565724
Marjolijntje, geniet er nog even van samen als je je een beetje ok voelt. Heel veel sterkte, succes en daarna plezier volgende week.

Omentielvo, wat fijn dat alles goed is :)

Ben goedgekeurd door de vk, hartje was goed, beebee schopt lekker dus volgensmij gaan we de goede kant op. Vast een afspraak gemaakt voor nieuwe echo ivm groei en ligging placenta, 19 juni mag ik weer dus ik hoop dat mijn placenta dan normaal ligt ipv te laag en dat de beebee verder goed groeit.
Ben voor het eerst in tijden bekaf dus ga nu even met een boek en deken met wat lekkers op de bank liggen en proberen te ontspannen. Vanaf morgen gaan we er namelijk tegenaan om de babykamer in te richten en er moet nog een hoop gebeuren.

Alvast een fijn weekend dames, kus voor de dames die het nodig hebben.
pi_112565745
Succes komende maandag marjolijntje! :*
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:51:27 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112565890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:42 schreef Skoap het volgende:
Marjolijntje kan me voorstellen dat dat nieuws even moet "landen" Hopelijk ga je je niet slechter voelen in de tussentijd.

Omentielvo wat fijn dat alles goed was O+
Oh ja, en dit. :@ Daar wals ik gewoon overheen met mijn nieuwsgierigheid. :@
pi_112565945
Omentielvo wat fijn! :Y pak van je hart niet? Hebben ze nog iets gezien wat misschien het bloed kan veroorzaken?

Marjolijntje, wat lijnloos zegt :o maar wel fijn dat je een einddatum hebt. Succes met de laatste nachten, al zullen die als je beeb er eenmaal is niet beter worden :D ;)
pi_112566175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Marjolijntje het volgende:

Ah ok, da's wel een stukkie logischer denk ik, met die geschiedenis. Mijn onderdruk toendertijd was altijd rond de 90-95, met de medicijnen tussen de 85-90... Maar die moeten wel de kans krijgen te werken lijkt me.. kan me niet voorstellen dat dat tussen nu en maandag nog veel zin heeft, maar gelukkig ben ik IT-er en geen arts :+ Je hoeft in elk geval niet veel langer meer in spanning te zitten!!!
pi_112567222
Wow mega speedy turbo bijtje! Feli met je mannen. *O*
pi_112567898
Dacht ik ook nog Lijnloos, wel verschillend. Ik ben van de week ook gecontroleerd vanwege stijgende bloeddruk (die is nu net als die van Marjolijntje ongeveer, 130/95, en ik kom van heel laag, 95/60), vocht en omdat mijn moeder zwangerschapsvergiftiging heeft gehad. Maar urine goed en verder ook geen medicijnen, woensdag weer controle. Maar ik voel me verder wel aardig, misschien speelt dat ook mee? Dus kon me ook wel voorstellen dat Marjolijntje even schrok, zo snel actie.
pi_112568288
Ik voel me al een tijdje niet echt lekker meer, misschien dat dat ook mee weegt in de beslissing van het ziekenhuis? Ik weet het niet precies.
Medicijnen voor die paar dagen lijkt mij ook raar, maar ik neem aan dat ze toch wel weten wat ze doen en slik ze dus ook gewoon maar :P Ach, we hebben nog een paar dagen om eraan te wennen en nog een weekend vrij met z'n tweetjes, dat is nu ook wel fijn :) Vanochtend ook de klossen opgehaald, dus zondag kan het bed vast omhoog. Hoeven we dat ook maandag niet meer te doen!
pi_112568755
Omentielvo, wat fijn dat de echo goed was!
Kan me goed voorstellend at je het even moet laten bezinken Marjolijntje!
Sylvana, hoe bedoel je jezelf verdedigen?
We vragen ons gewoon af of je zwanger bent of niet! :*

Pfff.... de drie kleintjes zijn vandaag op schoolreisje ( kleuters zijn al terug) en buikbaby had volgens mij eigenlijk wel zin om mee te gaan.... Die is me een partij druk aan het doen en heen en weer aan het stuiteren! :D
pi_112568906
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef clauwheee het volgende:
Dacht ik ook nog Lijnloos, wel verschillend. Ik ben van de week ook gecontroleerd vanwege stijgende bloeddruk (die is nu net als die van Marjolijntje ongeveer, 130/95, en ik kom van heel laag, 95/60), vocht en omdat mijn moeder zwangerschapsvergiftiging heeft gehad. Maar urine goed en verder ook geen medicijnen, woensdag weer controle. Maar ik voel me verder wel aardig, misschien speelt dat ook mee? Dus kon me ook wel voorstellen dat Marjolijntje even schrok, zo snel actie.
Dat zal idd wel de wegende factor zijn... ik heb er ook als een "zonnetje" bijgelopen tot op het einde... nergens last van, die bloeddruk was ook voor mij slechts op papier een klacht, maar niet iets waar ik last van had.
pi_112569053
Bijtje gefeliciteerd!!! Wat een turbo bevalling. nu lekker genieten.

Omentielvo fijn dat de echo goed was, hopelijk kan je weer wat ontspannen.

Dan komt het ineens dichtbij he Marjolijntje. Hopelijk blijf je, je het weekend oke voelen. Nog even wat leuke dingen samen doen. Voor je het weet ben je met drie.

Woensdag krijg ik mijn eerste echo in het erasmus. vind het toch wel spannend. dan ben ik 6w, 2/3 dagen. (onduidelijke en korte menstruatie). Spannend of we dan al een hartje gaan zien.
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2012 @ 15:23:13 #263
309370 Nanadu
pi_112569290
Bijtje wow wat een bevalling *O* *O* gefeliciteerd en ben benieuwd naar je verhaal!

Marjolijntje balen dat je bloeddruk toch weer is opgelopen. De medicijnen hielpen bij mij wel binnen paar dagen, dus ik snap wel dat ze medicijnen meegeven. In principe vinden ze een onderdruk van 90/95 nog toelaatbaar, maar als het naar 100 gaat en daarboven dan kan het in ene erg snel gaan. Dat is mij tenminste vertelt. Daarnaast ben je nu de 37 weken voorbij, wat jij ook vertelt.
Geniet nog even van elkaar en volgende week heb je de baby in je handen O+

Even snel bericht vanaf mijn werk, gesprek met baas is goed gegaan en we zijn er samen zo goed als uitgekomen.
pi_112569569
Goed nieuws Nanadu! ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112569825
Ah, fijn Nanadu! Moet ook een opluchting zijn nu dan :)

Spannend As, die echo. Ik hoop dat alles gewoon goed is en dat je al een mooi hartje kunt zien :)
pi_112570063
Marjoleintje kan me voorstellen dat je even moet wennen aan het idee. Wel fijn dat ze zo pro-actief zijn en je goed volgen. Lekker even van genieten dit weekend nog met zijn tweeen zover dat kan.

Nanadu wat fijn dat je er uit bent gekomen met je werk!

As spannend die echo.

Omentielvo wat fijn dat alles toch goed is.

Hier alles prima. Lekker een energie boost gehad vanochtend en zelf opgeruimd en schoongemaakt. Nu lekker rustig aan en zo maar is mijn zoontje ophalen van kdv.
pi_112570503
Ook leuk hoe mensen je vol medelijden aankijken op straat als ik de fiets zit met mn dikke buik, 2 zware dirktassen aan t stuur :D

Omentielvo, fijn dat alles goed is!

En nanadu, mooi dat je eruit bent gekomen met je werkgever!

Mijn moeder heeft ook een acute inleiding gehad door zwvergiftiging maar ik heb nergens last van tot nu toe gelukkig. Ik hoop dat het dit weekend lukt om nog ff te genieten met zn 2en marjolijntje. Gek idee hoor :D

Adesse, heb jij wel iets van voorwerk of harde buiken? Ik helemaal niks..
pi_112571012
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef KatyM het volgende:
Ook leuk hoe mensen je vol medelijden aankijken op straat als ik de fiets zit met mn dikke buik, 2 zware dirktassen aan t stuur :D

Omentielvo, fijn dat alles goed is!

En nanadu, mooi dat je eruit bent gekomen met je werkgever!

Mijn moeder heeft ook een acute inleiding gehad door zwvergiftiging maar ik heb nergens last van tot nu toe gelukkig. Ik hoop dat het dit weekend lukt om nog ff te genieten met zn 2en marjolijntje. Gek idee hoor :D

Adesse, heb jij wel iets van voorwerk of harde buiken? Ik helemaal niks..
Grappig is dat he! Ze kijken alsof de baby er elk moment zo uit zou kunnen vallen _O-.

Hier af en toe harde buiken, vooral 's avonds. Ik kan dan ook niet lekker meer zitten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112571319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Grappig is dat he! Ze kijken alsof de baby er elk moment zo uit zou kunnen vallen _O-.

Hier af en toe harde buiken, vooral 's avonds. Ik kan dan ook niet lekker meer zitten.
Ja je ziet ze bijna denken 'dat het nog looopt en zelfs fietst :o '

Hmm ik heb alleen last als ik heel snel probeer te lopen en aan t haasten ben, verder nooit. Lijkt me naar als je het zomaar hebt als je op de bank zit.

Nou ja t is pas net juni! We hebben nog ff :).
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:32:31 #270
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112572030
Nanadu wat fijn dat jullie eruit gekomen zijn ^O^

As bijna eerste echo, wat spannend! Wij hopen ook op een kloppend hartje O+

Siesta heeft me even goed gedaan, vanavond dus weer lekker aan het werk. Martijn's kamer uitruimen om spullen van het kantoor naar zijn kamer te brengen en mijn kantoor om te bouwen tot babykamer O+
Heb af en toe harde buiken, maar meestal alleen na goede inspanning, gelukkig trekken ze ook weer heel snel weg. Maar laat onze beebee nog maar even zitten, we moeten nog tot september :D
pi_112572140
As, spanennd. Ik ga duimen dat er al een hartje te zien is.

Nanadu, fijn dat je er uitgekomen bent met je werk.

Loodje, fijn dat je goedgekeurd bent door de VK.

Gerberaatje, ze denken dat het door de echo van dinsdag komt. Om dat ik best wel gespannen ben tijdens die echo's kan een adertje zo springen. Er bestaat een kans dat dit vanavond weer gebeurd. Ik hoef me dan geen zorgen te maken.

Dank jullie voor jullie reacties. Ik voel me inderdaad weer wat opgeluchter.
pi_112572513
Hier echt helemaal geen voorwerk. Soms wel een harde buik, maar verder niks. Een keer wat buikpijn gehad maar verder niks.

Die blikken krijg ik hier ook. Helemaal leuk als je zoontje gaat ophalen en mensen weken geleden al vroegen nou je hoeft vast niet zo lang meer.
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:13:36 #273
374977 eliis
Relativeer!
pi_112576221
Gefeliciteerd Bijtje *O* , wat een supersnelle bevalling, moet je denk ik ook even van bijkomen :D

Omentielvo, wat een supergoed nieuws! *O*

Marjolijntje, succes met verwerken van het nieuws!
pi_112578796
O wauw Bijtje! :o Van harte met je mannen!! *G* *G*

Omentielvo; een goede echo! Fijn zeg!!! *O* :*

Marjolijntje, dat is inderdaad even schrikken, ineens heb je dan een datum. Succes alvast :* Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat, ook je laatste daagjes zwanger zijn.
I found myself alone,
pi_112579079
Bijtje, wauw wat doe je nu :D Gefeliciteerd!! *O* *O*

Omen, fijn dat het meeviel :*

Marjolijntje, geniet maar even goed van jullie laatste weekendje samen :*
pi_112579227
Bijtje van harte gefeliciteerd. *O* *O* *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:36:32 #277
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112579502
Bijtje ! Wat een turbo! Gefeliciteerd met je mannen!

Omentievo wat fijn dat het allemaal goed is!

Marjolijntje das ff een omschakeling zo, spannend :*

Kersjes :*

Hier geen verandering ook
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:02:22 #278
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112583902
Bijtje :o Gefeliciteerd met je mannetjes. Wat een snelheid. Ben benieuwd naar het verhaal.Leuke namen!

Marjoleintje, hoop dat het nog een beetje gaat dit weekend. :*

en nieuwsgierig als ik ben wil ik nu ook weten wat het verhaal rond Sylvana is.... :@
pi_112584065
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Kyara het volgende:
en nieuwsgierig als ik ben wil ik nu ook weten wat het verhaal rond Sylvana is.... :@
En je bent niet de enige O-)
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:26:24 #280
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112588654
Bijtje gefeliciteerd!

Leuke namen ook en wat een snelle bevalling _O_

Omentielvo, fijn dat het te verklaren is, het bloed :*

Marjolijntje geniet van je laatste weekend met zijn 2en :* En succes alvast :%

Ik ben ook benieuwd naar het verhaal van Sylvana, helemaal het gedoe gemist! :o
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:36:03 #281
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112589274
Wow bijtje! Wat een bevalling zeg! Gefeliciteerd met de geboorte van je zonen, nu lekker bijkomen en genieten.
pi_112589435
Oké, niet helemaal bij meer na een dag geen computer.

Omentielvo, heel fijn dat het goed is, ik zat toch een beetje met je in mijn gedachten :*

Marjolijntje, ik moet zelf ook nog wennen aan het hebben van een afspraak maandag, we liggen geloof ik niet in het hetzelfde ziekenhuis, zou wel heel bizar zijn dan. Geniet van het weekend, rust zoveel mogelijk uit :*

Hier toch nog een middag ziekenhuis achter de rug, benauwdheid die niet wegging, hoofdpijn die erbij kwam en een huisarts die me liever naar het ziekenhuis zag gaan. CTG gehad, bloedonderzoek, urine, de hele rambam. Alles helemaal in orde, alleen wat ketonen in de urine. Moet nu beter opletten dat ik wel genoeg drink. Fijn dat het toch even nagekeken is, nu kan ik gerust het weekend in. *O*
pi_112590031
Lunta, ik mag naar het ziekenhuis in Dordrecht, is vast niet hetzelfde :p Fijn dat alles verder in orde is! En drinken is wel belangrijk ja :)

Net laatste les yoga gehad, waren maar met z'n tweeën. De rest is niet gekomen zonder afmelding, vind het maar raar. Maar was een fijne les. Weer iets 'voor het laatst zonder kind'. Het gaat nu zo enorm snel!
pi_112590334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:05 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

En je bent niet de enige O-)
Ik ook! Nog geen PM gehad. :'(
pi_112590883
Ik ook niet! Maar zou dat tijdens die orgies gebeurd zijn? Spannend :o
pi_112591078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef KatyM het volgende:
Dan zou ik al 7 jaar zwanger zijn :o Heb nu al ruim 5 jaar een monogame relatie hoor O+
pi_112591166
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dan zou ik al 7 jaar zwanger zijn :o Heb nu al ruim 5 jaar een monogame relatie hoor O+
Ha! Dus toch zwanger nu? Wat leuk, gefeliciteerd! Hoelang al?
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:05:01 #288
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112591188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef KatyM het volgende:
Ik heb het orgie-verhaal ook gemist! :o _O-

Als iemand pm heeft en het aan mij ook door wil sturen, graag O+
pi_112591196
Marjolijntje, nog niet eens zo ver van elkaar vandaan (ik lig in Rotterdam). Fijn dat de yoga fijn was, wel raar inderdaad dat mensen niet komen opdagen zonder afbellen :?
pi_112599625
Oeh, Marjolijntje, wat spannend! Best een gek idee he, dat je nu weet wanneer het gaat gebeuren. Ik wens je een erg fijn cocoonweekend toe, waarin je je lekker voelt.

Hetzelfde geldt voor jou Lunta! Heel veel succes allebei dames, maak er een mooi weekend van.

Ik kwam vanmorgen voor het eerst deze week soepel uit bed, kan me eindelijk weer een pietsie bewegen zonder harde buiken en pijn. Hehe, voel me meteen meer mens en heb acuut zin om van alles te doen.
pi_112599756
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:05 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Ik heb het orgie-verhaal ook gemist! :o _O-
Da's ook wel heer erg 'oude koeien' ;)
pi_112600142
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 07:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ik kwam vanmorgen voor het eerst deze week soepel uit bed, kan me eindelijk weer een pietsie bewegen zonder harde buiken en pijn. Hehe, voel me meteen meer mens en heb acuut zin om van alles te doen.
Lekker! Nu niet direct te hard van stapel lopen hè. *kijkt streng*

Ik heb sinds gisteravond juist meer harde buiken. Gister voorlichtingsavond borstvoeding en ik zat 2 uur op een hard houten stoeltje, zal niet geholpen hebben. Ca 4/5 harde buiken per uur en vannacht steeds een paar toen ik na toiletbezoek weer in bed lag. Deden gemeen zeer ook, maar wel gewoon weer in slaap gevallen.

Voorlichting was wel interessant, niet heel veel nieuwe dingen gehoord maar toch fijn om het nog eens te horen. En bij filmpjes van pasgeboren ukkies en trotse ouders moest ik wel even slikken :@. Mooi om te zien hoe een baby van een paar minuten oud helemaal zelf op zoek gaat naar de borst O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112600293
Ja Phaidra ook voor jou zal het niet lang meer duren :)

Vannacht weer een bagger nacht gehad, wel iets beter geslapen als gisteren en daarom wel gewoon gaan werken. Denk nu ook wel te weten hoe het komt. Kan mijn draai gewoon niet vinden :')

Op mijn buik gaat niet want dan lijkt het net of ik op een steen (lees: baby) lig.
Op mijn rug gaat niet want dan krijg ik haast geen adem meer + dat ik allerlei enge verhalen heb gelezen over holle aders die je dicht drukt. Bovendien wordt beeb mega druk als ik zo ga liggen en voelth et niet fijn voor mijn blaas :')

Komen we toch aan de realiteit van op je zij in slaap vallen. Heb geprobeerd dat zo lang mogelijk uit te stellen maar moet er vanaf nu ook aan gaan geloven denk ik :') .. Lang leve het voedingskussen wat ik dit weekend even ga scoren. Komt goed! :)

Fijn dagje allemaal!
pi_112600386
Een voedingskussen is wel echt heel fijn met slapen :Y. Wel even wennen, zo'n gevaarte in bed, maar eenmaal gewend sliep ik zoveel beter!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112600464
Fijn bodpa dat je met dat gevoel bent opgestaan.

Phaidra doe jij rustig aan. Nog even en je mag hetzelfde meemaken als de mensen op het filmpje.

Hoop dat je snel "leert" slapen op je zij twinkle.

Lunta/marjolijntje nog plannen voor dit weekend? Maandag gaat het gewoon beginnen.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:37:27 #296
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112600485
Zo, ik kom ook weer even langs schuifelen.
Wat een beroerde dagen heb ik achter de rug, heb niks binnen kunnen houden en ben erg verzwakt. Gisteravond bleven er voor het eerst wat happen avondeten in, en daarna kon ik ook weer wat drinken dat er niet gelijk weer werd uitgewerkt. Ik weet dat ik koppig ben, maar ondanks dat ik uitgedroogd ben wilde ik echt per se niet naar het ziekenhuis. Nu maar weer tekorten aanvullen, gaan die duizeligheid en hoofdpijn vanzelf weer weg. En ik heb mijn meds vanmorgen kunnen binnenhouden, da's ook heel fijn *O*
pi_112600494
Ik vond het voedingskussen helemaal niets. Ik draai daar te veel voor in bed en was steeds lang bezig om dat ding goed en lekker neer te leggen. Dus heb hem de vorige keer na een halve nacht niet meer in bed gehad.

*kus* kersjes. hopelijk lukt het nu om de tekorten weg te werken. respect hoor hoe jij met je zwangerschap omgaat en hoe je het vol houdt.
pi_112600516
Ahh Kersjes wat zal het voor jou een opluchting zijn als je je beeb dadelijk hebt .. :Y
Kun je je nog voorstellen dat er ooit een tijd was dat je niet hebt gebraakt? En heb je dit al vanaf het begin van deze zwangerschap? Hoe was het ten tijde van de andere zwangerschap(pen?, meende dat je al twee kinderen hebt maar kan me vergissen sorry :@ )
pi_112600520
Kers je hebt wel weer een paar goede dagen verdient zeg :{ :* (ik hoop dat het stijgende lijntje zich lekker doorzet!)
pi_112600523
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:38 schreef As1981 het volgende:
Ik vond het voedingskussen helemaal niets. Ik draai daar te veel voor in bed en was steeds lang bezig om dat ding goed en lekker neer te leggen. Dus heb hem de vorige keer na een halve nacht niet meer in bed gehad.
Zal mijn man ook leuk vinden zo'n gevaarte in bed :')
Hij heeft er nogal een handje van om breeduit te gaan liggen maar da's vanaf dan ook voorbij haha.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:43:00 #301
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112600566
Twinkle, ik ben al vanaf week 5 ofzo aan het overgeven. Vorige keren had ik het ook, maar niet zo heftig als nu.
Maar het eind is in in zicht, vandaag ben ik 35 weken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')