*bestellen gaat*quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ben ook een mini! 1.61m. En deze is er in lengtemaat 32. Als ik gympen aan heb, dan valt 'ie net over de schoenen heen (en komt niet op de grond). Met hakken (hoe minimaal ook) is het sowieso geen probleem
Was ook een beetje bang voor de lengte, maar heel goed te doen dus!
En hij zit heel fijn over mijn buik heen
For what it's worth: bij de oudste had ik een goede echo gehad en de dag erna kreeg ik ineens bloedverlies.. Helderrood en veel ook! Heeft uiteindelijk nog aangehouden van week 7 tot week 10 ook... En alles is goed gegaan..quote:Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef Omentielvo het volgende:
Even egopost. Net op het toilet zag ik helder bloedverlies. Ik kan wel janken. Verloskundige gebeld. Die zegt dat het alle kanten kan opgaan. Morgen nog wel bellen of er een gaatje is voor een echo.
Esprit heeft lengte maat 30 voor positie broeken! Daar heb ik er 2 van besteld. Ze zijn niet goedkoop, maar ja. Ik kan helaas ook niet zelf couperen, dus ik heb weinig keus (of een broek naar de kleermaker brengen, maar dat is ook niet gratisquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:44 schreef Loodje het volgende:
Lengtemaat is altijd een issue, gelukkig kan ik couperen:P
Ben 1.54m dus beland vaak bij wat duurdere merken als je een goede en leuke jeans wilt vinden en dan lengte 30. De eerste leuke positiemodebroek/jeans in die lengtemaat moet ik nog vinden. Maar binnenkort ga ik weer een keertje shoppen. Heb in Amsterdam een wat grotere winkel gevonden die alleen positiemode doet en verschillende merken heeft. In Rotterdam zitten 2 winkeltjes maar die zijn echt enorm duur, hebben hun eigen kleding en de andere heeft ook de merken die je bij prenatal enz kunt vinden.
Estrys, hoop dat jouw hoofdpijn nu snel gaat zakken!
Bij mijn nummer 2 heb ik ook idioot veel bloed verloren. Alsof er iets knapte en ik liep in 1x leeg.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:18 schreef Omentielvo het volgende:
Coco, mooie broek.
Bloeden is nu gestopt. Hopelijk blijft het weg. Vandaag precies 7 weken. Ik zat ook al op internet te kijken en kwam veel positieve verhalen tegen. Maar hopen dat het bij mij ook zo verloopt. Morgen even bellen naar de VK of er een plekje vrij is voor mij. Dank jullie voor de reacties.
*eek* dat klinkt echt heel naar...quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik twijfel trouwens dit keer over een sluitband, of ik die aan zal schaffen.. hier dames ervaring mee? Ik wil hem vooral om het rollende baarmoedergevoel de eerste dagen te beperken, zodat ik ook vrij vlot weer op mijn zij kan liggen.. dat viel de vorige keer nog best tegen namelijk, de eerste dagen
Haha het is vooral in de eerste dagen, je baarmoeder krimpt nog, en je buik is leeg en ruim... het is prima te overlevenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef Skoap het volgende:
[..]
*eek* dat klinkt echt heel naar...
naja over een aantal maand zal ik wel weten wat je ermee bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |