abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112532610
Omentielvo, een knippertje gezien is meestal wel een goed teken :*

En Coco, fijn zo'n lekkere broek. Mijn lengte/breedte verhouding is niet goed; moet altijd een van de grootste maten hebben omdat het anders niet over mijn dijen past en dan hou ik onderaan weer een meter over :')
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112532619
Omentielvo, hopelijk is het niks! Sterkte ermee. En jij ook Keshet, ik duim voor een goede uitslag.

Hier nog steeds in bed met hoofdpijn. Wel minder geworden inmiddels na een aantal paracetamol. Vrijdagavond gaat peuter logeren bij opa en gaan wij naar de sauna. Hoewel ik niet echt in de hete sauna's ga wel lekker badderen. Straks meteen even reserveren inclusief een ontspanningsmassage. Ik verdien dat
gewoon :P lekker puh.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_112532629
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik ben ook een mini! 1.61m. En deze is er in lengtemaat 32. Als ik gympen aan heb, dan valt 'ie net over de schoenen heen (en komt niet op de grond). Met hakken (hoe minimaal ook) is het sowieso geen probleem :)

Was ook een beetje bang voor de lengte, maar heel goed te doen dus!

En hij zit heel fijn over mijn buik heen :)
*bestellen gaat*

uitverkocht in lengte 32 :(
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112533431
Omentielvo, hopelijk is het vals alarm en is er niets aan de hand :*

Estrys, lekker even laten vertroetelen *O*

Hier ook altijd gedoe met lengtemaat, maar dan de andere kant op, ik moet 36" lengte hebben. Gelukkig hadden ze destijds bij bellyfashion wel wat aanbod.
pi_112534162
Keshet :* ik ga meteen in duimstand dat het goed gaat komen, je zou toch denken dat jullie je portie zorgen wel gehad hebben ook...
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:44:06 #106
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112534167
Lengtemaat is altijd een issue, gelukkig kan ik couperen:P
Ben 1.54m dus beland vaak bij wat duurdere merken als je een goede en leuke jeans wilt vinden en dan lengte 30. De eerste leuke positiemodebroek/jeans in die lengtemaat moet ik nog vinden. Maar binnenkort ga ik weer een keertje shoppen. Heb in Amsterdam een wat grotere winkel gevonden die alleen positiemode doet en verschillende merken heeft. In Rotterdam zitten 2 winkeltjes maar die zijn echt enorm duur, hebben hun eigen kleding en de andere heeft ook de merken die je bij prenatal enz kunt vinden.

Estrys :* , hoop dat jouw hoofdpijn nu snel gaat zakken!
Be dance |Be real| Be You
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:48:55 #107
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112534435
Sterkte Keshet, lijkt me best schrikken :*

Pardijntje vervelend, toch ketonen :o Sterkte ook :Y

En Omentielvo, dat is ook rot -O- hopen dat je snel goed nieuws krijgt :*

Kan iemand mij de naam van het kindje van TW pmmen? :@ Ben nieuwsgierig :D
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_112534714
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:39 schreef Omentielvo het volgende:
Even egopost. Net op het toilet zag ik helder bloedverlies. Ik kan wel janken. Verloskundige gebeld. Die zegt dat het alle kanten kan opgaan. Morgen nog wel bellen of er een gaatje is voor een echo.
For what it's worth: bij de oudste had ik een goede echo gehad en de dag erna kreeg ik ineens bloedverlies.. Helderrood en veel ook! Heeft uiteindelijk nog aangehouden van week 7 tot week 10 ook... En alles is goed gegaan..

Hoeft niks te zeggen over jouw situatie, maar een positief verhaal is altijd wel even fijn, denk ik! Het komt echt heel vaak voor. En als je al een knipper hebt gezien is de kans heel groot dat het goed blijft gaan... Hoe ver ben je nu?
pi_112534817
Oh en ik heb in het begin van de zwangerschap een spijkerbroek bij de Bonprix gekocht, die zit nog steeds perfect!! Valt mooi, fijne buikband, goede lengte... Ben niet altijd over alle kleding van de Bon Prix te spreken, maar misschien de moeite waard om daar ook even te kijken? Ook goed betaalbaar :Y
  woensdag 6 juni 2012 @ 19:57:41 #110
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112534990
Goede tip! Ga inderdaad eens even kijken, het is toch maar voor even:P

Normaal doe ik jaren met spijkerbroeken. Laatste spijkerbroek die ik kocht is alweer een jaar geleden, zit trouwens nog steeds wel goed, maar moet er niet mee gaan zitten, dan moet het knoopje toch echt open:P
  † In Memoriam † woensdag 6 juni 2012 @ 19:58:24 #111
309370 Nanadu
pi_112535029
Omentielvo wat erg bloed verlies, maar wat de andere al zeggen het kan van alles zijn.

Ik zit nu met een kruik op de bank, weer pijn in mijn buik en harde buiken. Maar ik moet zeggen dat de kruik wel goed helpt. Ik zie wel op tegen morgen, als het goed is gesprek met mijn baas
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:03:11 #112
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112535296
Sterkte Nanadu, hoop dat de pijn snel weggaat. Komen die harde buiken misschien van de stress omdat je opziet tegen morgen? Hoe dan ook komt het goed. Alvast succes voor morgen! O+ :*
pi_112535419
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:44 schreef Loodje het volgende:
Lengtemaat is altijd een issue, gelukkig kan ik couperen:P
Ben 1.54m dus beland vaak bij wat duurdere merken als je een goede en leuke jeans wilt vinden en dan lengte 30. De eerste leuke positiemodebroek/jeans in die lengtemaat moet ik nog vinden. Maar binnenkort ga ik weer een keertje shoppen. Heb in Amsterdam een wat grotere winkel gevonden die alleen positiemode doet en verschillende merken heeft. In Rotterdam zitten 2 winkeltjes maar die zijn echt enorm duur, hebben hun eigen kleding en de andere heeft ook de merken die je bij prenatal enz kunt vinden.

Estrys :* , hoop dat jouw hoofdpijn nu snel gaat zakken!
Esprit heeft lengte maat 30 voor positie broeken! Daar heb ik er 2 van besteld. Ze zijn niet goedkoop, maar ja. Ik kan helaas ook niet zelf couperen, dus ik heb weinig keus (of een broek naar de kleermaker brengen, maar dat is ook niet gratis ;))
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:07:25 #114
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112535520
Esprit broeken passen mij niet, de normale broeken dan. Dat heb je soms met bepaalde merken. Positiemode heb ik hier echter niet van gepast, ik zal daar ook eens gaan kijken, thnx skoap!
pi_112536096
Er zijn weer een hoop meiden die het nodig hebben nu, dus een dikke :* voor hun!

Verder moe en zeef (en nerveus voor morgen), lees wel, maar kan het echt niet onthouden, sorry!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112536130
Coco, mooie broek.

Bloeden is nu gestopt. Hopelijk blijft het weg. Vandaag precies 7 weken. Ik zat ook al op internet te kijken en kwam veel positieve verhalen tegen. Maar hopen dat het bij mij ook zo verloopt. Morgen even bellen naar de VK of er een plekje vrij is voor mij. Dank jullie voor de reacties.
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:21:40 #117
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112536300
Wat fijn om te horen dat het gestopt is! Dat is vaak goed nieuws:D We blijven voor je hopen dat het verder goed zit. Sterkte nog!
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:24:08 #118
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112536437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:18 schreef Omentielvo het volgende:
Coco, mooie broek.

Bloeden is nu gestopt. Hopelijk blijft het weg. Vandaag precies 7 weken. Ik zat ook al op internet te kijken en kwam veel positieve verhalen tegen. Maar hopen dat het bij mij ook zo verloopt. Morgen even bellen naar de VK of er een plekje vrij is voor mij. Dank jullie voor de reacties.
Bij mijn nummer 2 heb ik ook idioot veel bloed verloren. Alsof er iets knapte en ik liep in 1x leeg.
Nummer 2 is nu 1,5.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_112536622
Omentielvo, wat naar. Wat Gerb zegt, hier ook gehad na een goede knipperecho. Af en aan, tot aan 15 weken wel geloof ik. Maar bijna uitgerekend nu, en het komt inderdaad veel voor. Toch is het niet fijn, hoop dat je morgen terecht kan :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112536749
Dat is soms wel jammer, dat er niet nog meer voorgelicht wordt over bloedverlies. Er wordt vaak gezegd: als je geen krampen hebt en het niet helderrood is gaat het vaak goed... Terwijl helderrood bloedverlies heel vaak (echt heel vaak) voorkomt en het dan alsnog goed kan gaan.

(ik had zelfs krampen én helderrood bloedverlies..).. maargoed, het blijft onzeker en afwachten! Het kan helaas alle kanten op (ook nog de slechte..)
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:38:30 #121
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112537275
Omentielvo, fijn dat het opgehouden is :*

Mooie naam van TW's dochtertje O+
pi_112537421
Ik twijfel trouwens dit keer over een sluitband, of ik die aan zal schaffen.. hier dames ervaring mee? Ik wil hem vooral om het rollende baarmoeder :') gevoel de eerste dagen te beperken, zodat ik ook vrij vlot weer op mijn zij kan liggen.. dat viel de vorige keer nog best tegen namelijk, de eerste dagen ;)
pi_112537681
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik twijfel trouwens dit keer over een sluitband, of ik die aan zal schaffen.. hier dames ervaring mee? Ik wil hem vooral om het rollende baarmoeder :') gevoel de eerste dagen te beperken, zodat ik ook vrij vlot weer op mijn zij kan liggen.. dat viel de vorige keer nog best tegen namelijk, de eerste dagen ;)
*eek* dat klinkt echt heel naar...

naja over een aantal maand zal ik wel weten wat je ermee bedoelt :+
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:47:35 #124
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112537722
Gerbera, volgens mij was daar ooit een apart topic voor.
.... met gevoel voor drama....
pi_112537809
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef Skoap het volgende:

[..]

Haha het is vooral in de eerste dagen, je baarmoeder krimpt nog, en je buik is leeg en ruim... het is prima te overleven ;) maar als zo'n sluitgeval nou echt helpt, dan overweeg ik de aanschaf wel (maar is toch vrij prijzig, 45 euro zoiets...)
pi_112537861
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef Skoap het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik weet ook niet wat ze bedoelt Nou ja wel wat ze bedoelt maar niet hoe het voelt. :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:52:55 #127
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112538019
Whaha LeNeHe noem jij je meisje ook al Beppie :D Ik ook _O- XD Nu we weten dat het een meisje is, dan :+

Ik ben lekker even een paar daagjes er tussenuit trouwens, heerlijk O+ Ik vertel alles wel weer als ik terug ben! Tot over een lang weekend! :D :+ *G*
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 6 juni 2012 @ 20:53:06 #128
374977 eliis
Relativeer!
pi_112538033
Wat enorm schrikken Omentielvo! Fijn dat het bloeden is opgehouden, dat is wel weer een beetje een geruststelling toch??
pi_112538085
Korte.lengtematen, breek me.de bek niet.open :P
Hier 1,64, dus niet.extreem klein, maar zelfs met lengtemaat 30 trap k nog.op de randjes van mn broeken :')
Positiebroeken heb ik van noppies en mamalicious. Wel korter gemaakt.door de winkel (en broeken met.korting.gekocht, anders.vind.k t te duur)

Omentielvo, vervelend zeg,dat bloedverlies! Hopelijk kun je snel terecht bij de.vk!
pi_112538128
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik weet ook niet wat ze bedoelt Nou ja wel wat ze bedoelt maar niet hoe het voelt. :P
Dat dus!
pi_112538183
Er viel ook nog wel wat terug te vouwen in mijn geval, vorige keer :') ik draag ontzettend naar buiten én ik was gewoon echt mega huge vorige keer :')

Misschien valt het dit keer wel mee. Maar ik ben benieuwd of het nou echt zo fijn is zo'n ding. Anders maar niet :P
pi_112538287
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Er viel ook nog wel wat terug te vouwen in mijn geval, vorige keer :') ik draag ontzettend naar buiten én ik was gewoon echt mega huge vorige keer :')

Misschien valt het dit keer wel mee. Maar ik ben benieuwd of het nou echt zo fijn is zo'n ding. Anders maar niet :P
Ja dat was bij mij minder idd (behalve het huge gebeuren, maar dat had niks met de zwangerschap te maken :') hoewel k na de bevalling mee viel)
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:01:21 #133
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112538411
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef Enfermera het volgende:
Whaha LeNeHe noem jij je meisje ook al Beppie :D Ik ook _O- XD Nu we weten dat het een meisje is, dan :+

Ik ben lekker even een paar daagjes er tussenuit trouwens, heerlijk O+ Ik vertel alles wel weer als ik terug ben! Tot over een lang weekend! :D :+ *G*
have fun!!!
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:02:19 #134
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_112538462
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:01 schreef peace-lover het volgende:

[..]

have fun!!!
Thanks! :D :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_112540372
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:05 schreef Skoap het volgende:

[..]

(of een broek naar de kleermaker brengen, maar dat is ook niet gratis ;))
De Turkse kleermaker hier rekent een euro of 5 per pijp inderdaad, daar zou ik het niet voor laten.
pi_112540613
Veel plezier enf!

Eerste pufclubles zit erop. Veel gelachen.. mooi clubje.. en ben heerlijk ontspannen. Had van tevoren niet gedacht het zo leuk te vinden.

Nu lekker slapen.. tot morgen ladies (en een paar heren)
pi_112540669
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

De Turkse kleermaker hier rekent een euro of 5 per pijp inderdaad, daar zou ik het niet voor laten.
Vraag ik me meteen af waarom hij een prijs per pijp rekent _O- Hoeveel mensen zouden met meer of minder dan twee pijpen per broek komen? ;)
pi_112540722
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:38 schreef Lunta het volgende:

[..]

Vraag ik me meteen af waarom hij een prijs per pijp rekent _O- Hoeveel mensen zouden met meer of minder dan twee pijpen per broek komen? ;)
Mensen met beenlengteverschil ;)
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 21:41:13 #139
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112540822
Maandag onze 20weken echo :7

Ben ik trouwens de enige man die hier post? :@
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 6 juni 2012 @ 21:55:47 #140
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112541956
Mag ik even (zonder bij te lezen) onze mini showen? tussen 10.4 en 10.6 weken nu. O+

Hun netwerk lag plat maar dat mocht de pret niet drukken, ze hebben alleen niets op kunnen slaan. Maar ik heb wel een half uur ontspannen naar mijn kind kunnen kijken, zelfs een 3D/4D filmpje, hij was aan het dansen (schudden met de billen).
pi_112542053
Wauw wat een mooie echo becky O+

Omentielvo, fijn dat het bloeden gestopt is en hopelijk heb je gewoon een plakkertje :*

Over broeken: Ik ben maar 1.58 m en heb ook altijd moeite met broeken vinden. Mijn schoonmoeder moet altijd een stuk eraf halen.
pi_112542206
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef Enfermera het volgende:

Ja, ik kan geen betere 'werktitel' verzinnen :D

Veel plezier, geniet lekker van jullie daagjes weg!

Omentielvo, fijn dat het bloeden is gestopt!

Onlogisch, spannend, 20 weken echo! Er zijn nog maar vaders hier hoor (waren er in ieder geval, ik weet niet of hun wederhelften allemaal al zijn bevallen)

Becky, wat een mooie echo's! Gaaf! En gefeliciteerd natuurlijk *O*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112543752
Becky wat mooi! O+

quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef onlogisch het volgende:
Maandag onze 20weken echo :7

Ben ik trouwens de enige man die hier post? :@
Er posten hier wel vaker mannen mee :Y
pi_112544407
Oh Becky, wat een prachtige plaatjes, dat is toch leuk aan zo vroeg een 3d echo, dan zie je nog een heel kindje. O+

Enf, fijn even weg, veel plezier! :)

Gerberaatje, wat is dat dan? Een Bellybandit achtig ding? Google is my friend, ja dus :D

Hier voel ik me al een paar uur niet helemaal lekker, die kleine gaat wel super tekeer, maar ik heb het erg benauwd. Kan natuurlijk het weer zijn, prutweer! Warm en regen, getver. Gelukkig heb ik voor spruitje vorige week al een hele tas klaargezet waar we met ieder weertype mee uit de voeten kunnen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 22:58:26 #145
351479 KatyM
Hihaah!
pi_112546673
Keshet, sterkte met wachten :*

Omentielvo, hopelijk is er niks aan de hand,wel schrikken zeg :o.

Marjolijntje, veel succes morgen! Hopelijk is je bloeddruk okay!

Maffemuts, bedankt voor je post over de vitamines, heb ik zeker wat aan :*

Ik heb wel een sluitband gekocht gerberaatje, maar geen idee nog hoe nel wen hoe lang ik m om ga doen..beetje impulsaankoop :)
  Forum Admin woensdag 6 juni 2012 @ 23:26:52 #146
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_112548853
Net 34 weken, vriendin ligt nachtje ter observatie vanwege harde buiken... Vind het nog iets te vroeg.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_112549124
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:26 schreef Pharkus het volgende:
Net 34 weken, vriendin ligt nachtje ter observatie vanwege harde buiken... Vind het nog iets te vroeg.
Hmm dat is idd wel vroeg ja, hopelijk blijft de baby nog even zitten. Sterkte ermee :*
  Forum Admin woensdag 6 juni 2012 @ 23:32:25 #148
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_112549217
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hmm dat is idd wel vroeg ja, hopelijk blijft de baby nog even zitten. Sterkte ermee :*
Ik hoop het ook, ik ga er van uit dat het goed komt.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_112550377
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ben jij nou eigenlijk zwanger? Heb het al meerdere mensen zien vragen maar nog geen antwoord gezien..
pi_112550750
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 23:51 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ben jij nou eigenlijk zwanger? Heb het al meerdere mensen zien vragen maar nog geen antwoord gezien..
dat vraag ik me nou eigenlijk ook af.
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')