Oh noujaquote:Op woensdag 6 juni 2012 15:51 schreef Keshet het volgende:
Enf, die combinatietest kan zo laat niet meer, dat kan maar tot ongeveer 14 weken.
Bij de SEO zijn helaas ook niet alle afwijkingen zichtbaar. Mocht er dan wel 'iets' te zijn zijn dan kun je natuurlijk wel een vruchtwaterpunctie laten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens het idee dat ik Hendrikje al voel!
A grand adventure has begun.
KatyM, Vit D heb ik zowel in druppel als in tabletvorm in huis (druppels voor de jongste <davitamon>, tabletjes <huismerk etos> voor de oudste en mezelf) en vit K haal ik ofquote:Op woensdag 6 juni 2012 12:12 schreef KatyM het volgende:
Ervaren moeders en LLM'ers, hebben jullie vitamine K en D al in huis voor de baby na de 8ste dag? Zo ja welk merk?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 15:58 schreef Keshet het volgende:
Klopt, maar markers van het Syndroom van Down bijvoorbeeld zijn weer heel lastig te zien bij de SEO.
Deze post is trouwens niet bedoeld om paniek te zaaien; gelukkig worden de meeste 'dingen' wel ontdekt.Zou je besluiten om af te breken? Of wil je het weten zodat je kan voorbereiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens het idee dat ik Hendrikje al voel!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Sterkte Pardijntjequote:Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef pardijntje het volgende:
Keshetspannende dagen/weken succes met afwachten
zou wel tof zijn als je hendrikje al voelt
vamp
Toch ketonen +2 in urine, via dieetste contact met gyn vooralsnog ben ik thuis en gaan we zo door
mocht blijken dat ik de ab ook uitspuug wordt het een ander verhaal
Daar doen we het voorquote:Op woensdag 6 juni 2012 18:48 schreef Omentielvo het volgende:
Gisteren heb ik een echo gehad en zag ik een mooi knipperend hartje.
mooi inderdaad!quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb zojuist mijn nieuwe spijkerbroek binnengekregen. Ben er zó blij mee! Misschien ook iets voor anderen hier?
[ afbeelding ]
Nu voor ¤39,95 bij de Wehkamp, van Mamalicious. Is heel mooi donkerblauw (donkerder dan op de foto) en ziet er gewoon écht mooi uit & valt mooi. En ook niet te duur
Ik ben ook een mini! 1.61m. En deze is er in lengtemaat 32. Als ik gympen aan heb, dan valt 'ie net over de schoenen heen (en komt niet op de grond). Met hakken (hoe minimaal ook) is het sowieso geen probleemquote:Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef Skoap het volgende:
[..]
mooi inderdaad!
Helaas zijn die broeken voor mijn veel te langIk heb gewoon veel te korte pootjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |