abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112526874
Keshet :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112527347
Keshet :* Ik hoop dat het meevalt, succes met wachten.
pi_112527386
Keshet, :* maar wat fijn dat je je kleine al voelt schoppen O+

Mijn bevalling was ook heel mooi. Ik gun echt iedereen zo'n bevalling. Ik kan de hypnobirthing dus echt wel aanraden, wat er ook gebeurd of waar je ook bevalt, ik heb er echt heel veel aan gehad, ook toen het me niet lukte om de technieken te gebruiken had ik even goed nog heel veel aan alle visualisaties, affirmaties en ontspanningstechnieken. Maar ik zal niet te veel reclame spammen ;)
Misschien schrijf ik het hele verhaal nog wel eens uit voor het bevallingsverhaal topic, is denk ik wel fijn.
pi_112527516
:Y ik herken het TW! Ik heb de eerste 5 cm ofzo ook heel veel gehad aan de hypnobirthing :) daarna ging het wel erg snel en kon ik de 'flow' niet meer echt vinden, maar het kwam goed ;)
pi_112527571
bij de seo van onze jongens werd niets bijzonders gezien. verdere testen hebben wij bij geen enkele zwangerschap laten doen. dat was een welbewuste keuze. de combinatietest leek ons vrij zinloos (ik ben statisticus :+ ) zonder nadere testen en die wilden we niet. vooral omdat ook een kindje met down ons welkom is en ner toch risico's bijkomen, vooral bij een tweelingzwangerschap

bij kiro duurde het overigens 4 weken voordat duidelijk werd dat hij downsyndroom had. hij had geen echt duidelijke visuele markers. pas later kon je het zien

keshet :* ik duim hard voor je! pm/dm gerust
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 6 juni 2012 @ 17:16:09 #81
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112527915
Keshet :* spannende dagen/weken succes met afwachten
zou wel tof zijn als je hendrikje al voelt

vamp :*

Toch ketonen +2 in urine, via dieetste contact met gyn vooralsnog ben ik thuis en gaan we zo door
mocht blijken dat ik de ab ook uitspuug wordt het een ander verhaal

[ Bericht 0% gewijzigd door pardijntje op 06-06-2012 17:25:48 ]
pi_112528283
Oei Keshet da's heftig. Ik duim voor je mee! :*
pi_112529030
pi_112529411
Keshet, wat een naar nieuws. Sterkte met de punctie en het slopende wachten daarna :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:03:00 #85
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112529721
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:16 schreef pardijntje het volgende:
Keshet :* spannende dagen/weken succes met afwachten
zou wel tof zijn als je hendrikje al voelt

vamp :*

Toch ketonen +2 in urine, via dieetste contact met gyn vooralsnog ben ik thuis en gaan we zo door
mocht blijken dat ik de ab ook uitspuug wordt het een ander verhaal
Sterkte Pardijntje :*

En Keshet ook sterkte natuurlijk!! :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:05:30 #86
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_112529813
Sterkte Keshet!! Ik weet hoe je je voelt.
Ik heb je even een pb gestuurd
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:19:58 #87
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112530339
TW, fijn dat je met een goed gevoel kan terugkijken op de bevalling. En ik weet de naam van je dochter: mooi!

Keshet, we blijven voor je duimen :*

Pardijntje, dus toch -O-

Gerbera, ik zat laatst ook al aan de beschuit met muisjes!
Niet vergeten nieuwe te kopen, heb het pak leeggemaakt. Jongste eet ze graag in zijn yoghurt :Y)
.... met gevoel voor drama....
pi_112531011
Even egopost. Net op het toilet zag ik helder bloedverlies. Ik kan wel janken. Verloskundige gebeld. Die zegt dat het alle kanten kan opgaan. Morgen nog wel bellen of er een gaatje is voor een echo.
pi_112531123
Keshet, :* :* :* :* ga zo hard voor je duimen (al mee bezig trouwens)
En wat fijn dat je Hendrikje (waarschijnlijk) al voelt! O+

Eliis, fijn dat de echo goed was! *O*

Pardijntje, hopelijk slaat de AB aan :*

Vandaag kleine Beppie weer gezien, ze heeft het goed naar d'r zin volgens de gyn. We kregen nog een 3D plaatje mee; handje naast haar hoofdje en ze keek moeilijk! :D ze ligt nog steeds met de voetjes naar beneden, maar goed ze heeft nog alle tijd om te draaien dus maak me nog geen zorgen.
Bloeddruk was 80 over 50 en ik was 1 kilo lichter O-)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112531169
O bah Omentielvo, hopelijk is het niks :* en kun je snel terecht voor een echo. Je had toch nog geen echo gehad?
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112531190
Omentielvo hopelijk is het niets :*
pi_112531366
Gisteren heb ik een echo gehad en zag ik een mooi knipperend hartje.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:53:00 #93
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112531528
Oh nee Omentielvo, hopelijk is het onschuldig...
.... met gevoel voor drama....
pi_112531543
Omentielvo hopelijk is er niks aan de hand :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:55:24 #95
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112531638
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 18:48 schreef Omentielvo het volgende:
Gisteren heb ik een echo gehad en zag ik een mooi knipperend hartje.
Daar doen we het voor *O* *O* *O* *O* zal verder vast wel goed zijn :D

Kesh, heel veel sterkte :*

Hoop dat ik ook een succes bevallingsverhaal mag schrijven hier in september mbt de cursus.

Begin nu langzaamaan toch af te tellen tot verlof nog 6 weken :Y En vandaag enorm trek in pizza :Y) Dus we hebben maar een pizza besteld, te moe (lui) om te koken vandaag. Vanavond maar even rustig aan, morgen weer op check-up bij de vk. Hoop dat ik weer goedgekeurd wordt, vorige keer moest ik toch nog even naar het ziekenhuis.

:* voor de dames die het nodig hebben O+
Be dance |Be real| Be You
pi_112531853
Oh Keshet, sterkte! :* :* :* :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_112531885

Omelviento, hoe ver ben jij ook alweer? Ik hoop in ieder geval dat er niks aan de hand is!
pi_112532014
Ik heb zojuist mijn nieuwe spijkerbroek binnengekregen. Ben er zó blij mee! Misschien ook iets voor anderen hier?

Nu voor ¤39,95 bij de Wehkamp, van Mamalicious. Is heel mooi donkerblauw (donkerder dan op de foto) en ziet er gewoon écht mooi uit & valt mooi. En ook niet te duur :)
pi_112532175
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb zojuist mijn nieuwe spijkerbroek binnengekregen. Ben er zó blij mee! Misschien ook iets voor anderen hier?

[ afbeelding ]

Nu voor ¤39,95 bij de Wehkamp, van Mamalicious. Is heel mooi donkerblauw (donkerder dan op de foto) en ziet er gewoon écht mooi uit & valt mooi. En ook niet te duur :)
mooi inderdaad!
Helaas zijn die broeken voor mijn veel te lang :( Ik heb gewoon veel te korte pootjes :+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_112532444
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 19:06 schreef Skoap het volgende:

[..]

mooi inderdaad!
Helaas zijn die broeken voor mijn veel te lang :( Ik heb gewoon veel te korte pootjes :+
Ik ben ook een mini! 1.61m. En deze is er in lengtemaat 32. Als ik gympen aan heb, dan valt 'ie net over de schoenen heen (en komt niet op de grond). Met hakken (hoe minimaal ook) is het sowieso geen probleem :)

Was ook een beetje bang voor de lengte, maar heel goed te doen dus!

En hij zit heel fijn over mijn buik heen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')