Hoeft niet. Ik weet ook niet wat ze bedoelt Nou ja wel wat ze bedoelt maar niet hoe het voelt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:46 schreef Skoap het volgende:
[..]
*eek* dat klinkt echt heel naar...
naja over een aantal maand zal ik wel weten wat je ermee bedoelt
Dat dus!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik weet ook niet wat ze bedoelt Nou ja wel wat ze bedoelt maar niet hoe het voelt.
Ja dat was bij mij minder idd (behalve het huge gebeuren, maar dat had niks met de zwangerschap te makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Er viel ook nog wel wat terug te vouwen in mijn geval, vorige keerik draag ontzettend naar buiten én ik was gewoon echt mega huge vorige keer
![]()
Misschien valt het dit keer wel mee. Maar ik ben benieuwd of het nou echt zo fijn is zo'n ding. Anders maar niet
have fun!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef Enfermera het volgende:
Whaha LeNeHe noem jij je meisje ook al BeppieIk ook
XD Nu we weten dat het een meisje is, dan
Ik ben lekker even een paar daagjes er tussenuit trouwens, heerlijkIk vertel alles wel weer als ik terug ben! Tot over een lang weekend!
![]()
![]()
De Turkse kleermaker hier rekent een euro of 5 per pijp inderdaad, daar zou ik het niet voor laten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 20:05 schreef Skoap het volgende:
[..]
(of een broek naar de kleermaker brengen, maar dat is ook niet gratis)
Vraag ik me meteen af waarom hij een prijs per pijp rekentquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De Turkse kleermaker hier rekent een euro of 5 per pijp inderdaad, daar zou ik het niet voor laten.
Mensen met beenlengteverschilquote:Op woensdag 6 juni 2012 21:38 schreef Lunta het volgende:
[..]
Vraag ik me meteen af waarom hij een prijs per pijp rekentHoeveel mensen zouden met meer of minder dan twee pijpen per broek komen?
Ja, ik kan geen betere 'werktitel' verzinnenquote:Op woensdag 6 juni 2012 20:52 schreef Enfermera het volgende:
Whaha LeNeHe noem jij je meisje ook al BeppieIk ook
XD Nu we weten dat het een meisje is, dan
Ik ben lekker even een paar daagjes er tussenuit trouwens, heerlijkIk vertel alles wel weer als ik terug ben! Tot over een lang weekend!
![]()
![]()
Er posten hier wel vaker mannen meequote:Op woensdag 6 juni 2012 21:41 schreef onlogisch het volgende:
Maandag onze 20weken echo
Ben ik trouwens de enige man die hier post?![]()
Hmm dat is idd wel vroeg ja, hopelijk blijft de baby nog even zitten. Sterkte ermeequote:Op woensdag 6 juni 2012 23:26 schreef Pharkus het volgende:
Net 34 weken, vriendin ligt nachtje ter observatie vanwege harde buiken... Vind het nog iets te vroeg.
Ik hoop het ook, ik ga er van uit dat het goed komt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hmm dat is idd wel vroeg ja, hopelijk blijft de baby nog even zitten. Sterkte ermee
Ben jij nou eigenlijk zwanger? Heb het al meerdere mensen zien vragen maar nog geen antwoord gezien..quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hmm dat is idd wel vroeg ja, hopelijk blijft de baby nog even zitten. Sterkte ermee
dat vraag ik me nou eigenlijk ook af.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ben jij nou eigenlijk zwanger? Heb het al meerdere mensen zien vragen maar nog geen antwoord gezien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |