Groot gelijk!quote:Op donderdag 7 juni 2012 06:47 schreef Gerberaatje het volgende:
Laxo is gewoon nog te verkrijgenbij de appie o.a. En die scheut olijfolie ja! Kan je ook een lepel zo van nemen, niet lekker wel effectief
Beckwauw! Echt wauw...
Zo, kind en papa zijn op weg naar opa en oma, ik duik mijn bed weer in![]()
Hij is weg. Zag m bewegen en toen k boven kwam zat ie. Snel kleren aangetrokken en meegegevenquote:Op donderdag 7 juni 2012 07:50 schreef As1981 het volgende:
En anders na het wegbrengen weer heel snel je bed in Sonnetje. Inderdaad relaxen nu met je verlof. Of kan je dat niet als je er al uit bent geweest?
Niks bijzonders vannacht, ze heeft goed geslapen, nu mag ze weer een half uur aan de ctg (als ik het goed heb). Hopelijk mag ik er daarna ophalenquote:Op donderdag 7 juni 2012 04:23 schreef Phaidra het volgende:
Mooie echofoto's becky
Omen, sterkte!
pharkus, dat is idd nog wat vroeg. Hopelijk blijft hij/zij nog even zitten, sterkte!
Onlogisch, welkom en succes alvast met de echo.
Wakker. Maagzuur, lag niet lekker, bluh.
LOL, krijg opeens een sms van vriendlief, of hij iets voor me kan doen
*uit lurk stand*.quote:Op donderdag 7 juni 2012 08:32 schreef bijtje84 het volgende:
Gisteren avond om 18:20u en 18:30 zijn na een turbobevalling van drie kwartier thuis geboren onze jongens M.art en P.uck.
We zijn daarna allemaal afgevoerd met ambulances alsnog, maar maken het allemaal prima.
Later kom ik het hele verhaal nog wel vertellen.
Jeetjequote:Op donderdag 7 juni 2012 08:32 schreef bijtje84 het volgende:
Gisteren avond om 18:20u en 18:30 zijn na een turbobevalling van drie kwartier thuis geboren onze jongens M.art en P.uck.
We zijn daarna allemaal afgevoerd met ambulances alsnog, maar maken het allemaal prima.
Dat is nog eens leuk bijlezen!! Van harte gefeliciteerd met je twee jongetjesquote:Op donderdag 7 juni 2012 08:32 schreef bijtje84 het volgende:
Floradix werkt goed als laxeer en is nog goed ook:) Zitten ook ijzer en vitamines in.quote:Op donderdag 7 juni 2012 05:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier een waardeloze k-nacht gehad met nauwelijks slaap. Blijf vandaag thuis om bij te tanken.
Is er iets laxerends op de markt dat wij zwangeren wel mogen? Heeft me de hele nacht dwars gezeten denk ik.
En een beetje een zeurderig gevoel in onderbuik.. tussen mijn bekken zeg maar. Bandenpijn misschien? Al wil ik het geen pijn noemen.. eerder irritant.
Ik ga proberen toch even wat slaap te pakken en straks naar de winkel voor kiwis en sinaasappelsap. Koffie wil bij mij ook nog weleens gelpen maar ben niet zon koffiedrinker.
Is niet alleen maar ijzer, zitten veel vezels in, bij mij werkt het prima;). Je kunt natuurlijk ook meer vezels etenquote:Op donderdag 7 juni 2012 10:13 schreef kaatjejannie het volgende:
Floradix is toch ijzer? En ijzer verstopt. Daarom hoop ik nu zo lang mogelijk van de ferro af te kunnen blijven. Ik ben nu zo snel weer verstopt. De laxo gaat er hier rap doorheen. Dochter en ik drinken heel wat weg.
Dames, zie die tijd! 36 minuten later was de eerste er! Bijtje, gefeliciteerd! Turbo is inderdaad de juiste benaming.quote:
Dat weet ik, een aantal hebben al een pm gekregen, degenen die nog geen antwoord hebben gehad krijgen die nog wel als ik op pc zit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:00 schreef clauwheee het volgende:
Sylvana er staat nog een vraag voor je open.
Heb je voor mij ook een antwoord?;-)quote:Op donderdag 7 juni 2012 12:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat weet ik, een aantal hebben al een pm gekregen, degenen die nog geen antwoord hebben gehad krijgen die nog wel als ik op pc zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |