abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112557792
:o Bijtje! Wauw! Gefeliciteerd!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:07:07 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_112557971
bijtje, wow! :o
In elk geval van harte gefeliciteerd met je kereltjes! *O*
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:07:40 #203
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112557992
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 05:46 schreef Twinkle20 het volgende:
Hier een waardeloze k-nacht gehad met nauwelijks slaap. Blijf vandaag thuis om bij te tanken.

Is er iets laxerends op de markt dat wij zwangeren wel mogen? Heeft me de hele nacht dwars gezeten denk ik.

En een beetje een zeurderig gevoel in onderbuik.. tussen mijn bekken zeg maar. Bandenpijn misschien? Al wil ik het geen pijn noemen.. eerder irritant.

Ik ga proberen toch even wat slaap te pakken en straks naar de winkel voor kiwis en sinaasappelsap. Koffie wil bij mij ook nog weleens gelpen maar ben niet zon koffiedrinker.
Floradix werkt goed als laxeer en is nog goed ook:) Zitten ook ijzer en vitamines in.

@Gebra, jij hebt inderdaad ook lekker gedroomd :N Gelukkig was het maar een droom, wel leuke reactie van jou:P

@becky, fijn van die mooie echo, daar juichen we voor *O* *O*

Voordat ik zwanger was had ik al vreemde dromen, sommige schrijf ik op en gebruik dat later voor boek of script. Dit zou het perfecte horror verhaal zijn
Be dance |Be real| Be You
pi_112558158
Floradix is toch ijzer? En ijzer verstopt. Daarom hoop ik nu zo lang mogelijk van de ferro af te kunnen blijven. Ik ben nu zo snel weer verstopt. De laxo gaat er hier rap doorheen. Dochter en ik drinken heel wat weg.
*poef* nu is het weg
pi_112558428
Jee bijtje, snelle! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je 2 mannetjes!! *O* *O*
vragen mag!
pi_112558464
Jeetje bijtje :o das wel heel erg snel joh :o
*O* gefeliciteerd met je mannetjes! *O* nu lekker gaan genieten!
Fijn dat alles.goed gaat met jullie!
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:25:28 #207
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112558489
Wow Bijtje! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je twee jongens! *O* *O* *O*
A grand adventure has begun.
pi_112558612
Bijtje!!! :o :o wauw wat snel!
Gefeliciteerd met je twee mannen O+ O+ wat fijn dat het allemaal goed is gegaan. *O* *O*
:)
pi_112558624
Twinkle: pruimen, lijnzaad in je vla doen, veel olijfolie door je pasta doen, 2 kiwi's op nuchtere maag, glas lauw water 's ochtends
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_112558653
Ooooh bijtje, wat een verrassing :o

Van harte gefeliciteerd *O* *O* *O* en wat een leuke namen! O+

marjolijntje, sterkte in het ziekenhuis, ben benieuwd!
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:31:36 #211
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112558677
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 10:13 schreef kaatjejannie het volgende:
Floradix is toch ijzer? En ijzer verstopt. Daarom hoop ik nu zo lang mogelijk van de ferro af te kunnen blijven. Ik ben nu zo snel weer verstopt. De laxo gaat er hier rap doorheen. Dochter en ik drinken heel wat weg.
Is niet alleen maar ijzer, zitten veel vezels in, bij mij werkt het prima;). Je kunt natuurlijk ook meer vezels eten :D
Of lauw water:)
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:43:36 #212
100412 mefke79
komt goed!
pi_112558996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 17:44 schreef bijtje84 het volgende:
...
Dames, zie die tijd! 36 minuten later was de eerste er! Bijtje, gefeliciteerd! Turbo is inderdaad de juiste benaming.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 7 juni 2012 @ 10:45:14 #213
100412 mefke79
komt goed!
pi_112559050
Keshet -O- :* Ik duim voor je!

Gerberaatje: een gewoon laken van de Hema (of welke winkel dan ook) en dan met sluitspelden dichtmaken: zie daar een sluitlaken van max een tientje. Werkte ook echt perfect hier, ik heb em de eerste dagen ook om gehad na de bevalling van Tienus. Heerlijk!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_112559636
Ja ik heb nu vanaf het begin van de zwangerschap standaard laxo en ferro in huis. De floradix nog niet maar die ga ik wel proberen zodra ik weer een beetje op krachten ben! Voel me echt een vaatdoek op het moment.

Holy moly Bijtje! Dat doe je snel!! :o
Wahaha ja en een half uur eerder nog posten op fok met de vraag of het voorwerk is :+
Ging het bij jouw eerste ook zo snel? :@ .. Fijn dat ze er zijn!
En hopelijk gaat alles goed met jullie allemaal!

Ik ga me vandaag lekker vermaken op de bank met een e-reader, een kussen en een deken. Af en toe even een hazenslaapje (niet teveel natuurlijk, anders slaap ik vanavond weer niet :+ ). Moet goed gaan komen! Even lief zijn voor mezelf vandaag.
pi_112559894
Bijtje, gefeliciteerd! Een turbobevalling, en wat fijn dat jullie allemaal gezond zijn. Geniet lekker.
pi_112560260
Bijtje, jemig :o je hebt gewoon even tijdens het avondeten je jongens gelanceerd. Stoer! Van harte gefeliciteerd! O+ *O*
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:26:17 #217
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_112560707
:o Bijtje ! Gefeliciteerd *O* *O* *O*
En wat snel !

Ben ook erg benieuwd naar het verhaal :@
pi_112560853
*O* Bijtje gefeliciteerd *O* en wat 'n lieve namen!
  donderdag 7 juni 2012 @ 11:52:14 #219
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112561705
Ladies veel plezier nog vanmiddag, Twinkle rust lekker uit!
Ik ga op keuring bij de vk, hopend dat ik weer goedgekeurd wordt ^O^
pi_112561733
*O* Jeetje Bijtje, mafkees! :D

Gefeliciteerd met je jongens!
pi_112561954
Bijtje wat een snelheid zeg! :o
Gefeliciteerd met je mannen! *O*

Loodje, hoop voor je dat je weer een sticker van de vk krijgt :)
pi_112561991
Sylvana er staat nog een vraag voor je open.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112562484
Bijtje! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 ventjes!! *O*
Tralalalaaa
pi_112562614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:00 schreef clauwheee het volgende:
Sylvana er staat nog een vraag voor je open.
Dat weet ik, een aantal hebben al een pm gekregen, degenen die nog geen antwoord hebben gehad krijgen die nog wel als ik op pc zit.
pi_112563029
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:17 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dat weet ik, een aantal hebben al een pm gekregen, degenen die nog geen antwoord hebben gehad krijgen die nog wel als ik op pc zit.
Heb je voor mij ook een antwoord?;-)
pi_112563045
Bijtje,super!gefeliciteerd em veel geluk samen!
  donderdag 7 juni 2012 @ 12:33:19 #227
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_112563180
Als je zo opzichtig meepost en er bijna om smeekt om ontmaskerd te worden kun je het toch ook out in the open hier neerzetten?
A grand adventure has begun.
pi_112563191
*O* Bijtje O+ gefeliciteerd :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_112563329
Bijtje waauw! Hoop dat alles bij jou downstairs nog een beetje intact is dan! :o
Gefeliciteerd met je mannen! *O* *O* *O*

Sylvana, of iemand anders, ik wil ook wel een PM :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_112563812
Ben terug uit het ziekenhuis, bloeddruk op de hand was 150/95 en aan de ctg (meerdere achter elkaar) was gemiddeld 130/100. Te hoog dus. }:| Ik had verder geen eiwitten in mn urine en mn bloed was ook goed.
Heb voor nu medicijnen meegekregen, 3x per dag. En maandag om 08:30 melden en dan gaan ze beginnen met inleiden. Ik heb nog geen ontsluiting, dus krijg eerst tabletten. Maandag dus naar het ziekenhuis en pas weer naar buiten met kindje. Ik weet even niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Mocht ik me nu ineens veel slechter gaan voelen, dan moet ik bellen en direct naar het ziekenhuis..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112563841
Ik wil ook graag een pm over de toestand van sylvana.. Hoe moeilijk is t om een kloon aan te maken als je zo graag wilnposten en niks wil vertellen.. :')
pi_112563888
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Ben terug uit het ziekenhuis, bloeddruk op de hand was 150/95 en aan de ctg (meerdere achter elkaar) was gemiddeld 130/100. Te hoog dus. }:| Ik had verder geen eiwitten in mn urine en mn bloed was ook goed.
Heb voor nu medicijnen meegekregen, 3x per dag. En maandag om 08:30 melden en dan gaan ze beginnen met inleiden. Ik heb nog geen ontsluiting, dus krijg eerst tabletten. Maandag dus naar het ziekenhuis en pas weer naar buiten met kindje. Ik weet even niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Mocht ik me nu ineens veel slechter gaan voelen, dan moet ik bellen en direct naar het ziekenhuis..
Jemig wat schrikken :o maandag al!!

Post later langer, moet nu weg.
pi_112563962
Ja, wil niet zeggen dat ze maandag ook al geboren wordt, maar volgend weekend zijn we sowieso met z'n 3tjes :o Het moet echt nog even landen hier hoor..
pi_112564159
Woow Marjolijntje, dat zal inderdaad even moeten landen. Je weet dat je ooit met zijn drietjes zal zijn, alleen dat dat maandag al is :o
Ik wens je alvast veel succes toe! En ik hoop voor je dat je toestand niet verder verslechtert :*
pi_112564200
Hmm.. ik heb een nieuw 9-maanden-dagboek aangeschaft van Babette.
Had eerst een plakboek van de Hema zodat ik naar eigen inzicht dingetjes kon doen enzo, maar dat was het toch niet helemaal :')

Nu even de afgelopen 19 weken inhalen :')
pi_112564220
Ik wil ook een pm over/van Sylvana. Raar gedoe :{
pi_112564225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:58 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, wil niet zeggen dat ze maandag ook al geboren wordt, maar volgend weekend zijn we sowieso met z'n 3tjes :o Het moet echt nog even landen hier hoor..
Ik kan me voorstellen dat je nog even aan het idee moet wennen! Nog maar 1 weekend met z'n tweetjes :o O+

Ik hoop dat je je niet slechter gaat voelen in de tussentijd, sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:10:12 #238
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_112564343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 09:36 schreef Omentielvo het volgende:
Bijtje gefeliciteerd. Wat is dat snel gegaan.

Ik heb nu nog een klein beetje bruinverlies. Om 10.50 kan ik even naar de VK voor echo.
Hoe is het gegaan bij de echo vanochtend?
pi_112564475
Ja, laatste weekend samen! We gaan nog maar even ergens lekker eten ofzo, even iets met zn tweetjes doen O+
Het is nu spannend, raar, leuk, eng, alles tegelijk.. Vanavond laatste les yoga, wel fijn even die afleiding nog.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar het verhaal van sylvana, vreemd zo.. Mag ik ook een PM?
pi_112564518
Echo was goed. Hartje knipperde nog heel mooi. Alles zat ook waar het nu moet zitten. Ze denkt dat er een aderrtje kapot is gegaan met de echo van dinsdag, omdat ik best wel gespannen ben met die echo's. Vanavond kan het dus weer een beetje gaan bloeden. Ik hoef me dan geen zorgen te maken. En ik heb weer een echo meegekregen.

Jeetje, bijtje ik wist niet dat je 17.44 voor het laatst gepost had. Echt een turbobevalling is dat geweest zeg.

Marjolijntje nog maar een weekendje zonder kindje in je armen. Wat bijzonder zeg.

Van Sylvana heb ik e.e.a. gemist geloof ik :@

Twinkle, veel plezier met het inhalen van 19 weken van je nieuwe zwangerschapsdag boek. MOet ik ook nog gaan aanschaffen.
pi_112564618
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:10 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Hoe is het gegaan bij de echo vanochtend?
Goed dat je het aanhaalt. Hoop op goed nieuws! Edit: oh daar is ze al!! Fijn *O*

Hier vanochtend weer helemaal goedgekeurd bij de verloskundige :). Bloeddruk al 3 weken 120/80, aan de hoge kant voor mijn doen, maar nog prima in orde.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112564633
Kan me voorstellen dat het moet landen Marjolijntje. Hoop dat jullie dit weekend de tijd nog even krijgen om je rustig (!) voor te bereiden en dat je je niet slechter gaat voelen.
pi_112564688
Fijn Omentielvo!!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:33 schreef Keshet het volgende:
Als je zo opzichtig meepost en er bijna om smeekt om ontmaskerd te worden kun je het toch ook out in the open hier neerzetten?
Dat dus.
pi_112565042
Als we toch aan het PM'en zijn, mijn bestelling:

-Een PM over Sylvana
-Een PM over de naam van de dochter van thistleweed

svp O-) :D alvast bedankt!

Marjolijntje, jee, wat spannend, maandag inleiden! Hopelijk heb je een zo goed en rustig mogelijk weekend. Sterkte!

Omentielvo, wat fijn dat de echo goed was!. :)
pi_112565044
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 12:53 schreef Marjolijntje het volgende:
Wow, kan me goed voorstellen dat je hier even aan moet wennen. Vind het wel apart dat je los van de medicijnen toch al ingeleid gaat worden... Ik had ook hoge bloeddruk (al in week 26 of zo) en kreeg daarom ook medicijnen, maar inleiden is echt geen woord over gerept. Sterker nog, voor de 42 weken gingen ze niks doen als daar geen reden voor was. Nou is Minke uiteindelijk vanzelf gekomen met 40+1... Grappig hoe elk ziekenhuis daar weer verschillend mee omgaat.
Gezien je geen eiwitten in urine hebt, zal het geen zs-vergiftiging zijn toch?

Anyway, geniet van jullie laatste weekend saampjes met buikbaby! *;
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:35:29 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112565276
Huh? Sylvana is toch zwanger dacht ik? Of is daar nog iets mee dan?

*ook nieuwsgierig is...
pi_112565369
Nee, nog geen zw-vergiftiging hier, maar mn bloeddruk is wel hard aan het stijgen (vorige week in het zkh was ie een stuk lager, bovendruk weet ik niet meer maar onderdruk was 85). En mn moeder is 2x ingeleid wegens zw-vergiftiging, daarom willen ze ook niet meer wachten. Ook omdat ik de 37 weken nu voorbij ben. En ik kan nu wel snel zw-vergiftiging krijgen. Zodra ik me slechter ga voelen moet ik ook direct naar het zkh en gaan ze dan al inleiden.

Omentielvo, fijn dat je echo gewoon goed was! Hoop dat je weer een beetje gerust gesteld bent nu!
pi_112565403
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Sylvana is toch zwanger dacht ik? Of is daar nog iets mee dan?

*ook nieuwsgierig is...
Dat weten we dus niet :P

Ik snap ook niet waarom het niet gewoon gemeld kan worden in dit topic, waarom dan wel mensen pmen? Als nu iedereen met het verhaal gepmt wordt kan het net zo goed openbaar lijkt me (een naam pmen vind ik een ander verhaal).
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:39:48 #249
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112565436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Marjolijntje het volgende:
Nee, nog geen zw-vergiftiging hier, maar mn bloeddruk is wel hard aan het stijgen (vorige week in het zkh was ie een stuk lager, bovendruk weet ik niet meer maar onderdruk was 85). En mn moeder is 2x ingeleid wegens zw-vergiftiging, daarom willen ze ook niet meer wachten. Ook omdat ik de 37 weken nu voorbij ben. En ik kan nu wel snel zw-vergiftiging krijgen. Zodra ik me slechter ga voelen moet ik ook direct naar het zkh en gaan ze dan al inleiden.

Omentielvo, fijn dat je echo gewoon goed was! Hoop dat je weer een beetje gerust gesteld bent nu!
Ik hoop gewoon dat je je niet rotter gaat voelen, komend weekend nog een beetje kan bijkomen van alles samen met je (8> , en dan Maandag aan het grote avontuur kan beginnen :* (en dan heb je ook nog wat mentale voorbereidingstijd )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112565549
Marjolijntje kan me voorstellen dat dat nieuws even moet "landen" Hopelijk ga je je niet slechter voelen in de tussentijd.

Omentielvo wat fijn dat alles goed was O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')