En je bent niet de enigequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Kyara het volgende:
en nieuwsgierig als ik ben wil ik nu ook weten wat het verhaal rond Sylvana is....
Dan zou ik al 7 jaar zwanger zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef KatyM het volgende:
Ik ook niet! Maar zou dat tijdens die orgies gebeurd zijn? Spannend
Ha! Dus toch zwanger nu? Wat leuk, gefeliciteerd! Hoelang al?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan zou ik al 7 jaar zwanger zijnHeb nu al ruim 5 jaar een monogame relatie hoor
Ik heb het orgie-verhaal ook gemist!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef KatyM het volgende:
Ik ook niet! Maar zou dat tijdens die orgies gebeurd zijn? Spannend
Da's ook wel heer erg 'oude koeien'quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:05 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Ik heb het orgie-verhaal ook gemist!![]()
Lekker! Nu niet direct te hard van stapel lopen hè. *kijkt streng*quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ik kwam vanmorgen voor het eerst deze week soepel uit bed, kan me eindelijk weer een pietsie bewegen zonder harde buiken en pijn. Hehe, voel me meteen meer mens en heb acuut zin om van alles te doen.
Zal mijn man ook leuk vinden zo'n gevaarte in bedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:38 schreef As1981 het volgende:
Ik vond het voedingskussen helemaal niets. Ik draai daar te veel voor in bed en was steeds lang bezig om dat ding goed en lekker neer te leggen. Dus heb hem de vorige keer na een halve nacht niet meer in bed gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |