abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112579227
Bijtje van harte gefeliciteerd. *O* *O* *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 7 juni 2012 @ 19:36:32 #277
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_112579502
Bijtje ! Wat een turbo! Gefeliciteerd met je mannen!

Omentievo wat fijn dat het allemaal goed is!

Marjolijntje das ff een omschakeling zo, spannend :*

Kersjes :*

Hier geen verandering ook
  donderdag 7 juni 2012 @ 21:02:22 #278
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112583902
Bijtje :o Gefeliciteerd met je mannetjes. Wat een snelheid. Ben benieuwd naar het verhaal.Leuke namen!

Marjoleintje, hoop dat het nog een beetje gaat dit weekend. :*

en nieuwsgierig als ik ben wil ik nu ook weten wat het verhaal rond Sylvana is.... :@
pi_112584065
quote:
17s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Kyara het volgende:
en nieuwsgierig als ik ben wil ik nu ook weten wat het verhaal rond Sylvana is.... :@
En je bent niet de enige O-)
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:26:24 #280
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112588654
Bijtje gefeliciteerd!

Leuke namen ook en wat een snelle bevalling _O_

Omentielvo, fijn dat het te verklaren is, het bloed :*

Marjolijntje geniet van je laatste weekend met zijn 2en :* En succes alvast :%

Ik ben ook benieuwd naar het verhaal van Sylvana, helemaal het gedoe gemist! :o
Als je dacht alles gezien te hebben...
  donderdag 7 juni 2012 @ 22:36:03 #281
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_112589274
Wow bijtje! Wat een bevalling zeg! Gefeliciteerd met de geboorte van je zonen, nu lekker bijkomen en genieten.
pi_112589435
Oké, niet helemaal bij meer na een dag geen computer.

Omentielvo, heel fijn dat het goed is, ik zat toch een beetje met je in mijn gedachten :*

Marjolijntje, ik moet zelf ook nog wennen aan het hebben van een afspraak maandag, we liggen geloof ik niet in het hetzelfde ziekenhuis, zou wel heel bizar zijn dan. Geniet van het weekend, rust zoveel mogelijk uit :*

Hier toch nog een middag ziekenhuis achter de rug, benauwdheid die niet wegging, hoofdpijn die erbij kwam en een huisarts die me liever naar het ziekenhuis zag gaan. CTG gehad, bloedonderzoek, urine, de hele rambam. Alles helemaal in orde, alleen wat ketonen in de urine. Moet nu beter opletten dat ik wel genoeg drink. Fijn dat het toch even nagekeken is, nu kan ik gerust het weekend in. *O*
pi_112590031
Lunta, ik mag naar het ziekenhuis in Dordrecht, is vast niet hetzelfde :p Fijn dat alles verder in orde is! En drinken is wel belangrijk ja :)

Net laatste les yoga gehad, waren maar met z'n tweeën. De rest is niet gekomen zonder afmelding, vind het maar raar. Maar was een fijne les. Weer iets 'voor het laatst zonder kind'. Het gaat nu zo enorm snel!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112590334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 21:05 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

En je bent niet de enige O-)
Ik ook! Nog geen PM gehad. :'(
pi_112590883
Ik ook niet! Maar zou dat tijdens die orgies gebeurd zijn? Spannend :o
pi_112591078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef KatyM het volgende:
Dan zou ik al 7 jaar zwanger zijn :o Heb nu al ruim 5 jaar een monogame relatie hoor O+
pi_112591166
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Dan zou ik al 7 jaar zwanger zijn :o Heb nu al ruim 5 jaar een monogame relatie hoor O+
Ha! Dus toch zwanger nu? Wat leuk, gefeliciteerd! Hoelang al?
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:05:01 #288
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_112591188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef KatyM het volgende:
Ik heb het orgie-verhaal ook gemist! :o _O-

Als iemand pm heeft en het aan mij ook door wil sturen, graag O+
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_112591196
Marjolijntje, nog niet eens zo ver van elkaar vandaan (ik lig in Rotterdam). Fijn dat de yoga fijn was, wel raar inderdaad dat mensen niet komen opdagen zonder afbellen :?
pi_112599625
Oeh, Marjolijntje, wat spannend! Best een gek idee he, dat je nu weet wanneer het gaat gebeuren. Ik wens je een erg fijn cocoonweekend toe, waarin je je lekker voelt.

Hetzelfde geldt voor jou Lunta! Heel veel succes allebei dames, maak er een mooi weekend van.

Ik kwam vanmorgen voor het eerst deze week soepel uit bed, kan me eindelijk weer een pietsie bewegen zonder harde buiken en pijn. Hehe, voel me meteen meer mens en heb acuut zin om van alles te doen.
pi_112599756
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 23:05 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Ik heb het orgie-verhaal ook gemist! :o _O-
Da's ook wel heer erg 'oude koeien' ;)
pi_112600142
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 07:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ik kwam vanmorgen voor het eerst deze week soepel uit bed, kan me eindelijk weer een pietsie bewegen zonder harde buiken en pijn. Hehe, voel me meteen meer mens en heb acuut zin om van alles te doen.
Lekker! Nu niet direct te hard van stapel lopen hè. *kijkt streng*

Ik heb sinds gisteravond juist meer harde buiken. Gister voorlichtingsavond borstvoeding en ik zat 2 uur op een hard houten stoeltje, zal niet geholpen hebben. Ca 4/5 harde buiken per uur en vannacht steeds een paar toen ik na toiletbezoek weer in bed lag. Deden gemeen zeer ook, maar wel gewoon weer in slaap gevallen.

Voorlichting was wel interessant, niet heel veel nieuwe dingen gehoord maar toch fijn om het nog eens te horen. En bij filmpjes van pasgeboren ukkies en trotse ouders moest ik wel even slikken :@. Mooi om te zien hoe een baby van een paar minuten oud helemaal zelf op zoek gaat naar de borst O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112600293
Ja Phaidra ook voor jou zal het niet lang meer duren :)

Vannacht weer een bagger nacht gehad, wel iets beter geslapen als gisteren en daarom wel gewoon gaan werken. Denk nu ook wel te weten hoe het komt. Kan mijn draai gewoon niet vinden :')

Op mijn buik gaat niet want dan lijkt het net of ik op een steen (lees: baby) lig.
Op mijn rug gaat niet want dan krijg ik haast geen adem meer + dat ik allerlei enge verhalen heb gelezen over holle aders die je dicht drukt. Bovendien wordt beeb mega druk als ik zo ga liggen en voelth et niet fijn voor mijn blaas :')

Komen we toch aan de realiteit van op je zij in slaap vallen. Heb geprobeerd dat zo lang mogelijk uit te stellen maar moet er vanaf nu ook aan gaan geloven denk ik :') .. Lang leve het voedingskussen wat ik dit weekend even ga scoren. Komt goed! :)

Fijn dagje allemaal!
pi_112600386
Een voedingskussen is wel echt heel fijn met slapen :Y. Wel even wennen, zo'n gevaarte in bed, maar eenmaal gewend sliep ik zoveel beter!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112600464
Fijn bodpa dat je met dat gevoel bent opgestaan.

Phaidra doe jij rustig aan. Nog even en je mag hetzelfde meemaken als de mensen op het filmpje.

Hoop dat je snel "leert" slapen op je zij twinkle.

Lunta/marjolijntje nog plannen voor dit weekend? Maandag gaat het gewoon beginnen.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 08:37:27 #296
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_112600485
Zo, ik kom ook weer even langs schuifelen.
Wat een beroerde dagen heb ik achter de rug, heb niks binnen kunnen houden en ben erg verzwakt. Gisteravond bleven er voor het eerst wat happen avondeten in, en daarna kon ik ook weer wat drinken dat er niet gelijk weer werd uitgewerkt. Ik weet dat ik koppig ben, maar ondanks dat ik uitgedroogd ben wilde ik echt per se niet naar het ziekenhuis. Nu maar weer tekorten aanvullen, gaan die duizeligheid en hoofdpijn vanzelf weer weg. En ik heb mijn meds vanmorgen kunnen binnenhouden, da's ook heel fijn *O*
.... met gevoel voor drama....
pi_112600494
Ik vond het voedingskussen helemaal niets. Ik draai daar te veel voor in bed en was steeds lang bezig om dat ding goed en lekker neer te leggen. Dus heb hem de vorige keer na een halve nacht niet meer in bed gehad.

*kus* kersjes. hopelijk lukt het nu om de tekorten weg te werken. respect hoor hoe jij met je zwangerschap omgaat en hoe je het vol houdt.
pi_112600516
Ahh Kersjes wat zal het voor jou een opluchting zijn als je je beeb dadelijk hebt .. :Y
Kun je je nog voorstellen dat er ooit een tijd was dat je niet hebt gebraakt? En heb je dit al vanaf het begin van deze zwangerschap? Hoe was het ten tijde van de andere zwangerschap(pen?, meende dat je al twee kinderen hebt maar kan me vergissen sorry :@ )
pi_112600520
Kers je hebt wel weer een paar goede dagen verdient zeg :{ :* (ik hoop dat het stijgende lijntje zich lekker doorzet!)
pi_112600523
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2012 08:38 schreef As1981 het volgende:
Ik vond het voedingskussen helemaal niets. Ik draai daar te veel voor in bed en was steeds lang bezig om dat ding goed en lekker neer te leggen. Dus heb hem de vorige keer na een halve nacht niet meer in bed gehad.
Zal mijn man ook leuk vinden zo'n gevaarte in bed :')
Hij heeft er nogal een handje van om breeduit te gaan liggen maar da's vanaf dan ook voorbij haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')