-laat maar, geen zin om me te verdedigen steeds-quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weten we dus niet
Ik snap ook niet waarom het niet gewoon gemeld kan worden in dit topic, waarom dan wel mensen pmen? Als nu iedereen met het verhaal gepmt wordt kan het net zo goed openbaar lijkt me (een naam pmen vind ik een ander verhaal).
Oh ja, en dit.quote:Op donderdag 7 juni 2012 13:42 schreef Skoap het volgende:
Marjolijntje kan me voorstellen dat dat nieuws even moet "landen" Hopelijk ga je je niet slechter voelen in de tussentijd.
Omentielvo wat fijn dat alles goed was
Ah ok, da's wel een stukkie logischer denk ik, met die geschiedenis. Mijn onderdruk toendertijd was altijd rond de 90-95, met de medicijnen tussen de 85-90... Maar die moeten wel de kans krijgen te werken lijkt me.. kan me niet voorstellen dat dat tussen nu en maandag nog veel zin heeft, maar gelukkig ben ik IT-er en geen artsquote:Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Marjolijntje het volgende:
Nee, nog geen zw-vergiftiging hier, maar mn bloeddruk is wel hard aan het stijgen (vorige week in het zkh was ie een stuk lager, bovendruk weet ik niet meer maar onderdruk was 85). En mn moeder is 2x ingeleid wegens zw-vergiftiging, daarom willen ze ook niet meer wachten. Ook omdat ik de 37 weken nu voorbij ben. En ik kan nu wel snel zw-vergiftiging krijgen. Zodra ik me slechter ga voelen moet ik ook direct naar het zkh en gaan ze dan al inleiden.
Omentielvo, fijn dat je echo gewoon goed was! Hoop dat je weer een beetje gerust gesteld bent nu!
Dat zal idd wel de wegende factor zijn... ik heb er ook als een "zonnetje" bijgelopen tot op het einde... nergens last van, die bloeddruk was ook voor mij slechts op papier een klacht, maar niet iets waar ik last van had.quote:Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef clauwheee het volgende:
Dacht ik ook nog Lijnloos, wel verschillend. Ik ben van de week ook gecontroleerd vanwege stijgende bloeddruk (die is nu net als die van Marjolijntje ongeveer, 130/95, en ik kom van heel laag, 95/60), vocht en omdat mijn moeder zwangerschapsvergiftiging heeft gehad. Maar urine goed en verder ook geen medicijnen, woensdag weer controle. Maar ik voel me verder wel aardig, misschien speelt dat ook mee? Dus kon me ook wel voorstellen dat Marjolijntje even schrok, zo snel actie.
Grappig is dat he! Ze kijken alsof de baby er elk moment zo uit zou kunnen vallenquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef KatyM het volgende:
Ook leuk hoe mensen je vol medelijden aankijken op straat als ik de fiets zit met mn dikke buik, 2 zware dirktassen aan t stuur
Omentielvo, fijn dat alles goed is!
En nanadu, mooi dat je eruit bent gekomen met je werkgever!
Mijn moeder heeft ook een acute inleiding gehad door zwvergiftiging maar ik heb nergens last van tot nu toe gelukkig. Ik hoop dat het dit weekend lukt om nog ff te genieten met zn 2en marjolijntje. Gek idee hoor
Adesse, heb jij wel iets van voorwerk of harde buiken? Ik helemaal niks..
Ja je ziet ze bijna denken 'dat het nog looopt en zelfs fietstquote:Op donderdag 7 juni 2012 16:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Grappig is dat he! Ze kijken alsof de baby er elk moment zo uit zou kunnen vallen.
Hier af en toe harde buiken, vooral 's avonds. Ik kan dan ook niet lekker meer zitten.
En je bent niet de enigequote:Op donderdag 7 juni 2012 21:02 schreef Kyara het volgende:
en nieuwsgierig als ik ben wil ik nu ook weten wat het verhaal rond Sylvana is....
Dan zou ik al 7 jaar zwanger zijnquote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef KatyM het volgende:
Ik ook niet! Maar zou dat tijdens die orgies gebeurd zijn? Spannend
Ha! Dus toch zwanger nu? Wat leuk, gefeliciteerd! Hoelang al?quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dan zou ik al 7 jaar zwanger zijnHeb nu al ruim 5 jaar een monogame relatie hoor
Ik heb het orgie-verhaal ook gemist!quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:00 schreef KatyM het volgende:
Ik ook niet! Maar zou dat tijdens die orgies gebeurd zijn? Spannend
Da's ook wel heer erg 'oude koeien'quote:Op donderdag 7 juni 2012 23:05 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Ik heb het orgie-verhaal ook gemist!![]()
Lekker! Nu niet direct te hard van stapel lopen hè. *kijkt streng*quote:Op vrijdag 8 juni 2012 07:18 schreef bodpa09 het volgende:
Ik kwam vanmorgen voor het eerst deze week soepel uit bed, kan me eindelijk weer een pietsie bewegen zonder harde buiken en pijn. Hehe, voel me meteen meer mens en heb acuut zin om van alles te doen.
Zal mijn man ook leuk vinden zo'n gevaarte in bedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 08:38 schreef As1981 het volgende:
Ik vond het voedingskussen helemaal niets. Ik draai daar te veel voor in bed en was steeds lang bezig om dat ding goed en lekker neer te leggen. Dus heb hem de vorige keer na een halve nacht niet meer in bed gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |