abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112565636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dat weten we dus niet :P

Ik snap ook niet waarom het niet gewoon gemeld kan worden in dit topic, waarom dan wel mensen pmen? Als nu iedereen met het verhaal gepmt wordt kan het net zo goed openbaar lijkt me (een naam pmen vind ik een ander verhaal).
-laat maar, geen zin om me te verdedigen steeds-

*wel weer in lurkstand gaat*
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:47:13 #252
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112565724
Marjolijntje, geniet er nog even van samen als je je een beetje ok voelt. Heel veel sterkte, succes en daarna plezier volgende week.

Omentielvo, wat fijn dat alles goed is :)

Ben goedgekeurd door de vk, hartje was goed, beebee schopt lekker dus volgensmij gaan we de goede kant op. Vast een afspraak gemaakt voor nieuwe echo ivm groei en ligging placenta, 19 juni mag ik weer dus ik hoop dat mijn placenta dan normaal ligt ipv te laag en dat de beebee verder goed groeit.
Ben voor het eerst in tijden bekaf dus ga nu even met een boek en deken met wat lekkers op de bank liggen en proberen te ontspannen. Vanaf morgen gaan we er namelijk tegenaan om de babykamer in te richten en er moet nog een hoop gebeuren.

Alvast een fijn weekend dames, kus voor de dames die het nodig hebben.
Be dance |Be real| Be You
pi_112565745
Succes komende maandag marjolijntje! :*
  donderdag 7 juni 2012 @ 13:51:27 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_112565890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:42 schreef Skoap het volgende:
Marjolijntje kan me voorstellen dat dat nieuws even moet "landen" Hopelijk ga je je niet slechter voelen in de tussentijd.

Omentielvo wat fijn dat alles goed was O+
Oh ja, en dit. :@ Daar wals ik gewoon overheen met mijn nieuwsgierigheid. :@
pi_112565945
Omentielvo wat fijn! :Y pak van je hart niet? Hebben ze nog iets gezien wat misschien het bloed kan veroorzaken?

Marjolijntje, wat lijnloos zegt :o maar wel fijn dat je een einddatum hebt. Succes met de laatste nachten, al zullen die als je beeb er eenmaal is niet beter worden :D ;)
pi_112566175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 13:38 schreef Marjolijntje het volgende:
Nee, nog geen zw-vergiftiging hier, maar mn bloeddruk is wel hard aan het stijgen (vorige week in het zkh was ie een stuk lager, bovendruk weet ik niet meer maar onderdruk was 85). En mn moeder is 2x ingeleid wegens zw-vergiftiging, daarom willen ze ook niet meer wachten. Ook omdat ik de 37 weken nu voorbij ben. En ik kan nu wel snel zw-vergiftiging krijgen. Zodra ik me slechter ga voelen moet ik ook direct naar het zkh en gaan ze dan al inleiden.

Omentielvo, fijn dat je echo gewoon goed was! Hoop dat je weer een beetje gerust gesteld bent nu!
Ah ok, da's wel een stukkie logischer denk ik, met die geschiedenis. Mijn onderdruk toendertijd was altijd rond de 90-95, met de medicijnen tussen de 85-90... Maar die moeten wel de kans krijgen te werken lijkt me.. kan me niet voorstellen dat dat tussen nu en maandag nog veel zin heeft, maar gelukkig ben ik IT-er en geen arts :+ Je hoeft in elk geval niet veel langer meer in spanning te zitten!!!
pi_112567222
Wow mega speedy turbo bijtje! Feli met je mannen. *O*
pi_112567898
Dacht ik ook nog Lijnloos, wel verschillend. Ik ben van de week ook gecontroleerd vanwege stijgende bloeddruk (die is nu net als die van Marjolijntje ongeveer, 130/95, en ik kom van heel laag, 95/60), vocht en omdat mijn moeder zwangerschapsvergiftiging heeft gehad. Maar urine goed en verder ook geen medicijnen, woensdag weer controle. Maar ik voel me verder wel aardig, misschien speelt dat ook mee? Dus kon me ook wel voorstellen dat Marjolijntje even schrok, zo snel actie.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_112568288
Ik voel me al een tijdje niet echt lekker meer, misschien dat dat ook mee weegt in de beslissing van het ziekenhuis? Ik weet het niet precies.
Medicijnen voor die paar dagen lijkt mij ook raar, maar ik neem aan dat ze toch wel weten wat ze doen en slik ze dus ook gewoon maar :P Ach, we hebben nog een paar dagen om eraan te wennen en nog een weekend vrij met z'n tweetjes, dat is nu ook wel fijn :) Vanochtend ook de klossen opgehaald, dus zondag kan het bed vast omhoog. Hoeven we dat ook maandag niet meer te doen!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112568755
Omentielvo, wat fijn dat de echo goed was!
Kan me goed voorstellend at je het even moet laten bezinken Marjolijntje!
Sylvana, hoe bedoel je jezelf verdedigen?
We vragen ons gewoon af of je zwanger bent of niet! :*

Pfff.... de drie kleintjes zijn vandaag op schoolreisje ( kleuters zijn al terug) en buikbaby had volgens mij eigenlijk wel zin om mee te gaan.... Die is me een partij druk aan het doen en heen en weer aan het stuiteren! :D
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_112568906
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 14:48 schreef clauwheee het volgende:
Dacht ik ook nog Lijnloos, wel verschillend. Ik ben van de week ook gecontroleerd vanwege stijgende bloeddruk (die is nu net als die van Marjolijntje ongeveer, 130/95, en ik kom van heel laag, 95/60), vocht en omdat mijn moeder zwangerschapsvergiftiging heeft gehad. Maar urine goed en verder ook geen medicijnen, woensdag weer controle. Maar ik voel me verder wel aardig, misschien speelt dat ook mee? Dus kon me ook wel voorstellen dat Marjolijntje even schrok, zo snel actie.
Dat zal idd wel de wegende factor zijn... ik heb er ook als een "zonnetje" bijgelopen tot op het einde... nergens last van, die bloeddruk was ook voor mij slechts op papier een klacht, maar niet iets waar ik last van had.
pi_112569053
Bijtje gefeliciteerd!!! Wat een turbo bevalling. nu lekker genieten.

Omentielvo fijn dat de echo goed was, hopelijk kan je weer wat ontspannen.

Dan komt het ineens dichtbij he Marjolijntje. Hopelijk blijf je, je het weekend oke voelen. Nog even wat leuke dingen samen doen. Voor je het weet ben je met drie.

Woensdag krijg ik mijn eerste echo in het erasmus. vind het toch wel spannend. dan ben ik 6w, 2/3 dagen. (onduidelijke en korte menstruatie). Spannend of we dan al een hartje gaan zien.
  † In Memoriam † donderdag 7 juni 2012 @ 15:23:13 #263
309370 Nanadu
pi_112569290
Bijtje wow wat een bevalling *O* *O* gefeliciteerd en ben benieuwd naar je verhaal!

Marjolijntje balen dat je bloeddruk toch weer is opgelopen. De medicijnen hielpen bij mij wel binnen paar dagen, dus ik snap wel dat ze medicijnen meegeven. In principe vinden ze een onderdruk van 90/95 nog toelaatbaar, maar als het naar 100 gaat en daarboven dan kan het in ene erg snel gaan. Dat is mij tenminste vertelt. Daarnaast ben je nu de 37 weken voorbij, wat jij ook vertelt.
Geniet nog even van elkaar en volgende week heb je de baby in je handen O+

Even snel bericht vanaf mijn werk, gesprek met baas is goed gegaan en we zijn er samen zo goed als uitgekomen.
pi_112569569
Goed nieuws Nanadu! ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112569825
Ah, fijn Nanadu! Moet ook een opluchting zijn nu dan :)

Spannend As, die echo. Ik hoop dat alles gewoon goed is en dat je al een mooi hartje kunt zien :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_112570063
Marjoleintje kan me voorstellen dat je even moet wennen aan het idee. Wel fijn dat ze zo pro-actief zijn en je goed volgen. Lekker even van genieten dit weekend nog met zijn tweeen zover dat kan.

Nanadu wat fijn dat je er uit bent gekomen met je werk!

As spannend die echo.

Omentielvo wat fijn dat alles toch goed is.

Hier alles prima. Lekker een energie boost gehad vanochtend en zelf opgeruimd en schoongemaakt. Nu lekker rustig aan en zo maar is mijn zoontje ophalen van kdv.
pi_112570503
Ook leuk hoe mensen je vol medelijden aankijken op straat als ik de fiets zit met mn dikke buik, 2 zware dirktassen aan t stuur :D

Omentielvo, fijn dat alles goed is!

En nanadu, mooi dat je eruit bent gekomen met je werkgever!

Mijn moeder heeft ook een acute inleiding gehad door zwvergiftiging maar ik heb nergens last van tot nu toe gelukkig. Ik hoop dat het dit weekend lukt om nog ff te genieten met zn 2en marjolijntje. Gek idee hoor :D

Adesse, heb jij wel iets van voorwerk of harde buiken? Ik helemaal niks..
pi_112571012
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juni 2012 15:57 schreef KatyM het volgende:
Ook leuk hoe mensen je vol medelijden aankijken op straat als ik de fiets zit met mn dikke buik, 2 zware dirktassen aan t stuur :D

Omentielvo, fijn dat alles goed is!

En nanadu, mooi dat je eruit bent gekomen met je werkgever!

Mijn moeder heeft ook een acute inleiding gehad door zwvergiftiging maar ik heb nergens last van tot nu toe gelukkig. Ik hoop dat het dit weekend lukt om nog ff te genieten met zn 2en marjolijntje. Gek idee hoor :D

Adesse, heb jij wel iets van voorwerk of harde buiken? Ik helemaal niks..
Grappig is dat he! Ze kijken alsof de baby er elk moment zo uit zou kunnen vallen _O-.

Hier af en toe harde buiken, vooral 's avonds. Ik kan dan ook niet lekker meer zitten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_112571319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2012 16:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Grappig is dat he! Ze kijken alsof de baby er elk moment zo uit zou kunnen vallen _O-.

Hier af en toe harde buiken, vooral 's avonds. Ik kan dan ook niet lekker meer zitten.
Ja je ziet ze bijna denken 'dat het nog looopt en zelfs fietst :o '

Hmm ik heb alleen last als ik heel snel probeer te lopen en aan t haasten ben, verder nooit. Lijkt me naar als je het zomaar hebt als je op de bank zit.

Nou ja t is pas net juni! We hebben nog ff :).
  donderdag 7 juni 2012 @ 16:32:31 #270
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_112572030
Nanadu wat fijn dat jullie eruit gekomen zijn ^O^

As bijna eerste echo, wat spannend! Wij hopen ook op een kloppend hartje O+

Siesta heeft me even goed gedaan, vanavond dus weer lekker aan het werk. Martijn's kamer uitruimen om spullen van het kantoor naar zijn kamer te brengen en mijn kantoor om te bouwen tot babykamer O+
Heb af en toe harde buiken, maar meestal alleen na goede inspanning, gelukkig trekken ze ook weer heel snel weg. Maar laat onze beebee nog maar even zitten, we moeten nog tot september :D
Be dance |Be real| Be You
pi_112572140
As, spanennd. Ik ga duimen dat er al een hartje te zien is.

Nanadu, fijn dat je er uitgekomen bent met je werk.

Loodje, fijn dat je goedgekeurd bent door de VK.

Gerberaatje, ze denken dat het door de echo van dinsdag komt. Om dat ik best wel gespannen ben tijdens die echo's kan een adertje zo springen. Er bestaat een kans dat dit vanavond weer gebeurd. Ik hoef me dan geen zorgen te maken.

Dank jullie voor jullie reacties. Ik voel me inderdaad weer wat opgeluchter.
pi_112572513
Hier echt helemaal geen voorwerk. Soms wel een harde buik, maar verder niks. Een keer wat buikpijn gehad maar verder niks.

Die blikken krijg ik hier ook. Helemaal leuk als je zoontje gaat ophalen en mensen weken geleden al vroegen nou je hoeft vast niet zo lang meer.
  donderdag 7 juni 2012 @ 18:13:36 #273
374977 eliis
Relativeer!
pi_112576221
Gefeliciteerd Bijtje *O* , wat een supersnelle bevalling, moet je denk ik ook even van bijkomen :D

Omentielvo, wat een supergoed nieuws! *O*

Marjolijntje, succes met verwerken van het nieuws!
pi_112578796
O wauw Bijtje! :o Van harte met je mannen!! *G* *G*

Omentielvo; een goede echo! Fijn zeg!!! *O* :*

Marjolijntje, dat is inderdaad even schrikken, ineens heb je dan een datum. Succes alvast :* Ik hoop dat het allemaal voorspoedig gaat, ook je laatste daagjes zwanger zijn.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_112579079
Bijtje, wauw wat doe je nu :D Gefeliciteerd!! *O* *O*

Omen, fijn dat het meeviel :*

Marjolijntje, geniet maar even goed van jullie laatste weekendje samen :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: