ditquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:46 schreef Typisch het volgende:
Maar serieus, dat muziekje. Ik word er gewoon blij van. Die tijd.
Thuis komen na school, je 64 aanslingeren en nergens meer druk om maken. Geen smsjes, belletjes, pings, prikbord berichten, huiswerk, scripties, chicks of ander gezeik helemaal niks. Gewoon die game spelen en baas zijn.
Ik probeer het soms nog wel eens, mijn mobiel en PC helemaal afsluiten. Maar dan heb ik het na een half uur / 3 kwartier wel weer gezien met een game.quote:
Red Alert 2quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nostalgie?
C&C Red Alert, Donkey Kong Country, Tomb Raider, RCT, UT GOTY '99, Fifa '96, NHL '96, etc![]()
Niet 2 (kirov reporting!quote:
2 manquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet 2 (kirov reporting!) maar 1
You are Ronaldinho! You are Wayne Rooney!quote:
Zo zat ik tijd terug CS1.6 te spelen met zo'n super vette mod met laser trip/proximity mines etc te spelen, echt baas.quote:
Eerst keer CS kreeg ik een CD met 1.3 van een klasgenootquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo zat ik tijd terug CS1.6 te spelen met zo'n super vette mod met laser trip/proximity mines etc te spelen, echt baas.
Same herequote:Op woensdag 6 juni 2012 02:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst keer CS kreeg ik een CD met 1.3 van een klasgenoot2002-2003 was dat.
Bohhhhquote:
Dat heb je verteld inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:59 schreef Typisch het volgende:
CS1.6.
Heb ik nog met deze hacker gespeeld.
http://www.nu.nl/column-z(...)omeinnaam-kwijt.html
Die kende ik van zo'n crime game klik spel.
quote:
En dan eerst vragen aan je ma of ze niet hoefde te bellen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
En vroeger altijd met mijn shitty internet cheat codes opzoeken
cheat-codes.cc ofzoiets was dat toen?
GTA San Andreas codes voor de PS2 opzoeken +1quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan eerst vragen aan je ma of ze niet hoefde te bellen.
A fatality!quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Mortal Kombat kijken hoe je die finishing moves moest doen
Ik was de enige van mijn maatjes die wist dat je de trigger knoppen kon gebruiken. Gouden tijden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Mortal Kombat kijken hoe je die finishing moves moest doen
Was ik maar nog jong..quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan buiten boomhutten bouwen, voetballen, flippo's gooien, knikkeren, pokemon kaarten ruilen enz
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan buiten boomhutten bouwen, voetballen, flippo's gooien, knikkeren, pokemon kaarten ruilen enz
Pokémon kaarten jatten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik altijd Riptor omdat ik gek was van dino'squote:
Die chick is LEKKER johquote:
Vind jequote:Op woensdag 6 juni 2012 03:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die chick is LEKKER johWie is dat!?
Die redhead milf dus he
Je vergeet stokken als wapensquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Bij de bosjes spelen en dan maar hopen dat je moeder niet ging klagen over de vieze kleding. Met stokken vechten, met een Super Soaker achter de kat van de buren aan. Een eigen club beginnen bij een boomhut met geheime regels en iemand hele kapot slaan als hij die overtrad.
Mooie tijden!
Ja manquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Bij de bosjes spelen en dan maar hopen dat je moeder niet ging klagen over de vieze kleding. Met stokken vechten, met een Super Soaker achter de kat van de buren aan. Een eigen club beginnen bij een boomhut met geheime regels en iemand helemaal kapot slaan als hij die overtrad.
Mooie tijden!
Wij rozenbottles ..quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:18 schreef inZanity het volgende:
Wij gingen vroegah altijd waterzakjes gooien in de zomer, en dan kregen we altijd vet boze automobilisten achter ons aan omdat we vuilniszakken gevuld hadden en vanaf de hoogste etage van de flat op hun auto hadden gegooid.
Of pijlen maken uit krantenquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:20 schreef inZanity het volgende:
Of erwten/pijltjes schieten met pvc buizen!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vergeet ik bijna 1 van de belangrijkste dingen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vergeet ik bijna 1 van de belangrijkste dingen.
[ afbeelding ]
Ja, ja en JA op legoquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mooi man! Ik heb echt helemaal geen foto's van vroeger.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
De trekrotjes onder het illegale vuurwerk.
Hahaha..quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:24 schreef RensAjacied het volgende:
In groep 8/ brugklas gingen we pissen in boterhamzakjes en dat dan gooien tegen de ramen in de achterstandswijkje hier in het dorp. Omdat we wisten dat die mensen dan gelijk achter je aan kwamen![]()
Keertje kwam iemand met zijn scooter achter ons aan, bang dat wij waren
Wtf?quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahaha..
Deden jullie ook borrelnootjes sabbelen en dan in een PCV pijp en de ramen en auto's onder schieten?
Nee..quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar als klein jochie was dat vet stoer!
Nee dat dan weer nietquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hahaha..
Deden jullie ook borrelnootjes sabbelen en dan in een PCV pijp en de ramen en auto's onder schieten?
Bij ons werden op een gegeven moment overal auto embleempjes gejat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
Weet wel dat we in de brugklas echt zo'n terreur groepje hadden in het dorp die elke vrijdagavond "
"kattekwaad" ging uithalen, werd alleen steeds iets erger.
Was iemand heel trots op zijn nieuwe Audi bij een vriend van mij in de straat. Gooiden wij daar frituurvet overheen
Dat denk ik altijd als ik foto's terug kijken..quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Gebroken been en dan mijn rolstoel jatten![]()
Wtf heb ik aan?
Dat zijn echt kut strekenquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
Weet wel dat we in de brugklas echt zo'n terreur groepje hadden in het dorp die elke vrijdagavond "
Was iemand heel trots op zijn nieuwe Audi bij een vriend van mij in de straat. Gooiden wij daar frituurvet overheen
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
Inzanity.. weet jij dat, dat nummer uit een skateboard video.. iets van 'Reloaded'.. ik denk altijd aan matrix reloaded en iets met Rob Zombie.. maar krijg het maar niet gevonden..
Nee zou het niet weten manquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:29 schreef Geo4kant het volgende:
Inzanity.. weet jij dat, dat nummer uit een skateboard video.. iets van 'Reloaded'.. ik denk altijd aan matrix reloaded en iets met Rob Zombie.. maar krijg het maar niet gevonden..
tttttssss die jeugd van tegenwoordig, zeggen ouderen danquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:28 schreef RensAjacied het volgende:
Nee..quote:
Hahaquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:33 schreef RensAjacied het volgende:
We hadden ook een Duitse man (helaas vroeg overleden, ik voel me niet schuldig!) in het dorp wonen met allemaal gipsbeelden in zijn voortuin. Pakte we 1 zo'n licht beeld en zette die voor de voordeur. Dan aanbellen en wegrennen. Gooit hij zijn eigen beeld kapot d.m.v van zijn eigen deur!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haha
Zo heb ik de bijna alles uit de buren hun tuin in een 'rivier' (stroompje) gegooid..
Begon met een bezemsteel.. toen een bloempot.. toen zo'n bankje
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:35 schreef inZanity het volgende:
Vroeger een hut gehad op het industrieterrein waar we allemaal stiekem zaten te roken, af en toe beetje fikkie poken. Keertje daar gezeten, gingen we even kwamen we later terug zagen we allemaal brandweer enzo en hadden ze nog net het aangrenzende gebouw kunnen redden. Hut helemaal afgefikt bosjes weggefikt.
Zoek je Rob Zombie, Matrix of skate?quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee..
Denk dat ik gewoon verkeerde link/tags in me hoofd heb zitten ..zo'n bruut nummer was dat..
Nee, ik weet het echt niet meerquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoek je Rob Zombie, Matrix of skate?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hoorde van een jongen uit de straat dat hij een hakenkruis had getekend op de auto van een Turkse vriend van mij. Die belde ik toen op (ja op de telefoonnummer, mobiel had je nog niet) en hebben we samen de ruiten bij die jongen ingegooid.
Ik denk dat ik van alle momenten op straat toen het meest bang was.
Zo heb ik ooit een met een wedstrijd steentje gooien een (achter raam) ruit door gegooid..quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
Hoorde van een jongen uit de straat dat hij een hakenkruis had getekend op de auto van een Turkse vriend van mij. Die belde ik toen op (ja op de telefoonnummer, mobiel had je nog niet) en hebben we samen de ruiten bij die jongen ingegooid.
Laatst had iemand bij mij een groot hakenkruis op mijn voordeur gespoten, geen flauw idee waarom. Denk een of ander dronken tokkie die uit een cafe kwam, maar dat soort dingen haat ik echt.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
Godverdomme! Nu je dit zegt kom ik opeens aan een geweldig anekdote van ook de brugklas (een of andere manier deden we toen al die dingenquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit een met een wedstrijd steentje gooien een (achter raam) ruit door gegooid..
Maar volgens mij was ik er in geluisd![]()
Stond zo'n vervelend mannetje met stenen te kutten voor een muur, zo er over heen aan het gooien.. en ik dacht nou dat is ook niet ver.. Zegt hij gooi dan eens zo ver als je kan .. (en ik kon vrij ver gooien altijd) .. dus ik gooi ... klingkeldeklinggggggg.. oeps.
Ja, ik gebruik dat nogquote:
Ik gebruik het nogquote:
8.5 of 9.5 hier jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik dat nog![]()
Wel een schrale 8.5 betadie niet automatisch geupgraded dient te worden.
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik dat nog![]()
Wel een schrale 8.5 betadie niet automatisch geupgraded dient te worden.
Maar tegenwoordig heeft iedereen toch gewoon whats ap?quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik gebruik het nog
[..]
8.5 of 9.5 hier ja
Oh gvdquote:
Ik niet. Heb wel een smartphone (HTC Wildfire) maar dat ding ligt alleen maar aan de oplader, of uitquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Maar tegenwoordig heeft iedereen toch gewoon whats ap?
Ja maar op de PC heb ik nog gewoon MSN.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Maar tegenwoordig heeft iedereen toch gewoon whats ap?
Skype!quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:49 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me ook wel eens af waarom ik het nog gebruik.. maar zou niet weten wat anders
Waarom? Is vet chill man. Scheelt me echt superveel belminuten/sms'jes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet. Heb wel een smartphone (HTC Wildfire) maar dat ding ligt alleen maar aan de oplader, of uit
Facebook chat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:49 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me ook wel eens af waarom ik het nog gebruik.. maar zou niet weten wat anders
Ik was lief vroegerquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker weten, kijk de reactie's maar vertel gerust je eigen streken van vroegahhh!
Ik bel en sms nauwelijksquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom? Is vet chill man. Scheelt me echt superveel belminuten/sms'jes.
Moest laatst een sms'je sturen, wist haast niet meer hoe het moest.
REACTIES, ZONDER APOSTROF, GODVERDOMME!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker weten, kijk de reactie's maar vertel gerust je eigen streken van vroegahhh!
Een of andere manier schrijf ik dat altijd zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
REACTIES, ZONDER APOSTROF, GODVERDOMME!!!!
Lol, nah PSV topic kom ik nog amper, lekker laten gaan daarquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yo, Gizmolong time no see.
Heb je nog altijd met die leuke chick?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
COCKSUCKER.. HET IS GODVERDOMME 5 VOOR 4
Omdat volgens de DSM IV jij niet als normaal geclassificeerd word?quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zo maar eens pitten denk ik. Waarom kan ik nooit eens op een normaal burgerlijk tijdstip naar bed toe gaan?
Uitkering fixen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:57 schreef RensAjacied het volgende:
Moet nu mijn examens zijn afgelopen een zomerbaan hebben van me ouders (anders blijf ik dit game en bijna elke avond uitgaan gedrag houden).
Dus heb gesolliciteerd bij de AH en MAC Donalds. Heeft de MAC gvd gereageerd en heb ik donderdag een solicitatiegesprek. Wat denken jullie van het werk daar? Gewoon doen?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:56 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de ruiten van school op een zondag lagen aan diggelen
Was je toen tijdelijk over gestapt naar MacOS?quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://i.imgur.com/DnPGj.jpg
EK2004 volgen, heerlijk man, niks mis mee.
Cobra's in spoortunneltjes en onder viaductenquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Of vlinders in brievenbussen. Of Lawinepijlen is telefoonhokjes.
Telefoonhokjes bestaan die eigenlijk nog?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat volgens de DSM IV jij niet als normaal geclassificeerd word?
Dat was een aangepaste themaquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was je toen tijdelijk over gestapt naar MacOS?
Hersenloos hamburgers flippen of hersenloos vakken vullen, maakt weinig uit, tenzij je een afdelingsleider hebt die 's ochtends vroeg keiharde metal op zet om alle 13-jarige vakkenvuljochies wakker te makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:57 schreef RensAjacied het volgende:
Moet nu mijn examens zijn afgelopen een zomerbaan hebben van me ouders (anders blijf ik dit game en bijna elke avond uitgaan gedrag houden).
Dus heb gesolliciteerd bij de AH en MAC Donalds. Heeft de MAC gvd gereageerd en heb ik donderdag een solicitatiegesprek. Wat denken jullie van het werk daar? Gewoon doen?
En dan te bedenken dat ik vuurwerk nu zonde van m'n geld vind. Heb daar vroeger echt een fortuin aan uitgegeven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cobra's in spoortunneltjes en onder viaducten![]()
3" knalsaluts onder de burg en op de grond afsteken![]()
5" sier op de grond af steken..
Hier ook .. echt veeeeeel te veel. Afgelopen 3 jaar bij elkaar ga je het niet redden met10kquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vuurwerk nu zonde van m'n geld vind. Heb daar vroeger echt een fortuin aan uitgegeven.
Ik kan nu wel zeggen via iPad fok, maar dan krijgen we weer. Kijk mijn verkapte iPad hebben postsquote:
Ik merk het jaquote:
Verkapt kijk mij geld hebben.. fanboyquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen via iPad fok, maar dan krijgen we weer. Kijk mijn verkapte iPad hebben posts![]()
[..]
Ik merk het ja
Inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:03 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
en toen was het "je van het"
Sowieso alles wat je in je leven 'weggooid' aan troep(roken, drinken, stappen, drugs, vuurwerk enz.) als je dat allemaal bij elkaar optelt had ik gewoon een dik huis kunnen bezitten en dikke merrie kunnen rijden alles.quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier ook .. echt veeeeeel te veel. Afgelopen 3 jaar bij elkaar ga je het niet redden met10kik en een maat samen dan he.
Snake!quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:03 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had 3310 met glimmmende blauwe cover met bliksemquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:03 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:05 schreef Geo4kant het volgende:
Met zo'n discman de hele dag rondlopen, tering groot
True.. maarja, hoort er bij he, je moet ook leven en genieten.. mooi herinneringenquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso alles wat je in je leven 'weggooid' aan troep(roken, drinken, stappen, drugs, vuurwerk enz.) als je dat allemaal bij elkaar optelt had ik gewoon een dik huis kunnen bezitten en dikke merrie kunnen rijden alles.
Het blijft gevaarlijk natuurlijk. Maar daardoor niet minder leuk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True.. maarja, hoort er bij he, je moet ook leven en genieten.. mooi herinneringen![]()
Maar nadat ik mijn hand 2e graads verbrand had door dat kut vuurwerk was ik toch wel wat minder fan geworden
quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hadden jullie deze ook?![]()
Mooi man, met je walkman op het schoolplein (groep 8) rondlopen en toffe muziek luisteren. Die shit was 2 weken lang "stoer"quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik lach gewoon hardop om hoe we vroeger leefden.
Baas!quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi man, met je walkman op het schoolplein (groep 8) rondlopen en toffe muziek luisteren. Die shit was 2 weken lang "stoer"
Iedereen (happy) hardcore luisteren en ik stond daar met Golden Earring, Joe Cocker en Bruce Springsteen als 12-jarig menneke
Nice!quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi man, met je walkman op het schoolplein (groep 8) rondlopen en toffe muziek luisteren. Die shit was 2 weken lang "stoer"
Iedereen (happy) hardcore luisteren en ik stond daar met Golden Earring, Joe Cocker en Bruce Springsteen als 12-jarig menneke
Ja die ligt hier ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij geld hebben.. fanboy
Gepost vanaf mijn Iphone.
Dit dus jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel horloges met afstandsbediening en dan voor het raam zitten en zappen bij mensen in de buurt of de tv opeens heel hard zetten.
It's too late to surrender now!quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die ligt hier ook. Iets teveel iPhones trouwens
.
Fuck, wou VI nog kijken! Maar het is gvd al 4 uur geweest
Goed plan, steek er ook nog maar 1 op en ga VI kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:12 schreef inZanity het volgende:
Ik ga nog een sigaret roken in de tuin en dan pitten. Voordat het alweer licht wordt en de vogeltjes gaan fluiten..
haten op de bossquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nice!
Behalve Bruce Springsteen() dan.
Red Alertquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
It's too late to surrender now!
[ afbeelding ]
quote:Advocaat: 'Ik was geen week weg of het was teruggedraaid, hahaha'
Die gaat hier dan al stuiterend van de kleurstof nachtbaggeren.quote:Op woensdag 6 juni 2012 08:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat is dit voor titel op een website
[..]
Stond op voetbalzonequote:Op woensdag 6 juni 2012 09:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die gaat hier dan al stuiterend van de kleurstof nachtbaggeren.
Suikervrije limoquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Verkeerde quote, ik had het over de post daaronder over Stijntje.
Bron?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
Brandsie gaat gewoon 10 miljoen aftikken voor Cabral en Leerdam![]()
GEEL
denk De_krommequote:
Betrouwbare bron dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het grote Feijenoordtopic #939: Een rotsvaste verdediging, nog steeds.
Guidetti is anders de marktkenner van dit forum. (Waar hangt Ajacied4lf uit? alsof er iets beters naast Fok! te doen isquote:
Dat twitterwccount is HEEL betrouwbaar. Wisten als eerste dat Guidetti en Bakkal kwamen, wisten als eerste dat de KGB kwam. Zit iemand die werkzaam in de club is achter, kan niet anders.quote:
De_kromme werkt voor VI jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Guidetti is anders de marktkenner van dit forum. (Waar hangt Ajacied4lf uit? alsof er iets beters naast Fok! te doen is)
Jaquote:
Was alleen best slechtquote:
Die is toch niet gebanned, maar op vakantie?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever niet. Drugshippies die jullie zijn.
kloptquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is toch niet gebanned, maar op vakantie?
Jawel. En dan vlieg jij ook,in het extreme en dan samen,die psvers eens goed aanpakken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever niet. Drugshippies die jullie zijn.
Dat komt als het nieuwe seizoen begonnen is wel weer en de 2e de strijd aan gaan voor de titelquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel jammer dat Feyenoorders tegenwoordig enkel nog opboksen tegen Psv en Ajax met rust laten op Fok!Misschien dan toch Ritmo en Stokstaart terughalen.
ja maar psv is ook gewoon een tyfus clubquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel jammer dat Feyenoorders tegenwoordig enkel nog opboksen tegen Psv en Ajax met rust laten op Fok!Misschien dan toch Ritmo en Stokstaart terughalen.
Maar 422 trolled ook enkel Psvérs.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat komt als het nieuwe seizoen begonnen is wel weer en de 2e de strijd aan gaan voor de titel
Dan gaat Ajacied422 lekker trollen en dan is het weer als vanouds
Komt nog welquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar 422 trolled ook enkel Psvérs.
020quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar 422 trolled ook enkel Psvérs.
Begin over Eriksen, de bezetting van de tribune en hanteer nog iets vaker de term 'Neuzen' en mijn dag is weer goed.quote:
probeer je nou iets uit te lokken over eriksen? ben jij wel goed in je hoofd?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin over Eriksen, de bezetting van de tribune en hanteer nog iets vaker de term 'Neuzen' en mijn dag is weer goed.
En joden lopen altijd weg mag ook niet vergeten wordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin over Eriksen, de bezetting van de tribune en hanteer nog iets vaker de term 'Neuzen' en mijn dag is weer goed.
Eriksen is overrated, maar dat merken jullie niet want dat staat niet op teletekst, stelletje loopneuzen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen is overrated, maar dat merken jullie niet want dat staat niet op teletekst, stelletje loopneuzen.
ja je moeder is ook overratedquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen is overrated, maar dat merken jullie niet want dat staat niet op teletekst, stelletje loopneuzen.
Bij vrouwen is het sexy, bij gasten gayquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
Komt omdat ik ONEINDIG meer respect heb voor joden dan die nepsupporters die nog geen zinnig woord uit hun molenwerk krijgen.
Brabant is echt de grootste inteeltprovincie ooit. Dat accent!
Ik ben al bezig met Ajax, ga nou niet haten op Brabantquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
Komt omdat ik ONEINDIG meer respect heb voor joden dan die nepsupporters die nog geen zinnig woord uit hun molenwerk krijgen.
Brabant is echt de grootste inteeltprovincie ooit. Dat accent!
[quote]quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Eriksen is maar een overschat waterdragertje
Op woensdag 6 juni 2012 10:57 schreef Tyron het volgende:
Shirtje uit en lekker trommelen in 410quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Flikker op met dat EK ik heb gelijk weer zin in de Eredivisie. (al zit je er uiteraard volledig naast)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Shirtje uit en lekker trommelen in 410
HET IS LOS! Hoe gaat het trouwens met de Bulykin onderhandelingen veel beter dan een Ajax afdankertje kan Feyenoord toch niet krijgen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent gewoon mongool. Zo moeilijk is dat toch niet?
heb je ooit een moeilijke mongool gezien dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent gewoon mongool. Zo moeilijk is dat toch niet?
Die dikke Rus komt gewoon naar PEC! Samen met Fredje Benson in de spitsquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
HET IS LOS! Hoe gaat het trouwens met de Bulykin onderhandelingen veel beter dan een Ajax afdankertje kan Feyenoord toch niet krijgen.
Ja hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je ooit een moeilijke mongool gezien dan?
Tja, je kunt altijd nog 16 miljoen betalen voor een midget uit Serviëquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
HET IS LOS! Hoe gaat het trouwens met de Bulykin onderhandelingen veel beter dan een Ajax afdankertje kan Feyenoord toch niet krijgen.
Niks mis mee joh...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
als je houdt van drie chromosomen op het 21e chromosomenpaar...
Castaignos komt meldt het AD vandaag...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Trekt shirtje omhoog 'ALL MUSCLE' in een raar Russisch dialect uiteraard.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die dikke Rus komt gewoon naar PEC! Samen met Fredje Benson in de spits
Krijgt Hanegem toch gelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Castaignos komt meldt het AD vandaag...
FR1908Nieuws meldt dat Luc vrijdag met Inter gaat pratenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Castaignos komt meldt het AD vandaag...
omdat je moeilijk wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DOE IK GOFFEDOMME NIET BEN ME WIJF KWIJT 3000 EURO SCHULD STADIONVERBOD
En.... we zijn terug bij PSVquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DOE IK GOFFEDOMME NIET BEN ME WIJF KWIJT 3000 EURO SCHULD STADIONVERBOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |