Ik niet. Heb wel een smartphone (HTC Wildfire) maar dat ding ligt alleen maar aan de oplader, of uitquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Maar tegenwoordig heeft iedereen toch gewoon whats ap?
Ja maar op de PC heb ik nog gewoon MSN.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Maar tegenwoordig heeft iedereen toch gewoon whats ap?
Skype!quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:49 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me ook wel eens af waarom ik het nog gebruik.. maar zou niet weten wat anders
Waarom? Is vet chill man. Scheelt me echt superveel belminuten/sms'jes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet. Heb wel een smartphone (HTC Wildfire) maar dat ding ligt alleen maar aan de oplader, of uit
Facebook chat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:49 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me ook wel eens af waarom ik het nog gebruik.. maar zou niet weten wat anders
Ik was lief vroegerquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker weten, kijk de reactie's maar vertel gerust je eigen streken van vroegahhh!
Ik bel en sms nauwelijksquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom? Is vet chill man. Scheelt me echt superveel belminuten/sms'jes.
Moest laatst een sms'je sturen, wist haast niet meer hoe het moest.
REACTIES, ZONDER APOSTROF, GODVERDOMME!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker weten, kijk de reactie's maar vertel gerust je eigen streken van vroegahhh!
Een of andere manier schrijf ik dat altijd zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
REACTIES, ZONDER APOSTROF, GODVERDOMME!!!!
Lol, nah PSV topic kom ik nog amper, lekker laten gaan daarquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yo, Gizmolong time no see.
Heb je nog altijd met die leuke chick?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |