Ik niet. Heb wel een smartphone (HTC Wildfire) maar dat ding ligt alleen maar aan de oplader, of uitquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Maar tegenwoordig heeft iedereen toch gewoon whats ap?
Ja maar op de PC heb ik nog gewoon MSN.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Maar tegenwoordig heeft iedereen toch gewoon whats ap?
Skype!quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:49 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me ook wel eens af waarom ik het nog gebruik.. maar zou niet weten wat anders
Waarom? Is vet chill man. Scheelt me echt superveel belminuten/sms'jes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik niet. Heb wel een smartphone (HTC Wildfire) maar dat ding ligt alleen maar aan de oplader, of uit
Facebook chat.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:49 schreef Geo4kant het volgende:
Vraag me ook wel eens af waarom ik het nog gebruik.. maar zou niet weten wat anders
Ik was lief vroegerquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker weten, kijk de reactie's maar vertel gerust je eigen streken van vroegahhh!
Ik bel en sms nauwelijksquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom? Is vet chill man. Scheelt me echt superveel belminuten/sms'jes.
Moest laatst een sms'je sturen, wist haast niet meer hoe het moest.
REACTIES, ZONDER APOSTROF, GODVERDOMME!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker weten, kijk de reactie's maar vertel gerust je eigen streken van vroegahhh!
Een of andere manier schrijf ik dat altijd zoquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
REACTIES, ZONDER APOSTROF, GODVERDOMME!!!!
Lol, nah PSV topic kom ik nog amper, lekker laten gaan daarquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yo, Gizmolong time no see.
Heb je nog altijd met die leuke chick?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
COCKSUCKER.. HET IS GODVERDOMME 5 VOOR 4
Omdat volgens de DSM IV jij niet als normaal geclassificeerd word?quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zo maar eens pitten denk ik. Waarom kan ik nooit eens op een normaal burgerlijk tijdstip naar bed toe gaan?
Uitkering fixen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:57 schreef RensAjacied het volgende:
Moet nu mijn examens zijn afgelopen een zomerbaan hebben van me ouders (anders blijf ik dit game en bijna elke avond uitgaan gedrag houden).
Dus heb gesolliciteerd bij de AH en MAC Donalds. Heeft de MAC gvd gereageerd en heb ik donderdag een solicitatiegesprek. Wat denken jullie van het werk daar? Gewoon doen?
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:56 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de ruiten van school op een zondag lagen aan diggelen
Was je toen tijdelijk over gestapt naar MacOS?quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://i.imgur.com/DnPGj.jpg
EK2004 volgen, heerlijk man, niks mis mee.
Cobra's in spoortunneltjes en onder viaductenquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Of vlinders in brievenbussen. Of Lawinepijlen is telefoonhokjes.
Telefoonhokjes bestaan die eigenlijk nog?
Dat sowieso.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat volgens de DSM IV jij niet als normaal geclassificeerd word?
Dat was een aangepaste themaquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was je toen tijdelijk over gestapt naar MacOS?
Hersenloos hamburgers flippen of hersenloos vakken vullen, maakt weinig uit, tenzij je een afdelingsleider hebt die 's ochtends vroeg keiharde metal op zet om alle 13-jarige vakkenvuljochies wakker te makenquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:57 schreef RensAjacied het volgende:
Moet nu mijn examens zijn afgelopen een zomerbaan hebben van me ouders (anders blijf ik dit game en bijna elke avond uitgaan gedrag houden).
Dus heb gesolliciteerd bij de AH en MAC Donalds. Heeft de MAC gvd gereageerd en heb ik donderdag een solicitatiegesprek. Wat denken jullie van het werk daar? Gewoon doen?
En dan te bedenken dat ik vuurwerk nu zonde van m'n geld vind. Heb daar vroeger echt een fortuin aan uitgegeven.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cobra's in spoortunneltjes en onder viaducten![]()
3" knalsaluts onder de burg en op de grond afsteken![]()
5" sier op de grond af steken..
Hier ook .. echt veeeeeel te veel. Afgelopen 3 jaar bij elkaar ga je het niet redden met10kquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vuurwerk nu zonde van m'n geld vind. Heb daar vroeger echt een fortuin aan uitgegeven.
Ik kan nu wel zeggen via iPad fok, maar dan krijgen we weer. Kijk mijn verkapte iPad hebben postsquote:
Ik merk het jaquote:
Verkapt kijk mij geld hebben.. fanboyquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik kan nu wel zeggen via iPad fok, maar dan krijgen we weer. Kijk mijn verkapte iPad hebben posts![]()
[..]
Ik merk het ja
Inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:03 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
en toen was het "je van het"
Sowieso alles wat je in je leven 'weggooid' aan troep(roken, drinken, stappen, drugs, vuurwerk enz.) als je dat allemaal bij elkaar optelt had ik gewoon een dik huis kunnen bezitten en dikke merrie kunnen rijden alles.quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hier ook .. echt veeeeeel te veel. Afgelopen 3 jaar bij elkaar ga je het niet redden met10kik en een maat samen dan he.
Snake!quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:03 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
en toen was het "je van het"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |