abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112510920
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:23 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Daar gaat Leerdam toch ook nooit een basisplaats op het middenveld krijgen ?
Wel op rechtsback denk ik.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:28:26 #227
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_112510939
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat de spelers de baas zijn ?
Nou, zoveel eisen stelt Bakal toch ook weer niet? Ik kan me voorstellen dat ie ff wil afwachten of er interesse is en het is nog ver weg van de deadline van de transferperiode. Ik heb nou niet het idee dat ie Feijenoord zit te chanteren of zo. En hij was toch een belangrijke speler vorig jaar... Maar misschien spelen er meer dingen mee die ik niet weet....
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:28:30 #228
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112510943
Leerdam bij PSV, zie het niet echt voor me :')
pi_112510962
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:27 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Wel op rechtsback denk ik.
Dat had hij hier toch ook ?
En er komt nu een concurent bij maar als je daarvoor wegloopt ga je het natuurlijk nooit redden.
pi_112510965
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Psv vuile rattenkoppen club :r
Waarom? Feyenoord heeft toch het aanbod ingetrokken. PSV mag nu toch interesse tonen? Ik heb er niet zo'n probleem mee. Als Feyenoord hem graag had willen behouden hadden ze hem maar een beter aanbod moeten doen.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_112510980
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat had hij hier toch ook ?
En er komt nu een concurent bij maar als je daarvoor wegloopt ga je het natuurlijk nooit redden.
Dat is niet de reden. Hij vond het aanbod niet goed. Hij had er meer van verwacht.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:31:05 #232
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112511021
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Waarom? Feyenoord heeft toch het aanbod ingetrokken. PSV mag nu toch interesse tonen? Ik heb er niet zo'n probleem mee. Als Feyenoord hem graag had willen behouden hadden ze hem maar een beter aanbod moeten doen.
Weet jij dan hoe goed Feyenoord haar aanbieding was? Volgens mij had het niet eens zo veel met salaris te maken, Leerdam wil gewoon elke week spelen, en dat wordt hem hier niet.
pi_112511049
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nou, zoveel eisen stelt Bakal toch ook weer niet? Ik kan me voorstellen dat ie ff wil afwachten of er interesse is en het is nog ver weg van de deadline van de transferperiode. Ik heb nou niet het idee dat ie Feijenoord zit te chanteren of zo. En hij was toch een belangrijke speler vorig jaar... Maar misschien spelen er meer dingen mee die ik niet weet....
Uit alles blijkt wel dat hij gewoon naar het buiteland wil, Feyenoord heeft geen tijd om te wachten tot hij definitief een club heeft om er zeker van te zijn dat hij niet blijft. Van Geel heeft gewoon zijn conclusies getrokken uit eerdere gesprekken met Bakkal en nu snel gehandeld met Immers. Prima gedaan naar mijn idee.
pi_112511081
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat is niet de reden. Hij vond het aanbod niet goed. Hij had er meer van verwacht.
Ah nog niet gehoord, nouja dan moet je idd maar vertrekken.
pi_112511101
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef Grifte het volgende:

[..]

Weet jij dan hoe goed Feyenoord haar aanbieding was? Volgens mij had het niet eens zo veel met salaris te maken, Leerdam wil gewoon elke week spelen, en dat wordt hem hier niet.
Dat is wat Leerdam zelf heeft gezegd. Hij vond het aanbod niet goed genoeg.

En al was de reden dat hij hier geen basisplek meer zou hebben gehad dan heeft PSV het goed recht om hem een aanbod te doen om daar wel als basiskracht op rechtsback te beginnen.
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 10:34:00 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112511128
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Bakkal gaf zélf aan dat hij liever naar het buitenland vertrekt. Prima dat je als club dan niet afwachtend gaat zitten hopen dat-ie misschien toch nog wil blijven.
Het rendement van Immers zal denk ik niet lager zijn dan dat van Bakkal. Bakkal was vaak onzichtbaar. Wist alleen wèl vaak in de belangrijke wedstrijden te scoren. Eens kijken of Lexie dat ook in zich heeft.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_112511147
Brandsie gaat gewoon 10 miljoen aftikken voor Cabral en Leerdam :D _O-

GEEL _O_
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:36:11 #238
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112511214
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat is wat Leerdam zelf heeft gezegd. Hij vond het aanbod niet goed genoeg.

En al was de reden dat hij hier geen basisplek meer zou hebben gehad dan heeft PSV het goed recht om hem een aanbod te doen om daar wel als basiskracht op rechtsback te beginnen.
Tja afgaan op zijn woord, wie weet was het wel een goede aanbieding, maar wil hij gewoon veel meer, vindt het makkelijk dat je meteen op Feyenoord afgeeft dat die een betere aanbieding hadden moeten doen. Had hij een topsalaris verwacht als ideale 12e man dan?
pi_112511344
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Raar hoor dat Feijenoord zo snel Immers vastlegt. Waarom Bakal niet een deadline geven tot eind juni of zo? Zo gewild is Immers toch ook weer niet? Nu ben je zeker een speler kwijt waarvan je weet dat ie prima in het team past, en die volledig gewend is aan andere spelers en aan het spel dat Feijenoord speelt. Bovendien is de verkoopwaarde van Bakal (denk ik) hoger dan die van Immers...
Ik kan het wel begrijpen hoor, hoe dichterbij de deadline je komt hoe hoger de prijs wordt die Ado vraagt. Daarnaast is Immers gewoon een goede vervanger van Bakkal.
BFF met GGMM
pi_112511376
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:36 schreef Grifte het volgende:

[..]

Tja afgaan op zijn woord, wie weet was het wel een goede aanbieding, maar wil hij gewoon veel meer, vindt het makkelijk dat je meteen op Feyenoord afgeeft dat die een betere aanbieding hadden moeten doen. Had hij een topsalaris verwacht als ideale 12e man dan?
Ik geef niet op Feyenoord af. Ik zeg alleen dat je het niet erg moet vinden als PSV interesse toont en dat hij daar naartoe gaat.
pi_112511437
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:36 schreef Grifte het volgende:

[..]

Het is vrij simpel. Als wat Feijenoord biedt een teleurstelling is (zelfs al is het vijf miljoen per jaar) is het zijn goed recht dat te vinden en op te tiefen. Hij maakt het iig. Vroeg bekent, beter dan clubFerraders als Wijnaldum.

En als Brandsie daar even zijn laatste tien miljoen subsidiecentjes tegenover wil zetten in een combiverpakking met Cabralverlies, heerlijk man.
pi_112511467
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het is vrij simpel. Als wat Feijenoord biedt een teleurstelling is (zelfs al is het vijf miljoen per jaar) is het zijn goed recht dat te vinden en op te tiefen. Hij maakt het iig. Vroeg bekent, beter dan clubFerraders als Wijnaldum.

En als Brandsie daar even zijn laatste tien miljoen subsidiecentjes tegenover wil zetten in een combiverpakking met Cabralverlies, heerlijk man.
Zouden ze het door hebben in Eindhoven als we Swerts in de deal betrekken en gewoon een transfersom voor hem vragen :P
BFF met GGMM
pi_112511486
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

10 miljoen voor 2 wissels van Feyenoord. :D Nooit.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:44:41 #244
124676 RobertoCarlos
pi_112511500
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Uit alles blijkt wel dat hij gewoon naar het buiteland wil, Feyenoord heeft geen tijd om te wachten tot hij definitief een club heeft om er zeker van te zijn dat hij niet blijft. Van Geel heeft gewoon zijn conclusies getrokken uit eerdere gesprekken met Bakkal en nu snel gehandeld met Immers. Prima gedaan naar mijn idee.
Echt beoordelen kun je dat natuurlijk ook niet, tenzij jij weet wat er tijdens die gesprekken met Bakkal is besproken en hoeveel interesse er verder nog was voor Immers. Ik betwijfel of Immers nou zo ontzettend gewild was, anders was ie vorig jaar wel weg geweest. Dus dat Feijenoord geen tijd had om te wachten..... snel handelen lijkt wel daadkrachtig, maar hoeft niet perse efficiënt te zijn.
Anyway, hopelijk komt er niemand voor Bakkal en is er ergens toch nog wat geld beschikbaar...
pi_112511515
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Echt beoordelen kun je dat natuurlijk ook niet, tenzij jij weet wat er tijdens die gesprekken met Bakal is besproken en hoeveel interesse er verder nog was voor Immers. Ik betwijfel of Immers nou zo ontzettend gewild was, anders was ie vorig jaar wel weg geweest. Dus dat Feijenoord geen tijd had om te wachten..... snel handelen lijkt wel daadkrachtig, maar hoeft niet perse efficiënt te zijn.
Anyway, hopelijk komt er niemand voor Bakal en is er ergens toch nog wat geld beschikbaar...
Bakkal
BFF met GGMM
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:45:35 #246
124676 RobertoCarlos
pi_112511529
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik kan het wel begrijpen hoor, hoe dichterbij de deadline je komt hoe hoger de prijs wordt die Ado vraagt. Daarnaast is Immers gewoon een goede vervanger van Bakkal.
Ik hoop het echt :Y
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:45:54 #247
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_112511542
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

ajax kon 18 miljoen voor babel krijgen door van Geel dus dan moet het nu ook wel lukken :P
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:46:07 #248
124676 RobertoCarlos
pi_112511549
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Bakkal
Staat er toch? :Z
pi_112511592
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

5.5 miljoen voor Wijnaldum nadat we 10e werden lukte.

Dan is Leerdam nu zeker minimaal ook 6 miljoen waard.
pi_112511606
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef vandermar het volgende:

[..]

ajax kon 18 miljoen voor babel krijgen door van Geel dus dan moet het nu ook wel lukken :P
Mja, hij was toen wel basisspeler bij Ajax + al best wat caps voor het Nederlands elftal. Dat verkoopt natuurlijk wel wat makkelijker.

Al is 18 miljoen wel :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')