abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:52:58 #181
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112492764
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Al is het maar omdat dat middenveld amper scoort.
Als je met de punt naar achteren speelt geeft dat je twee voorste middenvelders natuurlijk wel weer wat meer gelegenheid om meer naar voren te gaan.
pi_112492908
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef inZanity het volgende:

[..]

Als je met de punt naar achteren speelt geeft dat je twee voorste middenvelders natuurlijk wel weer wat meer gelegenheid om meer naar voren te gaan.
we speelden al met de punt naar achteren
* Verwijderd *
pi_112493526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dit dus. Maar dat InZanity niets snapt van het spelletje is geen nieuws.

Als je hem uitlult reageert hij alleen met " :') " ....

:')!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 21:07:10 ]
pi_112493642
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niet zo bitchen
* Verwijderd *
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:20:01 #185
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112494447
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Mwoah. Waar zeg ik trouwens van niet?
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En dat zeg jij? :') _O-
pi_112495360
VBL-Boulevard: Sanna gaat en Kelly komt.

http://twitter.com/#!/kellyimmers

En @ImmersLex is van Immers.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_112495875
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:36 schreef Muto het volgende:

Zoals een echt hagenees zou zeggen, die is kankerlelijk
* Verwijderd *
pi_112495965
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef inZanity het volgende:

[..]

Mwoah. Waar zeg ik trouwens van niet?

[..]

En dat zeg jij? :') _O-
Ik zeg alleen maar dat dat niet zo heel veel verschil moet maken met nu, dat Clasie en El Ahmadi niet veel meer zouden gaan scoren met Vormer ipv Bakkal.
* Verwijderd *
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:47:00 #189
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112495967
quote:

Voor wie dacht dat voetballers altijd lekkere wijven hebben, hier het tegendeel.. Wat een gedrocht. :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:49:38 #190
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112496123
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat dat niet zo heel veel verschil moet maken met nu, dat Clasie en El Ahmadi niet veel meer zouden gaan scoren met Vormer ipv Bakkal.
Dat zeg ik toch ook niet?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:04:44 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112496965
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Voor wie dacht dat voetballers altijd lekkere wijven hebben, hier het tegendeel.. Wat een gedrocht. :')
Het is wel een echte Kelly. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112497198
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dat dus.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_112497801
quote:

Mijn zus zei laatst: hoe groter de oorbellen bij een meisje, hoe dommer ze is. Kortom zij moet wel héél dom zijn
* Verwijderd *
pi_112498975
quote:
'Feyenoord sterker merk dan Ajax'

Uit een tweejaarlijks merkenonderzoek door Hendrik Beerda Brand Consultancy blijkt dat Feyenoord Ajax voorbij is met de kracht van het merk. Het tijdschrift Marketing Tribune publiceert vandaag uit het onderzoek. In een overzicht van de Nederlandse sportmerken hoeft Feyenoord alleen nog het Nederlands elftal voor zich te dulden. De terugkeer van Feyenoord aan de top van het Nederlands voetbal en het gekrakeel bij Ajax zorgden voor het inhalen van Ajax door Feyenoord.
Opmerkelijk is dat Dirk Kuyt, in het onderzoek gehouden voor de transfer naar Dirk Kuyt, qua merk op de tweede plaats staat van Nederlandse sporters, achter Sven Kramer
.

Sportclubs & -ploegen
1. Nederlands voetbalelftal
2. Feyenoord
3. Ajax
4. Rabo wielerploeg
5. FC Twente
6. PSV
7. AZ
8. Sparta
9. FC Utrecht
10. FC Groningen
11. Vitesse
12. De Graafschap
13. ADO Den Haag
14. NAC
15. Heracles
16. N.E.C.
17. Roda JC
18. Excelsior
19. sc Heerenveen
20. Willem II
21. TVM Schaatsploeg
22. FC Volendam
23. RKC Waalwijk
24. VVV-Venlo
25. MVV Maastricht
26. S.V. Kampong

Sportmensen
1. Sven Kramer
2. Dirk Kuijt
3. Ireen Wüst
4. Arjen Robben
5. Ruud van Nistelrooy
6. Anky van Grunsven
7. Rafael van der Vaart
8. Wesley Sneijder
9. Yuri van Gelder
10. Robin van Persie
11. Mark Tuitert
12. Maarten Stekelenburg
13. Epke Zonderland
14. Marianne Vos
15. Bob de Jong
16. Marleen Veldhuis
17. Taeke Taekema
18. Theo Janssen
19. Teun de Nooijer
20. Ron Vlaar
21. Siem de Jong
22. Jan Vertonghen
23. Kenneth Vermeer

Sportstadions en -accommodaties
1. Ahoy Rotterdam
2. De Kuip
3. Amsterdam ArenA
4. Thialf
5. GelreDome
6. Philips Stadion
7. Olympisch Stadion Amsterdam
8. Abe Lenstra Stadion
9. Stadion Galgenwaard
10. Stadion De Goffert
11. De Uithof
12. Jaap Eden IJsbanen
13. Sport Medisch Centrum Papendal
14. Pieter van den Hoogenband zwemstadion
15. De Grolsch Veste
16. Het Kasteel
17. Euroborg
18. Seacon Stadion - De Koel
19. Polman Stadion
20. Rat Verlegh Stadion
21. Kyocera Stadion
* Verwijderd *
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:22:15 #195
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_112501844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Nou, Oranje mag er weer uit in de eerste ronde.. :P
Trouwens twee hele mooie plaatsen, Als Feyenoord en de Kuip zijnde.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_112501902
Het Ajax vrouwenelftal is daarentegen wel weer een veel groter merk.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:25:38 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112502045
En dan te bedenken dat we op basis van één of ander obscuur moffenonderzoekje zelfs minder knaken krijgen toebedeeld dan FC fucking Twente. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112502596
Godverdomme, wat een geil ding is die chick van Immers. Verdomme zeg :9~

Ik denk dat ik er mijn hond nog vanaf zou trappen. :')
Feyenoord Rotterdam
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 00:32:21 #199
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_112504994
De Vrij en Clasie waren van grote klasse bij Jong Oranje. De Vrij wordt echt elke dag beter. _O_
pi_112505078
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat we op basis van één of ander obscuur moffenonderzoekje zelfs minder knaken krijgen toebedeeld dan FC fucking Twente. :')
Vertel? :?
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:43:34 #201
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112505294
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vertel? :?
Ieder jaar zo'n CPM (?) oid onderzoek, stond laatst nog in VI. Meten ze op allerlei vlakken, hoeveel fans een club heeft (waar je meerdere opties kan aangeven :') !!!), hoeveel vrouwen, jeugd, hoe met financiën gaat (beoordeling publiek), en meer van dat soort onzin.

Hier een kleine greep van fnetwerk:
quote:
Feyenoord blijft vierde op CPM-ranking voor verdeling tv-geld

17 mei 2012

Feyenoord blijft vooralsnog op de vierde plaats in de nieuwste CPM-ranking. De voetbalclubs laten al gedurende zes jaar allerlei facetten onderzoeken die samen de merkwaarde en imago van de club bepalen. Samen met de sportieve prestaties van de club bepaalt de CPM-ranking de verdeling van de Nederlandse tv-gelden. De nieuwe uitgave van Voetbal International citeert uit het onderzoek.

Op de CPM-ranking, waarvoor de onderzoeken al hebben plaatsgevonden voorafgaand het slot van de competitie is Feyenoord op de vierde plaats gebleven. De achterstand op nummer drie FC Twente is zelfs verder gestegen. 26,6% van de respondenten geeft aan fan van Feyenoord te zijn. Daarmee volgt de club achter Ajax (46%) en voor FC Twente (21,7%) en PSV (21,1%).
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:44:44 #202
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112505320
quote:
Lof voor De Vrij: 'Het is ongelooflijk hoe goed hij is momenteel'

Stefan de Vrij timmert hard aan de weg bij zowel Feyenoord als Jong Oranje. De twintigjarige verdediger speelde in het voorbije seizoen dertig duels bij de uiteindelijke nummer twee van Nederland en is ook als international een belangrijke waarde. Hij viel af uit de trainingsselectie die Bert van Marwijk samenstelde, tot geluk van Cor Pot. De bondscoach van Jong Oranje vond De Vrij de grote uitblinker tegen Jong Bulgarije (5-0).

De Vrij deed anderhalve week geleden negentig minuten mee tegen Jong Oekraïne (0-0) en speelde ook van begin tot eind tegen Jong Luxemburg (5-0) en de Bulgaren. Bondscoach Pot kan merken dat De Vrij groei doormaakt en geprofiteerd heeft van zijn korte verblijf bij de selectie van Van Marwijk in mei. “Dat is wel te merken, want hij heel veel zelfvertrouwen van gekregen. Het is ongelooflijk hoe goed hij is momenteel”, aldus Pot aan RTV Rijnmond.

Pot had ook complimenten in huis voor een collega van De Vrij bij Feyenoord; Jordy Clasie. “Jordy was fantastisch, maar ook Stefan speelde geweldig. Hij is echt een revelatie vind ik. Het grote Oranje komt nog wel te vroeg voor ze. Dat heeft nog tijd nodig, maar zij komen er wel. Als ze zo doorgaan komen ze er vanzelf bij. Je moet het niet forceren, die laatste stap is nog een grote stap. Iedereen praat er makkelijk over, maar het is nog een groot verschil.”
BMI dribbel op 2:53 _O_
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 09:45:00 #203
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112509742
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:43 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ieder jaar zo'n CPM (?) oid onderzoek, stond laatst nog in VI. Meten ze op allerlei vlakken, hoeveel fans een club heeft (waar je meerdere opties kan aangeven :') !!!), hoeveel vrouwen, jeugd, hoe met financiën gaat (beoordeling publiek), en meer van dat soort onzin.

Hier een kleine greep van fnetwerk:

[..]

Feyenoord krijgt minder tv-geld dan twente?? Belachelijk :')
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 09:46:30 #204
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112509781
quote:
Castaignos in beeld
Feyenoord praat vrijdag met Internazionale over een eventueel verhuur van Luc Castaignos. Dat meldt het AD. De spits die vorig jaar de overstap maakte van Rotterdam naar Milaan, komt bij de Italiaanse topclubs weinig aan spelen toe. Feyenoord zoekt een oplossing voor de spitspositie, nu John Guidetti terugkeert naar Manchester City.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_112509829
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat een dramabericht. Waar heb je dat vandaan? Het zit echt vol spelfouten.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_112509944
Hopelijk gaat het lukken.
pi_112509972
quote:
Mooie goal Wijnaldum :)
pi_112510056
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mooie goal Wijnaldum :)
Heeft nog geluk dat die bal erin gaat want die had zomaar naast/over kunnen gaan zo ongecontroleerd schiet hij.
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:59:31 #209
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_112510106
Plus dat die egotripper alleen maar voor eigen succes gaat. Kijkt niet eens naar wie er voor de goal is. Blij dat ie opgerot is }:|
Wat een gekte. Jammer, maar helaas.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:02:09 #210
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_112510194
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:48 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Wat een dramabericht. Waar heb je dat vandaan? Het zit echt vol spelfouten.
Gewoon even zoeken, DK. Vind je het vanzelf.

Tevens:

quote:
'Van die ene negatieve reactie trek ik mij niet zoveel aan'

Ras-Hagenaar Immers kijkt uit naar CL-hymne in De Kuip

In het bijzin van zijn gezin, ouders, broertjes, schoonvader en vrienden zette Lex Immers gistermiddag zijn handtekening onder een contract voor vier jaar bij Feyenoord, nadat hij 's morgens werd gekeurd. De Hagenaar, die vrijdag 26 jaar wordt, bekende daar voor 'best een beetje zenuwachtig te zijn.'

Je bent net terug van vakantie in Turkije. Zeker geen riskante dingen gedaan?
Immers: ,,Zeker niet, nee, ik heb wel voorzichtig aan gedaan, want je wilt niet dat die transfer in gevaar komt. We zouden aan parasailing doen. Dat heb ik maar even afgezegd."

Je krijgt bij Feyenoord het rugnummer 10. Dat is nogal wat.
,,Als je bedenkt dat Guidetti daar vorig seizoen mee gespeeld heeft wel. Daar spreekt veel vertrouwen uit, want ik neem aan dat dat is overlegd met de technische staf. Als extra druk ervaar ik het niet. Ik zal me als ieder ander moeten bewijzen, maar dat is logisch."

Vrijdag praat Inter met Luc Castaignos over een terugkeer naar Feyenoord. Jouw prioriteit ligt op het middenveld. Wat kunnen we van jou verwachten?
,,Als ik dezelfde rol als Otman Bakkal kan invullen, ben ik tevreden. Maar Feyenoord speelt altijd op de helft van de tegenstander dus ik hoop eigenlijk iets meer te scoren."

Waar kijk je het meest naar uit?
,,De presentatie met de helikopter in de Kuip, de eerste training die ook in de Kuip is, en Champions League-voetbal. Dat is voor een voetballer het ultieme. Die hymne. Daar je heb je het met je vrienden over als je prof bent."

Je wordt herenigd met Daryl Janmaat en Guyon Fernandez.
,,Met Daryl heb ik veelvuldig contact gehad de laatste tijd. Met Guyon ben ik op amateurbasis begonnen bij ADO en hebben we een profcontract verdiend. Wat we gemeen hebben: we doen af en toe eens gekke dingen, maar we zijn wel doorzetters en werken keihard om ons doel te bereiken."

Op je rug staat de clubnaam van Den Haag én een Haagse ooievaar getatoeëerd. Nemen ze je de overstap kwalijk in Den Haag?
,,Negen van de tien reacties zijn positief. Van die ene negatieve, daar trek ik me niet zo veel van aan."
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_112510313
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Heeft nog geluk dat die bal erin gaat want die had zomaar naast/over kunnen gaan zo ongecontroleerd schiet hij.
Zo kun je iedere droomgoal wel afkraken :P

Heeft nog geluk dat ie erin zwabbert, had net zo goed naast kunnen gaan! ;)
pi_112510399
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon even zoeken, DK. Vind je het vanzelf.

Tevens:

[..]

Immers ^O^

quote:
Feyenoord neemt afscheid van Bakkal
HOOFDDORP - Het verblijf van Otman Bakkal bij Feyenoord blijft beperkt tot één seizoen. Door de komst van Lex Immers naar De Kuip is er geen financiële ruimte meer voor de speler die vorig seizoen werd gehuurd van PSV.

Foto: ProShots
“Toen we vorige week mondeling rond waren met Lex en ADO Den Haag heb ik Otman op zijn vakantieadres in New York gebeld en hem dat verteld”, vertelt technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord aan De Telegraaf.
“Otman had aangegeven eerst naar het buitenland te kijken. Zodoende keken wij ook verder.”
Bakkal gaf begin dit jaar in een interview met het magazine van NUsport al aan dat hij het liefst zijn loopbaan vervolgt buiten de eredivisie.
"Ik zit nu in een fase van mijn carrière waarin het buitenland trekt. Wonen en werken in een ander land lijkt me een mooie uitdaging. Daarvan groei je niet alleen als voetballer, maar ook als mens.”
Bakkal heeft een transfervrije status.
Netjes dat ie ff gebeld heeft :Y

Bakkal _O_
pi_112510436
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zo kun je iedere droomgoal wel afkraken :P

Heeft nog geluk dat ie erin zwabbert, had net zo goed naast kunnen gaan! ;)
Niet echt vergelijkbaar, een paar meter voor de goal zo ongecontroleerd schieten waarbij jezelf niet eens weet in welke hoek de bal gaat is niet echt een teken van souplese/kwaliteit. Raak je de bal nog iets verder aan de zijkant vliegt hij gewoon keihard naast.
pi_112510515
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Niet echt vergelijkbaar, een paar meter voor de goal zo ongecontroleerd schieten waarbij jezelf niet eens weet in welke hoek de bal gaat is niet echt een teken van souplese/kwaliteit. Raak je de bal nog iets verder aan de zijkant vliegt hij gewoon keihard naast.
Je snapt hopelijk wel m'n punt, het was niet de bedoeling om 2 goals met elkaar te gaan vergelijken :)
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 10:14:46 #215
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112510545
Ik heb gisteren de 1e helft van Jong Oranje zitten kijken en dacht nog: prima dat wij De Vrij en Clasie wèl hebben en Wijnaldum niet.
Fer was wel goed.
pi_112510594
Wijnaldum is net zo blind als dat hij 5 jaar geleden was. Ik vind het niet gek dat hij zelfs bij jong Oranje niet op 10 staat.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:18:31 #217
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_112510653
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Immers ^O^

[..]

Netjes dat ie ff gebeld heeft :Y

Bakkal _O_
Raar hoor dat Feijenoord zo snel Immers vastlegt. Waarom Bakal niet een deadline geven tot eind juni of zo? Zo gewild is Immers toch ook weer niet? Nu ben je zeker een speler kwijt waarvan je weet dat ie prima in het team past, en die volledig gewend is aan andere spelers en aan het spel dat Feijenoord speelt. Bovendien is de verkoopwaarde van Bakal (denk ik) hoger dan die van Immers...
pi_112510656
Pass bij de 3-0 is ook erg netjes trouwens.
pi_112510712
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:06:30 Kelvin Leerdam staat in de belangstelling van PSV. Leerdam wilde zijn contract (dat in 2013 afloopt) bij #Feyenoord niet verlengen. reageer retweet
Ze blijven het proberen. Krijgen we straks weer 4 miljoen subsidie van de gemeente Eindhoven. Let op: straks willen ze zelfs Het Legioen kopen.

FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:08:15 Een vertrek van Jerson Cabral deze zomer is ook denkbaar, de eerste clubs hebben zich voorzichtig gemeld bij #Feyenoord. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:10:26 #Feyenoord staat niet onwelwillend tegenover een vertrek van beide spelers omdat hun contract nog maar een seizoen doorloopt. reageer retweet
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_112510750
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Raar hoor dat Feijenoord zo snel Immers vastlegt. Waarom Bakal niet een deadline geven tot eind juni of zo? Zo gewild is Immers toch ook weer niet? Nu ben je zeker een speler kwijt waarvan je weet dat ie prima in het team past, en die volledig gewend is aan andere spelers en aan het spel dat Feijenoord speelt. Bovendien is de verkoopwaarde van Bakal (denk ik) hoger dan die van Immers...
Door Van Geel is Feyenoord weer baas in eigen huis, zoals het hoort.
pi_112510782
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef Muto het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:06:30 Kelvin Leerdam staat in de belangstelling van PSV. Leerdam wilde zijn contract (dat in 2013 afloopt) bij #Feyenoord niet verlengen. reageer retweet
Ze blijven het proberen. Krijgen we straks weer 4 miljoen subsidie van de gemeente Eindhoven. Let op: straks willen ze zelfs Het Legioen kopen.

FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:08:15 Een vertrek van Jerson Cabral deze zomer is ook denkbaar, de eerste clubs hebben zich voorzichtig gemeld bij #Feyenoord. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:10:26 #Feyenoord staat niet onwelwillend tegenover een vertrek van beide spelers omdat hun contract nog maar een seizoen doorloopt. reageer retweet
Daar gaat Leerdam toch ook nooit een basisplaats op het middenveld krijgen ?
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:25:28 #222
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_112510847
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Door Van Geel is Feyenoord weer baas in eigen huis, zoals het hoort.
Tja, als het daar om gaat.... :P
pi_112510866
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:25 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Tja, als het daar om gaat.... :P
Jij hebt liever dat de spelers de baas zijn ?
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:26:24 #224
124676 RobertoCarlos
Prima De Luxe!
pi_112510871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef Muto het volgende:
Lijkt me eerder een berichtje van de zaakwaarneming van Leerdam...
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:26:54 #225
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_112510890
Psv vuile rattenkoppen club :r
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')