abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112410651
Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

FEYENOORD DE CL IN _O_ _O_ _O_

Hier vind je de OP.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjapoela op 04-06-2012 08:31:29 ]
pi_112410714
Ik had niet in de gaten dat ik de lapo had, khaat nieuwe TT's maken :P

Maargoed, Kuyt heeft het afgedaan bij mij.
  maandag 4 juni 2012 @ 00:55:28 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_112410759
Dat Clasie er niet bij is begrijpen maar weinig mensen.
Ook niet Feyenoorders... maar Bertje is gewoon de weg kwijt., Luuk de Jong met longontsteking de voorkeur boven Dost.. Strootman :r inplaats van Clasie., Die Bouma terwijl je de De Vrij of Viergever ervaring kan laten opdoen als derde keus. Na de Uefa cup winst heet hij natuurlijk ook niet veel goeds meer gedaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_112410783
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook niet Feyenoorders... maar Bertje is gewoon de weg kwijt., Luuk de Jong met longontsteking de voorkeur boven Dost.. Strootman :r inplaats van Clasie., Die Bouma terwijl je de De Vrij of Viergever ervaring kan laten opdoen als derde keus. Na de Uefa cup winst heet hij natuurlijk ook niet veel goeds meer gedaan.
Effe de WK-Finale bereikt. _O-
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 00:59:21 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112410844
Moeten die twente en psv spelers nog steeds in de OP trouwens?
Of zijn we daar wel klaar mee. Eigen kracht eerst?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_112410856
Ja, zet er een juichende Ron Vlaar in na zijn eerste goal voor Oranje oid.
pi_112412711
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Gert het volgende:
Moeten die twente en psv spelers nog steeds in de OP trouwens?
Of zijn we daar wel klaar mee. Eigen kracht eerst?
Eens!
  maandag 4 juni 2012 @ 06:32:20 #8
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112412749
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Typisch het volgende:
pi_112413339
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Typisch het volgende:
Dat wordt lastig, zit op mobiel.

Wel mooie foto hierboven, kan iemand anders hem erin zetten?

edit - Het is al gelukt :)
  maandag 4 juni 2012 @ 08:45:21 #10
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_112413493
quote:
Kuyt: terugkeer bij Feyenoord blijft mijn ambitie

4 juni 2012

Dirk Kuyt beseft dat hij met zijn transfer van Liverpool naar Fenerbahçe heel wat supporters van Feyenoord heeft teleurgesteld, zo laat hij weten in De Telegraaf. Maar hoopt het ooit goed te maken. "Het is nog steeds mijn ambitie bij Feyenoord terug te keren. Ik heb met Feyenoord gekeken wat er nu al mogelijk was, maar we kwamen tot de conclusie dat de tijd nog niet rijp is. Het liefst keer ik als speler terug en anders in een andere rol", aldus de Katwijker. Indien Kuyt zijn contract in Istanbul uitdient, is hij 34. Bij Fenerbahce gaat hij in drie jaar bijna 10 miljoen euro verdienen
:O

quote:
Kuyt hoopt Feyenoord te ontlopen in voorronde CL

4 juni 2012

In het programma Studio Voetbal liet Dirk Kuyt zondagavond blijken Feyenoord heel graag te willen ontlopen in de voorronde van de Champions League. Er is een behoorlijke kans dat Feyenoord en Fenerbahce elkaar in de derde of vierde voorronde treffen. "Ik hoop dat we elkaar vermijden in de voorronde", zei Kuyt tegenover de NOS. "Want ik hoop echt dat Feyenoord én Fenerbahçe het hoofdtoernooi halen. Misschien komen we elkaar dan wel tegen."
Juist loten en ze eruit knikkeren. Karma.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_112413510
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:45 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. BMI eet broodje Kuyt met knoflook :9~
pi_112413545
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Inderdaad. BMI eet broodje Kuyt met knoflook :9~
Volgens mij gaat hij sowieso keihard falen daar. Turkse supporters lijken mij niet van het type die een niet-scorende spits blijven toejuichen, omdat hij zo hard werkt...
BFF met GGMM
  maandag 4 juni 2012 @ 09:01:21 #13
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112413650
quote:
Kuyt: terugkeer bij Feyenoord blijft mijn ambitie

4 juni 2012

Dirk Kuyt beseft dat hij met zijn transfer van Liverpool naar Fenerbahçe heel wat supporters van Feyenoord heeft teleurgesteld, zo laat hij weten in De Telegraaf. Maar hoopt het ooit goed te maken. "Het is nog steeds mijn ambitie bij Feyenoord terug te keren. Ik heb met Feyenoord gekeken wat er nu al mogelijk was, maar we kwamen tot de conclusie dat de tijd nog niet rijp is. Het liefst keer ik als speler terug en anders in een andere rol", aldus de Katwijker. Indien Kuyt zijn contract in Istanbul uitdient, is hij 34. Bij Fenerbahce gaat hij in drie jaar bijna 10 miljoen euro verdienen
Even de echte versie:

"Dirk Kuyt beseft dat hij met zijn transfer van Liverpool naar Fenerbahçe heel wat supporters van Feyenoord heeft teleurgesteld, zo laat hij weten in De Telegraaf. Maar hoopt het ooit goed te maken. "Ik wil de supporters voor de gek houden en ik meen het niet, maar het is nog steeds mijn ambitie bij Feyenoord terug te keren. Voor de show heb ik met Feyenoord gekeken wat er nu al mogelijk was, maar we kwamen tot de conclusie dat Feyenoord véél te weinig geld kon bieden. Het liefst cash ik nog even 10 miljoen in 3 jaar en ga ik rentenieren", aldus de Katwijker. Indien Kuyt zijn contract in Istanbul uitdient, is hij 34. Bij Fenerbahce gaat hij in drie jaar bijna 10 miljoen euro verdienen."

quote:
Kuyt hoopt Feyenoord te ontlopen in voorronde CL
4 juni 2012

In het programma Studio Voetbal liet Dirk Kuyt zondagavond blijken Feyenoord heel graag te willen ontlopen in de voorronde van de Champions League. Er is een behoorlijke kans dat Feyenoord en Fenerbahce elkaar in de derde of vierde voorronde treffen. "Ik hoop dat we elkaar vermijden in de voorronde", zei Kuyt tegenover de NOS. "Want ik hoop echt dat Feyenoord én Fenerbahçe het hoofdtoernooi halen. Misschien komen we elkaar dan wel tegen."
"In het programma Studio Voetbal liet Dirk Kuyt zondagavond blijken Feyenoord heel graag te willen ontlopen in de voorronde van de Champions League. Er is een behoorlijke kans dat Feyenoord en Fenerbahce elkaar in de derde of vierde voorronde treffen. "Ik hoop dat we elkaar vermijden in de voorronde", zei Kuyt tegenover de NOS. "Want dan haal ik met Fener zeker niet de Champions League én ik ben bang om uitgefloten te worden in De Kuip."

Echt hè... kut leugens allemaal. Wie trapt er nu nog in?
I love my mispoken words.
pi_112415172
quote:

:Y
  maandag 4 juni 2012 @ 10:39:52 #15
14505 OProg
A Life in Music
pi_112415511
Nog maar een keertje dan:

quote:
'Fenerbahçe is na FC Utrecht, Feyenoord en Liverpool weer een volksclub'

Met zijn keuze voor Fenerbahçe heeft Dirk Kuyt Hamburger SV bijzonder teleurgesteld. Technisch directeur Frank Arnesen dacht de beste papieren te hebben om de aanvaller van Liverpool over te nemen, maar zondag zette Kuyt zijn handtekening onder een driejarig contract in Turkije. Volgens De Telegraaf gaat de international in drie seizoenen tijd tien miljoen euro verdienen.

HSV kon een stuk minder bieden, maar volgens zaakwaarnemer Rob Jansen was het salaris niet doorslaggevend. "Dirk wilde heel graag Europees spelen en het liefst Champions League", zegt hij in De Telegraaf. "Fenerbahçe is een club waar je elk seizoen om de titel strijdt.
:D :D

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166586
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_112415741
Dirk Kuyt :') _O-

Was vroeger zo'n dikke fan van hem..
pi_112416117
Kuytje toch.. Wilde alle interesse nog afhouden want zou zo graag een gesprek met de nieuwe coach aangaan over zijn speelminuten. Rodgers is aangesteld en zonder gesprek rook hij al de euro's in fucking Turkije :')
  maandag 4 juni 2012 @ 11:14:40 #18
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112416655
Hoe zit het eigenlijk met de transfersom dan? Hij had nog een 1-jaar contract bij Liverpool - daar hoor je helemaal niks over.
  maandag 4 juni 2012 @ 11:16:52 #19
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_112416739
Ik heb nog een shirtje met Kuyt achterop thuis liggen :P
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_112416773
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Sejt het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de transfersom dan? Hij had nog een 1-jaar contract bij Liverpool - daar hoor je helemaal niks over.
Waarschijnlijk te horen gekregen dat hij gratis weg mocht.
pi_112417023
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Sejt het volgende:
Zou me niks verbazen als hij die zelf heeft betaald zodat het lekker snel rond was :')
  maandag 4 juni 2012 @ 11:43:06 #22
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_112417718
quote:

[..]

[..]

quote:
'Alleen terug naar Feyenoord als ik kampioen kan worden'

4 juni 2011

Dirk Kuyt (30) houdt een terugkeer bij Feyenoord in gedachten. De aanvaller annex middenvelder van Liverpool en Oranje verliet Rotterdam in 2006 voor een contract in Engeland: hij staat daar nog tot medio 2013 onder contract. “Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn”, laat Kuyt zaterdag weten in een interview met het Algemeen Dagblad.

Op mijn 33ste moet het, kom je later dan ben je alweer op de terugweg. Ik wil iets neerzetten, net als toen ik er speelde. Feyenoord moet weer prijzen pakken, dat kan best, daar ligt de basis al voor”, aldus Kuyt. De Katwijker debuteerde in de Eredivisie bij FC Utrecht en verkaste na vijf seizoenen naar De Kuip. Vervolgens speelde hij drie jaar voor Feyenoord. “Ik heb het gevoel dat ik bij een topclub in Europa zit, het streven is om nog kampioen te worden en bekers te winnen. Maar ik wil dus ook graag terug naar Feyenoord.”

“Echter, alleen als ik met Feyenoord kampioen kan worden”, benadrukt Kuyt in het gesprek. “Ik meen dat serieus wat ik nu zeg: als Feyenoord zijn spelers als Wijnaldum, Fer en De Vrij bij elkaar houden, dan is de stap naar succes niet zo groot. Ik wil ook niet terug op 35-jarige leeftijd. Dan heb je een heel andere Kuyt dan die wegging uit de Kuip. Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn.”
Gelukkig is hij over 3 jaar pas 34. :')
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  maandag 4 juni 2012 @ 11:43:13 #23
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_112417725
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja want daarom gaat ie Feyenoorders meenemen, zodat ze even ervaring op kunnen doen

:')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_112417779
quote:
16s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ja want daarom gaat ie Feyenoorders meenemen, zodat ze even ervaring op kunnen doen

Dat was inderdaad de reden om bijvoorbeeld Maher mee te nemen ja. Jij zal het wel niet willen zien, maar Clasie is een stuk beter dan een boel spelers die in de 1e selectieronde zaten.
  maandag 4 juni 2012 @ 11:47:15 #25
189963 nubreektmijnklomp
pi_112417862
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat was inderdaad de reden om bijvoorbeeld Maher mee te nemen ja. Jij zal het wel niet willen zien, maar Clasie is een stuk beter dan een boel spelers die in de 1e selectieronde zaten.
Ja de eerste selectieronde, niet de uiteindelijke selectie. Je kan niet je hele team volzetten met 18-20 jarige die "ervaring op moeten doen"

Wie was het trouwens ook alweer, HMF? Die er zo van overtuigd was dat Kuyt naar Feyenoord zou gaan "want die heeft nog echte clubliefde" :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_112417978
quote:
16s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ja de eerste selectieronde, niet de uiteindelijke selectie. Je kan niet je hele team volzetten met 18-20 jarige die "ervaring op moeten doen"

Wie was het trouwens ook alweer, HMF? Die er zo van overtuigd was dat Kuyt naar Feyenoord zou gaan "want die heeft nog echte clubliefde" :P
Algemene tendens was/is hier dat iedereen ook wel begrijpt dat het EK nog te hoog gegrepen is, maar het onbegrijpelijk was dat hij niet bij de 1e selectie zat. Daar kan ik me best in vinden, en de meeste niet Feyenoorders in mn omgeving ook.
pi_112417994
Die Kuyt. Ik lees nu net ergens dat die voorzitter van Fener 30 jaar cel mogelijk krijgt. En dat Fener mogelijk word uitgesloten voor Europees voetbal, en mogelijk degradatie boven het hoofd hangt.

Zal wel niet zo ver komen, maar god, ik ga dan echt niet meer bijkomen van het lachen hoor.
pi_112418018
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Die Kuyt. Ik lees nu net ergens dat die voorzitter van Fener 30 jaar cel mogelijk krijgt. En dat Fener mogelijk word uitgesloten voor Europees voetbal, en mogelijk degradatie boven het hoofd hangt.

Zal wel niet zo ver komen, maar god, ik ga dan echt niet meer bijkomen van het lachen hoor.
Hij ook niet, want ik neem aan dat hij het geld hoe dan ook wel zal krijgen.
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 11:57:49 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112418252
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig is hij over 3 jaar pas 34. :')
En dan staan we juichend op de banken voor Dirk. *O* *O* *O*

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_112418283
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef Gert het volgende:

[..]

En dan staan we juichend op de banken voor Dirk. *O* *O* *O*

WK Brazilië gaat niet nog effe de winnende erin knallen. :7 En zelfs daarna kan hij niet terug komen want dan heeft hij nog een jaar contract.
pi_112418367
en dit is dus Dirk zijn laatste toernooi..
vanuit Turkije word hij dus echt niet meer geselecteerd
enne hij is al teruggekomen op zijn eerste statement...
nu wil hij het liefst als speler terugkomen anders in een andere rol..

yeah right...

:W Dirk :W
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 4 juni 2012 @ 12:06:17 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112418663
Ik zie voor Dirk wel een rol weggelegd in het verzorgen van de mediatrainingen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 12:08:00 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112418752
Maar dan heeft hij over drie jaar 16 miljoen op de bank ipv 10 miljoen. Dan ben je natuurlijk een veel gelukkiger mens. Ja hij zal straks met een heel integer gevoel naar Karabukspor of Gençlerbirligi afrreizen voor weer zo'n fantastische pot op europees topniveau. _O_
  maandag 4 juni 2012 @ 12:09:44 #34
189963 nubreektmijnklomp
pi_112418828
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Algemene tendens was/is hier dat iedereen ook wel begrijpt dat het EK nog te hoog gegrepen is, maar het onbegrijpelijk was dat hij niet bij de 1e selectie zat. Daar kan ik me best in vinden, en de meeste niet Feyenoorders in mn omgeving ook.
Oh zo, nee Clasie en de Vrij hadden wmb best bij de eerste selectie gekund. Als Jetro 't zelfs tot de eindselectie haalt :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 4 juni 2012 @ 12:10:43 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112418880
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112419204
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef Caland het volgende:

Die reactie op die vraag op 2:10 _O-
Mooi man! Haha, die grijns, tekenend :)

HELD!
  maandag 4 juni 2012 @ 12:17:40 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112419213
Het zou trouwens echt episch zijn als de UEFA Fenerbahce er alsnog uitflikkert nu. _O-

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112419392
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
Het zou trouwens echt episch zijn als de UEFA Fenerbahce er alsnog uitflikkert nu. _O-

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou , dan zou ik me gepasseerd voelen..
heb veel liever dat wij dat hier doen !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_112419406
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Caland het volgende:

Wat lach ik me dan dood zeg _O-
  maandag 4 juni 2012 @ 12:22:58 #40
268260 Dr.Mikey
pi_112419428
quote:
16s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Viergever is geen Feyenoorder en beide hij en de Vrij zijn beter als Bouma plus dat het een voordeel is voor over twee jaar bij het WK.
R.I.P DTS.
pi_112419568
De Vrij en Clasie gaan na het EK gewoon bij Oranje gehaald worden
  maandag 4 juni 2012 @ 12:34:20 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112419902
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Wat lach ik me dan dood zeg _O-
Besiktas en Bursaspor hebben al zo'n straf gekregen afgelopen week. Zal mij niks verbazen als Fenerbahce nog gaat volgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112419932
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Besiktas en Bursaspor hebben al zo'n straf gekregen afgelopen week. Zal mij niks verbazen als Fenerbahce nog gaat volgen.
Mag Dirkie bij de NOS aanschuiven om als "deskundige" over Feyenoord in de CL te praten *O*
  maandag 4 juni 2012 @ 13:02:38 #44
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112420900
quote:

Zou echt briljant zijn _O-
pi_112421922
Kuijt heeft bij zijn vertrek wel aangegeven dat hij zijn carrière graag wil afsluiten bij Liverpool.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_112422130
quote:

Niet dat ik 'm iets misgun vanuit menselijk perspectief hoor, maar het zou natuurlijk wel een mop van jewelste zijn. _O-
  maandag 4 juni 2012 @ 13:40:21 #47
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_112422399
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mag Dirkie bij de NOS aanschuiven om als "deskundige" over Feyenoord in de CL te praten *O*
Dat zal niet gaan, hij zal dan gewoon in de Turkse 1e divisie moeten spelen, maar dat is natuurlijk ook op het allerhoogste internationale niveau. _O-
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 4 juni 2012 @ 14:30:46 #48
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_112424595
Hij was nogal verbaasd dat de gesprekken zo snel op straat lagen, zei Kuyt gister bij de NOS. Best raar ook.
Dit, dus.
pi_112425578
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Hij was nogal verbaasd dat de gesprekken zo snel op straat lagen, zei Kuyt gister bij de NOS. Best raar ook.
Misschien was dat een tactische zet van Van Geel, ons supporters een beetje opjutten om wat druk op Dirk te zetten.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:08:33 #50
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_112426086
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Misschien was dat een tactische zet van Van Geel, ons supporters een beetje opjutten om wat druk op Dirk te zetten.
Dat mag ik toch hopen van niet.
Dit, dus.
pi_112426103
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Ze hadden ook ergens in een hotel afgesproken ofzo toch? Dan vind ik dat niet zo gek hoor.
  maandag 4 juni 2012 @ 15:10:30 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112426166
Transfergesprekken die op straat komen te liggen raar vinden. In de voetballerij.

Hmkay.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112426206
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
Transfergesprekken die op straat komen te liggen raar vinden. In de voetballerij.

Hmkay.
Idd. Dat is een beetje zoals als vrouw een Antilliaan als vriend nemen en vervolgens verbaasd zijn dat hij bij je weg gaat als je zwanger blijkt te zijn. :D
  maandag 4 juni 2012 @ 15:13:05 #54
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_112426271
Ik weet niet meer hoe hij het nou precies maakte; een orienterend gesprek wat een dag later al op straat lag, en dat van Geel daar ook niet blij mee was. Het klonk vrij vreemd hoe hij het bracht.
Dit, dus.
pi_112426752
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ze hadden ook ergens in een hotel afgesproken ofzo toch? Dan vind ik dat niet zo gek hoor.
In een café of hotel in Nederland als Martin van Geel met Dirk Kuijt koffie gaan drinken en dan verwachten dat dat niet uitlekt. :') :') :') :') Nee, dat is opzet.
pi_112426897
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

In een café of hotel in Nederland als Martin van Geel met Dirk Kuijt koffie gaan drinken en dan verwachten dat dat niet uitlekt. :') :') :') :') Nee, dat is opzet.
Vlakbij het centraal station toch ook nog? :')
pi_112427438
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 15:27 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Vlakbij het centraal station toch ook nog? :')
Ik geloof bij Engels, als je daar een uurtje zit heeft de halve stad je gezien.
pi_112428733
Het gerucht over Castaignos en zijn zaakwaarnemer ging over cafe Engels op centraal, volgens mij is MvG gewoon in Kattuk langs geweest.
pi_112429508
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 16:08 schreef TN-FR het volgende:
Het gerucht over Castaignos en zijn zaakwaarnemer ging over cafe Engels op centraal, volgens mij is MvG gewoon in Kattuk langs geweest.
Oh ja.

Daar kent niemand Dirk Kuijt gelukkig.
  maandag 4 juni 2012 @ 16:26:32 #60
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_112429572
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef heiden6 het volgende:
Kuijt heeft bij zijn vertrek wel aangegeven dat hij zijn carrière graag wil afsluiten bij Liverpool.
:')!
Feyenoord Rotterdam
  maandag 4 juni 2012 @ 16:27:25 #61
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_112429619
Kuyt de demagoog.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_112431959
quote:
AZ heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met Mikhail Rosheuvel. De 21-jarige buitenspeler maakt transfervrij de overstap van Almere City. Het is voor de Amsterdammer een terugkeer bij de club waar hij de jeugdopleiding doorliep.

Rosheuvel kwam het afgelopen seizoen in 33 wedstrijden tot acht doelpunten en zestien assists. Hij speelde zich daarmee in de belangstelling van meerdere eredivisionisten.

Technisch directeur Earnest Stewart ziet in Rosheuvel een complete aanvaller. "Mikhail heeft zich in de Jupiler League uitstekend ontwikkeld. Hij is snel, heeft een goede passeerbeweging in huis, is doelgericht en heeft ook oog voor zijn medespelers."

Rosheuvel kijkt met veel plezier terug op zijn tijd in Almere. "De afgelopen drie seizoenen in de Jupiler League hebben me echt goed gedaan. Ik ben een betere voetballer geworden. Mijn trainer bij Almere, Dick de Boer, heeft de details aangescherpt. Hij heeft gehamerd op het feit dat mijn rendement omhoog moest."

Bron: Novum
Was dit niks voor Feyenoord geweest? Heb zijn naam hier een aantal keer zien vallen. Leuk buitenspelertje volgens mij!
  maandag 4 juni 2012 @ 17:21:00 #63
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112432049
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef Harry15 het volgende:

[..]

Was dit niks voor Feyenoord geweest? Heb zijn naam hier een aantal keer zien vallen. Leuk buitenspelertje volgens mij!
Ik had hem inderdaad erg graag bij Feyenoord gezien. Het zal mij benieuwen wat ze nu met Beerens gaan doen daar in Alkmaar.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 4 juni 2012 @ 17:34:55 #64
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112432722
quote:

Europese ambities :Y)
pi_112432750
quote:

[..]

Waarom pikt Ajax hem als satalietclub zijnde niet op?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_112432883
Özyakup naar Besiktas voor 7 ton. Die had ik graag gezien ipv Immers.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 17:41:09 #67
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_112432943
Wat maakt iedereen zich druk over Kuyt. Die vent wil gewoon incasseren en de drang naar geld is blijkbaar groter dan het nakomen van zijn beloftes. Laat hem lekker. :')
pi_112432965
quote:
Rotterdam - 3 Maart 2068 Kuijt heeft voor zijn overlijden te kennen gegeven dat zijn as graag wil terugkeren bij Feyenoord, hopelijk als veldspeler maar anders misschien nog in een andere functie. Als bemesting voor het veld bijvoorbeeld. Supporters van Feyenoord zijn sceptisch over de toegevoegde waarde van de speler die bij maar liefst 30 clubs heeft gespeeld. Bij Liverpool is verbolgen gereageerd op het uitblijven van de beloofde terugkeer van Kuijt. "We hadden nog een plekje voor hem in de as van het veld, maar hij laat ons gewoon vallen als een baksteen." Jordy Clasie, de technisch directeur van Feyenoord, heeft nog niet gereageerd.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_112433091
Is er ergens een site met gifjes van Feyenoord? Het liefst op volgorde van gebeurtenissen.
pi_112433106
quote:
19s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:39 schreef Guidetti het volgende:
Özyakup naar Besiktas voor 7 ton. Die had ik graag gezien ipv Immers.
Staat ie de laatste jaren niet gigantisch stil in zijn ontwikkeling?
pi_112433183
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 17:41 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

_O- :')

Dat Clasie ooit TD wordt is nog wel de grootste grap :')
  maandag 4 juni 2012 @ 18:05:37 #72
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112433805
http://www.fr12.nl/dump/8(...)ek-naar-turkije.html

Goed man.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112434454
quote:

[..]

Jazeker.
pi_112434487
quote:

[..]

:D _O- _O-
pi_112434680
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:05 schreef Dekatria het volgende:
http://www.fr12.nl/dump/8(...)ek-naar-turkije.html

Goed man.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfff, gebrek aan ambitie bij Feyenoord :')

''Ik moest grote stappen terugdoen''
Ja, alleen op salarisgebied ja :')
pi_112435198
10 miljoen in 3 jaar in je zak steken. Zijn toch geen bedragen meer.
Die Turkse clubs stellen Europees gezien geen reet meer voor, dus Dirkie gaat nog even wat zwart geld ophalen en verder zal het hem z'n bips oxideren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_112436944
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 18:30 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Pfff, gebrek aan ambitie bij Feyenoord :')

''Ik moest grote stappen terugdoen''
Ja, alleen op salarisgebied ja :')
Wat een enorm geregisseerde antwoorden zeg. Die zal flink gefileerd worden vanavond in VI. Je kan echt zien dat de antwoorden geoefend.
pi_112436959
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:19 schreef jakees het volgende:

[..]

dubbel
pi_112437281
Ben wel reuzebenieuwd naar de visie van Johan Derksen. Hoop dat hij Kuijt even flink te kakken zet.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:43:07 #80
268260 Dr.Mikey
pi_112438228
Beelden net van Feyenoord- Real Madrid toen Coentje een schop kreeg.
Knokken heerlijk ^O^
R.I.P DTS.
pi_112438345
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beelden net van Feyenoord- Real Madrid toen Coentje een schop kreeg.
Knokken heerlijk ^O^
Ja, wtf :o :D Dat kende ik helemaal niet :@
  maandag 4 juni 2012 @ 19:45:41 #82
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112438380
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef Piles het volgende:

[..]

Moet toch gesneden kost zijn als Feijenoorder ;)
  maandag 4 juni 2012 @ 19:46:40 #83
268260 Dr.Mikey
pi_112438446
quote:

[..]

Nooit verhalen van je vader of opa meegekregen ?
R.I.P DTS.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:49:09 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112438588
quote:

[..]

Dat je ze al niet kende is best treurig, maar na diens overlijden is dat fragment echt op elke zender geweest. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 4 juni 2012 @ 19:50:55 #85
321382 vandermar
pi_112438708
quote:

[..]

Ken je dan wel de verhalen over de wedstrijden tegen Estudiantes of van Hanegem tegen Neeskens?
RvP; Feyenoord
pi_112439196
Rustig jongens :D
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef Dekatria het volgende:
Moet toch gesneden kost zijn als Feijenoorder ;)
Ja, dat begrijp ik :@
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit verhalen van je vader of opa meegekregen ?
Nee, helaas zijn die niet zulke grote fans -O-

Maar ik onthoud zulke dingen blijkbaar ook gewoon heel slecht, op sportgebied :@
  maandag 4 juni 2012 @ 20:00:38 #87
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112439255
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ken je dan wel de verhalen over de wedstrijden tegen Estudiantes of van Hanegem tegen Neeskens?
Het brilletje van Van Daele _O_
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 21:26:50 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112445171
quote:
"Kuyt had niet moeten roepen dat hij terugkwam"
Gepubliceerd op maandag 4 juni 2012 om 16:26

Oud Feyenoord-spits Pierre van Hooijdonk zegt tegen RTV Rijnmond dat Dirk Kuyt niet had moeten praten over een terugkeer bij Feyenoord. Kuyt tekende zondag een driejarig contract bij het Turkse Fenerbahçe, waar Van Hooijdonk tussen 2003-2005 onder contract stond.

Kuyt sprak altijd over een terugkeer bij de Stadionclub en was zelfs in gesprek met de Rotterdamse technisch directeur Martin van Geel, maar besloot toch een contract in Turkije te tekenen. Dat is niet goed gevallen bij de supporters van Feyenoord. Daarom zegt Van Hooijdonk: "Supporters gaan geloven in zulke teksten en dan is het een hard gelach als hij niet komt."

In 2006 speelden Kuyt en Van Hooijdonk nog samen bij Feyenoord. Kuyt liet weten nog altijd de ambitie te hebben om zijn loopbaan af te sluiten in Rotterdam. Als zijn contract bij Fener afloopt is hij 34 jaar oud.
bron
pi_112446952
Gio _O_
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_112447207
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:46 schreef Muto het volgende:
Gio _O_
Inderdaad. Die heeft vast ook genoeg van dit soort aanbiedingen gehad toen hij naar Feyenoord kwam. Een baas dus _O_
  maandag 4 juni 2012 @ 21:51:44 #91
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112447367
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Inderdaad. Die heeft vast ook genoeg van dit soort aanbiedingen gehad toen hij naar Feyenoord kwam. Een baas dus _O_
Die was ook niet voor een miljoentje per jaar gekomen hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112447988
quote:
Ricky van Haaren heeft het seizoen afgesloten met een individuele prijs • De middenvelder van Feyenoord werd door de organisatie van het vermaarde jeugdtoernooi in Toulon uitgeroepen tot revelatie van het toernooi • Met Oranje werd Van Haaren derde • 'Hier spreekt veel waardering uit. Bij Feyenoord heb ik dit seizoen niet veel gespeeld, dus dan is het lekker om het seizoen op deze manier af te kunnen sluiten.' • Overigens vertrekt Van Haaren deze zomer op transfervrije basis bij Feyenoord •
Is hij niet jullie pispaaltje zo'n beetje? :o
pi_112448048
quote:
10s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Die was ook niet voor een miljoentje per jaar gekomen hoor.
Nou ja, hij was dus al zeker een jaar van plan om terug te keren bij de club: hij had zijn familie een seizoen eerder laten weten dat het zijn laatste seizoen in Spanje zou zijn.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_112448093
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Ja.
  maandag 4 juni 2012 @ 22:09:23 #95
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_112448920
Hoort thuis in het rijtje Leerdam, Cabral
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 4 juni 2012 @ 22:14:09 #96
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_112449329
van Leerdam baal ik nog steeds wel eigenlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_112450046
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nelom werd overigens derde in de uitreiking.

Ricky is gewoon een hele slechte invaller :')
pi_112450619
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Nelom werd overigens derde in de uitreiking.

Dicky is gewoon een hele slechte inafvaller :')
  maandag 4 juni 2012 @ 22:51:29 #99
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_112453054
Mensen, bieden op het Feijenoordshirt met handtekeningen van alle spelers op: VIoranje.nl
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 4 juni 2012 @ 22:56:12 #100
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112453459
Mooie actie ja.
pi_112457082
quote:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_112464008
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 21:46 schreef Muto het volgende:
Gio _O_
Koeman zelfde verhaal.
pi_112464632
Vandaag presentatie Immers ?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 10:34:26 #104
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112466021
quote:
Immers aangekomen bij De Kuip voor contractondertekening

Lex Immers zal in de loop van vandaag een handtekening zetten onder een contract dat hem voor vier jaar aan Feyenoord bindt. De middenvelder, die overkomt van provinciegenoot ADO Den Haag, meldde zich vanmorgen rond half tien bij het stadion van de Rotterdamse club om de medische keuring te ondergaan. Vanmiddag verwacht men het bericht op het digitale thuis van Feyenoord dat de opvolger van huurling Otman Bakkal zijn contract ondertekend heeft.

Naar verluidt betaalt Feyenoord zo'n één miljoen euro voor de verdiensten van de 25-jarige voetballer, die vrijdag bovendien zijn verjaardag zal vieren. Tevens maakt Kevin Jansen de overstap van Rotterdam naar Den Haag. Jansen tekent een meerjarig contract bij ADO.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112469389
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Gerucht gaat dat ADO nog een opleidingsvergoeding betaalt EN dat we 25% van de transferrechten bedongen hebben.

WTF _O_
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 12:07:14 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112469628
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 10:34 schreef Caland het volgende:

[..]

God ;(

Met pijn in het hart... Mág je eindelijk weer investeren. Betaal je een godsvermogen voor een ontzettend beperkte voetballer.. :N

Feyenoord Feyenoord toch ;(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_112469693
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gerucht gaat dat ADO nog een opleidingsvergoeding betaalt EN dat we 25% van de transferrechten bedongen hebben.

WTF _O_
nou mag ook wel als je 1 miljoen voor Immers betaald, beperkte gast.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:10:38 #108
348553 nomnom
nomnomnom
pi_112469758
In '93 werden we kampioen met een elftal vol "beperkte gasten".
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 12:13:02 #109
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112469828
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:10 schreef nomnom het volgende:
In '93 werden we kampioen met een elftal vol "beperkte gasten".
Toen betaalden we ook nog met de gulden, en hadden we nog geen overdekte zitplaatsen.
4045
onlogisch
  dinsdag 5 juni 2012 @ 12:29:06 #110
348553 nomnom
nomnomnom
pi_112470366
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Toen betaalden we ook nog met de gulden, en hadden we nog geen overdekte zitplaatsen.
En je punt is...?

Tijden veranderen? Volgens mij is het nog steeds zo dat je met een team dat voor elkaar door het vuur gaat en 90 min. lang alles geeft wat erin zit kampioen kan worden. Of de spelers nou een 8 of een 6 zijn.
pi_112470370
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jullie vergissen je net zo hard in immers als in Koeman.

Scoorde al tien keer bij kneuzenkermis ADO.

Met Ahmadi en Clasie achter zich worden dat er minimaal 18 komend seizoen bij Feyenoord (in alle competities)
pi_112470496
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Jullie vergissen je net zo hard in immers als in Koeman.

Scoorde al tien keer bij kneuzenkermis ADO.

Met Ahmadi en Clasie achter zich worden dat er minimaal 18 komend seizoen bij Feyenoord (in alle competities)
Dan hebben we geen extra spits meer nodig. Scheelt weer geld B-)
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_112470904
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

God ;(

Met pijn in het hart... Mág je eindelijk weer investeren. Betaal je een godsvermogen voor een ontzettend beperkte voetballer.. :N

Feyenoord Feyenoord toch ;(
Ik vind 9 ton geen godsvermogen voor een nummer 10 van 25 jaar die er normaal gesproken 10 gaat maken aankomend seizoen. Mag jij eens betere opties voordragen die voor 9 ton haalbaar zijn.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 13:22:04 #114
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_112472500
Ik snap die drukte om Immers ook niet echt. Als hij er zo één inschiet tegen Ajax en we winnen is het die 9 ton al waard:

pi_112473603
Immers brengt volgens mij ook een beetje gekte/spirit/pit/hoe je het wil noemen in de groep. Naast dat het prima voetballer is, is dat ook een zeer positief punt. :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 14:48:10 #116
124676 RobertoCarlos
pi_112476312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef Bonkers. het volgende:
Immers brengt volgens mij ook een beetje gekte/spirit/pit/hoe je het wil noemen in de groep. Naast dat het prima voetballer is, is dat ook een zeer positief punt. :)
Zoiets? :P
  dinsdag 5 juni 2012 @ 15:03:51 #117
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_112477120
Inmiddels officieel.
pi_112478114

[ Bericht 90% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 15:29:02 ]
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:10:18 #119
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112479853
Lexie ^O^
pi_112479990
Mensen die denken dat je voor 9 ton Messi op kan pikken :')
pi_112480007
Immers ^O^
pi_112481079
Goed gevoel over...
Hollandse boys in de kuip , beter dan die buiten de eu troep van een tijd geleden !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_112481127
quote:
Ook echt dat Van der Brom daar bij staat. :')
pi_112481229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die denken dat je voor 9 ton Messi op kan pikken :')
Kan ook, als die 9 ton zijn dagsalaris is. :+
BFF met GGMM
pi_112481287
quote:
Van Huijgevoort en Van Deelen naar Excelsior

Mats van Huijgevoort en Jordy van Deelen spelen komend seizoen op huurbasis voor Excelsior. De twee spelers worden door Feyenoord het komende jaar op Woudestein gestald.

Rechtsback Van Deelen kwam het afgelopen halfjaar ook al voor de Kralingers uit. De 19-jarige verdediger kwam tot 10 optredens in de hoofdmacht van Excelsior. Linksback Mats van Huijgevoort kwam afgelopen jaar een keer in actie voor Feyenoord. Ronald Koeman gaf de toenmalig a-junior een basisplaats in de verloren uitwedstrijd bij VVV Venlo.

Eerder was al bekend dat Daan Smith de definitieve overstap maakt naar Excelsior. Smith speelde het afgelopen jaar al voor de gedegradeerde Kralingse club. Daan Blij kwam vorige week transfervrij over van Feyenoord.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 16:44:29 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112481384
pi_112481500
Ben wel benieuwd naar die Lexie. Het kan, zoals ik geloof 99% verwacht, 3 keer niets zijn, maar ik zie er wel een functionele speler in. Iemand die altijd een 6je haalt, maar vaak 7's of 8'en. Door er gewoon altijd te staan, en het niet van die paar momenten moet hebben.
pi_112481585
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:47 schreef Scrummie het volgende:
Ben wel benieuwd naar die Lexie. Het kan, zoals ik geloof 99% verwacht, 3 keer niets zijn, maar ik zie er wel een functionele speler in. Iemand die altijd een 6je haalt, maar vaak 7's of 8'en. Door er gewoon altijd te staan, en het niet van die paar momenten moet hebben.
Ik ben niet negatief over Immers hoor, in tegenstelling tot Buijs en Bosschaart kan hij wel voetballen.
BFF met GGMM
pi_112481605
Immers doet Bakkal makkelijk vergeten. Let nou maar op. ;).
pi_112481669
Immers is nu definitief binnen :)
Ik weet het nog steeds niet, hij was dit jaar niet geweldig, maar wat wil je in zo'n kutelftal :+
Ik denk wél dat hij meer scorend vermogen heeft dan Bakkal, altijd fijn.
pi_112481768
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik weet het nog steeds niet, hij was dit jaar niet geweldig,
Bakkal: 29 wedstrijden, 9 goals.
Immers: 31 wedstrijden, 8 goals.

En dat dus in een extreem teringelftal als ADO. Daarnaast meer assists dan Bakkal.

quote:
maar wat wil je in zo'n kutelftal :+
^O^.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 16:54:21 ]
pi_112481818
En hij speelt altijd goed tegen Ajax. :+
  dinsdag 5 juni 2012 @ 16:55:38 #133
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_112481821
Ik weet het nog niet met Immers. Ik ben nog niet helemaal overtuigd.
pi_112482321
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik weet het nog steeds niet, hij was dit jaar niet geweldig, maar wat wil je in zo'n kutelftal :+
Dit jaar stond hij vaak in de spits geloof ik, dan is ie een zak hooi idd, maar op 10 vind ik het een uitstekende optie.
pi_112483594
Nog meer contract nieuws:

quote:
‘Als ik nodig ben bij het eerste elftal van Feyenoord zal ik er staan’

Erwin Mulder is de onbetwiste eerste keuze in het doel van Feyenoord, maar achter de sluitpost timmert Boy de Jong flink aan de weg. De talentvolle doelman van Feyenoord/Excelsior Onder-19 heeft dinsdag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot medio 2014 aan de club uit Rotterdam verbindt. Bovendien heeft Feyenoord een optie om de verbintenis met een jaar te verlengen, meldt de club via de officiële kanalen.

“Van dit moment heb ik vaak gedroomd”, laat de achttienjarige De Jong optekenen. “Ik was al een tijdje rond met Feyenoord, maar ik ben er heel erg blij mee dat het contract nu ook getekend is. Ik maak deel uit van een zeer talentvolle generatie, voor de club is het alleen maar goed dat er talenten doorstromen. Dat ik al met het eerste mocht meetrainen, was voor mij een bevestiging dat ik stappen omhoog maak. Het smaakt absoluut naar meer, maar in principe sluit ik komend seizoen gewoon aan bij de Onder-19. Daar wil ik goed presteren, maar als ik nodig ben bij het eerste elftal zal ik er staan.”

Technisch directeur Martin van Geel was blij met de handtekening van De Jong. “Boy is een talentvolle keeper die niet voor niets al jaren deel uit maakt van de nationale jeugdselecties. We zijn dan ook erg blij dat we hem langer aan de club hebben weten te binden. Hij is het volgende bewijs dat we een uitstekende jeugdopleiding hebben”, verzekerde hij.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:49:30 #136
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112483937
Immers moet ik eerst maar eens in ons shirt aan het werk zien voor ik m'n oordeel vel. Vind het te makkelijk om hem daarvoor al af te schrijven.
pi_112483961
Ik dacht altijd dat Immers het IQ van een stoeptegel had, maar dat interview valt alles mee!

[ Bericht 1% gewijzigd door Harry15 op 05-06-2012 18:03:36 ]
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:50:41 #138
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112483983
Lexie moet een liedje zingen hi ha ho
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:59:42 #139
14505 OProg
A Life in Music
pi_112484312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:50 schreef Harry15 het volgende:
Ik dacht altijd dat Immers het IQ van een stoeltegel had, maar dat interview valt alles mee!
Ik dacht echt precies hetzelfde. :D
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:04:06 #140
14505 OProg
A Life in Music
pi_112484491
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 16:37 schreef Calciumdude het volgende:
Goed gevoel over...
Hollandse boys in de kuip , beter dan die buiten de eu troep van een tijd geleden !!
Dit.

Goede instelling. Wil graag, werkt graag, en voor ons goed betaalbaar.

Dus gewoon top zo! :)
pi_112484809
Als niemand het doet dan doe ik et maar: WIJ GAAN OP JODENJACHT WIJ GAAN OP JODENJACHT JA WIJ GAAN OP JODENJACHT!!!
* Verwijderd *
  dinsdag 5 juni 2012 @ 18:23:34 #142
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112485290
Feyenoorders!! :W _O_ O+
pi_112485855
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 18:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Als niemand het doet dan doe ik et maar: WIJ GAAN OP JODENJACHT WIJ GAAN OP JODENJACHT JA WIJ GAAN OP JODENJACHT!!!
Immers

+

Vlaar

=

_O_ _O_ _O_ _O_

:o :D
pi_112486512
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 17:49 schreef Dekatria het volgende:
Immers moet ik eerst maar eens in ons shirt aan het werk zien voor ik m'n oordeel vel. Vind het te makkelijk om hem daarvoor al af te schrijven.
Dit. En geloof me nou maar dat die jongen ons niet gaat teleurstellen. ^O^
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 19:10:16 #145
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112487410
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 12:43 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind 9 ton geen godsvermogen voor een nummer 10 van 25 jaar die er normaal gesproken 10 gaat maken aankomend seizoen. Mag jij eens betere opties voordragen die voor 9 ton haalbaar zijn.
In het geval van Feyenoord is 9 ton zeker een godsvermogen. En ik zou zo 1,2,3 niet weten wie je dan voor 9 ton moet halen. Wat ik wel weet is dat ik die 9 ton lekker op de bank zou zetten en/of nog meer naar de schuldensanering pompen.
4045
onlogisch
pi_112487622
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

In het geval van Feyenoord is 9 ton zeker een godsvermogen. En ik zou zo 1,2,3 niet weten wie je dan voor 9 ton moet halen. Wat ik wel weet is dat ik die 9 ton lekker op de bank zou zetten en/of nog meer naar de schuldensanering pompen.
En dan zonder 10 spelen ?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:14:51 #147
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112487663
Tja, Immers... Prima knul. Goed karakter, goede instelling. Maar voetballend weinig bijzonders als je het mij vraagt. In ieder geval zeker niet bijzonder genoeg om toch een behoorlijk bedrag voor uit trekken. Maar goed, ik heb vertrouwen in Van Geel en wacht het gewoon rustig af. ^O^
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:16:31 #148
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112487739
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En dan zonder 10 spelen ?
Waarom niet? Je zult nu van El Ahmadi, Clasie of Vormer er ook één op de bank moeten zetten.. Dan speel ik liever zonder 10 en dan met de punt naar achter met Vormer als VM.
pi_112487776
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:16 schreef inZanity het volgende:

[..]

Waarom niet? Je zult nu van El Ahmadi, Clasie of Vormer er ook één op de bank moeten zetten.. Dan speel ik liever zonder 10 en dan met de punt naar achter met Vormer als VM.
Ik niet.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 19:19:16 #150
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112487881
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik niet.
Ik wel. Want wie gaat er nu op de bank? De nieuwe aanwinst Vormer? Of Clasie of El Ahmadi?
4045
onlogisch
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:19:26 #151
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112487897
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik niet.
Tja. Ik vind het zonde om van drie geweldige middenvelders er één op de bank te zetten omdat je persé met een (matige) 10 wil spelen, waar je ook nog eens een flink bedrag voor heb moeten betalen.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 19:19:44 #152
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112487908
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:19 schreef inZanity het volgende:

[..]

Tja. Ik vind het zonde om van drie geweldige middenvelders er één op de bank te zetten omdat je persé met een (matige) 10 wil spelen, waar je ook nog eens een flink bedrag voor heb moeten betalen.
Dat dus.
4045
onlogisch
pi_112487945
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:19 schreef inZanity het volgende:

[..]

Een sterke bank is belangrijk in een (hopelijk) druk seizoen.
pi_112487980
Laat Koeman dat maar bepalen, alle vertrouwen in. :)
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:22:10 #155
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112488060
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:20 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Een sterke bank is belangrijk in een (hopelijk) druk seizoen.
Klopt. Maar dan kan toch nog wel zonde zijn om van drie geweldige spelers er één op de bank te zetten?
pi_112488092
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:22 schreef inZanity het volgende:

[..]

Klopt. Maar dan kan toch nog wel zonde zijn om van drie geweldige spelers er één op de bank te zetten?
Uiteraard.
pi_112488186
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:22 schreef inZanity het volgende:

[..]

Alsnog beter dan ze alledrie opstellen en na 30 wedstrijden tegen de limieten van alledrie de spelers te lopen, terwijl het seizoen nog 15 wedstrijden doorloopt.
  Moderator dinsdag 5 juni 2012 @ 19:26:06 #158
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_112488273
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Alsnog beter dan ze alledrie opstellen en na 30 wedstrijden tegen de limieten van alledrie de spelers te lopen, terwijl het seizoen nog 15 wedstrijden doorloopt.
Je bent een topsporter of je bent het niet hé. Er zijn zat clubs waarbij er 35+ wedstrijden worden afgewerkt in 1 seizoen waarvan er heel veel spelers zijn die gewoon die 35 wedstrijden spelen.
4045
onlogisch
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:27:04 #159
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112488324
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:24 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Want?
pi_112488349
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je bent een topsporter of je bent het niet hé. Er zijn zat clubs waarbij er 35+ wedstrijden worden afgewerkt in 1 seizoen waarvan er heel veel spelers zijn die gewoon die 35 wedstrijden spelen.
Ja maar die kunnen wij niet betalen hé.
pi_112488371
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Die zijn dat al gewend en al een aantal jaartjes verder dan een Clasie/Vormer.
pi_112488464
Onderzoekje in vi gelezen over puntverlies na europees voetbal ?
pi_112488538
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja maar die kunnen wij niet betalen hé.
want spelers met conditie zijn duurder ??

Gewoon spelers het krachthonk insturen en af en toe rust geven in het seizoen, zie Verbeek.
Of af en toe jeugdspelers als Tonny inzetten.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:31:56 #164
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112488595
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

Gewoon spelers het krachthonk insturen en af en toe rust geven in het seizoen, zie Verbeek.
Dat is nou weer net het verkeerde voorbeeld. :P
pi_112488607
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:31 schreef macca728 het volgende:

[..]

En wat hadden die op het einde ?
pi_112488657
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En wat hadden die op het einde ?
ja ? en PSV met zijn dure bank ?
pi_112488707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:33 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja ? en PSV met zijn dure bank ?
Duur ja maar kwalitatief gewoon matig.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:45:58 #168
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112489272
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:34 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Duur ja maar kwalitatief gewoon matig.
Duur en Matig. Net als Immers. :P
pi_112489332
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:45 schreef inZanity het volgende:

[..]

:)
pi_112489346
Een middenveld Vormer - Clasie - El Ahmadi had echt niet gewerkt, denk ik.
pi_112489460
quote:

[..]

Ja daarom haha.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:02:46 #172
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_112490100
quote:

[..]

Wij zijn alleen ietsjes goedkoper uit. :P
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_112490247
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:29 schreef Paul-89 het volgende:
Onderzoekje in vi gelezen over puntverlies na europees voetbal ?
Dit dus.

Buiten het feit dat Immers duidelijk beter zal zijn dan Bakkal, die alles op Clasie en Ahmadi liet rusten verdedigend en balveroverend gezien.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:07:21 #174
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112490317
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit dus.

Buiten het feit dat Immers duidelijk beter zal zijn dan Bakkal, die alles op Clasie en Ahmadi liet rusten verdedigend en balveroverend gezien.
pi_112490401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:07 schreef inZanity het volgende:

[..]

Here we go again
* Verwijderd *
pi_112490495
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dit dus.

Nou Bakkal is wel iets beter dan Immers, maar goed die is weg.
pi_112491093
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou Bakkal is wel iets beter dan Immers, maar goed die is weg.
Eigenlijk is hun enige overeenkomst hun positie, voor de rest zijn ze nogal verschillend imo.
pi_112491966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:47 schreef Muto het volgende:
Een middenveld Vormer - Clasie - El Ahmadi had echt niet gewerkt, denk ik.
Al is het maar omdat dat middenveld amper scoort.
pi_112492074
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ons middenveld dit jaar scoorde ook niet bijzonder veel ofzo
pi_112492141
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:40 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ons middenveld dit jaar scoorde ook niet bijzonder veel ofzo
Bakkal heeft er toch wel een aantal ingelegd hoor. Ik denk dat Clasie - Vormer - El Ahmadi ongeveer net zo veel zou scoren als Bakkal dit jaar in z'n eentje deed...
En ik denk ook dat Immers dat gebrek aan scorend vermogen op het middenveld prima kan opvangen.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 20:52:58 #181
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112492764
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als je met de punt naar achteren speelt geeft dat je twee voorste middenvelders natuurlijk wel weer wat meer gelegenheid om meer naar voren te gaan.
pi_112492908
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef inZanity het volgende:

[..]

Als je met de punt naar achteren speelt geeft dat je twee voorste middenvelders natuurlijk wel weer wat meer gelegenheid om meer naar voren te gaan.
we speelden al met de punt naar achteren
* Verwijderd *
pi_112493526
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dit dus. Maar dat InZanity niets snapt van het spelletje is geen nieuws.

Als je hem uitlult reageert hij alleen met " :') " ....

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2012 21:07:10 ]
pi_112493642
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Niet zo bitchen
* Verwijderd *
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:20:01 #185
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112494447
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Mwoah. Waar zeg ik trouwens van niet?
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En dat zeg jij? :') _O-
pi_112495360
VBL-Boulevard: Sanna gaat en Kelly komt.

http://twitter.com/#!/kellyimmers

En @ImmersLex is van Immers.
pi_112495875
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:36 schreef Muto het volgende:

Zoals een echt hagenees zou zeggen, die is kankerlelijk
* Verwijderd *
pi_112495965
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef inZanity het volgende:

[..]

Mwoah. Waar zeg ik trouwens van niet?

[..]

En dat zeg jij? :') _O-
Ik zeg alleen maar dat dat niet zo heel veel verschil moet maken met nu, dat Clasie en El Ahmadi niet veel meer zouden gaan scoren met Vormer ipv Bakkal.
* Verwijderd *
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:47:00 #189
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112495967
quote:

Voor wie dacht dat voetballers altijd lekkere wijven hebben, hier het tegendeel.. Wat een gedrocht. :')
  dinsdag 5 juni 2012 @ 21:49:38 #190
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112496123
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:46 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik zeg alleen maar dat dat niet zo heel veel verschil moet maken met nu, dat Clasie en El Ahmadi niet veel meer zouden gaan scoren met Vormer ipv Bakkal.
Dat zeg ik toch ook niet?
  dinsdag 5 juni 2012 @ 22:04:44 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112496965
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Voor wie dacht dat voetballers altijd lekkere wijven hebben, hier het tegendeel.. Wat een gedrocht. :')
Het is wel een echte Kelly. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112497198
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 21:47 schreef inZanity het volgende:

[..]

Dat dus.
pi_112497801
quote:

Mijn zus zei laatst: hoe groter de oorbellen bij een meisje, hoe dommer ze is. Kortom zij moet wel héél dom zijn
* Verwijderd *
pi_112498975
quote:
'Feyenoord sterker merk dan Ajax'

Uit een tweejaarlijks merkenonderzoek door Hendrik Beerda Brand Consultancy blijkt dat Feyenoord Ajax voorbij is met de kracht van het merk. Het tijdschrift Marketing Tribune publiceert vandaag uit het onderzoek. In een overzicht van de Nederlandse sportmerken hoeft Feyenoord alleen nog het Nederlands elftal voor zich te dulden. De terugkeer van Feyenoord aan de top van het Nederlands voetbal en het gekrakeel bij Ajax zorgden voor het inhalen van Ajax door Feyenoord.
Opmerkelijk is dat Dirk Kuyt, in het onderzoek gehouden voor de transfer naar Dirk Kuyt, qua merk op de tweede plaats staat van Nederlandse sporters, achter Sven Kramer
.

Sportclubs & -ploegen
1. Nederlands voetbalelftal
2. Feyenoord
3. Ajax
4. Rabo wielerploeg
5. FC Twente
6. PSV
7. AZ
8. Sparta
9. FC Utrecht
10. FC Groningen
11. Vitesse
12. De Graafschap
13. ADO Den Haag
14. NAC
15. Heracles
16. N.E.C.
17. Roda JC
18. Excelsior
19. sc Heerenveen
20. Willem II
21. TVM Schaatsploeg
22. FC Volendam
23. RKC Waalwijk
24. VVV-Venlo
25. MVV Maastricht
26. S.V. Kampong

Sportmensen
1. Sven Kramer
2. Dirk Kuijt
3. Ireen Wüst
4. Arjen Robben
5. Ruud van Nistelrooy
6. Anky van Grunsven
7. Rafael van der Vaart
8. Wesley Sneijder
9. Yuri van Gelder
10. Robin van Persie
11. Mark Tuitert
12. Maarten Stekelenburg
13. Epke Zonderland
14. Marianne Vos
15. Bob de Jong
16. Marleen Veldhuis
17. Taeke Taekema
18. Theo Janssen
19. Teun de Nooijer
20. Ron Vlaar
21. Siem de Jong
22. Jan Vertonghen
23. Kenneth Vermeer

Sportstadions en -accommodaties
1. Ahoy Rotterdam
2. De Kuip
3. Amsterdam ArenA
4. Thialf
5. GelreDome
6. Philips Stadion
7. Olympisch Stadion Amsterdam
8. Abe Lenstra Stadion
9. Stadion Galgenwaard
10. Stadion De Goffert
11. De Uithof
12. Jaap Eden IJsbanen
13. Sport Medisch Centrum Papendal
14. Pieter van den Hoogenband zwemstadion
15. De Grolsch Veste
16. Het Kasteel
17. Euroborg
18. Seacon Stadion - De Koel
19. Polman Stadion
20. Rat Verlegh Stadion
21. Kyocera Stadion
* Verwijderd *
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:22:15 #195
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_112501844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 22:36 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Nou, Oranje mag er weer uit in de eerste ronde.. :P
Trouwens twee hele mooie plaatsen, Als Feyenoord en de Kuip zijnde.

SPOILER
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_112501902
Het Ajax vrouwenelftal is daarentegen wel weer een veel groter merk.
  dinsdag 5 juni 2012 @ 23:25:38 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112502045
En dan te bedenken dat we op basis van één of ander obscuur moffenonderzoekje zelfs minder knaken krijgen toebedeeld dan FC fucking Twente. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112502596
Godverdomme, wat een geil ding is die chick van Immers. Verdomme zeg :9~

Ik denk dat ik er mijn hond nog vanaf zou trappen. :')
Feyenoord Rotterdam
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 00:32:21 #199
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_112504994
De Vrij en Clasie waren van grote klasse bij Jong Oranje. De Vrij wordt echt elke dag beter. _O_
pi_112505078
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 23:25 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat we op basis van één of ander obscuur moffenonderzoekje zelfs minder knaken krijgen toebedeeld dan FC fucking Twente. :')
Vertel? :?
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:43:34 #201
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112505294
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Vertel? :?
Ieder jaar zo'n CPM (?) oid onderzoek, stond laatst nog in VI. Meten ze op allerlei vlakken, hoeveel fans een club heeft (waar je meerdere opties kan aangeven :') !!!), hoeveel vrouwen, jeugd, hoe met financiën gaat (beoordeling publiek), en meer van dat soort onzin.

Hier een kleine greep van fnetwerk:
quote:
Feyenoord blijft vierde op CPM-ranking voor verdeling tv-geld

17 mei 2012

Feyenoord blijft vooralsnog op de vierde plaats in de nieuwste CPM-ranking. De voetbalclubs laten al gedurende zes jaar allerlei facetten onderzoeken die samen de merkwaarde en imago van de club bepalen. Samen met de sportieve prestaties van de club bepaalt de CPM-ranking de verdeling van de Nederlandse tv-gelden. De nieuwe uitgave van Voetbal International citeert uit het onderzoek.

Op de CPM-ranking, waarvoor de onderzoeken al hebben plaatsgevonden voorafgaand het slot van de competitie is Feyenoord op de vierde plaats gebleven. De achterstand op nummer drie FC Twente is zelfs verder gestegen. 26,6% van de respondenten geeft aan fan van Feyenoord te zijn. Daarmee volgt de club achter Ajax (46%) en voor FC Twente (21,7%) en PSV (21,1%).
  woensdag 6 juni 2012 @ 00:44:44 #202
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112505320
quote:
Lof voor De Vrij: 'Het is ongelooflijk hoe goed hij is momenteel'

Stefan de Vrij timmert hard aan de weg bij zowel Feyenoord als Jong Oranje. De twintigjarige verdediger speelde in het voorbije seizoen dertig duels bij de uiteindelijke nummer twee van Nederland en is ook als international een belangrijke waarde. Hij viel af uit de trainingsselectie die Bert van Marwijk samenstelde, tot geluk van Cor Pot. De bondscoach van Jong Oranje vond De Vrij de grote uitblinker tegen Jong Bulgarije (5-0).

De Vrij deed anderhalve week geleden negentig minuten mee tegen Jong Oekraïne (0-0) en speelde ook van begin tot eind tegen Jong Luxemburg (5-0) en de Bulgaren. Bondscoach Pot kan merken dat De Vrij groei doormaakt en geprofiteerd heeft van zijn korte verblijf bij de selectie van Van Marwijk in mei. “Dat is wel te merken, want hij heel veel zelfvertrouwen van gekregen. Het is ongelooflijk hoe goed hij is momenteel”, aldus Pot aan RTV Rijnmond.

Pot had ook complimenten in huis voor een collega van De Vrij bij Feyenoord; Jordy Clasie. “Jordy was fantastisch, maar ook Stefan speelde geweldig. Hij is echt een revelatie vind ik. Het grote Oranje komt nog wel te vroeg voor ze. Dat heeft nog tijd nodig, maar zij komen er wel. Als ze zo doorgaan komen ze er vanzelf bij. Je moet het niet forceren, die laatste stap is nog een grote stap. Iedereen praat er makkelijk over, maar het is nog een groot verschil.”
BMI dribbel op 2:53 _O_
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 09:45:00 #203
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112509742
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 00:43 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ieder jaar zo'n CPM (?) oid onderzoek, stond laatst nog in VI. Meten ze op allerlei vlakken, hoeveel fans een club heeft (waar je meerdere opties kan aangeven :') !!!), hoeveel vrouwen, jeugd, hoe met financiën gaat (beoordeling publiek), en meer van dat soort onzin.

Hier een kleine greep van fnetwerk:

[..]

Feyenoord krijgt minder tv-geld dan twente?? Belachelijk :')
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 09:46:30 #204
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112509781
quote:
Castaignos in beeld
Feyenoord praat vrijdag met Internazionale over een eventueel verhuur van Luc Castaignos. Dat meldt het AD. De spits die vorig jaar de overstap maakte van Rotterdam naar Milaan, komt bij de Italiaanse topclubs weinig aan spelen toe. Feyenoord zoekt een oplossing voor de spitspositie, nu John Guidetti terugkeert naar Manchester City.
pi_112509829
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Wat een dramabericht. Waar heb je dat vandaan? Het zit echt vol spelfouten.
pi_112509944
Hopelijk gaat het lukken.
pi_112509972
quote:
Mooie goal Wijnaldum :)
pi_112510056
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mooie goal Wijnaldum :)
Heeft nog geluk dat die bal erin gaat want die had zomaar naast/over kunnen gaan zo ongecontroleerd schiet hij.
  woensdag 6 juni 2012 @ 09:59:31 #209
124676 RobertoCarlos
pi_112510106
Plus dat die egotripper alleen maar voor eigen succes gaat. Kijkt niet eens naar wie er voor de goal is. Blij dat ie opgerot is }:|
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:02:09 #210
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_112510194
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:48 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Wat een dramabericht. Waar heb je dat vandaan? Het zit echt vol spelfouten.
Gewoon even zoeken, DK. Vind je het vanzelf.

Tevens:

quote:
'Van die ene negatieve reactie trek ik mij niet zoveel aan'

Ras-Hagenaar Immers kijkt uit naar CL-hymne in De Kuip

In het bijzin van zijn gezin, ouders, broertjes, schoonvader en vrienden zette Lex Immers gistermiddag zijn handtekening onder een contract voor vier jaar bij Feyenoord, nadat hij 's morgens werd gekeurd. De Hagenaar, die vrijdag 26 jaar wordt, bekende daar voor 'best een beetje zenuwachtig te zijn.'

Je bent net terug van vakantie in Turkije. Zeker geen riskante dingen gedaan?
Immers: ,,Zeker niet, nee, ik heb wel voorzichtig aan gedaan, want je wilt niet dat die transfer in gevaar komt. We zouden aan parasailing doen. Dat heb ik maar even afgezegd."

Je krijgt bij Feyenoord het rugnummer 10. Dat is nogal wat.
,,Als je bedenkt dat Guidetti daar vorig seizoen mee gespeeld heeft wel. Daar spreekt veel vertrouwen uit, want ik neem aan dat dat is overlegd met de technische staf. Als extra druk ervaar ik het niet. Ik zal me als ieder ander moeten bewijzen, maar dat is logisch."

Vrijdag praat Inter met Luc Castaignos over een terugkeer naar Feyenoord. Jouw prioriteit ligt op het middenveld. Wat kunnen we van jou verwachten?
,,Als ik dezelfde rol als Otman Bakkal kan invullen, ben ik tevreden. Maar Feyenoord speelt altijd op de helft van de tegenstander dus ik hoop eigenlijk iets meer te scoren."

Waar kijk je het meest naar uit?
,,De presentatie met de helikopter in de Kuip, de eerste training die ook in de Kuip is, en Champions League-voetbal. Dat is voor een voetballer het ultieme. Die hymne. Daar je heb je het met je vrienden over als je prof bent."

Je wordt herenigd met Daryl Janmaat en Guyon Fernandez.
,,Met Daryl heb ik veelvuldig contact gehad de laatste tijd. Met Guyon ben ik op amateurbasis begonnen bij ADO en hebben we een profcontract verdiend. Wat we gemeen hebben: we doen af en toe eens gekke dingen, maar we zijn wel doorzetters en werken keihard om ons doel te bereiken."

Op je rug staat de clubnaam van Den Haag én een Haagse ooievaar getatoeëerd. Nemen ze je de overstap kwalijk in Den Haag?
,,Negen van de tien reacties zijn positief. Van die ene negatieve, daar trek ik me niet zo veel van aan."
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_112510313
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 09:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Heeft nog geluk dat die bal erin gaat want die had zomaar naast/over kunnen gaan zo ongecontroleerd schiet hij.
Zo kun je iedere droomgoal wel afkraken :P

Heeft nog geluk dat ie erin zwabbert, had net zo goed naast kunnen gaan! ;)
pi_112510399
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon even zoeken, DK. Vind je het vanzelf.

Tevens:

[..]

Immers ^O^

quote:
Feyenoord neemt afscheid van Bakkal
HOOFDDORP - Het verblijf van Otman Bakkal bij Feyenoord blijft beperkt tot één seizoen. Door de komst van Lex Immers naar De Kuip is er geen financiële ruimte meer voor de speler die vorig seizoen werd gehuurd van PSV.

Foto: ProShots
“Toen we vorige week mondeling rond waren met Lex en ADO Den Haag heb ik Otman op zijn vakantieadres in New York gebeld en hem dat verteld”, vertelt technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord aan De Telegraaf.
“Otman had aangegeven eerst naar het buitenland te kijken. Zodoende keken wij ook verder.”
Bakkal gaf begin dit jaar in een interview met het magazine van NUsport al aan dat hij het liefst zijn loopbaan vervolgt buiten de eredivisie.
"Ik zit nu in een fase van mijn carrière waarin het buitenland trekt. Wonen en werken in een ander land lijkt me een mooie uitdaging. Daarvan groei je niet alleen als voetballer, maar ook als mens.”
Bakkal heeft een transfervrije status.
Netjes dat ie ff gebeld heeft :Y

Bakkal _O_
pi_112510436
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zo kun je iedere droomgoal wel afkraken :P

Heeft nog geluk dat ie erin zwabbert, had net zo goed naast kunnen gaan! ;)
Niet echt vergelijkbaar, een paar meter voor de goal zo ongecontroleerd schieten waarbij jezelf niet eens weet in welke hoek de bal gaat is niet echt een teken van souplese/kwaliteit. Raak je de bal nog iets verder aan de zijkant vliegt hij gewoon keihard naast.
pi_112510515
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Niet echt vergelijkbaar, een paar meter voor de goal zo ongecontroleerd schieten waarbij jezelf niet eens weet in welke hoek de bal gaat is niet echt een teken van souplese/kwaliteit. Raak je de bal nog iets verder aan de zijkant vliegt hij gewoon keihard naast.
Je snapt hopelijk wel m'n punt, het was niet de bedoeling om 2 goals met elkaar te gaan vergelijken :)
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 10:14:46 #215
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112510545
Ik heb gisteren de 1e helft van Jong Oranje zitten kijken en dacht nog: prima dat wij De Vrij en Clasie wèl hebben en Wijnaldum niet.
Fer was wel goed.
pi_112510594
Wijnaldum is net zo blind als dat hij 5 jaar geleden was. Ik vind het niet gek dat hij zelfs bij jong Oranje niet op 10 staat.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:18:31 #217
124676 RobertoCarlos
pi_112510653
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Immers ^O^

[..]

Netjes dat ie ff gebeld heeft :Y

Bakkal _O_
Raar hoor dat Feijenoord zo snel Immers vastlegt. Waarom Bakal niet een deadline geven tot eind juni of zo? Zo gewild is Immers toch ook weer niet? Nu ben je zeker een speler kwijt waarvan je weet dat ie prima in het team past, en die volledig gewend is aan andere spelers en aan het spel dat Feijenoord speelt. Bovendien is de verkoopwaarde van Bakal (denk ik) hoger dan die van Immers...
pi_112510656
Pass bij de 3-0 is ook erg netjes trouwens.
pi_112510712
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:06:30 Kelvin Leerdam staat in de belangstelling van PSV. Leerdam wilde zijn contract (dat in 2013 afloopt) bij #Feyenoord niet verlengen. reageer retweet
Ze blijven het proberen. Krijgen we straks weer 4 miljoen subsidie van de gemeente Eindhoven. Let op: straks willen ze zelfs Het Legioen kopen.

FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:08:15 Een vertrek van Jerson Cabral deze zomer is ook denkbaar, de eerste clubs hebben zich voorzichtig gemeld bij #Feyenoord. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:10:26 #Feyenoord staat niet onwelwillend tegenover een vertrek van beide spelers omdat hun contract nog maar een seizoen doorloopt. reageer retweet
pi_112510750
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Raar hoor dat Feijenoord zo snel Immers vastlegt. Waarom Bakal niet een deadline geven tot eind juni of zo? Zo gewild is Immers toch ook weer niet? Nu ben je zeker een speler kwijt waarvan je weet dat ie prima in het team past, en die volledig gewend is aan andere spelers en aan het spel dat Feijenoord speelt. Bovendien is de verkoopwaarde van Bakal (denk ik) hoger dan die van Immers...
Door Van Geel is Feyenoord weer baas in eigen huis, zoals het hoort.
pi_112510782
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef Muto het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:06:30 Kelvin Leerdam staat in de belangstelling van PSV. Leerdam wilde zijn contract (dat in 2013 afloopt) bij #Feyenoord niet verlengen. reageer retweet
Ze blijven het proberen. Krijgen we straks weer 4 miljoen subsidie van de gemeente Eindhoven. Let op: straks willen ze zelfs Het Legioen kopen.

FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:08:15 Een vertrek van Jerson Cabral deze zomer is ook denkbaar, de eerste clubs hebben zich voorzichtig gemeld bij #Feyenoord. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 10:10:26 #Feyenoord staat niet onwelwillend tegenover een vertrek van beide spelers omdat hun contract nog maar een seizoen doorloopt. reageer retweet
Daar gaat Leerdam toch ook nooit een basisplaats op het middenveld krijgen ?
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:25:28 #222
124676 RobertoCarlos
pi_112510847
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Door Van Geel is Feyenoord weer baas in eigen huis, zoals het hoort.
Tja, als het daar om gaat.... :P
pi_112510866
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:25 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Tja, als het daar om gaat.... :P
Jij hebt liever dat de spelers de baas zijn ?
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:26:24 #224
124676 RobertoCarlos
pi_112510871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:20 schreef Muto het volgende:
Lijkt me eerder een berichtje van de zaakwaarneming van Leerdam...
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:26:54 #225
268260 Dr.Mikey
pi_112510890
Psv vuile rattenkoppen club :r
R.I.P DTS.
pi_112510920
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:23 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Daar gaat Leerdam toch ook nooit een basisplaats op het middenveld krijgen ?
Wel op rechtsback denk ik.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:28:26 #227
124676 RobertoCarlos
pi_112510939
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jij hebt liever dat de spelers de baas zijn ?
Nou, zoveel eisen stelt Bakal toch ook weer niet? Ik kan me voorstellen dat ie ff wil afwachten of er interesse is en het is nog ver weg van de deadline van de transferperiode. Ik heb nou niet het idee dat ie Feijenoord zit te chanteren of zo. En hij was toch een belangrijke speler vorig jaar... Maar misschien spelen er meer dingen mee die ik niet weet....
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:28:30 #228
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112510943
Leerdam bij PSV, zie het niet echt voor me :')
pi_112510962
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:27 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Wel op rechtsback denk ik.
Dat had hij hier toch ook ?
En er komt nu een concurent bij maar als je daarvoor wegloopt ga je het natuurlijk nooit redden.
pi_112510965
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Psv vuile rattenkoppen club :r
Waarom? Feyenoord heeft toch het aanbod ingetrokken. PSV mag nu toch interesse tonen? Ik heb er niet zo'n probleem mee. Als Feyenoord hem graag had willen behouden hadden ze hem maar een beter aanbod moeten doen.
pi_112510980
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat had hij hier toch ook ?
En er komt nu een concurent bij maar als je daarvoor wegloopt ga je het natuurlijk nooit redden.
Dat is niet de reden. Hij vond het aanbod niet goed. Hij had er meer van verwacht.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:31:05 #232
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112511021
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Waarom? Feyenoord heeft toch het aanbod ingetrokken. PSV mag nu toch interesse tonen? Ik heb er niet zo'n probleem mee. Als Feyenoord hem graag had willen behouden hadden ze hem maar een beter aanbod moeten doen.
Weet jij dan hoe goed Feyenoord haar aanbieding was? Volgens mij had het niet eens zo veel met salaris te maken, Leerdam wil gewoon elke week spelen, en dat wordt hem hier niet.
pi_112511049
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Nou, zoveel eisen stelt Bakal toch ook weer niet? Ik kan me voorstellen dat ie ff wil afwachten of er interesse is en het is nog ver weg van de deadline van de transferperiode. Ik heb nou niet het idee dat ie Feijenoord zit te chanteren of zo. En hij was toch een belangrijke speler vorig jaar... Maar misschien spelen er meer dingen mee die ik niet weet....
Uit alles blijkt wel dat hij gewoon naar het buiteland wil, Feyenoord heeft geen tijd om te wachten tot hij definitief een club heeft om er zeker van te zijn dat hij niet blijft. Van Geel heeft gewoon zijn conclusies getrokken uit eerdere gesprekken met Bakkal en nu snel gehandeld met Immers. Prima gedaan naar mijn idee.
pi_112511081
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat is niet de reden. Hij vond het aanbod niet goed. Hij had er meer van verwacht.
Ah nog niet gehoord, nouja dan moet je idd maar vertrekken.
pi_112511101
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef Grifte het volgende:

[..]

Weet jij dan hoe goed Feyenoord haar aanbieding was? Volgens mij had het niet eens zo veel met salaris te maken, Leerdam wil gewoon elke week spelen, en dat wordt hem hier niet.
Dat is wat Leerdam zelf heeft gezegd. Hij vond het aanbod niet goed genoeg.

En al was de reden dat hij hier geen basisplek meer zou hebben gehad dan heeft PSV het goed recht om hem een aanbod te doen om daar wel als basiskracht op rechtsback te beginnen.
  Moderator woensdag 6 juni 2012 @ 10:34:00 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112511128
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:28 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Bakkal gaf zélf aan dat hij liever naar het buitenland vertrekt. Prima dat je als club dan niet afwachtend gaat zitten hopen dat-ie misschien toch nog wil blijven.
Het rendement van Immers zal denk ik niet lager zijn dan dat van Bakkal. Bakkal was vaak onzichtbaar. Wist alleen wèl vaak in de belangrijke wedstrijden te scoren. Eens kijken of Lexie dat ook in zich heeft.
pi_112511147
Brandsie gaat gewoon 10 miljoen aftikken voor Cabral en Leerdam :D _O-

GEEL _O_
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:36:11 #238
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112511214
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:33 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat is wat Leerdam zelf heeft gezegd. Hij vond het aanbod niet goed genoeg.

En al was de reden dat hij hier geen basisplek meer zou hebben gehad dan heeft PSV het goed recht om hem een aanbod te doen om daar wel als basiskracht op rechtsback te beginnen.
Tja afgaan op zijn woord, wie weet was het wel een goede aanbieding, maar wil hij gewoon veel meer, vindt het makkelijk dat je meteen op Feyenoord afgeeft dat die een betere aanbieding hadden moeten doen. Had hij een topsalaris verwacht als ideale 12e man dan?
pi_112511344
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:18 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik kan het wel begrijpen hoor, hoe dichterbij de deadline je komt hoe hoger de prijs wordt die Ado vraagt. Daarnaast is Immers gewoon een goede vervanger van Bakkal.
BFF met GGMM
pi_112511376
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:36 schreef Grifte het volgende:

[..]

Tja afgaan op zijn woord, wie weet was het wel een goede aanbieding, maar wil hij gewoon veel meer, vindt het makkelijk dat je meteen op Feyenoord afgeeft dat die een betere aanbieding hadden moeten doen. Had hij een topsalaris verwacht als ideale 12e man dan?
Ik geef niet op Feyenoord af. Ik zeg alleen dat je het niet erg moet vinden als PSV interesse toont en dat hij daar naartoe gaat.
pi_112511437
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:36 schreef Grifte het volgende:

[..]

Het is vrij simpel. Als wat Feijenoord biedt een teleurstelling is (zelfs al is het vijf miljoen per jaar) is het zijn goed recht dat te vinden en op te tiefen. Hij maakt het iig. Vroeg bekent, beter dan clubFerraders als Wijnaldum.

En als Brandsie daar even zijn laatste tien miljoen subsidiecentjes tegenover wil zetten in een combiverpakking met Cabralverlies, heerlijk man.
pi_112511467
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Het is vrij simpel. Als wat Feijenoord biedt een teleurstelling is (zelfs al is het vijf miljoen per jaar) is het zijn goed recht dat te vinden en op te tiefen. Hij maakt het iig. Vroeg bekent, beter dan clubFerraders als Wijnaldum.

En als Brandsie daar even zijn laatste tien miljoen subsidiecentjes tegenover wil zetten in een combiverpakking met Cabralverlies, heerlijk man.
Zouden ze het door hebben in Eindhoven als we Swerts in de deal betrekken en gewoon een transfersom voor hem vragen :P
BFF met GGMM
pi_112511486
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

10 miljoen voor 2 wissels van Feyenoord. :D Nooit.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:44:41 #244
124676 RobertoCarlos
pi_112511500
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Uit alles blijkt wel dat hij gewoon naar het buiteland wil, Feyenoord heeft geen tijd om te wachten tot hij definitief een club heeft om er zeker van te zijn dat hij niet blijft. Van Geel heeft gewoon zijn conclusies getrokken uit eerdere gesprekken met Bakkal en nu snel gehandeld met Immers. Prima gedaan naar mijn idee.
Echt beoordelen kun je dat natuurlijk ook niet, tenzij jij weet wat er tijdens die gesprekken met Bakkal is besproken en hoeveel interesse er verder nog was voor Immers. Ik betwijfel of Immers nou zo ontzettend gewild was, anders was ie vorig jaar wel weg geweest. Dus dat Feijenoord geen tijd had om te wachten..... snel handelen lijkt wel daadkrachtig, maar hoeft niet perse efficiënt te zijn.
Anyway, hopelijk komt er niemand voor Bakkal en is er ergens toch nog wat geld beschikbaar...
pi_112511515
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Echt beoordelen kun je dat natuurlijk ook niet, tenzij jij weet wat er tijdens die gesprekken met Bakal is besproken en hoeveel interesse er verder nog was voor Immers. Ik betwijfel of Immers nou zo ontzettend gewild was, anders was ie vorig jaar wel weg geweest. Dus dat Feijenoord geen tijd had om te wachten..... snel handelen lijkt wel daadkrachtig, maar hoeft niet perse efficiënt te zijn.
Anyway, hopelijk komt er niemand voor Bakal en is er ergens toch nog wat geld beschikbaar...
Bakkal
BFF met GGMM
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:45:35 #246
124676 RobertoCarlos
pi_112511529
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:40 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik kan het wel begrijpen hoor, hoe dichterbij de deadline je komt hoe hoger de prijs wordt die Ado vraagt. Daarnaast is Immers gewoon een goede vervanger van Bakkal.
Ik hoop het echt :Y
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:45:54 #247
321382 vandermar
pi_112511542
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

ajax kon 18 miljoen voor babel krijgen door van Geel dus dan moet het nu ook wel lukken :P
RvP; Feyenoord
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:46:07 #248
124676 RobertoCarlos
pi_112511549
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Bakkal
Staat er toch? :Z
pi_112511592
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

5.5 miljoen voor Wijnaldum nadat we 10e werden lukte.

Dan is Leerdam nu zeker minimaal ook 6 miljoen waard.
pi_112511606
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef vandermar het volgende:

[..]

ajax kon 18 miljoen voor babel krijgen door van Geel dus dan moet het nu ook wel lukken :P
Mja, hij was toen wel basisspeler bij Ajax + al best wat caps voor het Nederlands elftal. Dat verkoopt natuurlijk wel wat makkelijker.

Al is 18 miljoen wel :')
pi_112511623
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Het lijkt me gewoon iemand die altijd een voldoende haalt, bij Bakkal was het alles of niks.
Maar goed, maar even afwachten of hij geen Kuipvrees, Legioenfobie of Rotterdam-Zuidangst ontwikkelt... ;)
BFF met GGMM
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:48:57 #252
124676 RobertoCarlos
pi_112511627
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Mja, hij was toen wel basisspeler bij Ajax + al best wat caps voor het Nederlands elftal. Dat verkoopt natuurlijk wel wat makkelijker.

Ach, andere tijden...
pi_112511649
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Geloof het maar. Als je bij pure aids als ADO al 8 keer scoort in 31 potten.

Bakkal deed er 9 in 29 bij een extreem goed Feyenoord.

Daarnaast vervult immers een rol die Bakkal weigerde waardoor veel meer druk komt te staan op Clasie en ahmadi. Die gaan komend jaar dankzij immers NOG beter voetballen.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:51:02 #254
268260 Dr.Mikey
pi_112511707
Immers is toch maar een back up voor Tonny ?
R.I.P DTS.
pi_112511719
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wij lachen er nog om
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_112511724
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:47 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

5.5 miljoen voor Wijnaldum nadat we 10e werden lukte.

Dan is Leerdam nu zeker minimaal ook 6 miljoen waard.
Wijnaldum scoorde in dat seizoen 14x he ondanks de klote prestaties.
pi_112511759
quote:
2s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:48 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ach, andere tijden...
Precies. Daarom nooit 10 voor 2 wissels.
  woensdag 6 juni 2012 @ 10:56:51 #258
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112511918
Krijg je straks een heel elftal vol ex Feyenoorders en Spartanen daar in Eindhoven
pi_112511977
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:51 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Wijnaldum scoorde in dat seizoen 14x he ondanks de klote prestaties.
Andere positie dan Leerdam. Zegt verder niet zoveel. Iedereen zag dat dat rattengifjong zo blind als een paard is.
pi_112512052
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef Grifte het volgende:
Krijg je straks een heel elftal vol ex Feyenoorders en Spartanen daar in Eindhoven
Ze moeten wat nu Utrecht een eigen jeugdopleiding is gestart.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:04:00 #261
306045 Sjapoela
FEIJENOORD
pi_112512144

Ik hoop dat hij dit soort dingen ook in de kuip gaat laten zien, zijn manier van juichen is ook pure emotie ^O^
pi_112512799
Dus als rechtsback...

quote:
'PSV wil Leerdam halen, beweging rondom Cabral'

Een jaar na Georginio Wijnaldum komt mogelijk ook Kelvin Leerdam voor de keuze te staan of hij Feyenoord wil verruilen voor PSV. Volgens Voetbal International staat de naam van de 21-jarige Leerdam op een lijstje in Eindhoven, naast de namen van Gianni Zuiverloon en Ronnie Stam. PSV is zoekende naar een waardig opvolger van Stanislav Manolev. De optie in zijn contract werd gelicht, maar dat deed PSV vooral om een transfervrije aftocht van de Bulgaar te voorkomen.

Leerdam debuteerde in het seizoen 2008/09 in de hoofdmacht van Feyenoord en speelde sindsdien 85 duels in het eerste elftal. Het contract van Leerdam in Rotterdam-Zuid loopt nog tot volgend jaar zomer door. Of de elfvoudig jeugdinternational zelf interesse heeft in een vertrek uit De Kuip, is nog niet bekend. PSV lijkt in elk geval belangstelling te hebben.

Behalve Leerdam kan er overigens nóg een speler weggaan bij Feyenoord. Het Algemeen Dagblad weet dat clubs zich verzamelen rond Jerson Cabral. “Er is beweging rondom Jerson. Natuurlijk luisteren we naar de clubs die zich officieel melden. Als trainer Ronald Koeman ze nodig denkt te hebben om Champions League te bereiken, zou dat zomaar kunnen”, zegt technisch directeur Martin van Geel over zowel Cabral als Leerdam.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:26:53 #263
14505 OProg
A Life in Music
pi_112512917
quote:
19s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:23 schreef Guidetti het volgende:
Dus als rechtsback...

[..]

Als hij daarheen gaat om rechtsback te spelen klopt het verhaal dat hij zich wil ontwikkelen als middevelder dus ook niet.
pi_112512961
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:26 schreef OProg het volgende:

[..]

Als hij daarheen gaat om rechtsback te spelen klopt het verhaal dat hij zich wil ontwikkelen als middevelder dus ook niet.
Het zijn de centjes
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:31:30 #265
124676 RobertoCarlos
pi_112513114
quote:

[..]

Hoger niveau _O-
pi_112513123
quote:

[..]

quote:
19s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:28 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Het zijn de centjes
In het hele stuk staat nog niks over de reactie van Leerdam, dus laten we maar even wachten met dat soort uitspraken.
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:32:32 #267
14505 OProg
A Life in Music
pi_112513157
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

[..]

In het hele stuk staat nog niks over de reactie van Leerdam, dus laten we maar even wachten met dat soort uitspraken.
Daarom zeg ik 'als' en concludeer ik verder nog niets. :P
  woensdag 6 juni 2012 @ 11:44:14 #268
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112513641
Hoeveel penalties heeft Leerdam eigenlijk veroorzaakt dit seizoen?
pi_112514341
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 12:03:41 Real Mallorca zal in de Kuip de tegenstander van Feyenoord zijn in de openingswedstrijd op woensdag 25 juli. reageer retweet
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:07:03 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112514380
Zeg dat wel :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112514555
Alweer?
pi_112514559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 12:05 schreef Paul-89 het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op woensdag 06-06-2012 om 12:03:41 Real Mallorca zal in de Kuip de tegenstander van Feyenoord zijn in de openingswedstrijd op woensdag 25 juli. reageer retweet
7-0. _O_

:').

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2012 12:11:59 ]
pi_112515013
Bwoah.
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:32:28 #274
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112515268
Jammer
  woensdag 6 juni 2012 @ 12:41:33 #275
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112515635
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:44 schreef Grifte het volgende:
Hoeveel penalties heeft Leerdam eigenlijk veroorzaakt dit seizoen?
een, tegen ADO. Voor de rest kan ik me er geen een herinneren.
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:06:25 #276
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112516702
Interesse voor Leerdam en Cabral? Mooi. Opgeruimd staat netjes! :W
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:06:58 #277
268260 Dr.Mikey
pi_112516733
Ook als Cabral moslim is?
R.I.P DTS.
pi_112516756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:06 schreef inZanity het volgende:
Interesse voor Leerdam en Cabral? Mooi. Opgeruimd staat netjes! :W
Net als israël of toch een andere context hier? :{
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:10:57 #279
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112516883
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Net als israël of toch een andere context hier? :{
Heb jij het nou weer man? :')
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:11:32 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112516916
quote:
Openingswedstrijd 2012 tegen club met historisch karakter

Feyenoord zal in de traditionele openingswedstrijd voor het nieuwe seizoen (2012/2013, red.) een tegenstander treffen met een historisch karakter, zo laat stadiondirecteur Jan van Merwijk weten in de nieuwste uitgave van Voetbal International. De Kuip viert volgend jaar haar 75-jarig bestaan en er zal op diverse momenten en op diverse manieren stil gestaan worden bij dit jubileum.

Van Merwijk hoopt in juni tevens ook een muzikale verrassing te kunnen presenteren. Dit om aandacht te besteden aan het bestaan van de Kuip als concertpodium. In de historie van het voetbalstadion hebben er al vele grote artiesten opgetreden. Van Michael Jackson tot U2 en van Metallica tot Marco Borsato.
Rijke historie dat Mallorca _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112516952
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:10 schreef inZanity het volgende:

[..]

Heb jij het nou weer man? :')
Nou ja, Leerdam is toch een vrij goede rechtsback, toch? Ik kan me voorstellen dat je hem wil zien vertrekken vanwege zijn afgelopende contract.

Maar omdat jij het ook altijd hebt over Israël vernietgen / opruimen en shit weet ik nooit zo goed wat je nou exact bedoelt. :{.
pi_112516970
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Rijke historie dat Mallorca _O_
Had je liever Celtic, Spurs of de Duitsers gehad dan? ;).
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:15:13 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112517077
Alles beter dan weer zo'n Spaans nietszeggend clubje :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:18:07 #284
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112517199
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nou ja, Leerdam is toch een vrij goede rechtsback, toch? Ik kan me voorstellen dat je hem wil zien vertrekken vanwege zijn afgelopende contract.

Maar omdat jij het ook altijd hebt over Israël vernietgen / opruimen en shit weet ik nooit zo goed wat je nou exact bedoelt. :{.
Ik zie die twee verwende blagen het liefst oprotten bij Feyenoord. En nu die kans zich voordoet, zeg ik dus: opgeruimd staat netjes.

Wat dat in hemelsnaam met Israel te maken heeft ontgaat mij een beetje eerlijk gezegd..... :')
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:18:35 #285
268260 Dr.Mikey
pi_112517223
Hoezo is Leerdam een verwende blaag ?
R.I.P DTS.
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:19:46 #286
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112517281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onzin, hij ziet zelf gewoon in dat hij de echte top niet aankan. En hij heeft geen zin om op de bank te gaan zitten. Jammer maar prima, veel plezier bij een andere club.
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:22:13 #287
268260 Dr.Mikey
pi_112517386
Ik vind het juist een speler die erg onderschat wordt.
Jammer dat hij zelf niet voor zijn kans wil vechten.
R.I.P DTS.
pi_112517704
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik zie die twee verwende blagen het liefst oprotten bij Feyenoord. En nu die kans zich voordoet, zeg ik dus: opgeruimd staat netjes.

Wat dat in hemelsnaam met Israel te maken heeft ontgaat mij een beetje eerlijk gezegd..... :')
Mag ik vragen waarom je Leerdam een verwende blaag vindt? Cabral is duidelijk, die weigert een contract te tekenen terwijl hij niets heeft laten zien.

Leerdam heeft echter genoeg laten zien, maar heeft de pech dat de positie waarin hij zich wil ontwikkelen ruim bezet is. Dus zal hij - helaas - moeten uitkijken naar een andere club. Het feit dat hij dat ook tijdig aan de club laat weten respecteer ik (hoewel dat óók te maken heeft met Geel, die gewoon zegt 'DIT is de deadline en anders rot je op').

Het is jammer, maar daarin kan je moeilijk spreken over 'verwendheid'. Als ik 5 ton kan verdienen op een werkplek die me niet erg interesseert, of 3 ton die me wél interesseert (verschillende posities dus), kan ik me voorstellen dat geld alleen niet zaligmakend is. Het feit dat hij het goede contract naast zich neerlegde omdat hij zich op een andere positie wil ontwikkelen vind ik dan ook legitiem.

Heeft dus niets met verwend zijn te maken.
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:30:42 #289
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_112517772
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwoah ik had het dan ook met name over Cabral, die van mij echt letterlijk de tyfus kan genieten.

Maar Leerdam mag van mij ook lekker wegwezen. Niet bij willen tekenen? Prima! Dan rot je toch lekker op. :W
pi_112517950
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:30 schreef inZanity het volgende:

[..]

Mwoah ik had het dan ook met name over Cabral, die van mij echt letterlijk de tyfus kan genieten.
Ben ik wel met je eens :).

quote:
Maar Leerdam mag van mij ook lekker wegwezen. Niet bij willen tekenen? Prima! Dan rot je toch lekker op. :W
Dat doet hij toch ook?

Ik voel tegenover Leerdam geen wrokgevoelens hoor, net zoals bij Guidetti en Bakkal niet. Gaven van tevoren aan wat ze wilden (Bakkal een buitenlands avontuur, Guidetti de wereldtop en Leerdam een plek op het middenveld). Als je dat niet geboden kan worden bij Feyenoord, is het toch je goed recht om weg te gaan?

Zolang je de club maar niet benadeelt door ze in het ongewisse te laten (Fer, Wijnaldem :r) of vuile trucs uit te halen (Castaignos met die hoerenlopende zaakwaarnemer van 'm :r ). Dat doet Leerdam niet, waardoor Van Geel nu de mogelijkheid heeft hem te transferen.

Hetzelfde geldt trouwens ook voor Cabral: hij geeft iig. aan niet bij te tekenen. Nou, dan kan Van Geel dus proberen zo'n jongen te slijten. Meer respect voor dan die twee negerratten. Bij Leerdam is het alleen ergens op gegrond (die jongen kán echt wat op het middenveld, heeft alleen de pech dat Ahmadi en Vormer voor hem zitten :')), Cabral ... Tja. Cabral :'). Die denkt dat hij Messi is. :D.
pi_112518700
Er is gewoon letterlijk geen Feijenoorder met een oranje nickname te vinden _O-.

Niemand interesseert zich in het interlandvoetbal? O+
pi_112518749
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
Er is gewoon letterlijk geen Feijenoorder met een oranje nickname te vinden _O-.

Ik wel. :Y
pi_112518839
quote:

Ik ook. Interesseer me alleen niet in fucking oranje nicknames :')
pi_112518888
Vind het altijd wel grappig. Gedurende het seizoen:

"Interlandweekend" FFFFFFUUUUUUUUU :( :( :( :'( :'( :'( :{ :{ :{ ;( ;( ;( :') :') :') 8)7 8)7 8)7 :|W :|W :|W :|W o|O o|O o|O o|O ~O> ~O> ~O> ~O> -O- -O- -O-

Na het seizoen (een keer per twee seizoenen):

YES, INTERLANDS _O_

:D
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:58:16 #295
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112518929
quote:

Jawel, 3 weken voetbal kijken en bier drinken. En veel vrij nemen van werk. Lekker man.
pi_112518945
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
Vind het altijd wel grappig. Gedurende het seizoen:

"Interlandweekend" FFFFFFUUUUUUUUU :( :( :( :'( :'( :'( :{ :{ :{ ;( ;( ;( :') :') :') 8)7 8)7 8)7 :|W :|W :|W :|W o|O o|O o|O o|O ~O> ~O> ~O> ~O> -O- -O- -O-

Na het seizoen (een keer per twee seizoenen):

YES, INTERLANDS _O_

:D
Alleen jammer dat Mathijssen vandaag niet per ongeluk zo'n oven is ingestruikeld ofzo. Konden we iig nog van Vlaar genieten *O*
  woensdag 6 juni 2012 @ 13:59:03 #297
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112518960
Ik wel, komende zaterdag Denemarken - Nederland! Kan ik maandag weer m'n collega's verrassen met een oranje shirt ;)
Maar ik hoop / kijk nog het meest uit naar de loting van de voorronde CL. FC Kopenhagen moet uit de koker komen en dan komt alles goed :D
pi_112518987
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Sejt het volgende:
Ik wel, komende zaterdag Denemarken - Nederland! Kan ik maandag weer m'n collega's verrassen met een oranje shirt ;)
Maar ik hoop / kijk nog het meest uit naar de loting van de voorronde CL. FC Kopenhagen moet uit de koker komen en dan komt alles goed :D
Nee man, Fener met Kuijt *O*
BFF met GGMM
  woensdag 6 juni 2012 @ 14:00:15 #299
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_112519007
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

:Y
  woensdag 6 juni 2012 @ 14:00:24 #300
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112519014
3e voorronde Kopenhagen, 4e Fenerbahce?

Zoiets kon toch wel dacht ik, aangezien al die clubs uit de toplanden lage coëfficienten hebben?
pi_112519067
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En dan toch Kopenhagen omdat Fener door Platini uit CL wordt gezet :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')