Net als israël of toch een andere context hier?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:06 schreef inZanity het volgende:
Interesse voor Leerdam en Cabral? Mooi. Opgeruimd staat netjes!
Heb jij het nou weer man?quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net als israël of toch een andere context hier?
Rijke historie dat Mallorcaquote:Openingswedstrijd 2012 tegen club met historisch karakter
Feyenoord zal in de traditionele openingswedstrijd voor het nieuwe seizoen (2012/2013, red.) een tegenstander treffen met een historisch karakter, zo laat stadiondirecteur Jan van Merwijk weten in de nieuwste uitgave van Voetbal International. De Kuip viert volgend jaar haar 75-jarig bestaan en er zal op diverse momenten en op diverse manieren stil gestaan worden bij dit jubileum.
Van Merwijk hoopt in juni tevens ook een muzikale verrassing te kunnen presenteren. Dit om aandacht te besteden aan het bestaan van de Kuip als concertpodium. In de historie van het voetbalstadion hebben er al vele grote artiesten opgetreden. Van Michael Jackson tot U2 en van Metallica tot Marco Borsato.
Nou ja, Leerdam is toch een vrij goede rechtsback, toch? Ik kan me voorstellen dat je hem wil zien vertrekken vanwege zijn afgelopende contract.quote:
Ik zie die twee verwende blagen het liefst oprotten bij Feyenoord. En nu die kans zich voordoet, zeg ik dus: opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou ja, Leerdam is toch een vrij goede rechtsback, toch? Ik kan me voorstellen dat je hem wil zien vertrekken vanwege zijn afgelopende contract.
Maar omdat jij het ook altijd hebt over Israël vernietgen / opruimen en shit weet ik nooit zo goed wat je nou exact bedoelt..
Onzin, hij ziet zelf gewoon in dat hij de echte top niet aankan. En hij heeft geen zin om op de bank te gaan zitten. Jammer maar prima, veel plezier bij een andere club.quote:
Mag ik vragen waarom je Leerdam een verwende blaag vindt? Cabral is duidelijk, die weigert een contract te tekenen terwijl hij niets heeft laten zien.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zie die twee verwende blagen het liefst oprotten bij Feyenoord. En nu die kans zich voordoet, zeg ik dus: opgeruimd staat netjes.
Wat dat in hemelsnaam met Israel te maken heeft ontgaat mij een beetje eerlijk gezegd.....
Mwoah ik had het dan ook met name over Cabral, die van mij echt letterlijk de tyfus kan genieten.quote:
Ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah ik had het dan ook met name over Cabral, die van mij echt letterlijk de tyfus kan genieten.
Dat doet hij toch ook?quote:Maar Leerdam mag van mij ook lekker wegwezen. Niet bij willen tekenen? Prima! Dan rot je toch lekker op.
Ik wel.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
Er is gewoon letterlijk geen Feijenoorder met een oranje nickname te vinden.
Niemand interesseert zich in het interlandvoetbal?
Ik ook. Interesseer me alleen niet in fucking oranje nicknamesquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
Jawel, 3 weken voetbal kijken en bier drinken. En veel vrij nemen van werk. Lekker man.quote:Op woensdag 6 juni 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
Alleen jammer dat Mathijssen vandaag niet per ongeluk zo'n oven is ingestruikeld ofzo. Konden we iig nog van Vlaar genietenquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:57 schreef Helpmefok het volgende:
Vind het altijd wel grappig. Gedurende het seizoen:
"Interlandweekend" FFFFFFUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na het seizoen (een keer per twee seizoenen):
YES, INTERLANDS
Nee man, Fener met Kuijtquote:Op woensdag 6 juni 2012 13:59 schreef Sejt het volgende:
Ik wel, komende zaterdag Denemarken - Nederland! Kan ik maandag weer m'n collega's verrassen met een oranje shirt
Maar ik hoop / kijk nog het meest uit naar de loting van de voorronde CL. FC Kopenhagen moet uit de koker komen en dan komt alles goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |