Ze hadden ook ergens in een hotel afgesproken ofzo toch? Dan vind ik dat niet zo gek hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Hij was nogal verbaasd dat de gesprekken zo snel op straat lagen, zei Kuyt gister bij de NOS. Best raar ook.
Idd. Dat is een beetje zoals als vrouw een Antilliaan als vriend nemen en vervolgens verbaasd zijn dat hij bij je weg gaat als je zwanger blijkt te zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:10 schreef Caland het volgende:
Transfergesprekken die op straat komen te liggen raar vinden. In de voetballerij.
Hmkay.
In een café of hotel in Nederland als Martin van Geel met Dirk Kuijt koffie gaan drinken en dan verwachten dat dat niet uitlekt.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hadden ook ergens in een hotel afgesproken ofzo toch? Dan vind ik dat niet zo gek hoor.
Vlakbij het centraal station toch ook nog?quote:Op maandag 4 juni 2012 15:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
In een café of hotel in Nederland als Martin van Geel met Dirk Kuijt koffie gaan drinken en dan verwachten dat dat niet uitlekt.![]()
![]()
![]()
Nee, dat is opzet.
Ik geloof bij Engels, als je daar een uurtje zit heeft de halve stad je gezien.quote:Op maandag 4 juni 2012 15:27 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Vlakbij het centraal station toch ook nog?
Oh ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 16:08 schreef TN-FR het volgende:
Het gerucht over Castaignos en zijn zaakwaarnemer ging over cafe Engels op centraal, volgens mij is MvG gewoon in Kattuk langs geweest.
quote:Op maandag 4 juni 2012 13:28 schreef heiden6 het volgende:
Kuijt heeft bij zijn vertrek wel aangegeven dat hij zijn carrière graag wil afsluiten bij Liverpool.
Was dit niks voor Feyenoord geweest? Heb zijn naam hier een aantal keer zien vallen. Leuk buitenspelertje volgens mij!quote:AZ heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met Mikhail Rosheuvel. De 21-jarige buitenspeler maakt transfervrij de overstap van Almere City. Het is voor de Amsterdammer een terugkeer bij de club waar hij de jeugdopleiding doorliep.
Rosheuvel kwam het afgelopen seizoen in 33 wedstrijden tot acht doelpunten en zestien assists. Hij speelde zich daarmee in de belangstelling van meerdere eredivisionisten.
Technisch directeur Earnest Stewart ziet in Rosheuvel een complete aanvaller. "Mikhail heeft zich in de Jupiler League uitstekend ontwikkeld. Hij is snel, heeft een goede passeerbeweging in huis, is doelgericht en heeft ook oog voor zijn medespelers."
Rosheuvel kijkt met veel plezier terug op zijn tijd in Almere. "De afgelopen drie seizoenen in de Jupiler League hebben me echt goed gedaan. Ik ben een betere voetballer geworden. Mijn trainer bij Almere, Dick de Boer, heeft de details aangescherpt. Hij heeft gehamerd op het feit dat mijn rendement omhoog moest."
Bron: Novum
Ik had hem inderdaad erg graag bij Feyenoord gezien. Het zal mij benieuwen wat ze nu met Beerens gaan doen daar in Alkmaar.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Was dit niks voor Feyenoord geweest? Heb zijn naam hier een aantal keer zien vallen. Leuk buitenspelertje volgens mij!
Europese ambitiesquote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Die Kuyt. Ik lees nu net ergens dat die voorzitter van Fener 30 jaar cel mogelijk krijgt. En dat Fener mogelijk word uitgesloten voor Europees voetbal, en mogelijk degradatie boven het hoofd hangt.
Zal wel niet zo ver komen, maar god, ik ga dan echt niet meer bijkomen van het lachen hoor.
Waarom pikt Ajax hem als satalietclub zijnde niet op?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef Harry15 het volgende:
[..]
Was dit niks voor Feyenoord geweest? Heb zijn naam hier een aantal keer zien vallen. Leuk buitenspelertje volgens mij!
quote:Rotterdam - 3 Maart 2068 Kuijt heeft voor zijn overlijden te kennen gegeven dat zijn as graag wil terugkeren bij Feyenoord, hopelijk als veldspeler maar anders misschien nog in een andere functie. Als bemesting voor het veld bijvoorbeeld. Supporters van Feyenoord zijn sceptisch over de toegevoegde waarde van de speler die bij maar liefst 30 clubs heeft gespeeld. Bij Liverpool is verbolgen gereageerd op het uitblijven van de beloofde terugkeer van Kuijt. "We hadden nog een plekje voor hem in de as van het veld, maar hij laat ons gewoon vallen als een baksteen." Jordy Clasie, de technisch directeur van Feyenoord, heeft nog niet gereageerd.
Staat ie de laatste jaren niet gigantisch stil in zijn ontwikkeling?quote:Op maandag 4 juni 2012 17:39 schreef Guidetti het volgende:
Özyakup naar Besiktas voor 7 ton. Die had ik graag gezien ipv Immers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker.quote:Op maandag 4 juni 2012 17:19 schreef Harry15 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juni 2012 18:05 schreef Dekatria het volgende:
http://www.fr12.nl/dump/8(...)ek-naar-turkije.html
Goed man.Pfff, gebrek aan ambitie bij FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''Ik moest grote stappen terugdoen''
Ja, alleen op salarisgebied ja![]()
Wat een enorm geregisseerde antwoorden zeg. Die zal flink gefileerd worden vanavond in VI. Je kan echt zien dat de antwoorden geoefend.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pfff, gebrek aan ambitie bij Feyenoord
''Ik moest grote stappen terugdoen''
Ja, alleen op salarisgebied ja
Ja, wtfquote:Op maandag 4 juni 2012 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beelden net van Feyenoord- Real Madrid toen Coentje een schop kreeg.
Knokken heerlijk
Nooit verhalen van je vader of opa meegekregen ?quote:
Dat je ze al niet kende is best treurig, maar na diens overlijden is dat fragment echt op elke zender geweest.quote:
Ken je dan wel de verhalen over de wedstrijden tegen Estudiantes of van Hanegem tegen Neeskens?quote:
Ja, dat begrijp ikquote:Op maandag 4 juni 2012 19:45 schreef Dekatria het volgende:
Moet toch gesneden kost zijn als Feijenoorder
Nee, helaas zijn die niet zulke grote fansquote:Op maandag 4 juni 2012 19:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nooit verhalen van je vader of opa meegekregen ?
Het brilletje van Van Daelequote:Op maandag 4 juni 2012 19:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ken je dan wel de verhalen over de wedstrijden tegen Estudiantes of van Hanegem tegen Neeskens?
bronquote:"Kuyt had niet moeten roepen dat hij terugkwam"
Gepubliceerd op maandag 4 juni 2012 om 16:26
Oud Feyenoord-spits Pierre van Hooijdonk zegt tegen RTV Rijnmond dat Dirk Kuyt niet had moeten praten over een terugkeer bij Feyenoord. Kuyt tekende zondag een driejarig contract bij het Turkse Fenerbahçe, waar Van Hooijdonk tussen 2003-2005 onder contract stond.
Kuyt sprak altijd over een terugkeer bij de Stadionclub en was zelfs in gesprek met de Rotterdamse technisch directeur Martin van Geel, maar besloot toch een contract in Turkije te tekenen. Dat is niet goed gevallen bij de supporters van Feyenoord. Daarom zegt Van Hooijdonk: "Supporters gaan geloven in zulke teksten en dan is het een hard gelach als hij niet komt."
In 2006 speelden Kuyt en Van Hooijdonk nog samen bij Feyenoord. Kuyt liet weten nog altijd de ambitie te hebben om zijn loopbaan af te sluiten in Rotterdam. Als zijn contract bij Fener afloopt is hij 34 jaar oud.
Inderdaad. Die heeft vast ook genoeg van dit soort aanbiedingen gehad toen hij naar Feyenoord kwam. Een baas dusquote:
Die was ook niet voor een miljoentje per jaar gekomen hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Die heeft vast ook genoeg van dit soort aanbiedingen gehad toen hij naar Feyenoord kwam. Een baas dus
Is hij niet jullie pispaaltje zo'n beetje?quote:Ricky van Haaren heeft het seizoen afgesloten met een individuele prijs • De middenvelder van Feyenoord werd door de organisatie van het vermaarde jeugdtoernooi in Toulon uitgeroepen tot revelatie van het toernooi • Met Oranje werd Van Haaren derde • 'Hier spreekt veel waardering uit. Bij Feyenoord heb ik dit seizoen niet veel gespeeld, dus dan is het lekker om het seizoen op deze manier af te kunnen sluiten.' • Overigens vertrekt Van Haaren deze zomer op transfervrije basis bij Feyenoord •
Nou ja, hij was dus al zeker een jaar van plan om terug te keren bij de club: hij had zijn familie een seizoen eerder laten weten dat het zijn laatste seizoen in Spanje zou zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was ook niet voor een miljoentje per jaar gekomen hoor.
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij niet jullie pispaaltje zo'n beetje?
Nelom werd overigens derde in de uitreiking.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij niet jullie pispaaltje zo'n beetje?
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nelom werd overigens derde in de uitreiking.
Dicky is gewoon een hele slechte inafvaller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |