Algemene tendens was/is hier dat iedereen ook wel begrijpt dat het EK nog te hoog gegrepen is, maar het onbegrijpelijk was dat hij niet bij de 1e selectie zat. Daar kan ik me best in vinden, en de meeste niet Feyenoorders in mn omgeving ook.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja de eerste selectieronde, niet de uiteindelijke selectie. Je kan niet je hele team volzetten met 18-20 jarige die "ervaring op moeten doen"
Wie was het trouwens ook alweer, HMF? Die er zo van overtuigd was dat Kuyt naar Feyenoord zou gaan "want die heeft nog echte clubliefde"
Hij ook niet, want ik neem aan dat hij het geld hoe dan ook wel zal krijgen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Die Kuyt. Ik lees nu net ergens dat die voorzitter van Fener 30 jaar cel mogelijk krijgt. En dat Fener mogelijk word uitgesloten voor Europees voetbal, en mogelijk degradatie boven het hoofd hangt.
Zal wel niet zo ver komen, maar god, ik ga dan echt niet meer bijkomen van het lachen hoor.
En dan staan we juichend op de banken voor Dirk.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is hij over 3 jaar pas 34.
WK Brazilië gaat niet nog effe de winnende erin knallen.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan staan we juichend op de banken voor Dirk.![]()
![]()
![]()
Oh zo, nee Clasie en de Vrij hadden wmb best bij de eerste selectie gekund. Als Jetro 't zelfs tot de eindselectie haaltquote:Op maandag 4 juni 2012 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Algemene tendens was/is hier dat iedereen ook wel begrijpt dat het EK nog te hoog gegrepen is, maar het onbegrijpelijk was dat hij niet bij de 1e selectie zat. Daar kan ik me best in vinden, en de meeste niet Feyenoorders in mn omgeving ook.
Mooi man! Haha, die grijns, tekenendquote:
Nou , dan zou ik me gepasseerd voelen..quote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
Het zou trouwens echt episch zijn als de UEFA Fenerbahce er alsnog uitflikkert nu.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat lach ik me dan dood zegquote:Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
Het zou trouwens echt episch zijn als de UEFA Fenerbahce er alsnog uitflikkert nu.
Viergever is geen Feyenoorder en beide hij en de Vrij zijn beter als Bouma plus dat het een voordeel is voor over twee jaar bij het WK.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja want daarom gaat ie Feyenoorders meenemen, zodat ze even ervaring op kunnen doen
Besiktas en Bursaspor hebben al zo'n straf gekregen afgelopen week. Zal mij niks verbazen als Fenerbahce nog gaat volgen.quote:
Mag Dirkie bij de NOS aanschuiven om als "deskundige" over Feyenoord in de CL te pratenquote:Op maandag 4 juni 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Besiktas en Bursaspor hebben al zo'n straf gekregen afgelopen week. Zal mij niks verbazen als Fenerbahce nog gaat volgen.
Zou echt briljant zijnquote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Die Kuyt. Ik lees nu net ergens dat die voorzitter van Fener 30 jaar cel mogelijk krijgt. En dat Fener mogelijk word uitgesloten voor Europees voetbal, en mogelijk degradatie boven het hoofd hangt.
Zal wel niet zo ver komen, maar god, ik ga dan echt niet meer bijkomen van het lachen hoor.
Niet dat ik 'm iets misgun vanuit menselijk perspectief hoor, maar het zou natuurlijk wel een mop van jewelste zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Dat zal niet gaan, hij zal dan gewoon in de Turkse 1e divisie moeten spelen, maar dat is natuurlijk ook op het allerhoogste internationale niveau.quote:Op maandag 4 juni 2012 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag Dirkie bij de NOS aanschuiven om als "deskundige" over Feyenoord in de CL te praten
Misschien was dat een tactische zet van Van Geel, ons supporters een beetje opjutten om wat druk op Dirk te zetten.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:30 schreef Buitendam het volgende:
Hij was nogal verbaasd dat de gesprekken zo snel op straat lagen, zei Kuyt gister bij de NOS. Best raar ook.
Dat mag ik toch hopen van niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 14:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Misschien was dat een tactische zet van Van Geel, ons supporters een beetje opjutten om wat druk op Dirk te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |