abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112410651
Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

FEYENOORD DE CL IN _O_ _O_ _O_

Hier vind je de OP.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjapoela op 04-06-2012 08:31:29 ]
pi_112410714
Ik had niet in de gaten dat ik de lapo had, khaat nieuwe TT's maken :P

Maargoed, Kuyt heeft het afgedaan bij mij.
  maandag 4 juni 2012 @ 00:55:28 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_112410759
Dat Clasie er niet bij is begrijpen maar weinig mensen.
Ook niet Feyenoorders... maar Bertje is gewoon de weg kwijt., Luuk de Jong met longontsteking de voorkeur boven Dost.. Strootman :r inplaats van Clasie., Die Bouma terwijl je de De Vrij of Viergever ervaring kan laten opdoen als derde keus. Na de Uefa cup winst heet hij natuurlijk ook niet veel goeds meer gedaan.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_112410783
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ook niet Feyenoorders... maar Bertje is gewoon de weg kwijt., Luuk de Jong met longontsteking de voorkeur boven Dost.. Strootman :r inplaats van Clasie., Die Bouma terwijl je de De Vrij of Viergever ervaring kan laten opdoen als derde keus. Na de Uefa cup winst heet hij natuurlijk ook niet veel goeds meer gedaan.
Effe de WK-Finale bereikt. _O-
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 00:59:21 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112410844
Moeten die twente en psv spelers nog steeds in de OP trouwens?
Of zijn we daar wel klaar mee. Eigen kracht eerst?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_112410856
Ja, zet er een juichende Ron Vlaar in na zijn eerste goal voor Oranje oid.
pi_112412711
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Gert het volgende:
Moeten die twente en psv spelers nog steeds in de OP trouwens?
Of zijn we daar wel klaar mee. Eigen kracht eerst?
Eens!
  maandag 4 juni 2012 @ 06:32:20 #8
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_112412749
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Typisch het volgende:
pi_112413339
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:59 schreef Typisch het volgende:
Dat wordt lastig, zit op mobiel.

Wel mooie foto hierboven, kan iemand anders hem erin zetten?

edit - Het is al gelukt :)
  maandag 4 juni 2012 @ 08:45:21 #10
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_112413493
quote:
Kuyt: terugkeer bij Feyenoord blijft mijn ambitie

4 juni 2012

Dirk Kuyt beseft dat hij met zijn transfer van Liverpool naar Fenerbahçe heel wat supporters van Feyenoord heeft teleurgesteld, zo laat hij weten in De Telegraaf. Maar hoopt het ooit goed te maken. "Het is nog steeds mijn ambitie bij Feyenoord terug te keren. Ik heb met Feyenoord gekeken wat er nu al mogelijk was, maar we kwamen tot de conclusie dat de tijd nog niet rijp is. Het liefst keer ik als speler terug en anders in een andere rol", aldus de Katwijker. Indien Kuyt zijn contract in Istanbul uitdient, is hij 34. Bij Fenerbahce gaat hij in drie jaar bijna 10 miljoen euro verdienen
:O

quote:
Kuyt hoopt Feyenoord te ontlopen in voorronde CL

4 juni 2012

In het programma Studio Voetbal liet Dirk Kuyt zondagavond blijken Feyenoord heel graag te willen ontlopen in de voorronde van de Champions League. Er is een behoorlijke kans dat Feyenoord en Fenerbahce elkaar in de derde of vierde voorronde treffen. "Ik hoop dat we elkaar vermijden in de voorronde", zei Kuyt tegenover de NOS. "Want ik hoop echt dat Feyenoord én Fenerbahçe het hoofdtoernooi halen. Misschien komen we elkaar dan wel tegen."
Juist loten en ze eruit knikkeren. Karma.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_112413510
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:45 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad. BMI eet broodje Kuyt met knoflook :9~
pi_112413545
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Inderdaad. BMI eet broodje Kuyt met knoflook :9~
Volgens mij gaat hij sowieso keihard falen daar. Turkse supporters lijken mij niet van het type die een niet-scorende spits blijven toejuichen, omdat hij zo hard werkt...
BFF met GGMM
  maandag 4 juni 2012 @ 09:01:21 #13
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112413650
quote:
Kuyt: terugkeer bij Feyenoord blijft mijn ambitie

4 juni 2012

Dirk Kuyt beseft dat hij met zijn transfer van Liverpool naar Fenerbahçe heel wat supporters van Feyenoord heeft teleurgesteld, zo laat hij weten in De Telegraaf. Maar hoopt het ooit goed te maken. "Het is nog steeds mijn ambitie bij Feyenoord terug te keren. Ik heb met Feyenoord gekeken wat er nu al mogelijk was, maar we kwamen tot de conclusie dat de tijd nog niet rijp is. Het liefst keer ik als speler terug en anders in een andere rol", aldus de Katwijker. Indien Kuyt zijn contract in Istanbul uitdient, is hij 34. Bij Fenerbahce gaat hij in drie jaar bijna 10 miljoen euro verdienen
Even de echte versie:

"Dirk Kuyt beseft dat hij met zijn transfer van Liverpool naar Fenerbahçe heel wat supporters van Feyenoord heeft teleurgesteld, zo laat hij weten in De Telegraaf. Maar hoopt het ooit goed te maken. "Ik wil de supporters voor de gek houden en ik meen het niet, maar het is nog steeds mijn ambitie bij Feyenoord terug te keren. Voor de show heb ik met Feyenoord gekeken wat er nu al mogelijk was, maar we kwamen tot de conclusie dat Feyenoord véél te weinig geld kon bieden. Het liefst cash ik nog even 10 miljoen in 3 jaar en ga ik rentenieren", aldus de Katwijker. Indien Kuyt zijn contract in Istanbul uitdient, is hij 34. Bij Fenerbahce gaat hij in drie jaar bijna 10 miljoen euro verdienen."

quote:
Kuyt hoopt Feyenoord te ontlopen in voorronde CL
4 juni 2012

In het programma Studio Voetbal liet Dirk Kuyt zondagavond blijken Feyenoord heel graag te willen ontlopen in de voorronde van de Champions League. Er is een behoorlijke kans dat Feyenoord en Fenerbahce elkaar in de derde of vierde voorronde treffen. "Ik hoop dat we elkaar vermijden in de voorronde", zei Kuyt tegenover de NOS. "Want ik hoop echt dat Feyenoord én Fenerbahçe het hoofdtoernooi halen. Misschien komen we elkaar dan wel tegen."
"In het programma Studio Voetbal liet Dirk Kuyt zondagavond blijken Feyenoord heel graag te willen ontlopen in de voorronde van de Champions League. Er is een behoorlijke kans dat Feyenoord en Fenerbahce elkaar in de derde of vierde voorronde treffen. "Ik hoop dat we elkaar vermijden in de voorronde", zei Kuyt tegenover de NOS. "Want dan haal ik met Fener zeker niet de Champions League én ik ben bang om uitgefloten te worden in De Kuip."

Echt hè... kut leugens allemaal. Wie trapt er nu nog in?
I love my mispoken words.
pi_112415172
quote:

:Y
  maandag 4 juni 2012 @ 10:39:52 #15
14505 OProg
A Life in Music
pi_112415511
Nog maar een keertje dan:

quote:
'Fenerbahçe is na FC Utrecht, Feyenoord en Liverpool weer een volksclub'

Met zijn keuze voor Fenerbahçe heeft Dirk Kuyt Hamburger SV bijzonder teleurgesteld. Technisch directeur Frank Arnesen dacht de beste papieren te hebben om de aanvaller van Liverpool over te nemen, maar zondag zette Kuyt zijn handtekening onder een driejarig contract in Turkije. Volgens De Telegraaf gaat de international in drie seizoenen tijd tien miljoen euro verdienen.

HSV kon een stuk minder bieden, maar volgens zaakwaarnemer Rob Jansen was het salaris niet doorslaggevend. "Dirk wilde heel graag Europees spelen en het liefst Champions League", zegt hij in De Telegraaf. "Fenerbahçe is een club waar je elk seizoen om de titel strijdt.
:D :D

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=166586
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_112415741
Dirk Kuyt :') _O-

Was vroeger zo'n dikke fan van hem..
pi_112416117
Kuytje toch.. Wilde alle interesse nog afhouden want zou zo graag een gesprek met de nieuwe coach aangaan over zijn speelminuten. Rodgers is aangesteld en zonder gesprek rook hij al de euro's in fucking Turkije :')
  maandag 4 juni 2012 @ 11:14:40 #18
277865 Sejt
Ondertitel
pi_112416655
Hoe zit het eigenlijk met de transfersom dan? Hij had nog een 1-jaar contract bij Liverpool - daar hoor je helemaal niks over.
I love my mispoken words.
  maandag 4 juni 2012 @ 11:16:52 #19
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_112416739
Ik heb nog een shirtje met Kuyt achterop thuis liggen :P
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_112416773
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Sejt het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de transfersom dan? Hij had nog een 1-jaar contract bij Liverpool - daar hoor je helemaal niks over.
Waarschijnlijk te horen gekregen dat hij gratis weg mocht.
pi_112417023
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:14 schreef Sejt het volgende:
Zou me niks verbazen als hij die zelf heeft betaald zodat het lekker snel rond was :')
  maandag 4 juni 2012 @ 11:43:06 #22
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_112417718
quote:

[..]

[..]

quote:
'Alleen terug naar Feyenoord als ik kampioen kan worden'

4 juni 2011

Dirk Kuyt (30) houdt een terugkeer bij Feyenoord in gedachten. De aanvaller annex middenvelder van Liverpool en Oranje verliet Rotterdam in 2006 voor een contract in Engeland: hij staat daar nog tot medio 2013 onder contract. “Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn”, laat Kuyt zaterdag weten in een interview met het Algemeen Dagblad.

Op mijn 33ste moet het, kom je later dan ben je alweer op de terugweg. Ik wil iets neerzetten, net als toen ik er speelde. Feyenoord moet weer prijzen pakken, dat kan best, daar ligt de basis al voor”, aldus Kuyt. De Katwijker debuteerde in de Eredivisie bij FC Utrecht en verkaste na vijf seizoenen naar De Kuip. Vervolgens speelde hij drie jaar voor Feyenoord. “Ik heb het gevoel dat ik bij een topclub in Europa zit, het streven is om nog kampioen te worden en bekers te winnen. Maar ik wil dus ook graag terug naar Feyenoord.”

“Echter, alleen als ik met Feyenoord kampioen kan worden”, benadrukt Kuyt in het gesprek. “Ik meen dat serieus wat ik nu zeg: als Feyenoord zijn spelers als Wijnaldum, Fer en De Vrij bij elkaar houden, dan is de stap naar succes niet zo groot. Ik wil ook niet terug op 35-jarige leeftijd. Dan heb je een heel andere Kuyt dan die wegging uit de Kuip. Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn.”
Gelukkig is hij over 3 jaar pas 34. :')
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  maandag 4 juni 2012 @ 11:43:13 #23
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_112417725
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja want daarom gaat ie Feyenoorders meenemen, zodat ze even ervaring op kunnen doen

:')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_112417779
quote:
16s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ja want daarom gaat ie Feyenoorders meenemen, zodat ze even ervaring op kunnen doen

Dat was inderdaad de reden om bijvoorbeeld Maher mee te nemen ja. Jij zal het wel niet willen zien, maar Clasie is een stuk beter dan een boel spelers die in de 1e selectieronde zaten.
  maandag 4 juni 2012 @ 11:47:15 #25
189963 nubreektmijnklomp
pi_112417862
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat was inderdaad de reden om bijvoorbeeld Maher mee te nemen ja. Jij zal het wel niet willen zien, maar Clasie is een stuk beter dan een boel spelers die in de 1e selectieronde zaten.
Ja de eerste selectieronde, niet de uiteindelijke selectie. Je kan niet je hele team volzetten met 18-20 jarige die "ervaring op moeten doen"

Wie was het trouwens ook alweer, HMF? Die er zo van overtuigd was dat Kuyt naar Feyenoord zou gaan "want die heeft nog echte clubliefde" :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_112417978
quote:
16s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ja de eerste selectieronde, niet de uiteindelijke selectie. Je kan niet je hele team volzetten met 18-20 jarige die "ervaring op moeten doen"

Wie was het trouwens ook alweer, HMF? Die er zo van overtuigd was dat Kuyt naar Feyenoord zou gaan "want die heeft nog echte clubliefde" :P
Algemene tendens was/is hier dat iedereen ook wel begrijpt dat het EK nog te hoog gegrepen is, maar het onbegrijpelijk was dat hij niet bij de 1e selectie zat. Daar kan ik me best in vinden, en de meeste niet Feyenoorders in mn omgeving ook.
pi_112417994
Die Kuyt. Ik lees nu net ergens dat die voorzitter van Fener 30 jaar cel mogelijk krijgt. En dat Fener mogelijk word uitgesloten voor Europees voetbal, en mogelijk degradatie boven het hoofd hangt.

Zal wel niet zo ver komen, maar god, ik ga dan echt niet meer bijkomen van het lachen hoor.
pi_112418018
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Die Kuyt. Ik lees nu net ergens dat die voorzitter van Fener 30 jaar cel mogelijk krijgt. En dat Fener mogelijk word uitgesloten voor Europees voetbal, en mogelijk degradatie boven het hoofd hangt.

Zal wel niet zo ver komen, maar god, ik ga dan echt niet meer bijkomen van het lachen hoor.
Hij ook niet, want ik neem aan dat hij het geld hoe dan ook wel zal krijgen.
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 11:57:49 #29
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112418252
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

[..]

Gelukkig is hij over 3 jaar pas 34. :')
En dan staan we juichend op de banken voor Dirk. *O* *O* *O*

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_112418283
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:57 schreef Gert het volgende:

[..]

En dan staan we juichend op de banken voor Dirk. *O* *O* *O*

WK Brazilië gaat niet nog effe de winnende erin knallen. :7 En zelfs daarna kan hij niet terug komen want dan heeft hij nog een jaar contract.
pi_112418367
en dit is dus Dirk zijn laatste toernooi..
vanuit Turkije word hij dus echt niet meer geselecteerd
enne hij is al teruggekomen op zijn eerste statement...
nu wil hij het liefst als speler terugkomen anders in een andere rol..

yeah right...

:W Dirk :W
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 4 juni 2012 @ 12:06:17 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112418663
Ik zie voor Dirk wel een rol weggelegd in het verzorgen van de mediatrainingen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 4 juni 2012 @ 12:08:00 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_112418752
Maar dan heeft hij over drie jaar 16 miljoen op de bank ipv 10 miljoen. Dan ben je natuurlijk een veel gelukkiger mens. Ja hij zal straks met een heel integer gevoel naar Karabukspor of Gençlerbirligi afrreizen voor weer zo'n fantastische pot op europees topniveau. _O_
  maandag 4 juni 2012 @ 12:09:44 #34
189963 nubreektmijnklomp
pi_112418828
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Algemene tendens was/is hier dat iedereen ook wel begrijpt dat het EK nog te hoog gegrepen is, maar het onbegrijpelijk was dat hij niet bij de 1e selectie zat. Daar kan ik me best in vinden, en de meeste niet Feyenoorders in mn omgeving ook.
Oh zo, nee Clasie en de Vrij hadden wmb best bij de eerste selectie gekund. Als Jetro 't zelfs tot de eindselectie haalt :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 4 juni 2012 @ 12:10:43 #35
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112418880
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112419204
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:10 schreef Caland het volgende:

Die reactie op die vraag op 2:10 _O-
Mooi man! Haha, die grijns, tekenend :)

HELD!
  maandag 4 juni 2012 @ 12:17:40 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112419213
Het zou trouwens echt episch zijn als de UEFA Fenerbahce er alsnog uitflikkert nu. _O-

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112419392
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
Het zou trouwens echt episch zijn als de UEFA Fenerbahce er alsnog uitflikkert nu. _O-

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou , dan zou ik me gepasseerd voelen..
heb veel liever dat wij dat hier doen !!
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_112419406
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:17 schreef Caland het volgende:

Wat lach ik me dan dood zeg _O-
  maandag 4 juni 2012 @ 12:22:58 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_112419428
quote:
16s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Viergever is geen Feyenoorder en beide hij en de Vrij zijn beter als Bouma plus dat het een voordeel is voor over twee jaar bij het WK.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_112419568
De Vrij en Clasie gaan na het EK gewoon bij Oranje gehaald worden
  maandag 4 juni 2012 @ 12:34:20 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_112419902
quote:
14s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:22 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Wat lach ik me dan dood zeg _O-
Besiktas en Bursaspor hebben al zo'n straf gekregen afgelopen week. Zal mij niks verbazen als Fenerbahce nog gaat volgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_112419932
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 12:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Besiktas en Bursaspor hebben al zo'n straf gekregen afgelopen week. Zal mij niks verbazen als Fenerbahce nog gaat volgen.
Mag Dirkie bij de NOS aanschuiven om als "deskundige" over Feyenoord in de CL te praten *O*
  maandag 4 juni 2012 @ 13:02:38 #44
357045 Grifte
Feijenoord
pi_112420900
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 11:51 schreef Scrummie het volgende:

Zou echt briljant zijn _O-
pi_112421922
Kuijt heeft bij zijn vertrek wel aangegeven dat hij zijn carrière graag wil afsluiten bij Liverpool.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')