Die was ook niet voor een miljoentje per jaar gekomen hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Die heeft vast ook genoeg van dit soort aanbiedingen gehad toen hij naar Feyenoord kwam. Een baas dus
Is hij niet jullie pispaaltje zo'n beetje?quote:Ricky van Haaren heeft het seizoen afgesloten met een individuele prijs • De middenvelder van Feyenoord werd door de organisatie van het vermaarde jeugdtoernooi in Toulon uitgeroepen tot revelatie van het toernooi • Met Oranje werd Van Haaren derde • 'Hier spreekt veel waardering uit. Bij Feyenoord heb ik dit seizoen niet veel gespeeld, dus dan is het lekker om het seizoen op deze manier af te kunnen sluiten.' • Overigens vertrekt Van Haaren deze zomer op transfervrije basis bij Feyenoord •
Nou ja, hij was dus al zeker een jaar van plan om terug te keren bij de club: hij had zijn familie een seizoen eerder laten weten dat het zijn laatste seizoen in Spanje zou zijn.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die was ook niet voor een miljoentje per jaar gekomen hoor.
Ja.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij niet jullie pispaaltje zo'n beetje?
Nelom werd overigens derde in de uitreiking.quote:Op maandag 4 juni 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is hij niet jullie pispaaltje zo'n beetje?
quote:Op maandag 4 juni 2012 22:21 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nelom werd overigens derde in de uitreiking.
Dicky is gewoon een hele slechte inafvaller
quote:Immers aangekomen bij De Kuip voor contractondertekening
Lex Immers zal in de loop van vandaag een handtekening zetten onder een contract dat hem voor vier jaar aan Feyenoord bindt. De middenvelder, die overkomt van provinciegenoot ADO Den Haag, meldde zich vanmorgen rond half tien bij het stadion van de Rotterdamse club om de medische keuring te ondergaan. Vanmiddag verwacht men het bericht op het digitale thuis van Feyenoord dat de opvolger van huurling Otman Bakkal zijn contract ondertekend heeft.
Naar verluidt betaalt Feyenoord zo'n één miljoen euro voor de verdiensten van de 25-jarige voetballer, die vrijdag bovendien zijn verjaardag zal vieren. Tevens maakt Kevin Jansen de overstap van Rotterdam naar Den Haag. Jansen tekent een meerjarig contract bij ADO.
Gerucht gaat dat ADO nog een opleidingsvergoeding betaalt EN dat we 25% van de transferrechten bedongen hebben.quote:
Godquote:
nou mag ook wel als je 1 miljoen voor Immers betaald, beperkte gast.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gerucht gaat dat ADO nog een opleidingsvergoeding betaalt EN dat we 25% van de transferrechten bedongen hebben.
WTF
Toen betaalden we ook nog met de gulden, en hadden we nog geen overdekte zitplaatsen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:10 schreef nomnom het volgende:
In '93 werden we kampioen met een elftal vol "beperkte gasten".
En je punt is...?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen betaalden we ook nog met de gulden, en hadden we nog geen overdekte zitplaatsen.
Jullie vergissen je net zo hard in immers als in Koeman.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toen betaalden we ook nog met de gulden, en hadden we nog geen overdekte zitplaatsen.
Dan hebben we geen extra spits meer nodig. Scheelt weer geldquote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jullie vergissen je net zo hard in immers als in Koeman.
Scoorde al tien keer bij kneuzenkermis ADO.
Met Ahmadi en Clasie achter zich worden dat er minimaal 18 komend seizoen bij Feyenoord (in alle competities)
Ik vind 9 ton geen godsvermogen voor een nummer 10 van 25 jaar die er normaal gesproken 10 gaat maken aankomend seizoen. Mag jij eens betere opties voordragen die voor 9 ton haalbaar zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
God
Met pijn in het hart... Mág je eindelijk weer investeren. Betaal je een godsvermogen voor een ontzettend beperkte voetballer..
Feyenoord Feyenoord toch
Zoiets?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 13:48 schreef Bonkers. het volgende:
Immers brengt volgens mij ook een beetje gekte/spirit/pit/hoe je het wil noemen in de groep. Naast dat het prima voetballer is, is dat ook een zeer positief punt.
Ook echt dat Van der Brom daar bij staat.quote:
Kan ook, als die 9 ton zijn dagsalaris is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mensen die denken dat je voor 9 ton Messi op kan pikken
quote:Van Huijgevoort en Van Deelen naar Excelsior
Mats van Huijgevoort en Jordy van Deelen spelen komend seizoen op huurbasis voor Excelsior. De twee spelers worden door Feyenoord het komende jaar op Woudestein gestald.
Rechtsback Van Deelen kwam het afgelopen halfjaar ook al voor de Kralingers uit. De 19-jarige verdediger kwam tot 10 optredens in de hoofdmacht van Excelsior. Linksback Mats van Huijgevoort kwam afgelopen jaar een keer in actie voor Feyenoord. Ronald Koeman gaf de toenmalig a-junior een basisplaats in de verloren uitwedstrijd bij VVV Venlo.
Eerder was al bekend dat Daan Smith de definitieve overstap maakt naar Excelsior. Smith speelde het afgelopen jaar al voor de gedegradeerde Kralingse club. Daan Blij kwam vorige week transfervrij over van Feyenoord.
Ik ben niet negatief over Immers hoor, in tegenstelling tot Buijs en Bosschaart kan hij wel voetballen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:47 schreef Scrummie het volgende:
Ben wel benieuwd naar die Lexie. Het kan, zoals ik geloof 99% verwacht, 3 keer niets zijn, maar ik zie er wel een functionele speler in. Iemand die altijd een 6je haalt, maar vaak 7's of 8'en. Door er gewoon altijd te staan, en het niet van die paar momenten moet hebben.
Bakkal: 29 wedstrijden, 9 goals.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers is nu definitief binnen
Ik weet het nog steeds niet, hij was dit jaar niet geweldig,
quote:maar wat wil je in zo'n kutelftal
Ik denk wél dat hij meer scorend vermogen heeft dan Bakkal, altijd fijn.
Dit jaar stond hij vaak in de spits geloof ik, dan is ie een zak hooi idd, maar op 10 vind ik het een uitstekende optie.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 16:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Immers is nu definitief binnen
Ik weet het nog steeds niet, hij was dit jaar niet geweldig, maar wat wil je in zo'n kutelftal
Ik denk wél dat hij meer scorend vermogen heeft dan Bakkal, altijd fijn.
quote:‘Als ik nodig ben bij het eerste elftal van Feyenoord zal ik er staan’
Erwin Mulder is de onbetwiste eerste keuze in het doel van Feyenoord, maar achter de sluitpost timmert Boy de Jong flink aan de weg. De talentvolle doelman van Feyenoord/Excelsior Onder-19 heeft dinsdag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot medio 2014 aan de club uit Rotterdam verbindt. Bovendien heeft Feyenoord een optie om de verbintenis met een jaar te verlengen, meldt de club via de officiële kanalen.
“Van dit moment heb ik vaak gedroomd”, laat de achttienjarige De Jong optekenen. “Ik was al een tijdje rond met Feyenoord, maar ik ben er heel erg blij mee dat het contract nu ook getekend is. Ik maak deel uit van een zeer talentvolle generatie, voor de club is het alleen maar goed dat er talenten doorstromen. Dat ik al met het eerste mocht meetrainen, was voor mij een bevestiging dat ik stappen omhoog maak. Het smaakt absoluut naar meer, maar in principe sluit ik komend seizoen gewoon aan bij de Onder-19. Daar wil ik goed presteren, maar als ik nodig ben bij het eerste elftal zal ik er staan.”
Technisch directeur Martin van Geel was blij met de handtekening van De Jong. “Boy is een talentvolle keeper die niet voor niets al jaren deel uit maakt van de nationale jeugdselecties. We zijn dan ook erg blij dat we hem langer aan de club hebben weten te binden. Hij is het volgende bewijs dat we een uitstekende jeugdopleiding hebben”, verzekerde hij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |