A fatality!quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Mortal Kombat kijken hoe je die finishing moves moest doen
Ik was de enige van mijn maatjes die wist dat je de trigger knoppen kon gebruiken. Gouden tijden.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij Mortal Kombat kijken hoe je die finishing moves moest doen
Was ik maar nog jong..quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan buiten boomhutten bouwen, voetballen, flippo's gooien, knikkeren, pokemon kaarten ruilen enz
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan buiten boomhutten bouwen, voetballen, flippo's gooien, knikkeren, pokemon kaarten ruilen enz
Pokémon kaarten jatten.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik altijd Riptor omdat ik gek was van dino'squote:
Die chick is LEKKER johquote:
Vind jequote:Op woensdag 6 juni 2012 03:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die chick is LEKKER johWie is dat!?
Die redhead milf dus he
Je vergeet stokken als wapensquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Bij de bosjes spelen en dan maar hopen dat je moeder niet ging klagen over de vieze kleding. Met stokken vechten, met een Super Soaker achter de kat van de buren aan. Een eigen club beginnen bij een boomhut met geheime regels en iemand hele kapot slaan als hij die overtrad.
Mooie tijden!
Ja manquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:15 schreef RensAjacied het volgende:
Bij de bosjes spelen en dan maar hopen dat je moeder niet ging klagen over de vieze kleding. Met stokken vechten, met een Super Soaker achter de kat van de buren aan. Een eigen club beginnen bij een boomhut met geheime regels en iemand helemaal kapot slaan als hij die overtrad.
Mooie tijden!
Wij rozenbottles ..quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:18 schreef inZanity het volgende:
Wij gingen vroegah altijd waterzakjes gooien in de zomer, en dan kregen we altijd vet boze automobilisten achter ons aan omdat we vuilniszakken gevuld hadden en vanaf de hoogste etage van de flat op hun auto hadden gegooid.
Of pijlen maken uit krantenquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:20 schreef inZanity het volgende:
Of erwten/pijltjes schieten met pvc buizen!
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vergeet ik bijna 1 van de belangrijkste dingen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vergeet ik bijna 1 van de belangrijkste dingen.
[ afbeelding ]
Ja, ja en JA op legoquote:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mooi man! Ik heb echt helemaal geen foto's van vroeger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |