ditquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:46 schreef Typisch het volgende:
Maar serieus, dat muziekje. Ik word er gewoon blij van. Die tijd.
Thuis komen na school, je 64 aanslingeren en nergens meer druk om maken. Geen smsjes, belletjes, pings, prikbord berichten, huiswerk, scripties, chicks of ander gezeik helemaal niks. Gewoon die game spelen en baas zijn.
Ik probeer het soms nog wel eens, mijn mobiel en PC helemaal afsluiten. Maar dan heb ik het na een half uur / 3 kwartier wel weer gezien met een game.quote:
Red Alert 2quote:Op woensdag 6 juni 2012 02:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nostalgie?
C&C Red Alert, Donkey Kong Country, Tomb Raider, RCT, UT GOTY '99, Fifa '96, NHL '96, etc![]()
Niet 2 (kirov reporting!quote:
2 manquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niet 2 (kirov reporting!) maar 1
You are Ronaldinho! You are Wayne Rooney!quote:
Zo zat ik tijd terug CS1.6 te spelen met zo'n super vette mod met laser trip/proximity mines etc te spelen, echt baas.quote:
Eerst keer CS kreeg ik een CD met 1.3 van een klasgenootquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo zat ik tijd terug CS1.6 te spelen met zo'n super vette mod met laser trip/proximity mines etc te spelen, echt baas.
Same herequote:Op woensdag 6 juni 2012 02:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst keer CS kreeg ik een CD met 1.3 van een klasgenoot2002-2003 was dat.
Bohhhhquote:
Dat heb je verteld inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 02:59 schreef Typisch het volgende:
CS1.6.
Heb ik nog met deze hacker gespeeld.
http://www.nu.nl/column-z(...)omeinnaam-kwijt.html
Die kende ik van zo'n crime game klik spel.
quote:
En dan eerst vragen aan je ma of ze niet hoefde te bellen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
En vroeger altijd met mijn shitty internet cheat codes opzoeken
cheat-codes.cc ofzoiets was dat toen?
GTA San Andreas codes voor de PS2 opzoeken +1quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haha inderdaadquote:Op woensdag 6 juni 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2012 03:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan eerst vragen aan je ma of ze niet hoefde te bellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |