De_kromme werkt voor VI jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Guidetti is anders de marktkenner van dit forum. (Waar hangt Ajacied4lf uit? alsof er iets beters naast Fok! te doen is)
Jaquote:
Was alleen best slechtquote:
Die is toch niet gebanned, maar op vakantie?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever niet. Drugshippies die jullie zijn.
kloptquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is toch niet gebanned, maar op vakantie?
Jawel. En dan vlieg jij ook,in het extreme en dan samen,die psvers eens goed aanpakken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever niet. Drugshippies die jullie zijn.
Dat komt als het nieuwe seizoen begonnen is wel weer en de 2e de strijd aan gaan voor de titelquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel jammer dat Feyenoorders tegenwoordig enkel nog opboksen tegen Psv en Ajax met rust laten op Fok!Misschien dan toch Ritmo en Stokstaart terughalen.
ja maar psv is ook gewoon een tyfus clubquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel jammer dat Feyenoorders tegenwoordig enkel nog opboksen tegen Psv en Ajax met rust laten op Fok!Misschien dan toch Ritmo en Stokstaart terughalen.
Maar 422 trolled ook enkel Psvérs.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat komt als het nieuwe seizoen begonnen is wel weer en de 2e de strijd aan gaan voor de titel
Dan gaat Ajacied422 lekker trollen en dan is het weer als vanouds
Komt nog welquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar 422 trolled ook enkel Psvérs.
020quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar 422 trolled ook enkel Psvérs.
Begin over Eriksen, de bezetting van de tribune en hanteer nog iets vaker de term 'Neuzen' en mijn dag is weer goed.quote:
probeer je nou iets uit te lokken over eriksen? ben jij wel goed in je hoofd?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin over Eriksen, de bezetting van de tribune en hanteer nog iets vaker de term 'Neuzen' en mijn dag is weer goed.
En joden lopen altijd weg mag ook niet vergeten wordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin over Eriksen, de bezetting van de tribune en hanteer nog iets vaker de term 'Neuzen' en mijn dag is weer goed.
Eriksen is overrated, maar dat merken jullie niet want dat staat niet op teletekst, stelletje loopneuzen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen is overrated, maar dat merken jullie niet want dat staat niet op teletekst, stelletje loopneuzen.
ja je moeder is ook overratedquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen is overrated, maar dat merken jullie niet want dat staat niet op teletekst, stelletje loopneuzen.
Bij vrouwen is het sexy, bij gasten gayquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
Komt omdat ik ONEINDIG meer respect heb voor joden dan die nepsupporters die nog geen zinnig woord uit hun molenwerk krijgen.
Brabant is echt de grootste inteeltprovincie ooit. Dat accent!
Ik ben al bezig met Ajax, ga nou niet haten op Brabantquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
Komt omdat ik ONEINDIG meer respect heb voor joden dan die nepsupporters die nog geen zinnig woord uit hun molenwerk krijgen.
Brabant is echt de grootste inteeltprovincie ooit. Dat accent!
[quote]quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Eriksen is maar een overschat waterdragertje
Op woensdag 6 juni 2012 10:57 schreef Tyron het volgende:
Shirtje uit en lekker trommelen in 410quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Flikker op met dat EK ik heb gelijk weer zin in de Eredivisie. (al zit je er uiteraard volledig naast)
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Shirtje uit en lekker trommelen in 410
HET IS LOS! Hoe gaat het trouwens met de Bulykin onderhandelingen veel beter dan een Ajax afdankertje kan Feyenoord toch niet krijgen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent gewoon mongool. Zo moeilijk is dat toch niet?
heb je ooit een moeilijke mongool gezien dan?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je bent gewoon mongool. Zo moeilijk is dat toch niet?
Die dikke Rus komt gewoon naar PEC! Samen met Fredje Benson in de spitsquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
HET IS LOS! Hoe gaat het trouwens met de Bulykin onderhandelingen veel beter dan een Ajax afdankertje kan Feyenoord toch niet krijgen.
Ja hoorquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je ooit een moeilijke mongool gezien dan?
Tja, je kunt altijd nog 16 miljoen betalen voor een midget uit Serviëquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
HET IS LOS! Hoe gaat het trouwens met de Bulykin onderhandelingen veel beter dan een Ajax afdankertje kan Feyenoord toch niet krijgen.
Niks mis mee joh...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
als je houdt van drie chromosomen op het 21e chromosomenpaar...
Castaignos komt meldt het AD vandaag...quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Trekt shirtje omhoog 'ALL MUSCLE' in een raar Russisch dialect uiteraard.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die dikke Rus komt gewoon naar PEC! Samen met Fredje Benson in de spits
Krijgt Hanegem toch gelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Castaignos komt meldt het AD vandaag...
FR1908Nieuws meldt dat Luc vrijdag met Inter gaat pratenquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Castaignos komt meldt het AD vandaag...
omdat je moeilijk wasquote:Op woensdag 6 juni 2012 11:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
DOE IK GOFFEDOMME NIET BEN ME WIJF KWIJT 3000 EURO SCHULD STADIONVERBOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |