De_kromme werkt voor VI jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Guidetti is anders de marktkenner van dit forum. (Waar hangt Ajacied4lf uit? alsof er iets beters naast Fok! te doen is)
Jaquote:
Was alleen best slechtquote:
Die is toch niet gebanned, maar op vakantie?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever niet. Drugshippies die jullie zijn.
kloptquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is toch niet gebanned, maar op vakantie?
Jawel. En dan vlieg jij ook,in het extreme en dan samen,die psvers eens goed aanpakken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Liever niet. Drugshippies die jullie zijn.
Dat komt als het nieuwe seizoen begonnen is wel weer en de 2e de strijd aan gaan voor de titelquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel jammer dat Feyenoorders tegenwoordig enkel nog opboksen tegen Psv en Ajax met rust laten op Fok!Misschien dan toch Ritmo en Stokstaart terughalen.
ja maar psv is ook gewoon een tyfus clubquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel jammer dat Feyenoorders tegenwoordig enkel nog opboksen tegen Psv en Ajax met rust laten op Fok!Misschien dan toch Ritmo en Stokstaart terughalen.
Maar 422 trolled ook enkel Psvérs.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat komt als het nieuwe seizoen begonnen is wel weer en de 2e de strijd aan gaan voor de titel
Dan gaat Ajacied422 lekker trollen en dan is het weer als vanouds
Komt nog welquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar 422 trolled ook enkel Psvérs.
020quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar 422 trolled ook enkel Psvérs.
Begin over Eriksen, de bezetting van de tribune en hanteer nog iets vaker de term 'Neuzen' en mijn dag is weer goed.quote:
probeer je nou iets uit te lokken over eriksen? ben jij wel goed in je hoofd?quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin over Eriksen, de bezetting van de tribune en hanteer nog iets vaker de term 'Neuzen' en mijn dag is weer goed.
En joden lopen altijd weg mag ook niet vergeten wordenquote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin over Eriksen, de bezetting van de tribune en hanteer nog iets vaker de term 'Neuzen' en mijn dag is weer goed.
Eriksen is overrated, maar dat merken jullie niet want dat staat niet op teletekst, stelletje loopneuzen.quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2012 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eriksen is overrated, maar dat merken jullie niet want dat staat niet op teletekst, stelletje loopneuzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |