Ik had 3310 met glimmmende blauwe cover met bliksemquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:03 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
en toen was het "je van het"
quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:05 schreef Geo4kant het volgende:
Met zo'n discman de hele dag rondlopen, tering groot
True.. maarja, hoort er bij he, je moet ook leven en genieten.. mooi herinneringenquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso alles wat je in je leven 'weggooid' aan troep(roken, drinken, stappen, drugs, vuurwerk enz.) als je dat allemaal bij elkaar optelt had ik gewoon een dik huis kunnen bezitten en dikke merrie kunnen rijden alles.
Het blijft gevaarlijk natuurlijk. Maar daardoor niet minder leuk.quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
True.. maarja, hoort er bij he, je moet ook leven en genieten.. mooi herinneringen![]()
Maar nadat ik mijn hand 2e graads verbrand had door dat kut vuurwerk was ik toch wel wat minder fan geworden
quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:07 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hadden jullie deze ook?![]()
Mooi man, met je walkman op het schoolplein (groep 8) rondlopen en toffe muziek luisteren. Die shit was 2 weken lang "stoer"quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik lach gewoon hardop om hoe we vroeger leefden.
Baas!quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi man, met je walkman op het schoolplein (groep 8) rondlopen en toffe muziek luisteren. Die shit was 2 weken lang "stoer"
Iedereen (happy) hardcore luisteren en ik stond daar met Golden Earring, Joe Cocker en Bruce Springsteen als 12-jarig menneke
Nice!quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mooi man, met je walkman op het schoolplein (groep 8) rondlopen en toffe muziek luisteren. Die shit was 2 weken lang "stoer"
Iedereen (happy) hardcore luisteren en ik stond daar met Golden Earring, Joe Cocker en Bruce Springsteen als 12-jarig menneke
Ja die ligt hier ookquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij geld hebben.. fanboy
Gepost vanaf mijn Iphone.
Dit dus jaquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel horloges met afstandsbediening en dan voor het raam zitten en zappen bij mensen in de buurt of de tv opeens heel hard zetten.
It's too late to surrender now!quote:Op woensdag 6 juni 2012 04:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die ligt hier ook. Iets teveel iPhones trouwens
.
Fuck, wou VI nog kijken! Maar het is gvd al 4 uur geweest
Goed plan, steek er ook nog maar 1 op en ga VI kijkenquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:12 schreef inZanity het volgende:
Ik ga nog een sigaret roken in de tuin en dan pitten. Voordat het alweer licht wordt en de vogeltjes gaan fluiten..
haten op de bossquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nice!
Behalve Bruce Springsteen() dan.
Red Alertquote:Op woensdag 6 juni 2012 04:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
It's too late to surrender now!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |