quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Denemarken U21 6 - 5 Macedonië U21
Op een officieel toernooi. Dit lijkt mij een zaak voor het magische duo Knipping en Van Duren.
twitter:SigaarSnor twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 22:18:39@iwanvanduren Denemarken U21 - Macedonië U21: 6-5 (ruststand was 5-1). Match fixing? Of kunnen ze er gewoon he-le-maal niks van? reageer retweet
twitter:iwanvanduren twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 22:19:43@SigaarSnor We rukken onmiddelijk uit!! reageer retweet
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:22 schreef Veerboot het volgende:
[..]twitter:SigaarSnor twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 22:18:39@iwanvanduren Denemarken U21 - Macedonië U21: 6-5 (ruststand was 5-1). Match fixing? Of kunnen ze er gewoon he-le-maal niks van? reageer retweet
twitter:iwanvanduren twitterde op dinsdag 05-06-2012 om 22:19:43@SigaarSnor We rukken onmiddelijk uit!! reageer retweet
Jammer dat het niet in het Nederlands is.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel leuk dat hij er echt op ingaat
Even bamihappie, lekker die beentjes omhoog in Kurhaus Dubai, heerlijk man, echt klassequote:Op woensdag 6 juni 2012 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit topic is toch waar we thuis horen, dat andere topic is meer ons vakantieresort.
Dan moet je naar het VI Oranje topic gaanquote:Op woensdag 6 juni 2012 00:54 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind het VI Oranje-topic vooral te druk. Ik hou nou van grote menigtes.
Ik neem aan dat dat reactie op mij was?quote:Op woensdag 6 juni 2012 21:25 schreef Veerboot het volgende:
Dat is allemaal Blatter!
(En Platini/UEFA met hun kutrechten.)
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:38 schreef Veerboot het volgende:
Jullie kunnen toch gewoon binnen die 24 uur de mp4-file even naar je computer downloaden en het dan gewoon op een moment naar keuze terugkijken?
Het had zo een meesterwerk van je eigen hand kunnen zijn. Wat voor mij wennen blijft is elke avond naar 4 te zappen ipv 7quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is wel even wennen hoor, elke keer zo'n schelvis erbij als ik post...Maar het is voor een goed doel.
Slimmer dan de meesten en heb hier nog geen domme opmerking gemaakt hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:58 schreef Tjacka het volgende:
Inderdaad.
Maar bioncenieri is normaliter niet de slimste..
Alsof ik enige bal verstand heb van computers. Maar ja zal maar eens kijken.quote:Op woensdag 6 juni 2012 23:38 schreef Veerboot het volgende:
Jullie kunnen toch gewoon binnen die 24 uur de mp4-file even naar je computer downloaden en het dan gewoon op een moment naar keuze terugkijken?
Goeie zin mang.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:06 schreef bianconeri het volgende:
En net als dat ik geen tijd heb om het te kijken heb ik ook in die tijd dat het er op staat niet zo de tijd om dat zelfs maar te doen(anders zou ik ook kunnen kijken).
Zoals Veerboot al zegt: elke dag verschijnt na de uitzending op SigaarSnor zowel de link op RTL XL als de mp4 link, die je kan downloaden door met rechter muisknop op de link te drukken en dan 'link opslaan als'.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Slimmer dan de meesten en heb hier nog geen domme opmerking gemaakt hoor.
[..]
Alsof ik enige bal verstand heb van computers. Maar ja zal maar eens kijken.
En net als dat ik geen tijd heb om het te kijken heb ik ook in die tijd dat het er op staat niet zo de tijd om dat zelfs maar te doen(anders zou ik ook kunnen kijken).
Dit. Ik ga nu nog steeds elke avond naar Rtl 7.quote:Op donderdag 7 juni 2012 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het had zo een meesterwerk van je eigen hand kunnen zijn. Wat voor mij wennen blijft is elke avond naar 4 te zappen ipv 7
Bij mij zit RTL 4 op nr 284 dus dat is sowieso al lastig.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit. Ik ga nu nog steeds elke avond naar Rtl 7.
Tja hij gaf geen linkquote:Op donderdag 7 juni 2012 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoals Veerboot al zegt: elke dag verschijnt na de uitzending op SigaarSnor zowel de link op RTL XL als de mp4 link, die je kan downloaden door met rechter muisknop op de link te drukken en dan 'link opslaan als'.
http://www.dailymotion.co(...)rksen-en-genee_sportquote:Op donderdag 7 juni 2012 18:23 schreef heloef het volgende:
Is er geen filmpje van die uitreiking van die gouden plaat.
Danke schon!quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)rksen-en-genee_sport
Dankzij Oliver23 uiteraard!
Straks ff terugkijkenquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)rksen-en-genee_sport
Dankzij Oliver23 uiteraard!
Daarom moet Italiékenner Emile Schelvis maar weer eens aanschuivenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:05 schreef bianconeri het volgende:
Volgens mij wordt Italie ook door de heren vreselijk onderschat. Zo erg dat ze zelfs Kroatie sterker geschat wordt! Maar ja dit is normaal, ze zijn altijd zeer negatief over Italiaans voetbal(wat volgens hun nog altijd verdedigend zou zijn lol).
Gevaarlijkste outsider. Daarna Frankrijk.
Heb ik ook ouwe reus. Mooi man.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit. Ik ga nu nog steeds elke avond naar Rtl 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |