quote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, dit topic kan beter even gesloten worden om het duidelijker te maken.
Wutquote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft ook zo'n stoelquote:Op maandag 4 juni 2012 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Zeker niks thuis te melden (Toch nog enigszins VI gerelateerd)
Prima, daarover hier posten dan. Volgens mij gaat 99.86% over het tv-programma, maar goed.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wuttopic staat niet in TV ofzo, het blad en de site zijn er gewoon nog hoor...
Wat loop jij je nu weer druk te maken over niks.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Prima, daarover hier posten dan. Volgens mij gaat 99.86% over het tv-programma, maar goed.
Het verschil tussen VI Oranje en Voetbal International is heel onduidelijk inderdaad.quote:Op maandag 4 juni 2012 18:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is niet onduidelijk, maar schijnbaar blijven er flink wat hier (hetzelfde) posten (als in het VI Oranje topic)..quote:Op maandag 4 juni 2012 19:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het verschil tussen VI Oranje en Voetbal International is heel onduidelijk inderdaad.
Ah joh, daar trekken Gijpie, Derksen en Boskamp zich niks van aan.quote:Op maandag 4 juni 2012 22:29 schreef Ricard0j het volgende:
Ik ben bang dat het echt tegen gaat vallen op RTL4. Bang dat het een RTL Boulevard-sfeertje gaat krijgen.
ze hebben altijd een nietszeggende lul nodig.quote:
Interessant stuk!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 00:13 schreef Symer het volgende:
Vandaag in de Metro een stuk over de ontstaansgeschiedenis van Danny Vera in VI.
http://www.newreadmetro.com/show/en/MetroHolland/20120604/1/10/
Vult toch nog een paar kennisgaten die ik had wat dit betreft.
http://www.gemistvoornmt.nl/quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:30 schreef Dauthi het volgende:
Iemand de mp4?
Want VI oranje doet het weer is niet in het buitenland. Zou iemand ook kunnen uitleggen waar je de mp4 link vandaan haalt want mijn methode via iptv.rtl.nl werkt niet meer echt.
bijvoorbaat dank!
Ik wil wel wat geven voor dat jochie maar dat Feyenoord shirt moeten ze houdenquote:Op maandag 4 juni 2012 22:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Waar kun je bieden dan voor het shirt? Ik zie niks op VIoranje.nl![]()
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)9b8bce2e71a9b848.mp4quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:30 schreef Dauthi het volgende:
Iemand de mp4?
Want VI oranje doet het weer is niet in het buitenland. Zou iemand ook kunnen uitleggen waar je de mp4 link vandaan haalt want mijn methode via iptv.rtl.nl werkt niet meer echt.
bijvoorbaat dank!
Volgens mij is er hier op fok een die een stream heeft voor vi voor de mensen in het buitenland.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 12:30 schreef Dauthi het volgende:
Iemand de mp4?
bijvoorbaat dank!
Lekker he. Maakt het uit. Gewoon ook helemaal NIKS inhoudelijks melden he, of niet? HAHAHAHAH! Heerlijk, is toch prima.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 18:04 schreef Veerboot het volgende:
Gewoon even voor het gevoel hier een postje plaatsen. Goed, man.
Allemaal die successupporters in het VI Oranje topic.quote:
Jij voelt je zeker meteen een Mr Big Star omdat je 1x een gifje hebt gemaaktquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Allemaal die successupporters in het VI Oranje topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |