Is zelfs vertaald in het Japansquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:47 schreef Samzz het volgende:
Hupschen, ik heb een leuk rokje gezien, misschien ook wel wat voor jou. Hoeveel houd jij van frutseltjes en vlinders?
Al die blijheid in een hupselstopicquote:
Oke, dan gaan we hem even passen donderdagquote:
Uhuhquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al die blijheid in een hupselstopic
Dan ben ik dus een....een......FEEDER?!?!quote:
Ja!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, dan gaan we hem even passen donderdag. Heb je al een bepaald model jurk in gedachten?
Is net niet spannendquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben ik dus een....een......FEEDER?!?!
Gewoon doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
He leuk hups, ik wil de mijne vandaag of morgen een berichtje sturen maar ik durf niet![]()
stomme vlinders en rupsen maken al dat ik me zorgen maak om berichtje te sturen . stomme muts
![]()
![]()
Hihiquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
He leuk hups, ik wil de mijne vandaag of morgen een berichtje sturen maar ik durf niet![]()
stomme vlinders en rupsen maken al dat ik me zorgen maak om berichtje te sturen . stomme muts
![]()
![]()
Maar dat wisten we al natuurlijkquote:
Niet strak is geen modelquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!!
NIET strak![]()
En ja dat is voor mijn doen al heel erg nadenken over wat ik wil en niet wil
Hé schatje.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
EN WIE HEEFT DAT KUSJE VAN HELOEF IN DE OP GESTOPT?
Iemand die jou mistequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
EN WIE HEEFT DAT KUSJE VAN HELOEF IN DE OP GESTOPT?
Oei Evanescensequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Nou de mijne is behoorlijk aan het teasen en het whatsappen gaat eigenlijk de hele dag door![]()
Nu even niet want nu is hij in 013 bij Evanescense (of hoe je dat ook schrijft) maar het whatsappen ging door tot aanvang concert enz
Als een ware vrouw snap ik geen donder van al die termenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet strak is geen model. Strapless, halter, wijd uitlopend, doe eens een voorbeeld van iets dat je leuk lijkt.
And you wonder why I drinkquote:
Het is alleen wel my immortalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oei EvanescenseImmortal is zo mooi en dan moet ik helaas aan die vriend van me denken die er dus helaas niet meer is.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oei EvanescenseImmortal is zo mooi en dan moet ik helaas aan die vriend van me denken die er dus helaas niet meer is.
Boeiend! Rokjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet strak is geen model. Strapless, halter, wijd uitlopend, doe eens een voorbeeld van iets dat je leuk lijkt.
Ja, en wel het model dat ik vaak draag. Ideaalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als een ware vrouw snap ik geen donder van al die termen![]()
Ik ben trots op mij!!
Uhm wijd uitlopend, en geen of heel korte mouw. (is dat een model?)
Laatste album is ook best goed. Band heeft alleen op zijn gat gelegen door bezettingswisselingenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is alleen wel my immortal. Ik wist niet eens dat Evanescence nog bestaat
.
Mooi!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en wel het model dat ik vaak draag. Ideaal.
Hoi lieviequote:
Twi of Kaneel, ik voel het aan mijn water.quote:
Volgens mij heeft de H&M zo'n model...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n jurk als Marilyn in Seven Year's Itch en eigenlijk wil ik ook een pruik en voor een dag Marilyn Monroe zijn
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi lievie
[..]
Twi of Kaneel, ik voel het aan mijn water.
Ik heb vandaag mijn tweede toetsenbord in de maand besteld, ben je trots op me?quote:
Of misschien stiekem wel iemand andersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi lievie
[..]
Twi of Kaneel, ik voel het aan mijn water.
Enormquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn tweede toetsenbord in de maand besteld, ben je trots op me?
Aan een kant wel ben er wat bezorgder door geworden omdat het een zelfmoord was en dat blijf ik nog wel steeds moeilijk vinden . Nooit geweten dat dat er zo in kon hakken. Op 5 december zal het nu precies 3 jaar zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Denken aan iemand die er niet meer is is goed. Niet helaas![]()
Mjah dateding en beste vriend lopen dus nu in de 013 rond![]()
Gelukkig kennen ze elkaar niet
Voor de vorm, de laatste 5 minutenquote:
Vorig jaar heeft een vriend van mij ook zelfmoord gepleegd, was ook een FOK!ker. Ik snap precies wat je bedoelt dus!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Aan een kant wel ben er wat bezorgder door geworden omdat het een zelfmoord was en dat blijf ik nog wel steeds moeilijk vinden . Nooit geweten dat dat er zo in kon hakken. Op 5 december zal het nu precies 3 jaar zijn.
Ja, als in afsluiten en een terrasje pakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor de vorm, de laatste 5 minuten
Groot gelijk hoor!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als in afsluiten en een terrasje pakken
Huppel wat doe je de 22?quote:
Ik hoop 'm donderdag te kunnen kopen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh thanks zal ik even kijken dan
Dat kan ik me nog herinneren ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft een vriend van mij ook zelfmoord gepleegd, was ook een FOK!ker. Ik snap precies wat je bedoelt dus!
Sterkte!
You SOBquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als in afsluiten en een terrasje pakken
Geen idee wat ik dan doequote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huppel wat doe je de 22?
Ik heb een chauffeur nodig
Ik zal er eentje voor je drinken cabronquote:
Dat was 8108139dpthsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog herinneren ja.
Kan jij mij in zeer dronken toestand weer naar huis brengen?quote:
Ja maar ik geloof niet dat ik die kant op kom danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan jij mij in zeer dronken toestand weer naar huis brengen?
Ik heb nog weleens de neiging de verkeerde trein te nemen enzo
En dan kom ik wel veilig thuis
Ook als jij dronken bent?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof niet dat ik die kant op kom dan![]()
Je mag me wel bellen als je opeens in Limburg ofzo de trein uit stapt. Dan kom ik je wel halen
Verste waar ik tot nu toe ben gekomen is Nijmegenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof niet dat ik die kant op kom dan![]()
Je mag me wel bellen als je opeens in Limburg ofzo de trein uit stapt. Dan kom ik je wel halen
Ja inderdaad. klopt , ik zag hem weleens posten. hij kwam toen ook veel in hoe voel je nu geloof ikquote:
Hupsels zijn nooit dronken!quote:
Oh dat kan ik wel vinden!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Verste waar ik tot nu toe ben gekomen is Nijmegen
Ja heel veel. Zn laatste post daar was ook niet zo heel erg optimistischquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja inderdaad. klopt , ik zag hem weleens posten. hij kwam toen ook veel in hoe voel je nu geloof ik
Ik moet je maar geloven op je woord. Ik kan het niet controlerenquote:
Ik mocht niet eens op het station slapen toenquote:
Baco'tje graagquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal er eentje voor je drinken cabron
Ja top, kan niet beter, volgende week trouwen en de kleine is onderwegquote:
Ok, van harte!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja top, kan niet beter, volgende week trouwen en de kleine is onderweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Schandalig!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens op het station slapen toen
Ja bedanktquote:
Mag ik een speech doen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja top, kan niet beter, volgende week trouwen en de kleine is onderweg
Neequote:
Waarom heb ik geen uitnodiging ontvangen voor de bruiloft?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja bedankt
Kaartje kan je sturen naar mijn thuisadres
Ja, moest gewoon 5uur wachten op de eerstvolgende trein naar Amsterdamquote:
Gewoon door de stad gaan lopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik mocht niet eens op het station slapen toen
Nouja we zijn egoïstisch en vieren het met zijn 2enquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom heb ik geen uitnodiging ontvangen voor de bruiloft?
Hmm Nijmegen is hier ruim een uur vandaan. Dus dan heb je toch 3,5 uur winstquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, moest gewoon 5uur wachten op de eerstvolgende trein naar Amsterdam
DOor de stad lopen na Koninginnedag en dat terwijl ik lam benquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon door de stad gaan lopen![]()
Hoe gaat de kleine heten?
Hatertquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb trouwens wel voor hem bier in huis gehaald , ik voel me nu heel mutserig maar ik vind het altijd leuk als hij komt , hem een biertje te geven .
Lam lopen is sowieso faalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DOor de stad lopen na Koninginnedag en dat terwijl ik lam ben
En ik pleit voor Harry, maar we zijn het er niet helemaal over eens
Lam in de verkeerde trein stappen en meteen in slaap vallen een nog groterequote:
Ik ervaar jouw plaatjesposts als zeer storend. Zou je ermee willen stoppen aub?quote:
Lieverd nog voor we de parkeergarage uit waren lag je in de auto al te slapen!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lam in de verkeerde trein stappen en meteen in slaap vallen een nog grotere
Ja maar toen lag ik al in die kroeg half te slapenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lieverd nog voor we de parkeergarage uit waren lag je in de auto al te slapen!
Gelukkig nog nooit gebeurdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lam in de verkeerde trein stappen en meteen in slaap vallen een nog grotere
Truequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar toen lag ik al in die kroeg half te slapen
Ik kijk NCIS, althans ik doe een leuke pogingquote:
Huh? Wat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True![]()
Boh en Bart die de slagboom keihard op zn hoofd kreeg
Mij maar 3x ofzoquote:
Heb ik dat nog mee gekregenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True![]()
Boh en Bart die de slagboom keihard op zn hoofd kreeg
Misschien moet je eens een twitteraccount overwegen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb trouwens wel voor hem bier in huis gehaald , ik voel me nu heel mutserig maar ik vind het altijd leuk als hij komt , hem een biertje te geven .
Onzeker?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ervaar jouw plaatjesposts als zeer storend. Zou je ermee willen stoppen aub?
Na een meet. Ik was de BOB, loop met steven en ezechielk naar mn auto in de parkeergarage. Ez liep te langzaam en kreeg die slagboom vol op zn knarquote:
Nee, ze heeft gelijk. Bovendien, haar tieten heersen. Over alles.quote:
Mjah rond 3 uur 's nachts was je er nog heilig van overtuigd dat je dat wel zou gaan reddenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mij maar 3x ofzo
[..]
Heb ik dat nog mee gekregen
Ik weet alleen nog dat ik eigenlijk al om 12uur naar huis wou omdat ik de volgende dag naar verjaardag van mijn vriendin moest en daar al om 10uur smorgens moest zijn, dat is hem niet geworden
hmm ja okquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een twitteraccount overwegen.
Hmm, ik dacht al dat het aan die slagboom lag dat ik nergens van wistquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na een meet. Ik was de BOB, loop met steven en ezechielk naar mn auto in de parkeergarage. Ez liep te langzaam en kreeg die slagboom vol op zn knar
Ik heb het ook wel gered, rond een uur of 16 was ik daar met redelijke hoofdpijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah rond 3 uur 's nachts was je er nog heilig van overtuigd dat je dat wel zou gaan redden
Nee hoor. Ik heb daar gewoon altijd al een hekel aan gehad. Het voegt niets toe en als het nou af en toe zou gebeuren maar van jou zie ik eigenlijk alleen maar plaatjes tot iemand er iets van/over zegt en dan kan je opeens wel de toetsen van je toetsenbord vindenquote:
Pffff... geen oud met jongen vergelijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk. Bovendien, haar tieten heersen. Over alles.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Met de nadruk op lopen terwijl ik een paar uur eerder een kekke rolstoel had
Excuse me?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Pffff... geen oud met jongen vergelijken.
quote:
Had ik jou al verteld dat jij een held bent?quote:
Dan kun je in het wilde weg twitteren over je lief en zo. Is toch leuk.quote:
quote:
Doe eens lief!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kun je in het wilde weg twitteren over je lief en zo. Is toch leuk.
Haha, ja...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Excuse me?
Wie de neuk noem jij oud?
Dat kind heeft last van d'r hormonen. Huppelmuts ook. Laat ze toch lekker, ik vind het tof voor zequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moeilijk he die Nederlandse taal!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, ja...zeker in vergelijking met Kate.
Ik ben oud, ik heb geen hormonenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat kind heeft last van d'r hormonen. Huppelmuts ook. Laat ze toch lekker, ik vind het tof voor ze
Ik zie eigenlijk alleen maar dat soort berichtenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens lief!
Ik zag het namelijk als een na-reactie op wat ze eerder al naar mij antwoordde
Oh.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen maar dat soort berichten.
Heb je er last van doe ene topic report zou ik zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeilijk he die Nederlandse taal!
Maar ik zal het nog een keer in Jip en Janneke taal vragen: Jij doet stoppen met plaatjes posten en gewoon leuk meedoen? Ja?. Ok? Mooi! Braaf! Koekje?
Ik mag er toch wel iets van zeggen? Doet Huppel ook over Digi zijn plaatjex of over het squatten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat kind heeft last van d'r hormonen. Huppelmuts ook. Laat ze toch lekker, ik vind het tof voor ze
Lang leve mn aboquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je er last van doe ene topic report zou ik zeggen.
Maak dat je kat wijsquote:
Moet je zelf weten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar Samzz, mag ik nu ook niet meer over dateding beginnen?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve mn abo![]()
Doei he nietszeggend figuurtje
Je zit al in de menopauzequote:
Nou 't is maar waar je je aan storen wil, ik zie haar er eigenlijk nieteens zo vaak over posten. En dan nog, als het ergens mag dan is het wel hier toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag er toch wel iets van zeggen? Doet Huppel ook over Digi zijn plaatjex of over het squatten.
en je voelt je nu buitengesloten..?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit een beetje het vriendjes topic van CA geworden is het niet?????
Nee, nog lange nietquote:
Iedereen doet haar behalve jijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:22 schreef DigitalGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Is DG een kloon daarvan? Zou me niets verbazen namelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
heloef weet je nog zij die niet genoemd mag worden
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef screwloose het volgende:
Waarschuwing: Twitterpost.Held!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuken?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee, DG is onze topictrollquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is DG een kloon daarvan? Zou me niets verbazen namelijk.
dat t lekker is t t belangrijkst, volgende keer kun je evt een envelopje vouwen, eerst flapje naar binnen (om de vulling heen) en dan oprollen)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Snarf!
Ik heb die wraps gemaakt, maar alles viel er uit
Maar was wel lekker verder
Wat mij betreft mag het overal, ik mag toch hoop ik zeggen dat ik het op vind vallen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou 't is maar waar je je aan storen wil, ik zie haar er eigenlijk nieteens zo vaak over posten. En dan nog, als het ergens mag dan is het wel hier toch?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef screwloose het volgende:
Waarschuwing: Twitterpost.Grote jongen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het nu bedtijd voor jou
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Nee joh dat was Heloef zijn puberverliefdheid waar hij vaak over sprak en daar werden ook mensen een beetje moe van dus op die manierquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is DG een kloon daarvan? Zou me niets verbazen namelijk.
Dat mag jij ook hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het overal, ik mag toch hoop ik zeggen dat ik het op vind vallen?
dohquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat t lekker is t t belangrijkst, volgende keer kun je evt een envelopje vouwen, eerst flapje naar binnen (om de vulling heen) en dan oprollen)
Ik wil een verhaaltje!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Grote jongen!
Dan is het nu bedtijd voor jou
Had hij zijn peners een meisjesnaam gegeven?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee joh dat was Heloef zijn puberverliefdheid waar hij vaak over sprak en daar werden ook mensen een beetje moe van dus op die manier
Jawel, uiteraard. Maar dat zou ook best iets taktvoller kunnen. Kom op, zelfs ik zou dat kunnenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het overal, ik mag toch hoop ik zeggen dat ik het op vind vallen?
quote:
Andere vorm van uitputten is ook goed gekeurd?quote:
Waarom? Het is net twitter.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jawel, uiteraard. Maar dat zou ook best iets taktvoller kunnen. Kom op, zelfs ik zou dat kunnen
Gelukkigquote:
Ik wil melk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Andere vorm van uitputten is ook goed gekeurd?
Ahum!quote:
Ja eerst met jong schoppen en dan komt die melk welquote:
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
heloef weet je nog zij die niet genoemd mag worden
zet het op facebook, kan ik nare dingen zeggenquote:
Nee!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zet het op facebook, kan ik nare dingen zeggen
Zeg het dan ook tegen huppelmuts, die heeft het vaker over haar dateding dan wie dan ook over welk neukertje dan ookquote:
Ik maak me niet druk. Het valt me op, niet meteen zo janken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef formerjellybean het volgende:
Joh , het is maar waar je druk wil maken samzz
Ik ben blij dat ik niet meer dronken op fb ga en de volgende dag schrik van mijn eigen berichtenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Ik ga toch niet openlijk op FB roepen dat ik last van rupsen heb!!
Zowel mn moeder als dateding heb ik op FB
Ik ben een ware no-liferquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg het dan ook tegen huppelmuts, die heeft het vaker over haar dateding dan wie dan ook over welk neukertje dan ook
gheheh whut...?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Ik ga toch niet openlijk op FB roepen dat ik last van rupsen heb!!
Zowel mn moeder als dateding heb ik op FB
Bitch please. Ik ben hier de pro.quote:
Ik doe nog niksquote:
Huppel weet wat ik van die twitterdingen vind, maar dat boeit haar niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg het dan ook tegen huppelmuts, die heeft het vaker over haar dateding dan wie dan ook over welk neukertje dan ook
Wie jankt er nou jij gaat er de hele tijd over door ???quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Het valt me op, niet meteen zo janken.
Mijn moeder is iemand die de bruidscatalogi al uit de kast pakt als je zegt " oe die leuke jongen bij de Jumbo lachte naar me!"quote:
Nee hoor, je hebt gewoon last van je hor... euhm... vlinders. Zou ik ook hebben, en ik zou het dan ook overal en nergens neer willen plempen. Dus doe je dingquote:
Die "nog", die vind ik heel erg engquote:
Kom jij maar terug als je echt volwassen bent en nog steeds geen leven hebtquote:
Truequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel weet wat ik van die twitterdingen vind, maar dat boeit haar niet.
Als je ze maar kent hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt gewoon last van je hor... euhm... vlinders. Zou ik ook hebben, en ik zou het dan ook overal en nergens neer willen plempen. Dus doe je ding
Nee hoor, ik reageer op de personen die op mij reageren. Ga nu maar lekker door met zwijmelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wie jankt er nou jij gaat er de hele tijd over door ???
ahja... fijn dat soort tactvolle oudersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder is iemand die de bruidscatalogi al uit de kast pakt als je zegt " oe die leuke jongen bij de Jumbo lachte naar me!"
En dateding wil ik niet afschrikken natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve mn abo![]()
Doei he nietszeggend figuurtje
Tuurlijk... gelukkig vang jij je me natuurlijk op met warme lichamelijke omhelzing of niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je voelt je nu buitengesloten..?
Jajaja, praat er maar overheen je hebt heel dit topic overgenomen.quote:
Box ouwe, respect swaquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder is iemand die de bruidscatalogi al uit de kast pakt als je zegt " oe die leuke jongen bij de Jumbo lachte naar me!"
En dateding wil ik niet afschrikken natuurlijk
Nou ik ervaar het toch echt niet als fijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahja... fijn dat soort tactvolle ouders
Ik ga serieus vandaag vroeg slapen dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die "nog", die vind ik heel erg eng
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Jajaja, praat er maar overheen je hebt heel dit topic overgenomen.
Ik hou mn FB wel in de gatenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga serieus vandaag vroeg slapen dus maak je geen zorgen
Ik ga morgen hopelijk een leuke dag hebben, maar moet er wel weer vroeg uit
Baas boven baas natuurlijk.quote:
Volgens de Nederlandse wet ben ik volwassen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom jij maar terug als je echt volwassen bent en nog steeds geen leven hebt
Ik mag toch proberen of er wat uitkomt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja eerst met jong schoppen en dan komt die melk wel
Financieel volwassen ook al?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Baas boven baas natuurlijk.
[..]
Volgens de Nederlandse wet ben ik volwassen.![]()
Ik heb zelfs stemrecht!
mijn ouders ook vorig jaar bij mn ex (toen nog geen ex uiteraard) ... he, wil je niet naast Snarf zitten (al noemt mn mama me gene snarf natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik ervaar het toch echt niet als fijn
Nergens voor nodigquote:
Mjah nou liever niet. Dat kan nogal pijn doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik mag toch proberen of er wat uitkomt?
De Roze Luftwaffe valt het topic binnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jajaja, praat er maar overheen je hebt heel dit topic overgenomen.
Echtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Baas boven baas natuurlijk.
[..]
Volgens de Nederlandse wet ben ik volwassen.![]()
Ik heb zelfs stemrecht!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:32 schreef Partyboy1991 het volgende:
Digital Girl ik stuurde je een DM
Groeten
doei
Mooi!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig
Na het onderspammen van CA haar fb ben ik een beetje bang geworden om dat bij andere te doen
Mjah dat is echt niet leuk hoor. Mijn ma heeft met dat soort gedrag al genoeg gewone vrienden weggejaagdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn ouders ook vorig jaar bij mn ex (toen nog geen ex uiteraard) ... he, wil je niet naast Snarf zitten (al noemt mn mama me gene snarf natuurlijk) lekker tactisch... en t ergst is nog dak die gast toen niet echt kende, laat staan dak iets met m wilde
Ze heeft al haar vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
De Roze Luftwaffe valt het topic binnen.
ik was er idd ook niet blij mee... en na een aantal veelzeggende boze blikken heb ik haar maar gewoon aangesproken in de keukenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Mjah dat is echt niet leuk hoor. Mijn ma heeft met dat soort gedrag al genoeg gewone vrienden weggejaagd
Bij mij is het andersom. Mijn moeder ziet ook iedereen die ik leer kennen direct als potentiele schoondochterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn ouders ook vorig jaar bij mn ex (toen nog geen ex uiteraard) ... he, wil je niet naast Snarf zitten (al noemt mn mama me gene snarf natuurlijk) lekker tactisch... en t ergst is nog dak die gast toen niet echt kende, laat staan dak iets met m wilde
ghehehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Mijn moeder ziet ook iedereen die ik leer kennen direct als potentiele schoondochter
Nouja, wel liev dat zij nog wel hoop heeft
Ik scheur em er heus niet af hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nou liever niet. Dat kan nogal pijn doen
Mjah dan zegt mn ma gewoon: goh stel je niet zo aan!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was er idd ook niet blij mee... en na een aantal veelzeggende boze blikken heb ik haar maar gewoon aangesproken in de keuken
Ok dan mag je wel op melkjachtquote:
Het scheelt dat ik al een kind heb. De druk van "maar ik wil oma worden" is al weg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
tis idd leuk als je ouders toekomst zien in je partner, maar om me nu te pas en meestal te onpas te koppelen aan jan en alleman is echt genant. Alsof ik klapperende eierstokken heb en gewoon niemand kan krijgen ofzo
Dacht dat je ruzie had met je ouders?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
tis idd leuk als je ouders toekomst zien in je partner, maar om me nu te pas en meestal te onpas te koppelen aan jan en alleman is echt genant. Alsof ik klapperende eierstokken heb en gewoon niemand kan krijgen ofzo
Dat heb ik gemist. Vertel eens!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
Daarom neem ik nooit meer mensen meer naar huis, goede oplossing al zeg ik het zelf.
Ik heb geleerd van het Pinda debacle.
Hou je mond hups hou je mond!!quote:
Al je liefjes. Sounds uhm busyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn ouders kennen al mijn liefjes niet het voordeel van op mezelf wonen, en ik denk ook dat ze mijn meeste vriendjes niet zo denderend vinden.
Ze zijn gelovig en zouden me het liefste met een kerkelijke jongen zien
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig
Na het onderspammen van CA haar fb ben ik een beetje bang geworden om dat bij andere te doen
ik heb t toch ook over vorig jaar.... lezen nerdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dacht dat je ruzie had met je ouders?
Ik ben wel altijd benieuwd naar de mensen achter de bedreigingen, maar deze keer laat ik het wel zittenquote:
Je hebt niks gemist hoor, alleen ze heeft zo snel haar mening klaar.quote:
Werd je bedreigd ja?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd benieuwd naar de mensen achter de bedreigingen, maar deze keer laat ik het wel zitten
Mjah, wat dacht je van vragen stellen als je bij iemand op bezoek gaat. Echtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
jaquote:
Dat ook weer niet maar al mijn eerdere vriendjes heb ik niet voorgesteld en wil dat eigenlijk zo laten ook . Relatie met ouders is gecompliceerd en een boel mensen uit mijn wereld passen niet in hun wereld eigenlijk .quote:
Thanksquote:
Jongens ik ben ff naar het zuiden.quote:
Mjah herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat ook weer niet maar al mijn eerdere vriendjes heb ik niet voorgesteld en wil dat eigenlijk zo laten ook . Relatie met ouders is gecompliceerd en een boel mensen uit mijn wereld passen niet in hun wereld eigenlijk .
Tot zoquote:
Ja, schatje... maar dat nodeloos boos zijn mag onderhand ook wel over zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t toch ook over vorig jaar.... lezen nerd
zou dateding dan ook tussen neus en lippen door vertellen over je beste vriend... niet meteen erbij dat je ma over hem gata vertellen (klintk zo serieus meteen) heb je dat al meteen duidelijk, hoeft hij ook nergens van te schrikken als hij t ooit hoort van haarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah herkenbaar.
Ik baal ook best wel dat ik nu weer bij mn ma in het dorp (en zelfs tijdelijk bij haar in huis) woon.
Ik weet nu al dat als mn beste vriend langs komt en zij komt daarachter dan gaat ze meteen roepen dat ik een vriendje heb.
Maar ze is dan ook zo lomp dat stel dat dateding vriendje wordt en ma heeft mn beste vriend gezien dan zegt ze gerust waar dateding bij zit: goh ik dacht dat je een blonde vriend had.
Op zo'n manier heeft ze namelijk al een keer een prille relatie gesloopt
Dat had ik 'r afgeleerd. Sterker nog, dat heb ik de mijne afgeleerd. Bek dicht, hooguit lief hoi zeggen, geen vragen stellen, en pas je scheur opentrekken als iedereen de deur weer uit is als je je toch niet beheersen kanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah herkenbaar.
Ik baal ook best wel dat ik nu weer bij mn ma in het dorp (en zelfs tijdelijk bij haar in huis) woon.
Ik weet nu al dat als mn beste vriend langs komt en zij komt daarachter dan gaat ze meteen roepen dat ik een vriendje heb.
Maar ze is dan ook zo lomp dat stel dat dateding vriendje wordt en ma heeft mn beste vriend gezien dan zegt ze gerust waar dateding bij zit: goh ik dacht dat je een blonde vriend had.
Op zo'n manier heeft ze namelijk al een keer een prille relatie gesloopt
ik ben niet boos...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, schatje... maar dat nodeloos boos zijn mag onderhand ook wel over zijn.
Dateding weet al van mn beste vriend. Beste vriend heeft nog al een aparte ringtone en ga jij midden in de nacht maar eens uitleggen waarom je opeens een rickroll door de slaapkamer hoortquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou dateding dan ook tussen neus en lippen door vertellen over je beste vriend... niet meteen erbij dat je ma over hem gata vertellen (klintk zo serieus meteen) heb je dat al meteen duidelijk, hoeft hij ook nergens van te schrikken als hij t ooit hoort van haar
Dat snap ik nou echt nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Schoonmoeders zitten ook nooit op mij te wachten
Je bent sarcastisch hequote:
Oh ja ik sta ook niet te springen om ma te vertellen dat dateding jonger isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:49 schreef formerjellybean het volgende:
+ ook nog het feit dat die 10 jaar jonger is dan mij.
ik kan t meestal wel vinden met schoonmama;s... behalve 1... die vond me niet goe dgenoeg voor haar zoon. Ik ben veel te zelfstandig en zij wilde een prehistoriesche vrouw voor haar zoon. een die heel de dag staat te koken in een schort enzo. en ze kleineerde me continuequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Schoonmoeders zitten ook nooit op mij te wachten
Nee, hoe kom je daar nou bij?quote:
Meer dan 10 jaar?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja ik sta ook niet te springen om ma te vertellen dat dateding jonger is![]()
Dat wordt dan ook weer een leuke avond preken
Nee, niet veel. 2 jaar maarquote:
Mensen hebben moeite om te accepteren omdat ik nou eenmaal beetje bijdehand ben en open ben over dingenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik kan t meestal wel vinden met schoonmama;s... behalve 1... die vond me niet goe dgenoeg voor haar zoon. Ik ben veel te zelfstandig en zij wilde een prehistoriesche vrouw voor haar zoon. een die heel de dag staat te koken in een schort enzo. en ze kleineerde me continue
Leek maar zoquote:
ohja dat hoef je dan toch ook niet direct te vertellen...?quote:
Te groot verschilquote:
mijn schoonmamas kunnen mijn humor en flapuiten gedrag meestal wel waarderen gelukkig. wil natuurlijk geen rotte situaties, dus je wil dan rekening houden met wat je wel/niet kan zeggen, maar ga echt niet mezelf anders voordoen dan dat ik benquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen hebben moeite om te accepteren omdat ik nou eenmaal beetje bijdehand ben en open ben over dingen
Zijn genoeg relaties om stuk gelopen, maarja ik ben en blijf wie ik ben
Zelfs mijn oma is 2 jaar ouder dan mijn opa. En die zijn inmiddels 82 en 80, en 60 jaar getrouwdquote:
ook niet teleurgesteld. Als je nog iets zinnigs te zeggen hebt, doe dat dan en hou anders gewoon opquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Teleurgesteld dan maar wat schiet je mee op?
[ afbeelding ]
Ik hou zeker wel rekening met wat ik zegquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn schoonmamas kunnen mijn humor en flapuiten gedrag meestal wel waarderen gelukkig. wil natuurlijk geen rotte situaties, dus je wil dan rekening houden met wat je wel/niet kan zeggen, maar ga echt niet mezelf anders voordoen dan dat ik ben
Wat liefquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zelfs mijn oma is 2 jaar ouder dan mijn opa. En die zijn inmiddels 82 en 80, en 60 jaar getrouwd
Negeer hem, meisjequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook niet teleurgesteld. Als je nog iets zinnigs te zeggen hebt, doe dat dan en hou anders gewoon op
Als je hem al zo lang kent moet toch geen probleem zijn. Die 10 jaar verschilquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is dus 27 , ik 37 en toen we elkaar leerden kennen was hij 24 en ik 33
Ja heel leuk maar is dat wel iets voor de iets grotere cupmaat? Omdat er toch een vorm in zit zeg maar, tis wel de bedoeling dat die band onder zhe boobs zit en niet over de tepels!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:53 schreef Samzz het volgende:
Hupschen, wat vind je van dit model:
[ afbeelding ]
En dan gaat het om het model, niet de kleuren en zo.
Zoals de rolstoel van je schoonmoeder jatten?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hou zeker wel rekening met wat ik zeg
Alleen heb ik vaak gewoon nog domme acties die nooit echt bevorderlijk zijn
Wat is jullie status nu?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:52 schreef formerjellybean het volgende:
Hij is dus 27 , ik 37 en toen we elkaar leerden kennen was hij 24 en ik 33
Dat klopt. Met de goede maat moet dat lukken. Juist dit soort modellen zijn geschikt voor big breasts, ik kan het wetenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heel leuk maar is dat wel iets voor de iets grotere cupmaat? Omdat er toch een vorm in zit zeg maar, tis wel de bedoeling dat die band onder zhe boobs zit en niet over de tepels!
Mooi!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt. Met de goede maat moet dat lukken. Juist dit soort modellen zijn geschikt voor big breasts, ik kan het weten.
Tuurlijk DE incarnatie... .quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:53 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is toch trouwens Dr Who dat plaatje ???
Kan me anders toch een aantal posts herinneren waaruit teleurstelling en woede klonk van jouw zijde richting je ouders. Of is dat intussen al verleden tijd?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ook niet teleurgesteld. Als je nog iets zinnigs te zeggen hebt, doe dat dan en hou anders gewoon op
Voor ons is het ook niet zo'n verschil alleen denkt helaaas niet iedereen daar makkelijk over .quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je hem al zo lang kent moet toch geen probleem zijn. Die 10 jaar verschil
dat zou wel iets voor mij zijn jaquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoals de rolstoel van je schoonmoeder jatten?
Toch wel hequote:
Ah, dan moeten we gewoon iets vinden! Kan niet anders. Het mooiste is als er ook nog een beetje rek in zit, dan zit het mooier om de borsten, vaak.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!!
Want dat heeft me vaak zat al tegengehouden om het überhaupt te passen!
Oh en zelfs die kleuren vind ik gaaf!
Mensen oordelen sowieso veel te snel over dat soort dingen. Soms terecht maar vaker ten onrechten met alle gevolgen van dienquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Voor ons is het ook niet zo'n verschil alleen denkt helaaas niet iedereen daar makkelijk over .
En dan als we een rokje hebben gevonden gaan we op zoek naar bijpassende pumpsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dan moeten we gewoon iets vinden! Kan niet anders. Het mooiste is als er ook nog een beetje rek in zit, dan zit het mooier om de borsten, vaak.
Maar het valt tegenwoordig wel mee hoe erg ik ben denk ik, alleen verleden blijft weleens hangen omdat mensen daar naar blijven kijken, maarja zij zijn kortzichtig ik nietquote:
rquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is jullie status nu?
Relatie? Fuckbuddy? FWB?
Zo'n verleden zuigt echt wel somsquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar het valt tegenwoordig wel mee hoe erg ik ben denk ik, alleen verleden blijft weleens hangen omdat mensen daar naar blijven kijken, maarja zij zijn kortzichtig ik niet
ghehehe... ik flap wel eens rare dingen eruit, maar mensen hebben vaak wel door dak t niet rot bedoel. en ging bij mn schoonmama's ook wel eens gezellig op de thee, gewoon voor de gezelligheid. of helpen koken enzo... werd vaak wel gewaardeerdquote:
Oef ik weet niet of ik het zo lang zou kunnen volhouden danquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
r
Geen status we zien elkaar heel vaak en ik merk wel gevoelsmatiger dat het serieuzer word maar de specifieke status is er dus niet echt . Hij is nu wel serieuzer dan eerst merk ik .
Dat is makkelijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan als we een rokje hebben gevonden gaan we op zoek naar bijpassende pumps
10 dagen feest????quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben trouwens serieus bang hoe mijn ouders zullen reageren als ik ooit een relatie krijg. Ik vrees het ergste.
Achja, ben er zelf verantwoordelijk voor geweestquote:
Die van mij zijn helaas kinderloosquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Overigens geen idee hoe ik bij schoonouders in de smaak val
dan wordt de vlag uitgehangenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben trouwens serieus bang hoe mijn ouders zullen reageren als ik ooit een relatie krijg. Ik vrees het ergste.
Blijf nou geen voorzetten geven!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
En dan kan ik volgende week dateding het hoofd op hol brengenquote:
I wish dat zou nog erger zijn. Of mijn moeder vind haar niets en zal dat ook zeggen daar ben ik meer bang voorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan wordt de vlag uitgehangenspandoeken en straatfeest!
In dat geval gaan we ook hold ups kopenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan kan ik volgende week dateding het hoofd op hol brengen
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval gaan we ook hold ups kopen.
Mijn moeder zoekt nog zo'n schoondochterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 22:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe... ik flap wel eens rare dingen eruit, maar mensen hebben vaak wel door dak t niet rot bedoel. en ging bij mn schoonmama's ook wel eens gezellig op de thee, gewoon voor de gezelligheid. of helpen koken enzo... werd vaak wel gewaardeerdwas leuke tijd
Dat weet ik zelfsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |