quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef screwloose het volgende:
Waarschuwing: Twitterpost.Grote jongen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het nu bedtijd voor jou
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Nee joh dat was Heloef zijn puberverliefdheid waar hij vaak over sprak en daar werden ook mensen een beetje moe van dus op die manierquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is DG een kloon daarvan? Zou me niets verbazen namelijk.
Dat mag jij ook hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het overal, ik mag toch hoop ik zeggen dat ik het op vind vallen?
dohquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat t lekker is t t belangrijkst, volgende keer kun je evt een envelopje vouwen, eerst flapje naar binnen (om de vulling heen) en dan oprollen)
Ik wil een verhaaltje!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Grote jongen!
Dan is het nu bedtijd voor jou
Had hij zijn peners een meisjesnaam gegeven?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee joh dat was Heloef zijn puberverliefdheid waar hij vaak over sprak en daar werden ook mensen een beetje moe van dus op die manier
Jawel, uiteraard. Maar dat zou ook best iets taktvoller kunnen. Kom op, zelfs ik zou dat kunnenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag het overal, ik mag toch hoop ik zeggen dat ik het op vind vallen?
quote:
Andere vorm van uitputten is ook goed gekeurd?quote:
Waarom? Het is net twitter.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jawel, uiteraard. Maar dat zou ook best iets taktvoller kunnen. Kom op, zelfs ik zou dat kunnen
Gelukkigquote:
Ik wil melk!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Andere vorm van uitputten is ook goed gekeurd?
Ahum!quote:
Ja eerst met jong schoppen en dan komt die melk welquote:
Mooie tijden waren dat.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
heloef weet je nog zij die niet genoemd mag worden
zet het op facebook, kan ik nare dingen zeggenquote:
Nee!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zet het op facebook, kan ik nare dingen zeggen
Zeg het dan ook tegen huppelmuts, die heeft het vaker over haar dateding dan wie dan ook over welk neukertje dan ookquote:
Ik maak me niet druk. Het valt me op, niet meteen zo janken.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef formerjellybean het volgende:
Joh , het is maar waar je druk wil maken samzz
Ik ben blij dat ik niet meer dronken op fb ga en de volgende dag schrik van mijn eigen berichtenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Ik ga toch niet openlijk op FB roepen dat ik last van rupsen heb!!
Zowel mn moeder als dateding heb ik op FB
Ik ben een ware no-liferquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg het dan ook tegen huppelmuts, die heeft het vaker over haar dateding dan wie dan ook over welk neukertje dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |