Ik mag er toch wel iets van zeggen? Doet Huppel ook over Digi zijn plaatjex of over het squatten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat kind heeft last van d'r hormonen. Huppelmuts ook. Laat ze toch lekker, ik vind het tof voor ze
Lang leve mn aboquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je er last van doe ene topic report zou ik zeggen.
Maak dat je kat wijsquote:
Moet je zelf weten.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar Samzz, mag ik nu ook niet meer over dateding beginnen?
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kun je in het wilde weg twitteren over je lief en zo. Is toch leuk.
Mooi!quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve mn abo![]()
Doei he nietszeggend figuurtje
Je zit al in de menopauzequote:
Nou 't is maar waar je je aan storen wil, ik zie haar er eigenlijk nieteens zo vaak over posten. En dan nog, als het ergens mag dan is het wel hier toch?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag er toch wel iets van zeggen? Doet Huppel ook over Digi zijn plaatjex of over het squatten.
en je voelt je nu buitengesloten..?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit een beetje het vriendjes topic van CA geworden is het niet?????
Nee, nog lange nietquote:
Iedereen doet haar behalve jijquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:22 schreef DigitalGirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Is DG een kloon daarvan? Zou me niets verbazen namelijk.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef formerjellybean het volgende:
heloef weet je nog zij die niet genoemd mag worden
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef screwloose het volgende:
Waarschuwing: Twitterpost.Held!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuken?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee, DG is onze topictrollquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is DG een kloon daarvan? Zou me niets verbazen namelijk.
dat t lekker is t t belangrijkst, volgende keer kun je evt een envelopje vouwen, eerst flapje naar binnen (om de vulling heen) en dan oprollen)quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Snarf!
Ik heb die wraps gemaakt, maar alles viel er uit
Maar was wel lekker verder
Wat mij betreft mag het overal, ik mag toch hoop ik zeggen dat ik het op vind vallen?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou 't is maar waar je je aan storen wil, ik zie haar er eigenlijk nieteens zo vaak over posten. En dan nog, als het ergens mag dan is het wel hier toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |