Na een meet. Ik was de BOB, loop met steven en ezechielk naar mn auto in de parkeergarage. Ez liep te langzaam en kreeg die slagboom vol op zn knarquote:
Nee, ze heeft gelijk. Bovendien, haar tieten heersen. Over alles.quote:
Mjah rond 3 uur 's nachts was je er nog heilig van overtuigd dat je dat wel zou gaan reddenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mij maar 3x ofzo
[..]
Heb ik dat nog mee gekregen
Ik weet alleen nog dat ik eigenlijk al om 12uur naar huis wou omdat ik de volgende dag naar verjaardag van mijn vriendin moest en daar al om 10uur smorgens moest zijn, dat is hem niet geworden
hmm ja okquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een twitteraccount overwegen.
Hmm, ik dacht al dat het aan die slagboom lag dat ik nergens van wistquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na een meet. Ik was de BOB, loop met steven en ezechielk naar mn auto in de parkeergarage. Ez liep te langzaam en kreeg die slagboom vol op zn knar
Ik heb het ook wel gered, rond een uur of 16 was ik daar met redelijke hoofdpijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah rond 3 uur 's nachts was je er nog heilig van overtuigd dat je dat wel zou gaan redden
Nee hoor. Ik heb daar gewoon altijd al een hekel aan gehad. Het voegt niets toe en als het nou af en toe zou gebeuren maar van jou zie ik eigenlijk alleen maar plaatjes tot iemand er iets van/over zegt en dan kan je opeens wel de toetsen van je toetsenbord vindenquote:
Pffff... geen oud met jongen vergelijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk. Bovendien, haar tieten heersen. Over alles.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
Met de nadruk op lopen terwijl ik een paar uur eerder een kekke rolstoel had
Excuse me?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Pffff... geen oud met jongen vergelijken.
quote:
Had ik jou al verteld dat jij een held bent?quote:
Dan kun je in het wilde weg twitteren over je lief en zo. Is toch leuk.quote:
quote:
Doe eens lief!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kun je in het wilde weg twitteren over je lief en zo. Is toch leuk.
Haha, ja...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Excuse me?
Wie de neuk noem jij oud?
Dat kind heeft last van d'r hormonen. Huppelmuts ook. Laat ze toch lekker, ik vind het tof voor zequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kun je in het wilde weg twitteren over je lief en zo. Is toch leuk.
Moeilijk he die Nederlandse taal!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, ja...zeker in vergelijking met Kate.
Ik ben oud, ik heb geen hormonenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat kind heeft last van d'r hormonen. Huppelmuts ook. Laat ze toch lekker, ik vind het tof voor ze
Ik zie eigenlijk alleen maar dat soort berichtenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens lief!
Ik zag het namelijk als een na-reactie op wat ze eerder al naar mij antwoordde
Oh.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen maar dat soort berichten.
Heb je er last van doe ene topic report zou ik zeggenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moeilijk he die Nederlandse taal!
Maar ik zal het nog een keer in Jip en Janneke taal vragen: Jij doet stoppen met plaatjes posten en gewoon leuk meedoen? Ja?. Ok? Mooi! Braaf! Koekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |