gheheh whut...?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Ik ga toch niet openlijk op FB roepen dat ik last van rupsen heb!!
Zowel mn moeder als dateding heb ik op FB
Bitch please. Ik ben hier de pro.quote:
Ik doe nog niksquote:
Huppel weet wat ik van die twitterdingen vind, maar dat boeit haar niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zeg het dan ook tegen huppelmuts, die heeft het vaker over haar dateding dan wie dan ook over welk neukertje dan ook
Wie jankt er nou jij gaat er de hele tijd over door ???quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Het valt me op, niet meteen zo janken.
Mijn moeder is iemand die de bruidscatalogi al uit de kast pakt als je zegt " oe die leuke jongen bij de Jumbo lachte naar me!"quote:
Nee hoor, je hebt gewoon last van je hor... euhm... vlinders. Zou ik ook hebben, en ik zou het dan ook overal en nergens neer willen plempen. Dus doe je dingquote:
Die "nog", die vind ik heel erg engquote:
Kom jij maar terug als je echt volwassen bent en nog steeds geen leven hebtquote:
Truequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Huppel weet wat ik van die twitterdingen vind, maar dat boeit haar niet.
Als je ze maar kent hequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt gewoon last van je hor... euhm... vlinders. Zou ik ook hebben, en ik zou het dan ook overal en nergens neer willen plempen. Dus doe je ding
Nee hoor, ik reageer op de personen die op mij reageren. Ga nu maar lekker door met zwijmelen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wie jankt er nou jij gaat er de hele tijd over door ???
ahja... fijn dat soort tactvolle oudersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder is iemand die de bruidscatalogi al uit de kast pakt als je zegt " oe die leuke jongen bij de Jumbo lachte naar me!"
En dateding wil ik niet afschrikken natuurlijk
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve mn abo![]()
Doei he nietszeggend figuurtje
Tuurlijk... gelukkig vang jij je me natuurlijk op met warme lichamelijke omhelzing of niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en je voelt je nu buitengesloten..?
Jajaja, praat er maar overheen je hebt heel dit topic overgenomen.quote:
Box ouwe, respect swaquote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder is iemand die de bruidscatalogi al uit de kast pakt als je zegt " oe die leuke jongen bij de Jumbo lachte naar me!"
En dateding wil ik niet afschrikken natuurlijk
Nou ik ervaar het toch echt niet als fijnquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ahja... fijn dat soort tactvolle ouders
Ik ga serieus vandaag vroeg slapen dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die "nog", die vind ik heel erg eng
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
Jajaja, praat er maar overheen je hebt heel dit topic overgenomen.
Ik hou mn FB wel in de gatenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga serieus vandaag vroeg slapen dus maak je geen zorgen
Ik ga morgen hopelijk een leuke dag hebben, maar moet er wel weer vroeg uit
Baas boven baas natuurlijk.quote:
Volgens de Nederlandse wet ben ik volwassen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom jij maar terug als je echt volwassen bent en nog steeds geen leven hebt
Ik mag toch proberen of er wat uitkomt?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja eerst met jong schoppen en dan komt die melk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |