Als een ware vrouw snap ik geen donder van al die termenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet strak is geen model. Strapless, halter, wijd uitlopend, doe eens een voorbeeld van iets dat je leuk lijkt.
And you wonder why I drinkquote:
Het is alleen wel my immortalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oei EvanescenseImmortal is zo mooi en dan moet ik helaas aan die vriend van me denken die er dus helaas niet meer is.
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oei EvanescenseImmortal is zo mooi en dan moet ik helaas aan die vriend van me denken die er dus helaas niet meer is.
Boeiend! Rokjesquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet strak is geen model. Strapless, halter, wijd uitlopend, doe eens een voorbeeld van iets dat je leuk lijkt.
Ja, en wel het model dat ik vaak draag. Ideaalquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als een ware vrouw snap ik geen donder van al die termen![]()
Ik ben trots op mij!!
Uhm wijd uitlopend, en geen of heel korte mouw. (is dat een model?)
Laatste album is ook best goed. Band heeft alleen op zijn gat gelegen door bezettingswisselingenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is alleen wel my immortal. Ik wist niet eens dat Evanescence nog bestaat
.
Mooi!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en wel het model dat ik vaak draag. Ideaal.
Hoi lieviequote:
Twi of Kaneel, ik voel het aan mijn water.quote:
Volgens mij heeft de H&M zo'n model...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil eigenlijk zo'n jurk als Marilyn in Seven Year's Itch en eigenlijk wil ik ook een pruik en voor een dag Marilyn Monroe zijn
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi lievie
[..]
Twi of Kaneel, ik voel het aan mijn water.
Ik heb vandaag mijn tweede toetsenbord in de maand besteld, ben je trots op me?quote:
Of misschien stiekem wel iemand andersquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi lievie
[..]
Twi of Kaneel, ik voel het aan mijn water.
Enormquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn tweede toetsenbord in de maand besteld, ben je trots op me?
Aan een kant wel ben er wat bezorgder door geworden omdat het een zelfmoord was en dat blijf ik nog wel steeds moeilijk vinden . Nooit geweten dat dat er zo in kon hakken. Op 5 december zal het nu precies 3 jaar zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Denken aan iemand die er niet meer is is goed. Niet helaas![]()
Mjah dateding en beste vriend lopen dus nu in de 013 rond![]()
Gelukkig kennen ze elkaar niet
Voor de vorm, de laatste 5 minutenquote:
Vorig jaar heeft een vriend van mij ook zelfmoord gepleegd, was ook een FOK!ker. Ik snap precies wat je bedoelt dus!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Aan een kant wel ben er wat bezorgder door geworden omdat het een zelfmoord was en dat blijf ik nog wel steeds moeilijk vinden . Nooit geweten dat dat er zo in kon hakken. Op 5 december zal het nu precies 3 jaar zijn.
Ja, als in afsluiten en een terrasje pakkenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Voor de vorm, de laatste 5 minuten
Groot gelijk hoor!!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als in afsluiten en een terrasje pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |