quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig
Na het onderspammen van CA haar fb ben ik een beetje bang geworden om dat bij andere te doen
ik heb t toch ook over vorig jaar.... lezen nerdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dacht dat je ruzie had met je ouders?
Ik ben wel altijd benieuwd naar de mensen achter de bedreigingen, maar deze keer laat ik het wel zittenquote:
Je hebt niks gemist hoor, alleen ze heeft zo snel haar mening klaar.quote:
Werd je bedreigd ja?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd benieuwd naar de mensen achter de bedreigingen, maar deze keer laat ik het wel zitten
Mjah, wat dacht je van vragen stellen als je bij iemand op bezoek gaat. Echtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
tis idd leuk als je ouders toekomst zien in je partner, maar om me nu te pas en meestal te onpas te koppelen aan jan en alleman is echt genant. Alsof ik klapperende eierstokken heb en gewoon niemand kan krijgen ofzo
jaquote:
Dat ook weer niet maar al mijn eerdere vriendjes heb ik niet voorgesteld en wil dat eigenlijk zo laten ook . Relatie met ouders is gecompliceerd en een boel mensen uit mijn wereld passen niet in hun wereld eigenlijk .quote:
Thanksquote:
Jongens ik ben ff naar het zuiden.quote:
Mjah herkenbaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat ook weer niet maar al mijn eerdere vriendjes heb ik niet voorgesteld en wil dat eigenlijk zo laten ook . Relatie met ouders is gecompliceerd en een boel mensen uit mijn wereld passen niet in hun wereld eigenlijk .
Tot zoquote:
Ja, schatje... maar dat nodeloos boos zijn mag onderhand ook wel over zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t toch ook over vorig jaar.... lezen nerd
zou dateding dan ook tussen neus en lippen door vertellen over je beste vriend... niet meteen erbij dat je ma over hem gata vertellen (klintk zo serieus meteen) heb je dat al meteen duidelijk, hoeft hij ook nergens van te schrikken als hij t ooit hoort van haarquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah herkenbaar.
Ik baal ook best wel dat ik nu weer bij mn ma in het dorp (en zelfs tijdelijk bij haar in huis) woon.
Ik weet nu al dat als mn beste vriend langs komt en zij komt daarachter dan gaat ze meteen roepen dat ik een vriendje heb.
Maar ze is dan ook zo lomp dat stel dat dateding vriendje wordt en ma heeft mn beste vriend gezien dan zegt ze gerust waar dateding bij zit: goh ik dacht dat je een blonde vriend had.
Op zo'n manier heeft ze namelijk al een keer een prille relatie gesloopt
Dat had ik 'r afgeleerd. Sterker nog, dat heb ik de mijne afgeleerd. Bek dicht, hooguit lief hoi zeggen, geen vragen stellen, en pas je scheur opentrekken als iedereen de deur weer uit is als je je toch niet beheersen kanquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah herkenbaar.
Ik baal ook best wel dat ik nu weer bij mn ma in het dorp (en zelfs tijdelijk bij haar in huis) woon.
Ik weet nu al dat als mn beste vriend langs komt en zij komt daarachter dan gaat ze meteen roepen dat ik een vriendje heb.
Maar ze is dan ook zo lomp dat stel dat dateding vriendje wordt en ma heeft mn beste vriend gezien dan zegt ze gerust waar dateding bij zit: goh ik dacht dat je een blonde vriend had.
Op zo'n manier heeft ze namelijk al een keer een prille relatie gesloopt
ik ben niet boos...quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ja, schatje... maar dat nodeloos boos zijn mag onderhand ook wel over zijn.
Dateding weet al van mn beste vriend. Beste vriend heeft nog al een aparte ringtone en ga jij midden in de nacht maar eens uitleggen waarom je opeens een rickroll door de slaapkamer hoortquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou dateding dan ook tussen neus en lippen door vertellen over je beste vriend... niet meteen erbij dat je ma over hem gata vertellen (klintk zo serieus meteen) heb je dat al meteen duidelijk, hoeft hij ook nergens van te schrikken als hij t ooit hoort van haar
Dat snap ik nou echt nietquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Schoonmoeders zitten ook nooit op mij te wachten
Je bent sarcastisch hequote:
Oh ja ik sta ook niet te springen om ma te vertellen dat dateding jonger isquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:49 schreef formerjellybean het volgende:
+ ook nog het feit dat die 10 jaar jonger is dan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |