Financieel volwassen ook al?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Baas boven baas natuurlijk.
[..]
Volgens de Nederlandse wet ben ik volwassen.![]()
Ik heb zelfs stemrecht!
mijn ouders ook vorig jaar bij mn ex (toen nog geen ex uiteraard) ... he, wil je niet naast Snarf zitten (al noemt mn mama me gene snarf natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik ervaar het toch echt niet als fijn
Nergens voor nodigquote:
Mjah nou liever niet. Dat kan nogal pijn doenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik mag toch proberen of er wat uitkomt?
De Roze Luftwaffe valt het topic binnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jajaja, praat er maar overheen je hebt heel dit topic overgenomen.
Echtquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Baas boven baas natuurlijk.
[..]
Volgens de Nederlandse wet ben ik volwassen.![]()
Ik heb zelfs stemrecht!
quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:32 schreef Partyboy1991 het volgende:
Digital Girl ik stuurde je een DM
Groeten
doei
Mooi!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig
Na het onderspammen van CA haar fb ben ik een beetje bang geworden om dat bij andere te doen
Mjah dat is echt niet leuk hoor. Mijn ma heeft met dat soort gedrag al genoeg gewone vrienden weggejaagdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn ouders ook vorig jaar bij mn ex (toen nog geen ex uiteraard) ... he, wil je niet naast Snarf zitten (al noemt mn mama me gene snarf natuurlijk) lekker tactisch... en t ergst is nog dak die gast toen niet echt kende, laat staan dak iets met m wilde
Ze heeft al haar vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigdquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
De Roze Luftwaffe valt het topic binnen.
ik was er idd ook niet blij mee... en na een aantal veelzeggende boze blikken heb ik haar maar gewoon aangesproken in de keukenquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Mjah dat is echt niet leuk hoor. Mijn ma heeft met dat soort gedrag al genoeg gewone vrienden weggejaagd
Bij mij is het andersom. Mijn moeder ziet ook iedereen die ik leer kennen direct als potentiele schoondochterquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn ouders ook vorig jaar bij mn ex (toen nog geen ex uiteraard) ... he, wil je niet naast Snarf zitten (al noemt mn mama me gene snarf natuurlijk) lekker tactisch... en t ergst is nog dak die gast toen niet echt kende, laat staan dak iets met m wilde
ghehehequote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Mijn moeder ziet ook iedereen die ik leer kennen direct als potentiele schoondochter
Nouja, wel liev dat zij nog wel hoop heeft
Ik scheur em er heus niet af hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nou liever niet. Dat kan nogal pijn doen
Mjah dan zegt mn ma gewoon: goh stel je niet zo aan!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik was er idd ook niet blij mee... en na een aantal veelzeggende boze blikken heb ik haar maar gewoon aangesproken in de keuken
Ok dan mag je wel op melkjachtquote:
Het scheelt dat ik al een kind heb. De druk van "maar ik wil oma worden" is al weg.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
tis idd leuk als je ouders toekomst zien in je partner, maar om me nu te pas en meestal te onpas te koppelen aan jan en alleman is echt genant. Alsof ik klapperende eierstokken heb en gewoon niemand kan krijgen ofzo
Dacht dat je ruzie had met je ouders?quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
tis idd leuk als je ouders toekomst zien in je partner, maar om me nu te pas en meestal te onpas te koppelen aan jan en alleman is echt genant. Alsof ik klapperende eierstokken heb en gewoon niemand kan krijgen ofzo
Dat heb ik gemist. Vertel eens!quote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:37 schreef heloef het volgende:
Daarom neem ik nooit meer mensen meer naar huis, goede oplossing al zeg ik het zelf.
Ik heb geleerd van het Pinda debacle.
Hou je mond hups hou je mond!!quote:
Al je liefjes. Sounds uhm busyquote:Op dinsdag 5 juni 2012 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn ouders kennen al mijn liefjes niet het voordeel van op mezelf wonen, en ik denk ook dat ze mijn meeste vriendjes niet zo denderend vinden.
Ze zijn gelovig en zouden me het liefste met een kerkelijke jongen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |